5 روشی که یک شریک تجاری می تواند تجارت بلندمدت را هدایت کند موفقیت
۵ روشی که یک شریک تجاری می تواند تجارت بلندمدت را هدایت کند
موفقیت
طبق تجربه من، برخی از بهترین کسب و کارها شرکای متعددی دارند، با نقاط قوت مکمل. راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار نیاز به مهارت ها و علایق متفاوتی دارد و بسیاری از ما همه آنها را نداریم. برای مثال، من یک درونگرا که به ساختن روابط پرسنلی برای حفظ یک تیم با انگیزه لازم است.
بنابراین، در من با راهنمایی من از کارآفرینان فنی بالقوه که علاقه واقعی به فناوری خود دارند، اغلب توصیه می کنم که یک بنیانگذار پیدا کنند که بتواند عناصر بازاریابی و اجرای سرمایه گذاری جدید را مدیریت کند. در کسب و کار رستوران، اغلب می بینم که آشپزهای بزرگ با نداشتن شریک یا سطح مناسب تمرکز بر جنبه مالی معادله، موفق نمی شوند.
با این حال، یافتن شریک مناسب و سازگار یک چالش سخت است، درست مانند پیدا کردن همسر. این رابطه باید کار کند و باید در همه سطوح اعتماد وجود داشته باشد. توصیه من این است که ابتدا از طریق شبکه سازی رابطه ایجاد کنید و ارزش ها و اشتیاق مشترک را پیدا کنید، قبل از اینکه فرض کنید پول و تجربه همه اختلافات احتمالی شریک را حل می کند.
همانطور که شروع میکنید، مهم است که نگاهی دقیق به محرکهای خود بیندازید، که با عناصر حیاتی موفقیتی که من در هر کسبوکاری میبینم، صرفنظر از دامنهای که در آن میبینم، مطابقت دارد. در اینجا چند مورد کلیدی وجود دارد که در طول سال ها تجربه آموخته ام:
۱٫ موفقیت کسب و کار مستلزم تمرکز و اجرا است.
بسیاری از افراد باهوشی که من می شناسم در دسته “ایده” قرار می گیرند. ” مردم. ممکن است هرگز برای ایدههای جدید و راههایی برای گسترش جذابیت کسبوکارتان ضرر نکنید. یا ممکن است به راحتی از تمرکز مورد نیاز بر روی اهداف کلیدی، یا چالشهای روزمره نتایج رانندگی که بین کتابها تعادل ایجاد میکند، خسته شوید.
هرچقدر هم که علاقه و اشتیاق شما قوی باشد، یک کسبوکار به نتایج برای موفقیت. گاهی اوقات لازم است یک شریک یا هم بنیانگذار قابل اعتماد یک استراتژی برنده ایجاد کند و تصمیمات سختی برای اجرای تغییرات یا محورها برای رسیدن به خط پایان بگیرد، نه اینکه تسلیم شود.
۲٫ تعادل بین اشتیاق و واقعیت و بازخورد مشتری.
یک بینش قوی و بینش عمیق ممکن است کسب و کار شما را جلب کند. خارج از زمین، اما موفقیت درازمدت مستلزم تجزیه و تحلیل داده ها، معیارها و توجه به بازخورد مشتریان شما است. اگر ردیابی بازار و بررسی واقعیت موضوع شما نیست، ممکن است به شریکی نیاز داشته باشید که بتواند این شکاف را پر کند.
امروز، مشتری وفاداری بر اساس ” است. مجموع تجربه مشتری” بر خلاف قیمت یا خدمات به تنهایی. تجربه آنها سفر پایانی آنها با شما است، از نحوه دیدن دوستانشان شروع می شود، خرید سرگرم کننده، از طریق خدمات و تحویل. به همه توجه کنید.
۳٫ توانایی سازماندهی و ایجاد انگیزه افراد در قالب تیم.
بعضی از رهبران کسب و کار که من می شناسم هنوز هم رویکرد خودکامه قدیمی را دوست دارند، جایی که آنها همه موارد را ارائه می کنند. تصمیمات و جهت گیری ها از پشت در بسته دفتر گوشه شان. تیمهای امروزی انتظار دارند که فرآیندهای خود را با پشتیبانی قابل مشاهده رهبری و ارتباطات از سوی همه هدایت کنند.
براساس بازخوردهای مداوم در چندین سال گذشته سالها، مشارکت تیمی هنوز یک عامل حیاتی موفقیت است و به نظر میرسد در پایینترین حد خود یعنی کمتر از ۴۰ درصد گیر کرده است. %of-employees-are-disengaged-but-there-i.html”>کاملاً درگیر هستند.” اگر این کار را به درستی انجام دهید، فرصت بزرگی برای موفقیت بلندمدت دارید.
۴٫ بی وقفه پیشرفت، تغییر و رشد را هدایت کنید.
مهم نیست راه حل امروز شما چقدر قوی باشد، فردا تغییر خواهد کرد. رقابت بهبود خواهد یافت، بازار تغییر خواهد کرد و مشتریان شما بیشتر تقاضا خواهند کرد. شما یا شریکتان باید دائماً روی این نیازها و همچنین نیاز به بهینه سازی فرآیندهای تکرار شونده متمرکز باشید.
چالش به جای اینکه منتظر بمانید و به بحران بعدی واکنش نشان دهید، به طور فعال جلوتر از تغییرات در بازار باشید. این امر مستلزم آن است که شما یا شریکتان فعالانه به صحبتهای مشتریان گوش دهید، به دنبال روندهای اقتصادی و اجتماعی باشید و از آخرین فناوریها مطلع شوید.
۵٫ ایجاد روابط تجاری و یک نام تجاری شخصی.
برای موفقیت بلندمدت و رشد سهم، شما یا شریک خود نیاز به شبکه سازی مداوم دارید. برای راهنمایی، و نقش فعالی در کنفرانس های صنعتی برای ایجاد برند شخصی و مهارت های رهبری خود داشته باشید. در تجارت، برای من واضح است که کسانی که شما می شناسید به همان اندازه مهم هستند که می دانید.
من دریافته ام که حتی بزرگترین رهبران برند، از جمله بیل گیتس از مایکروسافت، و مارک زاکربرگ از توییتر، زمانی را برای گذراندن با مربی و همتایان. این روابط، به ویژه در بین صنایع، آنها را وادار می کند تا تفکر خود را گسترش دهند.
من معتقدم که از نقاط قوت شما استفاده می کنم. و استفاده از شرکا یا بنیانگذاران برای تقویت نقاط ضعف. توصیه میکنم برای جذب شریک یا شریک مناسب، زودتر از کت و شلوار قوی خود استفاده کنید و منتظر نمانید تا کسبوکارتان به خطر بیفتد یا سطح استرس خیلی بالا برود. همین امروز شروع کنید و از یادگیری لذت ببرید.
رهبران باهوش باید بهتر بدانند