استفاده از Zoho برای موفقیت تجاری: بینش های Blues برادران ساخت و ساز
استفاده از Zoho برای موفقیت تجاری: بینش های Blues
برادران ساخت و ساز
کسب و کارهای کوچک می توانند از پیاده سازی راه حل های نرم افزاری همه کاره که عملیات آنها را ساده می کند، به میزان زیادی سود ببرند. استیو فستا، مالک Blues Brothers Construction، تجربه خود را با Zoho در یکی از قسمتهای Small Biz در ۱۵ به اشتراک گذاشت. در این مقاله، بینشهایی را که Festa درباره استفاده از نرمافزار برای رقابتیتر کردن یک شرکت سقفسازی به اشتراک گذاشته است، بررسی میکنیم.
داستان ساخت و ساز برادران بلوز
Blues Brothers Construction یک شرکت پیمانکاری سقف است که در جنوب فلوریدا، بوکا راتون واقع شده است. آنها در تعمیرات سقف های مسکونی و تعمیرات تخصص دارند. استیو فستا کسب و کار خود را در سال ۲۰۰۵ و پس از طوفان چارلی در فلوریدا مرکزی آغاز کرد.
استیو به اشتراک گذاشت: «آنچه مرا به این امر واداشت، این بود که متوجه شدم اکثر شرکتهای سقفسازی در ارائه خدمات خود شکست میخورند. بنابراین، تصمیم گرفتم شرکت خود را بر اساس مجموعه ای متفاوت از اخلاقیات و ارزش ها، با تمرکز بر تجربه مشتری، راه اندازی کنم.”
نیاز به راه حل های نرم افزاری
برای سازماندهی ماندن، بررسی جدول زمانی پروژه و مدیریت برآوردها، Blues Brothers Construction به دنبال راه حل های نرم افزاری بود. استیو توضیح داد: “ما به یک نرم افزار حسابداری و سیستمی نیاز داشتیم که بتواند پایگاه داده اطلاعات ما را همگام کند.” این نیاز آنها را به Zoho سوق داد.
استیو به چند کارکردی Zoho و ظرفیت آن برای اتصال جنبههای مختلف کسبوکار تحت یک چتر کشیده شد. او خاطرنشان کرد: “داشتن همه چیز در یک نهاد و عدم نیاز به اتصال محصولات مختلف با استفاده از ابزارهای دیگر بسیار مفید بود.”
پیاده سازی Zoho در Blues Brothers Construction
استیو تاکید کرد که جذب اولیه او به Zoho به دلیل CRM و برنامه پروژه ها بوده است. او اظهار داشت: “من باید محصول را بفروشم و چرخه فروش را مدیریت کنم، اما همچنین باید کار را تولید کنم و یک سازمان به سبک مدیریت پروژه داشته باشم که از نقطه فروش گذشته باشد.”
CRM Zoho شرکت Blues Brothers Construction را فعال کرد تا فرآیند بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشد. استیو بر اهمیت فرآیند طرح اولیه و فرآیند گردش کار در CRM زوهو تاکید کرد و گفت: “من می توانم کاربرانم را از طریق فرآیندی که من سرپرستی کرده ام راهنمایی کنم تا مطمئن شوم که همان تجربه را برای مشتریان خود دنبال می کنیم.”
این شرکت همچنین از خالق Zoho برای تخمین و ایجاد قرارداد در لحظه استفاده میکند. آنها همچنین از ابزار تجزیه و تحلیل Zoho که به استیو اجازه می دهد تا یک نمای کلی سریع از وضعیت کسب و کار به دست آورد، قدردانی می کنند.
توصیه هایی برای سایر مشاغل کوچک< span class="ez-toc-section-end"/>
استیو به سایر کسب و کارهای کوچک توصیه می کند که جستجوی راه حل های نرم افزاری خود را با تقویت تجربه مشتری و تعریف مشتری ایده آل خود آغاز کنند. او اظهار داشت: “Zoho دارای سطوح مختلفی است که یکی از دلایل اصلی من است. این به من این امکان را داد که از فرآیند فراتر رفته و با خلاقیتی که میخواستم به ساختن ادامه دهم.»
او همچنین بر نیاز به آزمایش گزینههای مختلف نرمافزار برای یافتن بهترین گزینه برای کسب و کار شما تأکید کرد. او خاطرنشان کرد: «ما قبل از اینکه به Zoho برخورد کنیم، از طریق هزاران نرمافزار پیمایش کردیم. toc-section” id=”Final_Thoughts”/>اندیشه های نهایی
با استفاده از Zoho، استیو توانسته است فرآیند کسب و کار خود را طراحی و مهندسی کند. به آنچه در حال وقوع است توجه داشته باشید و هرگز به عنوان یک مالک خارج از حلقه نباشید. سفر او قدرت دگرگونکننده فناوری در سادهسازی فرآیندهای کسبوکار، افزایش تجربیات مشتری و در نهایت، هدایت رشد کسبوکار را نشان میدهد.
همانطور که استیو فستا گفت در مصاحبهاش، «در پایان روز، من همیشه میتوانم کلاهم را به اخلاق و ارزشهایم آویزان کنم و مطمئن شوم که این تجربه را به مشتری ارائه میدهم. من کاری را که گفتم انجام دادم. این برای من مهم است.”
برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google< دنبال کنید. /a>.
استراتژی بازاریابی دیجیتال