عمومی

ادغام نیازی به تغییر شرکت شما ندارد فرهنگ

ادغام نیازی به تغییر شرکت شما ندارد
فرهنگ

استفن شیبستا، یک سازمان کارآفرینان (EO) در تورنتو، مدیر عامل و معاون توسعه شرکت در Sendinblue، یک راه حل بازاریابی بصری و همه کاره برای مشاغل کوچک. از استفن پرسیدیم که چه استراتژی هایی را برای حفظ فرهنگ شرکت خود از طریق خرید به کار گرفته است. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

هجوم کارمندان پس از خرید می تواند برای مدیریت چالش برانگیز باشد. با این حال، این انتقال همچنین فرصتی برای القای اخلاق شرکت شما و تقویت فرهنگ شرکت–آن را کمرنگ نکنید.

در واقع، McKinsey & Company دریافت که “۹۵ درصد از مدیران تناسب فرهنگی را برای موفقیت ادغام پس از ادغام ضروری توصیف می کنند.” به همین دلیل بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که هر دو طرف حول یک چشم انداز یکسان هستند و ارزش های مشابهی را به اشتراک می گذارند.

با تجربه هر دو طرف

 اکتساب، آموخته ام این مهم است که انتقال را در مراحل اولیه تسهیل کنیم تا کارمندان بتوانند به طور کامل این تغییر را بپذیرند و آن را بپذیرند.

غفلت از تأثیر ادغام یا اکتساب کارمندان می توانند منجر به مشکلات بزرگ تری در مسیر شوند. در اینجا چهار راه برای حفظ فرهنگ شرکت پس از ادغام وجود دارد:

۱٫ شوک فرهنگی را کاهش دهید

وقتی دو شرکت ادغام می‌شوند، فرهنگ و ارزش‌های آن‌ها نیز ادغام می‌شوند. با تغییراتی که پس از خرید انجام می شود، انتظار می رود که کارمندان در مورد آینده آینده احساس عدم اطمینان کنند. به همین دلیل مهم است که به طور فعال ارزش‌ها و فرهنگ شرکت جدید را ایجاد و ادغام کنید تا اطمینان حاصل شود که کارکنان شما احساس اتحاد می‌کنند – نه حذف. ادغام و برقراری ارتباط درست از همان ابتدا، انتقال فرهنگ را کاهش می‌دهد و پایه‌ای از اعتماد را برای کارمندان ایجاد می‌کند تا درک کنند که چگونه نیازها و ارزش‌هایشان با شرکت جدیدشان هماهنگ است.

زمانی که شرکت من، Newsletter2Go، در حال خرید توسط Sendinblue بود، ما میزبان یک مدیریت خارج از سایت بودیم تا با اهداف کلیدی ادغام هماهنگ شویم و درباره تفاوت‌های فرهنگی بحث کنیم. این ما را قادر ساخت تا با هم همکاری کنیم و ارزش‌های جدیدی ایجاد کنیم که منجر به فصل بعدی موفقیت‌آمیز کسب‌وکار ما شد. ما اعضای رهبری را تحت تأثیر قرار دادیم تا با زنده کردن روزانه این ارزش‌ها، الگوی خود را رهبری کنند.

۲٫ ارتباط مستمر

به خاطر داشته باشید: شما هرگز نمی توانید بیش از حد ارتباط برقرار کنید، به خصوص در یک تصمیم تجاری بزرگ مانند خرید. در حالی که نمی خواهید قرارداد را قبل از امضا و مهر و موم شدن آن به هم بزنید، همچنین نمی خواهید کارمندان را برای مدت طولانی در تاریکی نگه دارید تا زمانی که خیلی دیر شود.

قبل از در نظر گرفتن خرید، چشم انداز کسب و کار آینده را به اشتراک بگذارید تا کارمندان بفهمند و بدانند چه انتظاری دارند. این به آنها اجازه می دهد تا اخبار را هضم کنند و با تغییرات آتی هماهنگ شوند. با ارائه شفافیت کامل و ارتباطات مداوم، نه تنها با کارکنان خود اعتماد ایجاد می کنید، بلکه به آنها قدرت می دهید تا احساس کنند بخشی از فصل بزرگ بعدی شرکت هستند.

۳٫ بلافاصله به نگرانی‌ها رسیدگی کنید 

پس از اطلاع‌رسانی خرید، انتظار می‌رود که کارکنان در مورد امنیت شغلی احساس نگرانی کنند و سؤالاتی بپرسند که نیاز به پاسخ این زمان بسیار مهمی است تا اطمینان حاصل شود که رهبران کلیدی شما در دسترس هستند و محیطی امن برای رفع هرگونه نگرانی فراهم می کنند. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مسائل مهم را زیر فرش بکشید تا متوجه شوید که بعداً تأثیر مخربی دارند. اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما شنیده می شوند و به آنها گوش داده می شود، و سپس مراحل بعدی برای اطمینان از رسیدگی به نگرانی های آنها انجام می شود.

۴٫ به عنوان یک شرکت عمل کنید

از آنجایی که دو شرکت در یک شرکت ادغام می شوند، بسیار مهم است که عمل کنید و به عنوان یک شرکت رفتار کنید. با ایجاد یک نقشه راه روشن و تعیین مالکان کلیدی برای مدیریت تغییرات، فرآیند را زود شروع کنید. از این فرصت برای گرد هم آوردن همه و برگزاری یک کارگاه فیزیکی برای ادغام فرهنگ جدید به عنوان یک تیم استفاده کنید. به عنوان مثال، کارگاه را با به اشتراک گذاشتن فرهنگ و ارزش های جدید شرکت و به دنبال آن جهت آینده کسب و کار شروع کنید. از کارمندان بخواهید که سوالات یا بازخورد خود را از قبل ارسال کنند و در طول کارگاه به آنها بپردازند تا شفافیت و ارتباط آزاد ارائه شود. پس از پایان کارگاه، از کارمندان خود بخواهید در مورد آنچه که دوست داشتند، چه چیزی می خواهند ببینند و چه کارهایی را بهتر انجام دهیم، بازخورد بخواهید.

اغلب در طول یک خرید. فرهنگ و ارزش‌های شرکت در طول بحث‌ها در لیست باقی می‌ماند که می‌تواند بر موفقیت ادغام تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن تغییرات فرهنگی در مراحل اولیه، شفاف نگه داشتن خطوط ارتباطی در طول فرآیند، رسیدگی فوری به نگرانی های کارکنان، و متحد کردن شرکت های در حال ادغام برای عمل کردن و برخورد با آنها به عنوان یک واحد، از نظارت خودداری کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی