عمومی

آمازون و Salesforce تجارت الکترونیک را با خرید با ادغام نخست

آمازون و Salesforce تجارت الکترونیک را با خرید با
ادغام نخست

Amazon ادغام سرویس Buy with Prime خود را با Salesforce Commerce Cloud اعلام کرده است که جهشی قابل توجه در راحتی و اتصال تجارت الکترونیک را نشان می دهد. این ادغام به بازرگانان Salesforce این امکان را می‌دهد تا به‌طور یکپارچه مزایای سرویس Prime آمازون را در فروشگاه‌های آنلاین موجود خود بگنجانند.

افزایش خرید آنلاین با مزایای Prime

تنظیم به در اواخر سال جاری از طریق Salesforce AppExchange برای همه بازرگانان مستقر در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، این ادغام در ابتدا با دعوتنامه ارائه می شود. ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند امکان جستجو و فیلتر کردن آیتم‌های واجد شرایط Prime و ترکیب موارد واجد شرایط Prime و سایر موارد در یک سفارش را معرفی می‌کند. هدف این توسعه افزایش رشد بازرگانان با بهره‌گیری از مزایای خرید گسترده Prime، از جمله تحویل سریع، رایگان و بازگشت آسان است.

یکپارچه سازی یکپارچه و انعطاف پذیر برای بازرگانان

پیتر لارسن، معاون خرید با پرایم آمازون، تأکید می‌کند که این همکاری به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا یک گزینه خرید جدید و در عین حال آشنا را در دیجیتال خود ارائه دهند. ویترین فروشگاه ها این ادغام به طور یکپارچه Buy with Prime را در فرآیندهای جستجو، سبد خرید و تسویه‌حساب ایجاد می‌کند و به بازرگانان انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری بر ظاهر و عملکرد فروشگاهشان ارائه می‌کند.

مایکل اففرانتی، معاون ارشد Salesforce و مدیر کل Commerce Cloud، بر نقش یکپارچه سازی در رشد سودآور و افزایش تجارب خرید تاکید می کند. این به عنوان یک ابزار قدرتمند برای بازرگانان Salesforce برای جذب میلیون‌ها عضو Prime و پرورش وفاداری به برند از طریق تجربه خرید مطمئن Prime عمل می‌کند.

بهینه‌سازی عملیات و معرفی ویژگی‌های جدید

خرید با Prime for Salesforce، با همگام‌سازی خودکار با مدیریت سفارش Salesforce، عملیات روزمره تاجران را ساده می‌کند. ، از جمله سفارشات، تبلیغات و فهرست های کاتالوگ. بازرگانان می‌توانند این ادغام سرتاسری را سفارشی کنند و تجربه خرید با Prime را در محصولات، سبد خرید و صفحات تسویه‌حساب خود تنظیم کنند.

گسترش دسترسی و وفاداری

خرید با Prime به بازرگانان کمک می‌کند تا با خریداران جدید ارتباط برقرار کنند و با ارائه چت زنده شبانه‌روزی، وفاداری به برند را تقویت کنند. پشتیبانی در خرید با Prime. نکته مهم این است که تاجران مالکیت داده های مشتری تولید شده از طریق معاملات خرید با پرایم را حفظ می کنند. نشان داده شده است که این سرویس ۲۵% تبدیل خریداران را افزایش می دهد و از هر چهار سفارش، سه سفارش از خریداران جدید می آید.

اهرم لجستیک آمازون برای تحقق کارآمد

< سفارشات انجام شده از طریق Buy with Prime یا مستقیماً در Amazon.com از همان مجموعه موجودی در شبکه تدارکات آمازون انجام می شود. این رویکرد موجودی مشترک به تاجران اجازه می‌دهد تا سهام خود را در کانال‌های فروش متعدد مدیریت کنند، که منجر به زمان‌های تحویل سریع‌تر و کاهش نرخ‌های خارج از انبار می‌شود.

تاجرانی که در نمایشگاه بزرگ خرده‌فروشی فدراسیون ملی خرده‌فروشی ۲۰۲۴ شرکت می‌کنند، می‌توانند از خرید بازدید کنند. با Prime در غرفه شماره ۶۰۲۰ برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام دسترسی زودهنگام. علاوه بر این، بازرگانان علاقه مند می توانند برای دسترسی زودهنگام به صفحه Buy with Prime for Salesforce مراجعه کنند.

تصویر: Amazon


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی