عمومی

Meta’s Threads در یک روز 10 میلیون کاربر دارد، آیا این توییتر است قاتل؟

Meta’s Threads در یک روز ۱۰ میلیون کاربر دارد، آیا این توییتر است
قاتل؟

متا، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ در روز چهارشنبه، ۵ ژوئیه، اعلام راه اندازی جدیدترین برنامه خود، Threads، که انتظار می رود رقیب توییتر باشد.

اولین Threads در لحظه‌ای چالش برانگیز برای توییتر رخ می‌دهد که اخیراً محدودیت‌های جدیدی را برای مشاهده توییت‌ها اعمال کرده است، به ویژه برای توییت‌ها. حساب‌های تأیید نشده‌ای که برای اشتراک در پلتفرم پولی پرداخت نمی‌کنند و باعث نارضایتی کاربران می‌شوند.



Threads چه چیزی پیشنهاد می‌کند

برخلاف اکثر کاربران توییتر که محدود به ۲۸۰ کاراکتر هستند، کاربران Threads می‌توانند پست‌های ۵۰۰ کاراکتری ایجاد کنند و فیلم‌هایی را تا پنج دقیقه آپلود کنند.

پست‌ها را می‌توان به‌عنوان پیوند در سایت‌های دیگر به اشتراک گذاشت. کاربران این گزینه را دارند که دیگران را گزارش دهند، مسدود کنند، لغو دنبال کنند یا مسدود کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پاسخ‌هایی را که حاوی کلمات خاصی هستند حذف کنند.

Threads که تحت تیم اینستاگرام Meta توسعه یافته است، قصد دارد رقیب مستقیم توییتر باشد و به کاربران امکان می‌دهد متن، عکس و ویدیو را به اشتراک بگذارند. این برنامه دارای یکپارچگی قوی در اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد پست‌ها، استوری‌ها یا ویدیوهای IGTV خاص اینستاگرام را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

کاربران می‌توانند بلافاصله با ورود به حساب اینستاگرام خود از Threads استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند پروفایل خود را منحصراً برای Threads تغییر دهند و در عین حال نام کاربری و تأیید هویت اینستاگرام خود را حفظ کنند.

همچنین می‌توانند همان حساب‌هایی را که در اینستاگرام انجام می‌دهند دنبال کنند و افراد بیشتری را پیدا کنند که به کارهای مشابهی که انجام می‌دهند اهمیت می‌دهند. Threads به تمام ویژگی‌های دسترسی ضروری اینستاگرام، از جمله پشتیبانی از صفحه‌خوان و توضیحات تصویری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، دسترسی دارد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

اینستاگرام ۲ میلیارد کاربر دارد، در مقایسه با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر توییتر. اگر تنها یک چهارم کاربران اینستاگرام ثبت نام کنند، در مدت زمان کوتاهی تعداد کاربران توییتر دو برابر خواهد شد.

دلیل ایجاد موضوعات

Meta می گوید که Threads را با ابزارهایی برای فعال کردن مکالمات مثبت و سازنده ساخته است. جایی که کاربران می توانند کنترل کنند چه کسی می تواند آنها را ذکر کند یا به آنها در Threads پاسخ دهد. مانند اینستاگرام، می‌توانید کلمات مخفی را برای فیلتر کردن پاسخ‌ها به رشته‌های خود که حاوی کلمات خاصی هستند اضافه کنید. می‌توانید با ضربه زدن روی منوی سه نقطه، نمایه‌ای را لغو فالو، مسدود، محدود یا در Threads گزارش دهید، و هر حسابی که در اینستاگرام مسدود کرده‌اید به‌طور خودکار در Threads مسدود می‌شود.

متا همچنین اعلام کرد که برای سازگار کردن Threads با پروتکل ActivityPub و افزودن ویژگی‌های بهبودیافته برای توصیه‌ها در فیدها، فعال کردن ردیابی روند در زمان واقعی و بهبود عملکرد جستجو کار می‌کند. Threads در حال حاضر در iOS و Android در دسترس است و افراد می‌توانند این برنامه را از Apple App Store و Google Play Store دانلود کنند.

گسترش فضای دیجیتال برای کسب‌وکارهای کوچک

برای کسب‌وکارهای کوچک ممکن است این قابلیت تغییر دهنده بازی باشد، زیرا آنها را قادر می‌سازد اطلاعات سفارشی‌سازی شده را با مشتریان خاص به اشتراک بگذارند، روابط را تقویت کرده و احتمالاً نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

راه‌اندازی Threads توسط متا و برنامه پیام‌رسانی به‌روزرسانی شده Instagram Threads نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی است و راه‌های جدیدی را برای کسب‌وکارهای کوچک برای ارتباط با مشتریان و رشد کسب‌وکارشان باز می‌کند.

ویژگی‌های پلتفرم‌ها طراحی شده‌اند. برای تسهیل ارتباطات و مکالمات، که اغلب برای کسب و کارهای کوچک ارزشمندتر از مقیاس بزرگ هستند کمپین های تبلیغاتی. با استفاده از این ویژگی‌ها، کسب‌وکارهای کوچک به طور بالقوه می‌توانند با رقبای بزرگ‌تر از نظر حضور آنلاین و تعامل با مشتری رقابت کنند.

این به این دلیل است که پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی فرصتی بی‌نظیر برای دستیابی به مخاطبان وسیع و متنوع در سطح نسبتاً پایین ارائه می‌کنند. هزینه. با میلیاردها کاربر فعال در پلتفرم‌های مختلف مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه استفاده کنند که فعالانه درگیر و پذیرای کشف محصولات و خدمات جدید هستند.

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند. با استفاده استراتژیک از تکنیک‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مانند تبلیغات هدفمند، ایجاد محتوا و همکاری‌های تأثیرگذار، دیده شدن نام تجاری خود را تقویت کنید، سرنخ ایجاد کنید و فروش را افزایش دهید.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Meta


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی