عمومیمقالات

در تعطیلات اداری چه کاری باید انجام دهید (و چه کاری را نباید انجام دهید). مهمانی – جشن

در تعطیلات اداری چه کاری باید انجام دهید (و چه کاری را نباید انجام دهید).
مهمانی – جشن

این تعطیلات است، درست است؟ وقت آن است که با همکاران مورد علاقه خود چند نوشیدنی بریزید و در نهایت با یخ ترین رئیس خود یخ را بشکنید. اما چیزی که ممکن است به آن فکر نکنید این است که رفتار شما در رویدادهای تعطیلات اداری ممکن است مستقیماً روی شغل شما در سال ۲۰۲۴ تأثیر بگذارد. این فقط بابانوئل نیست که تماشا می‌کند…

نه اینکه در رویداد سرگرم‌کننده محل کارتان غافل شوید. اما داشتن یک استراتژی و طرز فکر در مورد اینکه پارتی تعطیلات چگونه ممکن است با شما مرتبط باشد مفید است. موقعیت اما این لزوماً به این معنی نیست که شما نباید هیچ تفریحی داشته باشید – در واقع برعکس.

از همه- از استراحت‌های چند روزه برای گردهمایی‌های قهوه‌ای عجیب، در اینجا نحوه تفکر استراتژیک در رویداد خود به عنوان یک رهبر یا کارمند، از جمله کارهایی که در جشن تعطیلات اداری خود نباید انجام دهید، آمده است.

چگونه در جشن تعطیلات شرکت رفتار کنیم

<شما در مهمانی مجردی دخترتان نیستید. همچنین در اتاق هیئت مدیره ارائه نمی کنید. جنی درایزن، کارشناس آداب معاشرت و یکی از بنیانگذاران Fresh Starts Registry در ادینبورگ، اسکاتلند، می‌گوید، بنابراین هدفی در این میان داشته باشید. کار شما منبع درآمد شماست، و برای اکثر ما، ما به این درآمد نیاز داریم تا به درون خود ادامه دهیم. از شوخی های نامناسب گرفته تا احساساتی شدن بیش از حد - آن را برای رویدادهای تعطیلات دوست خود ذخیره کنید. در محل کار، یک نسخه شادتر و آرام‌تر از زندگی روزمره خود باشید.»

یک ترفند ساده برای به خاطر سپردن این است که آیا می‌خواهید روز بعد پس از انجام یا گفتن چیزی مرزی با همکاران خود روبرو شوید. جنیفر بیشاپ، برنامه ریز رویداد و صاحب J. Leigh Events در می گوید «حتی اگر محل کار شما حال و هوای مهمانی بیشتری را برای مهمانی تعطیلات ارائه می دهد، به یاد داشته باشید که آنها هنوز هم همکاران و سرپرستان شما هستند. شارلوت، کارولینای شمالی «شما باید روز بعد یا بعد از آخر هفته دوباره این افراد را ببینید. رها کردن هیچ ایرادی ندارد، اما سعی کنید عقل خود را در مورد خود حفظ کنید و خونسردی خود را حفظ کنید.”

کسانی که معمولاً دور از دسترس هستند را بشناسید

شاید از راه دور برای شخصی کار می کنید که دو بار در سال می بینید. یا شاید هر بار که مدیر شما در ساختمان شما بوده است، آنها در حال پرواز هستند و سعی می کنند از وظایف روزانه خود پیروی کنند و واقعاً شما را نشناسند. اکنون فرصت شماست

«رؤسا و همتایان خود را بشناسید. سیندو سریواستاوا، مدیر عامل We Crush Events، یک شرکت رویدادهای شرکتی در لس آنجلس، می‌گوید: مهمانی‌های تعطیلات شرکتی زمانی است که مدیران از کارکنان خود احساس و قدردانی می‌کنند. “با پرسیدن در مورد آنها در مقابل فروشگاه صحبت کردن، با آنها ارتباط شخصی برقرار کنید.”

ممکن است رئیس شما نباشد که بخواهید با او چت کنید، بلکه یک همکار جدید بالقوه یا همکار دیگری باشد که معمولاً با او تعامل ندارید. این روابط ارزش سرمایه گذاری روی در جشن تعطیلات و فراتر از آن برای بهبود کیفیت همه افراد را دارد. کار و زندگی دوباره در دفتر.

چه کارهایی را نباید در یک مهمانی تعطیلات کاری انجام داد: MIA نباشید

ممکن است در یک فصل تعطیلات شلوغ، یک کار اضافی دیگر به نظر برسد. اما این یک مورد اضافی است که می خواهید به آن “بله” پاسخ دهید. بیشاپ می‌گوید: «شرکت کنید، حتی اگر در ساعت ناهار شما برگزار می‌شود. وقتی می‌گویم مردم متوجه می‌شوند اگر رد شوید، به من اعتماد کنید.»

اما بیشاپ همچنین می‌گوید که مراقب باشید پاسخ «بله» را پاسخ ندهید و سپس حاضر نشوید، زیرا شرکت پولی را برای هزینه‌های غذا، نوشیدنی و دکور اختصاص می‌دهد. «اگر دعوت نشده‌اند، یک پلاس یک یا دیگری را به همراه نیاورید – این برای بچه‌ها هم صدق می‌کند.»

از سوی دیگر، درایزن توصیه می‌کند که به کارمندانی که نمی‌توانند موفق شوند فشار نیاورید. با توجه به موارد استرس زا در این زمان از سال، انتظارات را منطقی نگه دارید. /a>. درایزن می‌گوید: «صمیمی باشید، خونگرم باشید، مردم را به نوشیدن مشروب نخورید و از مردم نپرسید که چرا شریک نمی‌شوند. «زمان پایانی را برای مهمانی تعیین کنید تا مردم زیاد دیوانه نشوند. اگر می‌خواهند این کار را رها کنند، اجازه دهید این کار را در یک مهمانی که ایجاد می‌کنند یا بعد از آن با دوستانشان انجام دهند.”

دلیل فصل را در خط مقدم برنامه ریزی قرار دهید

اگر شما مسئول برنامه ریزی رویداد هستید، قدردانی از کارمندان را در مقابل ذهن و مرکز همه وقایع. درایزن می‌گوید: «اگر این حقیقت را پیش روی خود داشته باشید، شکست نخواهید خورد.»

این می‌تواند به معنای برنامه‌ریزی عمدی جوایز سرگرم‌کننده برای کارمندان، گفت‌وگوهای معنادار درباره مشارکت‌های آنها در سال جاری یا صرفاً علاقه‌مند شدن به آنها باشد. زندگی شخصی و حرفه‌ای آن‌ها در این رویداد.

به خاطر داشته باشید که اگر محیط کار در طول سال آن را ایجاد نکرده باشد، در تعطیلات نمی‌توانید قدردانی کنید.

بیشاپ می‌گوید برنامه‌ریزان می‌توانند برای جلوگیری از مشکلات الکلی، برای حفظ تمرکز بر کارمندان به جای مهمانی‌های همه جانبه، عمدی داشته باشند. ما اخیراً با مشتری کار کردیم که یک شب بازی در یک هتل انجام داد. آنها برای همه مهمانان خود دو بلیط نوشیدنی و یک کد/کارت هدیه Uber ارائه کردند تا مطمئن شوند که همه سالم به خانه می‌رسند. در حالی که مهمانان آنها اجازه داشتند بیش از دو نوشیدنی در بار هتل مصرف کنند، این انتظار را ایجاد کرد که این یک شب سرگرم کننده باشد.”

جوان باتلر، رئیس و مدیر عامل Consultancy Media در نیویورک، شوخی می کند، “خودت را قطع کن وگرنه ممکن است به طور تصادفی در نهایت کسی را تبلیغ کنی.”

چه کاری نباید در یک مهمانی تعطیلات اداری انجام داد:

مثل این افراد نباشید

درایزن از اتفاقاتی که در طول سال‌ها دیده است به اشتراک می‌گذارد – راهنمای سریع کارهایی که نباید در یک مهمانی تعطیلات کاری انجام دهید.

«من در شرکتی کار می‌کردم که می‌توان آن را فضایی شبیه به پارگی نامید – یک سال، ما به این رستوران دوست‌داشتنی رفتیم… همه چیز را با صاحب رستوران ترتیب داده بودم. ما اتاق پشتی را اجاره کردیم، شراب جاری شد و منو خوشمزه بود. یکی از توسعه دهندگان اصلی تصمیم گرفت که بهترین حرکت این است که به سمت نوار عکس بگیرد. او نتوانست اتاق را بخواند. اونجا اونجوری نبود او همچنین نتوانست ضربه را بزند، که بلافاصله پس از استفراغ به سمت میله برگشت. بعد از آن تمام شرکت مجبور شد رستوران را ترک کند. این یک غوغای واقعی بود. بعداً همان شب، او را به دلیل تلاش برای استفاده از کارت MetroCard خود به عنوان شناسه از نوار غواصی محلی ما بیرون انداختند.

«یک همکار دیگر در یک رویداد جشن کارائوکه بسیار مشتاق شد. او برای اجرای آهنگ منتخب و مورد علاقه خود – “Stacy’s Mom” ​​توسط Fountains of Wayne، به طور مداوم آهنگ های در حال پیشرفت دیگران را قطع می کرد. سه بار اول خنده دار بود اما چهار بار آخر خسته کننده بود. علاوه بر این، هر بار که کارش تمام می‌شد، یک میکروفون دراماتیک انجام می‌داد. کارکنان مدام از ما می خواستند که این کار را انجام ندهیم زیرا تجهیزات گران قیمت بود. این کسی بود که کاملاً رها می کرد، اما روز دوشنبه، آنها همچنان باید با همکاران خود روبرو می شدند. این زیباترین ظاهر نبود.»

در عوض، مانند ملیسا کاتبرت، MBA، مدیر اجرایی Timber Creek Counseling در آن آربور، میشیگان باشید: 

«من تصمیم گرفتم از جشن تعطیلات شرکت به عنوان فرصتی برای ایجاد برابری رابطه با همکارانم به طوری که دفعه بعد که مجبور شدم با یک سوال به آنها ایمیل بزنم، آنها ارتباط مثبتی با ملیسا که از جشن تعطیلات به یاد دارند داشته باشند. بنابراین تصمیم گرفتم داوطلب شوم تا آهنگی را برای مهمانی بخوانم – یک مهمانی حدود ۶۰۰ نفر – با توانایی صفر برای حمل آهنگ. مردم آن را دوست داشتند. سال‌ها بعد، آنها هنوز آن را برای من مطرح کردند. فکر می‌کنم در نهایت راهی سرگرم‌کننده برای رها کردن حرفه‌ای و فوق‌العاده مفید برای من در نقش روزانه‌ام بود.”

عکس توسط HomeArt/Shutterstock.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی