عمومی

اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

تصویر کسب و کار کوچک خود در سطح جهانی، کاری بزرگ به نظر می رسد. با این حال، حتی مشاغل کوچک نیز می توانند مزایای فروش در بازارهای بین المللی را درک کنند. این نوع توسعه می تواند به شما کمک کند افزایش سود، ایجاد عملیات پایدار، و افزایش تشخیص نام تجاری شما در سراسر جهان. برای انجام این کار، باید آنچه را که در بازاریابی بین‌المللی انجام می‌شود در نظر بگیرید.

گسترش بین‌المللی برای هر کسب‌وکاری درست نیست. مهم است که قبل از شروع به کار، مزایا و معایب را به دقت در نظر بگیرید. و سپس باید مراحل مربوط به آن را یاد بگیرید قبل از اینکه تمام تلاش خود را برای مدیریت روابط تجاری و بازاریابی خارجی اختصاص دهید. اگر تصمیم دارید که جهانی شدن برای تجارت کوچک شما مناسب است، پیدا کردن ابزار و راهنمایی مناسب ضروری است. این می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی بین المللی و استراتژی چند ملیتی خود را به حداکثر برسانید.

اگر آماده هستید بیاموزید که چگونه کسب و کار خود را جهانی کنید، اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شما برای جهش به بازارهای بین المللی وجود دارد.

کوچک خود را بردارید تجارت جهانی

۱٫ مزایا را در نظر بگیرید

دلایل زیادی برای گسترش تجارت شما در بازارهای جهانی وجود دارد. می تواند محصول شما را در برابر انواع جدیدی از مشتریان قرار دهد. می تواند منجر به احساس موفقیت شود. شما می توانید مجبور شوید در مورد فرهنگ های جدید و مصرف کنندگان در سراسر جهان بیاموزید. با این حال، بزرگترین دلیل برای اکثر کسب و کارها این است که گسترش جهانی می تواند منجر به افزایش عمده سودآوری شود.

قبل از ورود و ایجاد یک استراتژی تجارت بین المللی، اهداف خود را برای این گسترش در نظر بگیرید. اگر مزایای فوق به کسب و کار شما مرتبط نباشد، ممکن است بازاریابی جهانی برای شما مناسب نباشد. اما اگر به رشد در سطح بین‌المللی علاقه دارید، داشتن یک هدف مشخص می‌تواند به شما کمک کند در طول ابتکار متمرکز بمانید.

svg%3E - اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

۲٫ فقط اگر راحت هستید گسترش دهید

متاسفانه، تمایل به افزایش سود برای موفقیت در یک بازار بین المللی کافی نیست. کسب و کار شما نیز باید آماده رشد در این روش باشد. اگر در کسب و کار فعلی خود موفق باشید و یک برنامه بازاریابی داخلی قوی داشته باشید، برای توسعه بهتر مجهز خواهید بود. اگر قبلاً در مورد ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان ایالتی استرس دارید، قبل از اینکه به فکر بردن آنها به بازار خارجی باشید، باید روی بهبود این فرآیندها کار کنید.

لورل دیلینی، بنیانگذار GlobeTrade در مصاحبه ای با Small Business Trends توضیح می دهد، “شما باید بتوانید خدمات خود را انجام دهید. نیازهای مشتریان در داخل کشور اگر هنگام صادرات همه اردک های خود را پشت سر هم با محصولات یا خدمات خود نداشته باشید، بعید است که موفق شوید.”

۳٫ بتوانید سفارشات بزرگ را پر کنید

وقتی صحبت از تجارت بین المللی به میان می آید، ارسال مقادیر زیادی کالا با هم بسیار منطقی است. انجام سفارشات تجارت الکترونیک کوچک در سطح بین المللی ممکن است برای خرده فروشان کوچک خوب باشد. با این حال، اگر می خواهید به یک بازار خارجی جدید نفوذ کنید، باید پهنای باندی برای پر کردن سفارش های بزرگ داشته باشید. اگر هنگام فروش به بازار داخلی خود نمی توانید این کار را انجام دهید، قبل از توسعه، ابتدا روی آن کار کنید.

در اصل، قبل از تصمیم به گسترش ، کسب و کار شما باید بتواند حجم زیادی از اقلام را نسبتاً سریع و آسان تولید کند. همچنین باید بتوانید به تنهایی یا از طریق برون سپاری، انجام سفارش را به طور موثر مدیریت کنید.

۴٫ آهسته شروع کنید

جهانی شدن کسب و کارتان به این معنی نیست که باید مستقیماً وارد یک بازار کاملاً جهانی شوید. به گفته دلانی، برای اکثر مشاغل کوچک منطقی تر است که ابتدا یک کشور یا بازار بین المللی را برای تمرکز روی آن انتخاب کنند. سپس می‌توانید در نهایت از آنجا رشد کنید.

این به شما امکان می‌دهد تا واقعاً فرآیندهای خود را تقویت کنید و مطمئن شوید که می‌توانید حجم کاری اضافی را قبل از گسترش بیشتر مدیریت کنید. علاوه بر این، بازاریابی بین المللی می تواند به طور چشمگیری از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. در نتیجه، گسترش عمدی یک کشور در یک زمان به شما این امکان را می دهد که تصمیمات بازاریابی را اتخاذ کنید که مشتریان را در یک کشور خاص هدف قرار می دهد.

۵٫ بازاری برای محصول خود بیابید

برای انتخاب اولین بازار بین المللی خود، کمی تحقیق کنید تا متوجه شوید چه کشورهایی علاقه زیادی به محصول یا پیشنهاد شما دارند. به مشاغل دیگر در حوزه خود نگاه کنید و تعیین کنید که کدام بازارها بدون اشباع بیش از حد علاقه دارند.

به عنوان مثال، ممکن است کشوری را بیابید که عموماً به محصولات آمریکایی علاقه مند است اما چیز زیادی از شما ندارد. پیشنهاد خاص سپس می توانید یک استراتژی بازاریابی با محوریت علاقه آنها به کالاهای ایالات متحده ایجاد کنید. و می‌توانید اقلام خود را در برابر دیگران در بازارشان قرار دهید تا آنها را واقعاً متمایز کنید.

۶٫ از نمایشگاه‌های تجاری استفاده کنید

نمایش‌های تجاری می‌تواند منبع خوبی برای یادگیری بازارهای جهانی و ملاقات با افرادی باشد که می‌توانند به شما در گسترش آن کمک کنند. آنها به شما امکان می دهند با بازار هدف خود مشورت کنید، با بازاریابان بین المللی ارتباط برقرار کنید، و حتی سرمایه گذاری مشترک با سایر مشاغل کوچک را در نظر بگیرید.

مارک شولمن از این تکنیک برای تصاحب کسب و کار خود استفاده کرد، شرکت کیک پنیر الی، وارد بازارهای جهانی شد. او در مصاحبه‌ای با Small Business Trends می‌گوید: «اگر در مراحل اولیه کسب‌وکار هستید، می‌توانید در نمایشگاه شرکت کنید و فقط با مردم صحبت کنید و یاد بگیرید. و بعد از اینکه رشد کردید، می‌توانید یک غرفه‌دار باشید و این به شما این فرصت را می‌دهد که با افرادی مانند نمایندگان و واردکنندگان آشنا شوید که می‌توانند به ورود محصولات شما به آن بازارها کمک کنند.»

svg%3E - اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

۷٫ تکالیف خود را آنلاین انجام دهید

همانند بسیاری از انواع تحقیقات، جستجوی آنلاین می تواند اولین قدم آسان در یافتن بازارهای بین المللی جدید برای محصولات شما باشد. . حتی یک جستجوی ساده در گوگل می تواند شما را به اطلاعاتی در مورد صادرات محصول خاص خود برساند و شما را در مسیر درست منابع صنعتی راهنمایی کند.

با بررسی قوانین تجارت بین المللی برای کشور یا بازار خارجی مورد علاقه خود شروع کنید. در گسترش به. همچنین می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی بین‌المللی خاصی را بررسی کنید و در مورد مشتریان کشورهایی که در آن هستید تحقیق بازار انجام دهید. به دنبال گسترش آن هستید.

۸٫ از ابزارها و خدمات صادراتی استفاده کنید

همچنین چندین آژانس و سازمان وجود دارند که خدمات خاصی را با هدف کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای ورود به صادرات ارائه می‌کنند. دیلینی پیشنهاد می‌کند به منابع مدیریت کسب‌وکار کوچک و گروه‌های مختلف شهری و ایالتی نگاه کنید. اما او همچنین می گوید که وزارت بازرگانی ایالات متحده سرویس کلید طلا می تواند کمک بزرگی باشد. این سرویس پولی به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با نمایندگان و توزیع کنندگان خارج از کشور در صنایع مربوطه خود ارتباط برقرار کنند.

این منابع می توانند به شما کمک کنند به تخصص دسترسی داشته باشید و جلساتی را با سهامداران در بازارهای بین المللی که می خواهید وارد شوید تشکیل دهید. به جای این که فکر کنید از کجا شروع کنید، می توانید با افرادی که بازار را بلافاصله درک می کنند کار کنید. این همچنین به شما شانس بیشتری برای یافتن بازاریاب های مناسب می دهد که مشتریان بین المللی از آنها استقبال می کنند.

۹٫ با افراد مناسب آشنا شوید

ارتباط با نمایندگان و توزیع کنندگان خود گام مهمی در این فرآیند است. با این حال، شولمن هشدار می دهد که فقط با اولین افرادی که ملاقات می کنید قبل از اینکه بفهمید چه چیزی می توانند به کسب و کار شما ارائه دهند، نروید. به طور خاص، از آنجایی که محصولات Eli مواد غذایی فاسد شدنی هستند، او باید می‌دانست که آیا هر توزیع‌کننده فریزر، کامیون و سایر تجهیزات مناسب برای حفظ تازگی محصولات خود را دارد یا خیر.

قبل از اینکه توسعه بین‌المللی شما را به پیش برود. ، دقیقاً درک کنید که برای ارائه کالاها و خدمات خود به چه چیزی نیاز دارید. فهرستی از ویژگی ها و خدماتی که شرکای شما برای کارکردن به آنها نیاز دارند تهیه کنید. اگر نیاز به تشکیل جلسات متعدد با توزیع کنندگان و آژانس های بازاریابی بین المللی دارید، این کار را انجام دهید. بهتر است وقت خود را برای گسترش دادن صرف کنید تا با شرکایی که مناسب نیستند.

svg%3E - اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

۱۰٫ مایل به سفر باشید

تعجبی ندارد که صادرات کالا و خدمات به یک بازار بین المللی جدید اغلب مستلزم سفر به آن کشور است. ممکن است برای ملاقات با توزیع کنندگان یا مشتریان بالقوه لازم باشد به آنجا سفر کنید. با این حال، سفر به آنجا برای نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مشابه نیز می تواند مفید باشد. رویدادها را بیابید و جلساتی را در بازار جدید انتخابی خود ترتیب دهید.

حتی ممکن است سفرهای متعددی ترتیب دهید تا واقعاً احساسی نسبت به پایگاه مشتریان جدید خود داشته باشید. این در نهایت می تواند به نفع استراتژی بازاریابی بین المللی شما باشد. حتی ممکن است با یک بازاریاب بین‌المللی کار کنید تا پیامی مناسب برای تبلیغ کالاها و خدمات شما به بازاری جدید ایجاد کنید.

۱۱٫ هر زمان که ممکن است از فناوری استفاده کنید

اما، سفرهای رفت و برگشت زیاد می تواند برنامه و بودجه شما را افزایش دهد. در حالی که در صورت نیاز یک نماینده یا توزیع کننده، همیشه باید مایل به سفر باشید، سعی کنید تا حد امکان از طریق اسکایپ یا ابزارهای آنلاین مشابه، گفتگوها را برنامه ریزی کنید.

در حالت ایده آل، ممکن است در اوایل این فرآیند سفر کنید تا با ذینفعان ملاقات کنید یا با ذینفعان ملاقات کنید. آژانس های بازاریابی بین المللی با این حال، هنگامی که شرکای مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کردید و آن ارتباطات اولیه را ایجاد کردید، تعاملات خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

۱۲٫ روی روابط تمرکز کنید

چه با نمایندگان و توزیع کنندگان به طور عمده به صورت حضوری یا با استفاده از فناوری سروکار دارید، ضروری است که با آنها روابط قوی ایجاد کنید. اگر می‌خواهند کسب‌وکار شما را به هر طریقی در بازار جدیدتان نمایندگی کنند، باید بدانند که شما از آنها چه انتظاری دارید و بالعکس.

به عنوان مثال، آژانس بازاریابی جهانی شما باید مدیریت محکمی در این زمینه داشته باشد. اصول بازاریابی لازم برای تبلیغ کالاها و خدمات شما در بازار خارجی. از ساخت یا ویرایش وب سایت شرکت تا ایجاد تبلیغات هدفمند، به نحوه مشارکت آنها در فعالیت های بازاریابی مختلف توجه کنید. خطهای ارتباط را باز نگه دار. اگر آنها برای برقراری ارتباط با ایده‌های جدید پاسخگو نیستند، ممکن است بهترین گزینه برای شرکت شما نباشند.

svg%3E - اسرار بازاریابی بین المللی فاش شد

۱۳٫ اطمینان حاصل کنید که برای صادرات خود به شما پرداخت می‌شود

همانند هر تراکنش تجاری دیگری، داشتن یک قرارداد و دستورالعمل‌های مشخص درباره نحوه انجام پرداخت‌ها و انجام سفارش برای شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که برای هر محصولی که صادر می کنید به شما پول پرداخت می شود، به خصوص که اقدام قانونی در یک بازار خارجی می تواند پیچیده باشد، اگر نه غیرممکن.

در واقع، ممکن است از همکاری با یک متخصص حقوقی بهره مند شوید. که روی قراردادها در هر کشور خارجی که قصد ورود به آن را دارید تمرکز می کند. از آنجایی که هر بازاری قوانین و مقررات متفاوتی دارد، پیدا کردن شخصی برای مدیریت چاپ ریز می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند از مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

۱۴٫ برای کارهای کاغذی آماده شوید

هر کشوری که ممکن است برای توسعه در نظر بگیرید مجموعه قوانین و شرایط خاص خود را دارد. این اغلب به این معنی است که شما باید مدارک زیادی را برای انجام تجارت در کشورهای مختلف دیگر تکمیل کنید. از وارد شدن به سرمایه گذاری مشترک با سایر شرکت ها گرفته تا یافتن شرکای بازاریابی بین المللی مناسب، به قراردادها و توافقات زیادی نیاز دارید.

هنگام برنامه ریزی برای توسعه و استراتژی بازاریابی بین المللی خود، مطمئن شوید که این را در نظر بگیرید. تنظیم کنید. زمان کافی را کنار بگذارید یا کارشناسانی را بیاورید که می‌توانند به شما کمک کنند تا موارد خاص را مرتب کنید.

۱۵٫ قبل از حرکت به موفقیت دست یابید

زمانی که به طور رسمی فروش کالاها و خدمات خود را در یک بازار بین المللی آغاز کردید، می تواند وسوسه انگیز باشد که فوراً دوباره تلاش کنید و گسترش دهید. با این حال، همانطور که قبل از رفتن به بازار بین المللی باید در یک بازار داخلی به موفقیت نسبی دست پیدا کنید، قبل از حرکت در بازار جدید نیز باید موفقیت نسبی پیدا کنید. منتظر بمانید تا فرآیندهای شما مستحکم شود، فعالیت های بازاریابی بین المللی شما به آرامی اجرا شود و سهم بازار قابل توجهی در بازارهای فعلی خود داشته باشید. سپس می‌توانید زمان و تلاش کافی را برای ورود به یک بازار بین‌المللی جدید اختصاص دهید.

دلنی می‌گوید: «من همیشه می‌گویم که بهتر است بعد از رسیدن به موفقیت معقول، تنوع ایجاد کنید. اگر در بازارهای فعلی خود ثبات داشته باشید، کل استراتژی جهانی شما زمانی که یک چیز اشتباه پیش می‌رود از هم نخواهد پاشید.»

۱۶٫ به بازارهای متجانس نگاه کنید

زمانی که تشخیص دادید زمان گسترش بیشتر فرا رسیده است، نگاهی به کشورهایی که قبلاً در آنجا تجارت می‌کردید، می‌تواند روند را آسان‌تر کند. مخاطبین فعلی شما ممکن است بتوانند شما را با افرادی در بازارهای اطراف برای سرمایه گذاری مشترک یا مشارکت های بازاریابی بین المللی در تماس قرار دهند. فرآیندهای صادرات کالا و خدمات نیز احتمالاً مشابه هستند.

با تحقیق در کشورهای اطراف شروع کنید و سپس از مخاطبین موجود خود بخواهید که مرجع باشند. آنها ممکن است بتوانند شما را با سایر توزیع کنندگان، شرکا یا آژانس های بازاریابی بین المللی در تماس باشند. برخی از آنها حتی ممکن است کالاها یا خدماتی را به آن بازارهای اضافی نیز ارائه دهند. می توانید از روابط موجود خود برای گسترش به یک کشور خارجی دیگر استفاده کنید.

۱۷٫ درباره مشتریان جدید خود بیاموزید

هنگام تجارت در کشورهای دیگر، باید آداب و رسوم و جنبه های فرهنگی متفاوتی را که ممکن است بر معاملات تأثیر بگذارد در نظر بگیرید. شما می توانید درباره فرهنگ بازار جدید خود تحقیق کنید. با این حال، اگر روابط محکمی با آنها ایجاد کرده اید، می توانید به نمایندگان یا توزیع کنندگان خود نیز اعتماد کنید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

تفاوت های فرهنگی بین بازار داخلی شما و بازار بین المللی جدید ممکن است کوچک به نظر برسد. . اما آنها می توانند بر همه تصمیمات بازاریابی شما تأثیر بگذارند، از بهینه سازی وب سایت شرکت شما گرفته تا ایجاد کمپین های تبلیغاتی بین المللی.

۱۸٫ تلاش های بازاریابی خود را تنظیم کنید

گسترش پایگاه مشتریان شما نیز می تواند بر فعالیت های بازاریابی شما تأثیر بگذارد. به طور خاص، بازاریابی بین المللی اغلب به معنای ایجاد پیام های جدید برای هر بازار است. ممکن است یک وب سایت جدید و حساب های رسانه های اجتماعی برای مشتریان خود در یک کشور خارجی جدید ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های مرتبط با آن‌ها را در کانال‌های بازاریابی فعلی خود بگنجانید.

وقتی فقط بر بازاریابی داخلی تمرکز می کنید، همه پیام های شما برای مشتریان در کشور شما تنظیم می شود. بنابراین با گسترش، ترکیب بازاریابی شما باید متنوع تر شود. این ممکن است نیاز به استخدام یک بخش بازاریابی بین المللی یا تیم مدیریتی در بازار جدید شما داشته باشد. یا می توانید با یک مشاور تجاری که در بازار جدید شما متخصص است کار کنید تا تیم بازاریابی موجود خود را راهنمایی کند.

۱۹٫ از موفقیت خود لذت ببرید

یکی از مزایای فروش در بازارهای بین المللی، فروش محصولات شما در سراسر جهان است. بنابراین هنگامی که به آن بازارها گسترش یافتید، لذت بردن از این موفقیت مهم است. این فقط در سطح شخصی مهم نیست. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در مورد اصول و استراتژی های بازاریابی بین المللی که برای ایجاد یک عملیات جهانی موفق استفاده کرده اید فکر کنید.

شولمن می‌گوید، «ما به تجارت بین‌المللی خود افتخار می‌کنیم. وقتی نام و لوگوی Eli’s Cheesecake را در رستوران های پیشرو در انگلستان می بینم، احساس موفقیت واقعی می کنم.

تطبیق استراتژی های بازاریابی برای تنوع فرهنگی در بازارهای بین المللی

در بازاریابی بین المللی ، یک اندازه برای همه مناسب نیست. تطبیق استراتژی‌های بازاریابی خود برای همسویی با تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی و زبانی هر بازار هدف برای موفقیت بسیار مهم است. در اینجا نگاهی به چگونگی تطبیق استراتژی های بازاریابی خود برای پذیرایی از بازارهای بین المللی متنوع می پردازیم: این شامل درک و احترام به تفاوت های فرهنگی، باورها و ارزش های بازار هدف است. بومی سازی مواد بازاریابی ، از جمله زبان ، تصاویر و پیام رسانی ، تضمین می کند که برند شما با مخاطبان محلی طنین انداز شود و از پاس های فرهنگی جلوگیری کند. درک رفتار مصرف کننده: رفتار مصرف کننده در فرهنگ های مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است. تحقیقات بازار برای درک این الگوهای رفتاری، ترجیحات و عادات خرید بسیار مهم است. این بینش به خیاط استراتژی های بازاریابی شما کمک می کند تا نیازها و انتظارات منحصر به فرد هر بازار را برآورده سازد. در حالی که برخی از بازارها ممکن است پیام های مستقیم و ساده را ترجیح دهند ، برخی دیگر ممکن است بهتر به ارتباطات غیرمستقیم و محور روابط پاسخ دهند. تطبیق استراتژی ارتباطی شما برای مطابقت با این ترجیحات می تواند به طور قابل توجهی اثربخشی تلاشهای بازاریابی شما را افزایش دهد. می تواند فرصت های ارزشمندی را برای کمپین های بازاریابی شما فراهم کند. ادغام این عناصر می تواند برند شما را برای مخاطبان محلی قابل اعتماد تر و جذاب تر کند. رعایت این مقررات نه تنها یک الزام قانونی است بلکه احترام شما را به هنجارها و شیوه های محلی نشان می دهد. آژانس های بازاریابی یا اینفلوئنسرها می توانند بینش ارزشمندی در مورد بازار محلی ارائه دهند. این مشارکتها می توانند در پیمایش ظرافت های فرهنگی و ایجاد حضور قوی تر در بازار کمک کنند. این در مورد استقبال از فرصت ها برای ارتباط با مخاطبان خود به شیوه ای معنی دار و محترمانه است. با آگاهی و سازگاری با فرهنگ ، برند شما می تواند به طور مؤثر با بازارهای بین المللی متنوع درگیر شود و حضور جهانی قوی ایجاد کند. ?

بازاریابی بین المللی به معنای ایجاد پیام های بازاریابی است که در بیش از یک کشور قابل اجرا هستند. این به طور کلی به معنای متنوع سازی محتوا در مواد بازاریابی داخلی شما است تا آن را برای افراد در سراسر فرهنگ ها و بازارها مرتبط تر کند. جنرال موتورز. اما کسب و کارهای کوچک می توانند در بازاریابی بین المللی نیز موفق باشند. به عنوان مثال، یک شرکت کوچک نساجی می تواند با تحقیق در مورد بازارهایی که کالاهای آنها در آن تقاضا دارند شروع به کار کند. آنها ممکن است تصمیم بگیرند ابتدا با توزیع کنندگان در آمریکای جنوبی کار کنند. بنابراین تلاش های بازاریابی بین المللی آنها بر توزیع کنندگان در آن کشورها متمرکز خواهد شد. آنها حتی ممکن است یک وب سایت یا صفحه جدید ایجاد کنند تا اطلاعات مربوطه را به اشتراک بگذارند و بحث را با ذینفعان مرتبط تسهیل کنند. سپس آنها می توانند موادی را که در منطقه خود به مصرف کنندگان هدف قرار می گیرند ، به این توزیع کنندگان ارائه دهند.

چالش های بازاریابی بین المللی چیست؟ با این حال، به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک با بودجه و سهم بازار محدود، چالش‌هایی را نیز به همراه دارد. در اینجا برخی از چالش هایی که شما باید بر آن غلبه کنید اگر می خواهید تلاش های بازاریابی بین المللی خود موفقیت آمیز باشد:
  • عدم درک بازارهای جدید
  • تفاوت های فرهنگی که می تواند بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد
  • زبان موانع
  • عدم شناخت برند در سطح بین المللی با فروشندگان بین المللی
  • امکان یافتن شرکای معتبر
  • مسائل ارتباطی با فروشندگان و توزیع کنندگان
  • افزایش رقابت از شرکت های بین المللی
  • پیام های بازاریابی رقیق شده با توجه به کمپین های عمومی
  • کمبود منابع در بازارهای جدید
  • داده ها و معیارهای مختلف عملکرد برای در نظر گرفتن
  • کانال های بازاریابی متنوع در بازارهای جدید
  • < td class="column-1">کاهش نیاز به کالاها و خدمات خاص
    چالش توضیحات
    عدم درک از بازارهای جدید تجار اغلب برای درک کامل پویایی ها، ترجیحات و رفتار مصرف کننده بازارهای جدید تلاش می کنند. وارد. این می تواند منجر به استراتژی های نادرست و هدف گذاری ناکارآمد شود. تحقیق و تجزیه و تحلیل روندها و رفتارهای محلی بسیار مهم می شود.
    تفاوت های فرهنگی که می تواند بر خرید تأثیر بگذارد. تصمیمات هنجارها و ارزش های فرهنگی در مناطق مختلف متفاوت است و بر ترجیحات مصرف کننده و تصمیم گیری تأثیر می گذارد. کسب‌وکارها باید پیام‌های بازاریابی، محصولات و استراتژی‌های خود را با حساسیت‌های فرهنگی تطبیق دهند تا از بیگانگی مشتریان بالقوه جلوگیری کنند.
    موانع زبان تنوع زبانی می تواند مانع کمپین های ارتباطی و بازاریابی موثر شود. ترجمه دقیق مطالب با در نظر گرفتن نکات ظریف فرهنگی برای ارتباط با مشتریان و انتقال پیام صحیح ضروری است.
    عدم شناخت برند در سطح بین المللی ایجاد شناخت برند و اعتماد در بازار بین المللی جدید می تواند چالش برانگیز باشد. ممکن است مصرف کنندگان با نام تجاری آشنا نباشند، بنابراین سرمایه گذاری در کمپین های آگاهی از برند برای ایجاد اعتبار و جذب مشتری ضروری است.
    بازارهای مختلف نیازها و ترجیحات متفاوتی دارند. کسب و کارها ممکن است با کاهش تقاضا برای محصولات یا خدمات خود در مناطق خاصی مواجه شوند. تطبیق پیشنهادها یا شناسایی بازارهای خاص می‌تواند به غلبه بر این چالش کمک کند.
    مشکلات انطباق متفاوت< /td> بازارهای بین المللی الزامات قانونی و مقرراتی منحصر به فردی دارند. رعایت این استانداردها مستلزم تحقیق و درک دقیق برای اطمینان از انطباق و جلوگیری از مشکلات قانونی است.
    کاهش قدرت خرید با فروشندگان بین المللی نوسانات ارز و نابرابری های اقتصادی می تواند بر قیمت گذاری و مذاکرات فروشنده تأثیر بگذارد. کسب و کارها باید ضمن حفظ سودآوری و قیمت رقابتی در بازارهای مختلف، این عوامل را در نظر بگیرند.
    توانایی یافتن شرکای قابل اعتماد ایجاد شراکت قوی با توزیع کنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات محلی برای ورود موثر به بازار ضروری است. یافتن شرکای قابل اعتماد که چشم انداز محلی را درک می کنند و می توانند به طور مؤثر همکاری کنند بسیار مهم است. مسائل مربوط به فروشندگان و توزیع کنندگان تفاوت های فرهنگی و زبانی می تواند منجر به سوء استفاده و سوء تفاهم با شرکا شود. استراتژی های ارتباطی روشن و مؤثر ، به طور بالقوه شامل متخصصان دو زبانه ، می تواند به کاهش این چالش ها کمک کند. > افزایش رقابت از شرکتهای بین المللی ورود به بازارهای بین المللی مشاغل را در معرض استخر بزرگتر رقبا ، از جمله بازیکنان محلی و بین المللی قرار می دهد. تهیه یک گزاره ارزش منحصر به فرد و پیشنهادات متمایز برای ایستادن در یک منظره رقابتی بسیار مهم است. “> پیام های بازاریابی رقیق شده به دلیل کمپین های عمومی استفاده از کمپین های بازاریابی عمومی در بازارهای مختلف ممکن است تأثیر پیام رسانی را رقیق کند. کمپین های خیاطی برای طنین انداز با مخاطبان محلی ، ضمن حفظ هویت برند سازگار ، اثربخشی تلاش های بازاریابی را تضمین می کند. “ستون ۱″> فقدان منابع در بازارهای جدید ورود به بازارهای جدید نیاز به تخصیص منابع برای تحقیق ، بازاریابی و فعالیت های عملیاتی دارد. مشاغل کوچک با بودجه محدود ممکن است تخصیص منابع کافی برای نفوذ مؤثر و موفقیت در بازارهای بین المللی را به چالش بکشند. “ستون ۱″> داده های عملکرد و معیارهای مختلف برای در نظر گرفتن معیارهای عملکرد و شیوه های تجزیه و تحلیل داده ها ممکن است در بازارها متفاوت باشد. مشاغل باید معیارهای اندازه گیری خود را برای منعکس کردن پویایی و اهداف بازار محلی ، امکان ارزیابی دقیق و تنظیم استراتژی های بازاریابی را تطبیق دهند. class = “column-1″> کانال های بازاریابی متنوع در بازارهای جدید مناطق مختلف ممکن است ترجیحات مختلفی برای کانال های ارتباطی و تبلیغاتی داشته باشند. درک اینکه کدام سیستم عامل ها و کانال ها با مخاطبان محلی طنین انداز هستند ، برای نفوذ موفق در بازار و تعامل با مشتری بسیار مهم است. شما می توانید به تنهایی برخی از اکتشافات اولیه را انجام دهید. اما ممکن است در نهایت نیاز به سرمایه گذاری مستقیم در مدیران بازاریابی بین المللی یا کارشناسان در بازار خاص خود داشته باشید. تجارت؟

    بازاریابی بین المللی برای مشاغلی که در حال حاضر در بازار داخلی آنها محکم هستند و می خواهند در مقیاس جهانی رشد کنند ، مناسب است. با این حال ، ممکن است این ایده خوبی برای کسانی که در تلاش برای مدیریت عملیات داخلی خود هستند ، نباشد. همچنین می تواند برای کسانی که محصولاتی دارند که فقط مربوط به یک مشتری بسیار خاص هستند ، سخت باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از پرش به بازاریابی بین المللی در نظر بگیرید. مخاطب

  • برخی از بازارها ممکن است نیاز به کالاها یا خدمات شما را افزایش دهند
  • مزیت رقابتی نسبت به دیگران در صنعت شما
  • افزایش دید برند
  • امکان ایجاد روابط جدید در سراسر جهان
  • ثبات بیشتر در صورت وجود مسائل اقتصادی یا فاجعه در یک کشور
  • منفی بازاریابی بین المللی:

    • مشکل در تهیه پیام ها به مصرف کنندگان خاص
    • تحقق سفارش گرانتر
    • مقررات مختلف در بازارهای مختلف < /li>
    • موانعی برای ورود وجود دارد
    • نیاز به محصول شما در برخی از بازارها کاهش یافته است
    • نیاز به تحقیقات زیادی دارد
    • رقابت جدید شرکت ها در بازار خارجی جدید شما

    چگونه می توانم یک استراتژی بازاریابی بین المللی بسازم؟ نیازهای مشتری و عادات خرید را در کشور مورد نظر خود در نظر بگیرید. این باید شامل روند بازار در صنعت شما باشد تا ایده ای در مورد چگونگی و چرا مصرف کنندگان کالاهای مشابهی را به شما ارائه دهد. این شبیه به نحوه قرار دادن مارک خود هنگام بازاریابی در مشتریان داخلی است. با این حال ، ترجیحات کسانی که در بازار جدید شما هستند ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال ، اگر معمولاً از قیمت های پایین به عنوان یک عامل متمایز در ایالات متحده استفاده می کنید ، ممکن است به اندازه مصرف کنندگان در کشور دیگری مرتبط نباشد. بسته به بازار خود ، ممکن است بخواهید کیفیت و کاردستی از ساخته شده خود را ارتقا دهید. کالاها یا اینکه چگونه سبک کالاهای شما از آنچه در حال حاضر در کشور دیگری موجود است ، مشخص می شود. بازاریابی آنلاین تمایل به محبوبیت در اکثر کشورها دارد. با این حال ، برخی از کشورها ممکن است به سایت های رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو که به طور گسترده در مصرف کنندگان ایالات متحده در برخی از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد ، وابسته نباشند ، ممکن است بیشتر به تبلیغات یا رسانه های سنتی توجه کنند. ببینید مشتریان هدف شما قبل از سرمایه گذاری در بودجه بازاریابی بین المللی خود در همان سیستم عامل های قدیمی ، کجا می گذرانند. span class = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_9″/>

    گزینه های من برای ورود به بازارهای جدید چیست؟ برخی از شرکت های کوچک ممکن است کالاهای خود را بصورت آنلاین ارائه دهند. مشاغل محصول می توانند توزیع کنندگان بین المللی را پیدا کرده و کالاهای خود را به خارج از کشور برای خریداران آنلاین ارسال کنند. شرکت های خدماتی می توانند با استفاده از فرمت هایی مانند مشاوره ویدیویی یا دوره های آنلاین ، یک سرویس مجازی ارائه دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید فرصت های حق رای دادن را به صاحبان مشاغل خارج از کشور ارائه دهید. شما می توانید کالاها یا خدمات خود را مجوز دهید. شما همچنین می توانید به توزیع کننده هایی که سپس کالاهای شما را در مقیاس وسیع تری می فروشند بفروشید. عرض = “۶۱۸” ارتفاع = “۳۴۸” data-ezsrc = “https://www.youtube.com/embed/t3yf75xtdng؟feature=oembed” frameborder = “0” اجازه = “شتاب سنج ؛ autoplay ؛ clipboard-write ؛ -Media ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر در تصویر ؛ سهم وب “AllowfullScreen =” “class =” ezlazyload “/>

    چگونه می توانم بازار مناسبی را برای گسترش خود انتخاب کنم؟

    این پاسخ برای هر تجارت کوچک متفاوت است. با تحقیق در مورد چندین بازار که به نظر می رسد نیاز به کالاها یا خدمات شما و صحبت با ذینفعان در آن بازارها دارد ، شروع کنید. هنگام تصمیم گیری ، سؤالات زیر را در نظر بگیرید: > هر کشور محدودیت های متفاوتی در مورد مواردی مانند واردات و مشارکت تجاری دارد. اطمینان حاصل کنید که بازار مورد نظر شما موانع مهمی برای ورود ندارد که می تواند از حرکت شما جلوگیری کند.

  • آیا نیاز به محصول یا خدمات من وجود دارد؟ مشتریان در کشور خارجی که در نظر دارید در واقع از آنچه باید بفروشید استفاده می کنند؟ به عنوان مثال ، اگر شما مشاوره فنی را برای استارتاپ ها ارائه می دهید ، احتمالاً به دنبال بازارهایی با تعداد قابل توجهی از این نوع مشاغل مفید است.
  • سطح رقابت چقدر است؟ از طرف دیگر ، برخی از بازارها ممکن است از قبل با محصول یا خدماتی که ارائه می دهید اشباع شوند. به عنوان مثال ، شرکتی که تلفن های همراه را می فروشد ممکن است قادر به رقابت با غول ها در بسیاری از کشورهای توسعه یافته نباشد. با این حال ، مکان های دیگر هنوز به آن کالاها احتیاج دارند و ممکن است به اندازه سایر تأمین کنندگان به آنها دسترسی نداشته باشند.
  • چگونه این بازار شبیه به بازارهای موجود من است؟ تعقیب بین المللی شما با گسترش به بازارهایی که تا حدودی با آنها آشنا هستید. اگر به طور عمده در ایالات متحده به مشتریان می فروشید ، این ممکن است به معنای شروع با کانادا یا کشورهایی در اروپای غربی باشد. هنوز تفاوت هایی در نظر گرفته شده است. با این حال ، تجارت نسبتاً ساده است و زبان و آداب و رسوم به همان اندازه متفاوت نیست که ممکن است در جای دیگر باشد؟ کشورهایی که به نظر می رسد شبیه به بازار خانه شما یا سایر کشورهایی که می فروشید می توانند با چالش هایی همراه باشند. قبل از انجام تحقیقات کامل ، فرضیات را انجام ندهید. حتی فروش به کانادا علاوه بر ایالات متحده ممکن است به فرآیندهای جدید و پیام های بازاریابی بین المللی نیاز داشته باشد. در بعضی موارد ، شما ممکن است بخواهید بازارهایی را انتخاب کنید که در صورت افزایش تقاضا برای محصول یا خدمات شما در آنجا بسیار متفاوت باشند.
  • چه هزینه های اضافی درگیر است؟ به یک منطقه جدید اغلب با هزینه های اضافی همراه است. هزینه حمل و نقل اضافی را به همراه هر هزینه و هزینه لازم برای تسهیل گسترش خود در نظر بگیرید. تلاش های اضافی بازاریابی بین المللی را که برای جذب مشتریان جدید باید مطرح کنید فراموش نکنید. قبل از شروع کار اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه ها در بودجه شما مناسب است. اگر قادر به پرداخت هزینه نیستید ، صبر کنید تا بازاری را که با هزینه های کمتری همراه است ، گسترش دهید یا به دنبال بازاری باشید. قوی> چه استراتژی های بازاریابی بین المللی برای بیرون آمدن پیام من لازم است؟ هنگامی که با مشتریان سایر کشورها صحبت می کنید ، ممکن است نیاز به استفاده از اصطلاحات یا استراتژی های مختلف داشته باشید. همچنین ممکن است سیستم عامل های مختلفی وجود داشته باشد که در سایر کشورها با توجه به مشتریان هدف شما محبوب باشد. برنامه بازاریابی جهانی شما احتمالاً با هر کشور خارجی که به ترکیب خود اضافه می کنید متفاوت خواهد بود. بنابراین هرگز به انجام کارها به یک روش خاص وصل نشوید.

    بیشتر در: استراتژی بازاریابی

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی