پیشنهاد طراحان داخلی در مورد نحوه ایجاد یک دفتر خانه
طراحی برای بهره وری بهتر
بخش مرکز فرماندهی، بخشی از برند شخصی و بخشی محافظ جدایی بین شخصی و حرفه ای: یک فضای اداری اختصاصی خانگی عملکردهای زیادی را انجام می دهد. اما اگر هنوز هم از روزهای اولیه همهگیری بهطور تصادفی دست و پنجه نرم میکنید، یا هنوز میز ناهارخوری را به نفع یک منطقه کاری جداگانه رها نکردهاید، ممکن است متوجه شوید که چیدمان شما کمی کهنه شده است.
این بدان معناست که زمان تجدید است! نکات و روندهای ما را برای ایجاد طراحی دفتر کار خانگی مرور کنید تا به حداکثر رساندن بهره وری شما ، علیرغم زومهای زیاد، ذن باقی بمانید و زیباییشناسی شخصی خود را به نمایش بگذارید.
برای بهرهوری بهتر طراحی دفتر خانه ایجاد کنید
عملکرد Form Follows Function
قبل از شروع سفر طراحی خود، ابتدا باید تعیین کنید که می خواهید دفتر خانه شما چه نقشی در خانه و زندگی شما داشته باشد.
مگ بهرنز، بنیانگذار و طراح اصلی مگ بهرنس طراحی، می گوید. «بسیاری اوقات مشتریان پشت میز آشپزخانه کار میکنند و در میانه کار خانواده هستند. در بازسازی، ما در اتاق ناهارخوری رسمی بسته میشویم تا دفتری ایجاد کنیم.”
استفانی پولمن، مالک و سرپرست طراح Stephanie Pohlman Designs، نیاز فزایندهای به یک دفتر کار خانگی کاربردی مشاهده میکند.
«اگر میبینید استفاده چندگانه مفیدتر است. پولمن میگوید در مورد فضا، به راهحلهای داخلی یا انعطافپذیر فکر کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه دهد.
جریان را متوقف کنید—گاهی اوقات
<.Behrens معتقد است که داشتن یک درب برای تجربه دفتر کار در خانه بسیار مهم است و مرز فیزیکی بین زندگی کاری و زندگی خانگی ایجاد می کند.
او خاطرنشان میکند: «این به شما کمک میکند تا بتوانید سکوت داشته باشید و واقعاً هنگام کار فکر کنید، یا وقتی در حال تماس با زوم هستید، سر و صدا را خاموش کنید». “اما بسیاری از مردم هنوز دوست دارند بدانند خانواده در حال انجام چه کاری است، بنابراین آنها یک درب فولادی و شیشه ای را انتخاب می کنند.”
بنابراین، هزینه این پروژه دفتر خانه چقدر ممکن است؟
پولمن میگوید: «ما معمولاً ۸ تا ۱۰ هزار دلار برای طراحی اتاق کامل در نظر میگیریم. «هزینه ممکن است بر اساس میزان دقیق مبلمان و کابینت متفاوت باشد.»
Behrens میگوید هزینههای نهایی میتواند به متراژ مربع اتاق و آنچه در حال حاضر وجود دارد بستگی داشته باشد.
“اگر مجبور به اضافه کردن دیوارها و درهای شیشه ای باشید، گران تر از دفتری است که قبلاً بسته شده است. مبلمان اداری خوب من دوست دارم آن را به عنوان یک سرمایه گذاری ببینم، زیرا شما از هفت روز پنج روز از آن استفاده می کنید و زمان زیادی را با آن می گذرانید.”
Clutter Be Gone< /h3>
برای اطمینان از اینکه در حال انجام وظیفه هستید، شیک و ساده فکر کنید. Behrens از مشتریان می خواهد که هر تلویزیونی را از دفتر خانه خود حذف کنند، در حالی که پولمن معتقد است وسایل شخصی باید به حداقل برسد.
او میافزاید: «این باعث جدایی تعادل کار و زندگی شما میشود، او میافزاید که به هم ریختگی میتواند محیط کار را استرسزاتر یا حواسپرتتر کند.
او خاطرنشان میکند: «ما دوست داریم قطعات داخلی یا مبلمان را با فضای ذخیرهسازی برای وسایل الکترونیکی و فایلهای کاغذی اضافه کنیم تا آنها را از روی میز شما دور نگه داریم. .
نصب قفسههای شناور همچنین میتواند به شما کمک کند به راحتی به آنچه نیاز دارید دسترسی داشته باشید، کارایی شما را افزایش داده و در نتیجه استرس را کاهش دهید.
رنگهای آرامبخش
یکی دیگر از مؤلفههای کاهش استرس در دفتر کار خانگی از انتخاب رنگ مبلمان و رنگ شما ناشی میشود.
House Beautiful مدافعان رنگهای با تفکر انتخاب شده، زیرا رنگ نقش مهمی در بر خلق و خوی ما تاثیر می گذارد به دنبال چیزی آرامش بخش هستید؟ به رنگ های آبی، سبز و خنثی فکر کنید. اگر میخواهید احساس انرژی کنید یا خلاقیت خود را افزایش دهید، سایههای روشن را انتخاب کنید.
پولمن میگوید: «ما دوست داریم پالت رنگ کلی را برای محیطی آرام خنثی نگه داریم. «ساده نگه داشتن آثار هنری و لوازم جانبی، در عین حال چشم نواز، مهم است!»
«من دوست دارم یک گیاه گلدانی زیبا در گوشه ای یا روی میز داشته باشم. “این شما را به بیرون متصل می کند و در واقع به شما کمک می کند تا نفس بکشید، اگر گیاه واقعی باشد.”
روندهای مورد انتظار سال ۲۰۲۴
جستجو برای الهام بیشتر، یا چگونه می توان شخصیت را به یک فضای آرام تزریق کرد؟ Behrens احساس میکند که زیباییشناسی دفتر خانه در یکی از دو جهت در حال پیشرفت است.
او میگوید: «مردم یا به دنبال یک دفتر کار طبیعی با مواد ارگانیک زیاد هستند یا تاریک و بد خلق میشوند. «به عنوان مثال، ما آماده میشویم تا یک دفتر کار را به پایان برسانیم، و توکارها و دیوارها همگی رنگآمیزی شدهاند. ما دیوارکوبهای طلایی را بالای توکارها و یک لوستر شگفتانگیز برای به نمایش گذاشتن کل فضا زدهایم.»
مشتریان پولمن همچنان درخواست ایستگاههای کاری انعطافپذیری دارند که چند منظوره هستند، مانند اضافه کردن تختهای مورفی یا استفاده از دفتر به عنوان اتاق تکالیف.
«ما همچنان درخواستهایی برای یک کانون خوب دریافت میکنیم. او می افزاید: پشت میز نیز اشاره کنید. “گاهی اوقات این می تواند به معنای توکارها یا یک دیوار برجسته با جزئیات جالب چوبی باشد.”
Behrens اضافه می کند که مردم همچنین به پس زمینه Zoom خود فکر می کنند و می خواهند آنها را انتخاب شده نشان دهند.
او میگوید: «ما کاغذ دیواریهای سرگرمکننده، کتیبهای یا تزئینی دیوارها را مشخص میکنیم. “مردم لهجه و عبارت می خواهند.”
عکس توسط asbe/iStock.
جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.
آشپزخانه