زمانی که رکود شروع می شود، کسب و کارها حول یک برند قوی ساخته می شوند برنده شوید در حالی که دیگران مبارزه می کنند.
زمانی که رکود شروع می شود، کسب و کارها حول یک برند قوی ساخته می شوند
برنده شوید در حالی که دیگران مبارزه می کنند.
به نوعی همیشه دلیلی برای ترس از آنچه در بازار اتفاق می افتد وجود دارد. عدم اطمینان باعث ایجاد بلاتکلیفی گسترده می شود. وحشت از recession-or-not-dont-panic-transform.1020908155.1661176978-88201945.1678″> باعث انجماد کسبوکارها میشود، که رشد را کند میکند.
در مسیر حرفهای من، همیشه مواردی وجود داشته است که می تواند کسب و کار من را به کلی خراب کند. ساختمانها سوختهاند، طوفانها هجوم آوردهاند، سونامی در طرف مقابل سیاره زنجیرههای تامین را از بین برده است، رکود بزرگ، استعفای بزرگ، سیاستهای سیاسی و مالیاتی، همهگیری و اکنون تورم. من حتی مجبور شدهام بر ترسهای مربوط به پیامدهای هستهای که بر محصولی که به مشتریان فروختهایم تأثیر میگذارد غلبه کنم.
همه اینها و تعداد بیشماری دیگر در ۱۴ سال گذشته.
دو نتیجه وجود دارد: اینکه تنها اطمینانی که در کسب و کار دارید این است که همیشه تهدیدی وجودی وجود دارد و اینکه داشتن یک نام تجاری ریشه در %DA%86%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%85.%20%D8%AA%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%B3%D8%AE%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D9%85%20
%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%86%D8%A8%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.
وقتی اقتصاد “آسانی” ایجاد میکند. پول، نتیجه طبیعی این است که کسبوکارهای بیشتری وارد بازار میشوند. برای استارتآپها آسانتر راهاندازی میشوند، برای کسبوکارهای موجود آسانتر افزایش مییابند، و یافتن سرمایه سرمایهگذاری یا دریافت وام آسانتر است. به دست آوردن مشتریان آسان است و بنابراین صاحبان مشاغل در رویکرد خود به بازاریابی و فروش تنبل می شوند.
چرا در موارد باطنی مانند سرمایه گذاری کنید. برند و بازاریابی زمانی که مشتریان به تنهایی از طریق دهان به دهان می آیند؟
رکود، کسبوکارهایی را که نمیتوانند خود را با چرخههای فروش چالش برانگیز وفق دهند، از بین میبرد.
در دوران رکود اقتصادی، فروش به این راحتی نیست. مصرفکنندگان نسبت به زمانهای خوب نسبت به قیمتها آگاهتر هستند، زیرا دسترسی واقعی یا درک شده آنها به پول نقد شروع به خشک شدن میکند. وحشت در مورد آینده منجر به به تعویق انداختن، لغو یا کوچک شدن هر چیزی غیرضروری می شود.
چرخه فروش طولانی تر می شود و رقابتی تر است، در حالی که تبلیغات دهان به دهان به خوبی قبل عمل نمی کند. فقط سخت تر میشه کاری که یک برند برای یک شرکت انجام می دهد، ساختن یک خندق دفاعی بزرگ است که به کاهش تأثیر تغییرات اقتصادی کمک می کند.
این شرکت ها کسانی که زمان و پول خود را برای توسعه کامل برند خود صرف نکرده اند، آسیب پذیر هستند و به سادگی برای مقابله با چرخه فروش چالش برانگیز آماده نیستند. یک نام تجاری نشان دهنده هویت اصلی یک شرکت است و زمانی که از بین می رود یا ضعیف است، یک شرکت فقط به “یکی دیگر از آن ها” تبدیل می شود که از دیگران قابل تشخیص نیست.
و زمانی که از دیگران متمایز نیستید، در دوران رکود معاملات را نمی بندید.
یک نام تجاری از طریق رکود به کسب و کار قدرت می دهد.
شرکت ها از طریق برند خود با مشتریان ارتباط برقرار می کنند زیرا برند هویت و روح یک شرکت است. هدف شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید توسعه آن برند باشد.
روشی که شما یک نام تجاری را توسعه میدهید، تجزیه و تحلیل واقعی این برند است. خرید محصول یا خدمات شما آنها بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهند، قبل و بعد از تجارت با شما چه احساساتی دارند؟ این به اندازه کافی خوب نیست که به سادگی بگوییم که X سال است که در تجارت بودهاید و به خدمات مشتری اهمیت میدهید، زیرا همه شرکتهای روی کره زمین این را میگویند و هیچ معنایی ندارد.
هنگامی که مشخص کردید چه کسی هستید و مشتری ایده آل شما کیست، باید عمیقاً به دلیل انجام کار خود بپردازید. کاری که شما انجام می دهید اهمیت آن چیست؟ پیشنهاد منحصر به فرد به جهان؟ چرا مردم باید به آن اهمیت دهند؟
در نهایت، راه حل خود را برای حل مشکل بازار ساده کنید تا همه بتوانند آن را درک کنند. آن را به راحتی هرچه زبان ساده تر و ساده تر باشد، افراد بیشتری آن را دریافت می کنند و می توانند شما و ارزش شما را درک کنند. زاویه منحصربفرد شما در بازار چیست که شما را از همه کسانی که همان چیزی را ارائه می دهند متمایز می کند؟
تسلط بر فرآیند برندسازی و پیاده سازی آن در بازاریابی و رکود خود، بزرگترین فرصت شما خواهد بود. آن را نادیده بگیرید و از آن عبور خواهید کرد، یا بدتر از آن، جزو آمار سرد کسانی که از کار افتاده اند به حساب می آیید.
این صنعت ۲ تریلیون دلاری این تازه آغاز است