عمومی

نتفلیکس ۱ میلیون مشترک را از دست داد و این بهترین خبر است در یک سال بدست آمده است

نتفلیکس ۱ میلیون مشترک را از دست داد و این بهترین خبر است
در یک سال بدست آمده است

Netflix درامد خود را در روز سه‌شنبه گزارش کرد، و این یکی از آن اخبار خوب، معاملات اخبار بد بود. به جز، این بیشتر فقط یک خبر بد بود. اما، از آنجایی که اخبار بد کمتر از قبل وجود داشت (و کمتر از آنچه مردم انتظار داشتند)، به نوعی خبر خوب بود.

کل چیز واقعاً آموزنده است. اگر اوضاع بد پیش می‌رود، و به مردم می‌گویید که بد می‌شوند، و سپس بدتر از آنچه فکر می‌کردید بد باشند، همه خواهند گفت که اوضاع خوب پیش می‌رود. این به این دلیل است که در بیشتر مواقع، ما چیزها را بر اساس ارزش مطلق آنها نمی سنجیم، بلکه بر اساس میزان انحراف آنها از انتظاراتمان می سنجیم.

اگر چیزی دقیقاً همانطور که انتظار داریم باشد، خوب است. اگر کوتاه بیاید، خیلی بد است. اگر بهتر از آنچه انتظار داشتیم باشد، حتی اگر باز هم بد باشد، به نوعی آن را به عنوان یک خبر خوب در نظر می گیریم.

اشتباه نکنید، برای نتفلیکس، اعداد بد بودند. دلیلی وجود دارد که آن را خبر بد می نامند. این خوب نیست. نتفلیکس تقریباً یک میلیون مشترک را از دست داد (دقیقاً ۹۷۰۰۰۰ نفر). این بدان معناست که میلیون‌ها نفر که هر ماه به نتفلیکس پول می‌دادند، به این نتیجه رسیدند که ارزشش را ندارد. اگر کسب‌وکاری هستید که بر اساس این ایده ساخته شده‌اید که مردم برای همیشه بیش از ۱۵ دلار در ماه دریافت می‌کنند، هیچ چیز خوبی در مورد این خبر وجود ندارد.

نکته این است که همه انتظار داشتند که اوضاع حتی بدتر از آنچه بود باشد. بدیهی است که از دست دادن یک میلیون مشترک چیز خوبی نیست، اما بهتر از از دست دادن ۲ میلیون مشترک است – که عددی است شرکت پیش بینی کرده بود.

اگر فکر می کنید ۲ میلیون مشترک را از دست خواهید داد و به مردم می گویید که ۲ میلیون مشترک را از دست خواهید داد تا در صورت وقوع آن عصبانی نشوند. و سپس فقط ۱ میلیون حساب خود را لغو می کنند، احتمالاً خوشحال خواهید شد زیرا اوضاع بهتر از چیزی بود که انتظار داشتید. و انتظارات، به نظر می رسد، همه چیز هستند.

مدتی است که اوضاع برای نتفلیکس سخت بوده است. در اوایل سال جاری، این شرکت به طور مشابه از دست دادن ۲۰۰۰۰۰ مشترک را گزارش کرد، اولین بار در یک دهه. در نتیجه سهام این شرکت ۲۵ درصد کاهش یافت. این کمی بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است از همه اوج زمان در اکتبر

به مدت دو سال، این شرکت به تعداد مشترکین بی سابقه ای اضافه کرد که عمدتاً به دلیل همه گیری و این واقعیت که هیچ کس آنها را ترک نمی کرد، افزایش داد. خانه اگر کسب‌وکار شما پیدا کردن چیزی برای تماشا کردن را برای مردم آسان می‌کند در حالی که کار دیگری برای انجام دادن ندارند، کسب و کار شما در طول یک قرنطینه به خوبی پیش می‌رود.

اما یک مشکل آشکار وجود دارد. دو، در واقع. اولین مورد این است که پس از ثبت نام همه کسانی که احتمالاً هزینه خدمات شما را پرداخت می کنند، فضای کمی برای رشد دارید.

در اصل، نتفلیکس تا زمانی که دیگر نتوانست رشد کند رشد کرد. این تعجب آور نیست – با بیش از ۲۲۰ میلیون مشترک، و ۱۰۰ میلیون تخمین می زند که شرکت رمزهای عبور را به اشتراک می گذارد، فقط کسی برای ثبت نام در نتفلیکس باقی نمانده است. هرکسی که می خواهد یک حساب نتفلیکس داشته باشد یا قبلاً برای یکی پول پرداخت کرده است یا روی حساب دیگری بارگیری می کند.

دلیل دیگر این است که زمانی مردم دوباره خانه خود را ترک کنند، ممکن است فکر نکنند که خدمات سرگرمی در خانه شما ۱۵ دلار در هر ماه ارزش دارد. این را با این واقعیت ضرب کنید که اساساً همه اکنون یک سرویس پخش دارند و مصرف کنندگان شروع به انتخاب های سخت می کنند. برخی از آنها خواهند رفت.

هیچ یک از اینها به ویژه پیچیده یا شگفت انگیز نیست. این فقط در ماه آوریل تعجب آور بود زیرا قبلاً برای نتفلیکس اتفاق نیفتاده بود. به نظر می‌رسید بزرگترین سرویس پخش جریانی جهان از نیروهای تجاری معمولی مصون باشید. فقط به رشد خود ادامه داد تا اینکه نشد.

Netflix همه کارها را انجام می دهد تا دوباره رشد کند، از جمله اعلام می کند که به زودی یک سطح تبلیغاتی با قیمت پایین. همچنین سرکوب اشتراک گذاری رمز عبور در تلاش برای تشویق کاربران رایگان به ثبت نام برای حساب شخصی خود، یا حداقل متقاعد کردن مادر و پدر برای شروع به پرداخت هزینه اضافی برای امتیاز ادامه ورود دانشجوی دانشگاهی خود در حساب آنها.

در این میان، هوشمندانه ترین کاری که این شرکت انجام داد این بود که تصدیق کرد که رشد اخیرش یک ناهنجاری بود، و برای همیشه دوام نمی آورد نه تنها این، بلکه با پیش بینی احتمال از دست دادن مشترکین، انتظارات را مدیریت کرد. سپس، با از دست دادن تعداد مشترکین کمتری نسبت به پیش‌بینی‌اش، توانست عملکرد بهتری داشته باشد. به نظر می رسد، از دست دادن یک میلیون مشترک بهترین خبری بود که در این مدت داشته است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی