عمومی

آنچه فارغ التحصیلان جدید از کارفرمایان در عصر به دنبال آن هستند استعفای بزرگ

آنچه فارغ التحصیلان جدید از کارفرمایان در عصر به دنبال آن هستند
استعفای بزرگ

فصل فارغ التحصیلی است و مجموعه جدیدی از استعدادها در حال ورود به بازار هستند. اگرچه این نامزدهای جدید ممکن است در مورد آنچه به دنبال آن هستند و چه چیزی آنها را وادار به ماندن در شغل می‌کند، حساس‌تر باشند.

حتی قبل از اینکه بازار کار توسط Covid سرگردان شود، استخدام نامزدهای Gen-Z چالش‌هایی داشت. اما در یک سال بازگشت همه‌گیر با بازار کار فشرده، برای کارفرمایان با استخدام تهاجمی ضروری است که بفهمند چگونه این نامزدهای جدید را جذب و حفظ کنند. بر اساس گزارش مشاغل از انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان (NACE)، یک انجمن حرفه ای غیرانتفاعی برای خدمات شغلی دانشگاه. این نظرسنجی از ۱۸ اوت ۲۰۲۱ تا ۱ اکتبر ۲۰۲۱، شامل داده‌های ۱۵۷ کارفرمای فارغ‌التحصیلان جدید انجام شد.

علاوه بر این، این استخدام احتمالاً زمان بر خواهد بود، به این معنی که اگر قبلاً اقدام نکرده اید، باید به زودی شروع کنید. بر اساس گزارش ۴ آوریل نظرسنجی از فارغ التحصیلان و کارفرمایان اخیر از سایت مشاغل Monster. این نظرسنجی در دو بازه زمانی انجام شد، از جمله در مارس ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۲٫

در اینجا بزرگترین نکات از نظرسنجی Monster در مورد اینکه فارغ التحصیلان اخیر بیشتر به دنبال موارد زیر هستند:

تنوع در محیط کار و رهبری

یک نیروی کار متنوع. علاوه بر این، ۲۶ درصد گفتند که پیشنهاد شرکتی را رد می‌کنند که زنان و گروه‌های به حاشیه رانده شده در نقش‌های رهبری ارشد نباشد.

پشتیبانی از سلامت روان

<.>

دانش‌آموزان پس از مقابله با بار عاطفی بیماری همه‌گیر، می‌خواهند مطمئن شوند که محل کارشان سلامت روانی آنها را درک کرده و از آن حمایت می‌کند. نظرسنجی Monster نشان داد که ۹۰ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فکر می‌کنند مهم است که در بحث سلامت روان در محل کار احساس راحتی کنند. علاوه بر این، ۸۴ درصد از فارغ‌التحصیلان موافق هستند که شرکت‌ها به‌طور کلی باید برای برآوردن انتظارات خود، روی منابع سلامت روان سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

شفافیت

فارغ التحصیلان دانشگاهی نمی خواهند گزینه های حقوق و دستمزد را در طول مصاحبه بشنوند. آن‌ها می‌خواهند قبل از درخواست از قبل بدانند برای یک شغل چقدر حقوق می‌گیرند. بیش از نیمی از فارغ التحصیلان گفتند که باید محدوده حقوق را در یک آگهی شغلی ببینند تا آنها را تشویق کنند که درخواست دهند، پس از آن فرصت‌های پیشرفت شغلی (۳۷ درصد) و شواهد تعادل بین کار و زندگی (۳۶ درصد). در حالی که برخی از شهرها مانند نیویورک قرار است از ماه مه به شفافیت حقوق و دستمزد در آگهی‌های شغلی نیاز داشته باشند، اما هنوز این یک روش معمول نیست. اما اگر می‌خواهید بهترین استعدادهای جوان را جذب کنید، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی