عمومی

CX و استراتژی های بازاریابی خود را با Augmented بهبود بخشید واقعیت

CX و استراتژی های بازاریابی خود را با Augmented بهبود بخشید
واقعیت

در اوج همه گیری همه گیر، در حالی که جهان در جای خود پناه گرفته بود، خود را با یک جهان اول پیش بینی نشده روبرو دیدم. مشکل: حساب پس‌انداز سلامتی من (HSA) در شرف انقضا بود و اگر مداخله نمی‌کردم، موجودی ۱۶۰۰ دلاری من را می‌برد. پس از به تعویق انداختن قرار ملاقات با دندانپزشک و پزشک برای جلوگیری از ابتلا به ویروس، هزینه برنامه ریزی شده من برای HSA برای سال متوقف شده بود و من اکنون به سناریوی “استفاده از آن یا از دست دادن آن” خیره شده بودم. برای من خوش شانس است، من بدترین دید را دارم و این، همراه با واقعیت افزوده، راه حلی عالی برای مشکلاتم به من ارائه داد.

با تشکر از خرده فروشانی مانند Warby Parker و Zenni Optical، فقط در یک هفته توانستم کل HSA خود را در تقریباً صرف هزینه کنم. یک دوجین عینک از عینک‌های آفتابی طبی گرفته تا لنزهای انتقالی، تا عینک‌های نور آبی و عینک‌های سنتی، من یکی پس از دیگری خرید مطمئنی انجام دادم – همه از راحتی و امنیت خانه‌ام.

در حالی که سال‌هاست که توانایی آزمایش عینک مجازی وجود دارد، قدرت واقعیت افزوده در خرده‌فروشی هنوز در حال تحقق است. قبل از همه‌گیری، تقریباً ۳۲ درصد از انتظار می رود خرده فروشان تا قبل از سال ۲۰۲۱ در نوعی از واقعیت افزوده سرمایه گذاری کنند. امروزه این تعداد به ۸۸ درصد افزایش یافته است. الف>. با برآورد رهبران فناوری AR که ۷۵ درصد از جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۵ مکرراً از AR استفاده خواهند کرد، جای تعجب نیست که مشاغل به طور ناگهانی نیاز به جهش در این روند را می بینند.

واقعیت افزوده با به‌کارگیری صحیح، این قدرت را دارد که تجربیات مشتری را تغییر دهد که مصرف‌کنندگان امروزی هوس می‌کنند. در نظر بگیرید که چگونه عینک عملی باعث افزایش اعتماد به نفس من در انجام نزدیک به ده ها خرید شد. وقتی ۲۷ درصد از مشتریان، محصولات بازگشتی را گزارش می‌دهند، زیرا آنها “آنطور که توضیح داده شده” نبودند، ارائه یک تجربه مجازی “قبل از خرید امتحان کنید” به کسب‌وکارها کمک می‌کند از این معضل پرهزینه کاملاً اجتناب کنند. شاید به همین دلیل است که ۸۵ درصد از همه مصرف کنندگان (و ۹۲ درصد از Gen-Z طبق اسنپ چت) بیشتر محتمل هستند خرید از مارک هایی که به آنها اجازه می دهد محصولات را از طریق AR نسبت به رقبایی که این سرویس اضافه را ارائه نمی دهند تجربه کنند.

بازاریابان همچنین می توانند از اعتمادی که واقعیت افزوده ارائه می دهد از طریق تبلیغاتی که مشتریان را در مسیر خرید موقعیت بهتری ایجاد می کند، استفاده کنند. هنگامی که برند لوازم آرایشی We Make-Up تبلیغات AR را در فیس بوک آزمایش کرد، آنها متوجه شدند ۵۳ درصد نرخ کلیک بالاتر از هر کمپین قبلی. مشتریانی که با آگهی تعامل داشتند، که به آنها امکان می‌داد رنگ‌های مختلف رژ لب را به صورت مجازی امتحان کنند، حتی از ۷٫۵ محصول بیشتر بیشتر از حد متوسط، که نشان می‌دهد چگونه AR سفر مشتری آن‌ها را بسیار بهبود بخشیده است.

علاوه بر افزایش اطمینان در تصمیمات خرید، واقعیت افزوده همچنین نشان داده است که شناخت و حفظ برند را افزایش می دهد. هنگام مطالعه اثرات AR در علوم اعصاب، محققان دریافتند که مصرف کنندگانی که با یک تجربه AR مارک دار در تعامل هستند، ۷۰ درصد اطلاعات بیشتر از هر معادل غیر AR. و در دنیایی از کاهش دامنه توجه ، ثابت شده است که AR الهام بخش ۴۵ درصداست. نرخ توجه بالاتر از محتوای غیر AR. در حالی که این اعداد احتمالاً با افزایش محبوبیت AR کاهش می‌یابد، سازمان‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر «پتانسیل توجه» AR هستند، هنوز فرصت دارند از مزیت‌های آن بهره ببرند.

در زمان‌های پیش از همه‌گیری، واقعیت افزوده ممکن است مانند ترفندی به نظر می‌رسید که با یک نبرد سخت بزرگ به سوی پذیرش جهانی روبرو است. اما این بیماری همه گیر رفتارهای خرید را به شدت تغییر داد به روش‌هایی که امروزه هنوز آن را درک می‌کنیم، و واضح است که نگرش‌ها نسبت به واقعیت افزوده نسبت به گذشته مطلوب‌تر شده است. اگر سازمان شما کاوش در قدرت AR برای بهبود تجربه مشتری و تجسم مجدد کمپین های بازاریابی خود را آغاز نکرده است، اکنون زمان ایجاد تغییر است. واقعیت افزوده به جایی نمی‌رسد، اما اگر این فرصت را نادیده بگیرید، مشتریان شما ممکن است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی