عمومی

18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۱۸ راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

اگر صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید و فکر می‌کنید می‌توانید پس از عجله تعطیلات استراحت کنید، ممکن است لازم باشد در مورد آن تجدید نظر کنید. با این ۱۸ روش برای سود بردن از عجله خرده‌فروشی پس از تعطیلات، متوجه خواهید شد که پول نقد یک هدیه همیشگی باقی می‌ماند و کارت‌های هدیه محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

در نتیجه، احتمالاً به همان اندازه خواهید داشت. افرادی که بعد از کریسمس به فروشگاه شما سر می زنند و به دنبال خرج کردن پول هدیه خود هستند، همانطور که قبل از تعطیلات به دنبال هدایای عالی می گردید.

علاوه بر این، مشتریانی وجود خواهند داشت که به دنبال بازگرداندن آن هدیه نه چندان عالی هستند و خود را با چیزی که واقعاً می‌خواهند رفتار کنند.

بنابراین، چگونه می‌توانید بهترین استفاده را ببرید فصل شلوغ پس از تعطیلات و حفظ سلامت عقل و سود؟

مزایای فروش: قبل از تعطیلات بعد از تعطیلات

آیا یک کسب و کار کوچک باید قبل از تعطیلات میزبان فروش باشد یا تا بعد از آن صبر کند. ? در اینجا یک مقایسه جانبی برای تصمیم گیری شما وجود دارد:

svg%3E - 18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۱۸ راه برای کسب سود از هجوم خرده فروشی پس از تعطیلات< /h2>

۱٫ آماده باشید

در عواقب شلوغ پس از فصل جشن، در حالی که بسیاری از کارمندان آرزوی یک استراحت شایسته را دارند، اطمینان از تداوم کسب و کار بسیار مهم است.

شما باید هجوم خریداران و کسانی که برای بازگشت به بازار می آیند را پیش بینی کنید، که نیاز به یک فروشگاه با پرسنل خوب دارد.

یکی از استراتژی‌های مؤثر برای ایجاد انگیزه در تیم شما ممکن است شامل ارائه مرخصی جبرانی چند روز بعد در ژانویه باشد.

از طرف دیگر، به پاداش‌ها یا سایر مشوق‌ها فکر کنید. . اینها می تواند به ویژه برای آن دسته از کارمندانی که در طول شیفت هایی که اغلب به عنوان شیفت های کمتر ارجح تلقی می شوند، به سر کار می روند فریبنده باشد.

۲٫ آن را سرگرم کننده کنید

در حالی که ممکن است جذابیت اولیه تعطیلات در حال کاهش باشد، اطمینان از اینکه فضای خرید پس از تعطیلات عاری از گرما و شادی نباشد، ضروری است.

< با توجه به ماهیت گاهی آشفته خرید پس از تعطیلات، حفظ یک فضای سرگرم کننده می تواند استرس را کاهش دهد. پخش جریانی موسیقی نشاط‌آور یا تنظیم یک لیست پخش می‌تواند شروعی عالی باشد.

همچنین، راه‌اندازی یک ایستگاه نوشیدنی مملو از نوشیدنی‌ها و تنقلات را در نظر بگیرید تا از خریداران خسته‌شده مراقبت کنید. علاوه بر این، یک تغییر کوچک برای فروشگاه شما با دکوراسیون تازه و پر جنب و جوش می تواند معجزه کند.

این از یادآوری مداوم تعطیلات به خریداران جلوگیری می کند. فصلی که به تازگی به پایان رسیده و حال و هوای آن ها را بالا می برد.

svg%3E - 18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۳٫ افزایش زمان انتظار

دوره پس از تعطیلات اغلب شاهد افزایش بازگشت محصول است که در صورت عدم مدیریت موثر می‌تواند منجر به زمان انتظار طولانی‌تر شود.

یک راه حل عملی این است که باجه های اختصاصی یا ایستگاه های فروش را صرفاً برای بازگرداندن و مبادله، متمایز از پیشخوان های خرید معمولی، داشته باشید. چنین جدایی می‌تواند کارایی و رضایت مشتری را افزایش دهد.

معمولی نیست که مشتریان در صورت گیرکردن طولانی‌مدت، به‌شدت عصبانی شوند، به خصوص اگر آنها باید یک خرید سریع انجام دهند. فرآیندهای ساده می توانند عملکرد روان و مشتریان راضی تر را تضمین کنند.

۴٫ تعامل و فروش مجدد

بازده اجتناب ناپذیر است، اما نحوه رسیدگی به آنها می تواند تفاوت را ایجاد کند. این فقط در مورد پردازش بازگشت نیست. این فرصتی است برای تعامل و به طور بالقوه فروش دیگری.

وقتی یک مشتری با بازگشت به مشتری نزدیک می شود، به فروشندگان خود آموزش دهید که به عنوان شروع کننده مکالمه به این موقعیت برخورد کنند.

در عین مودب بودن، آنها نیز مودب هستند. می تواند محصولات جایگزین را پیشنهاد کند یا حتی فروش یا تبلیغات در حال انجام را معرفی کند.

این به معنای نشان دادن این است که حتی اگر خرید اصلی کامل نبود، وجود دارد. موارد متعدد دیگری هستند که ممکن است بهتر با نیازهای آنها مطابقت داشته باشند.

svg%3E - 18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۵ . موبایل بگیرید

استفاده از فناوری مدرن می‌تواند تجربه خرید را به‌طور چشمگیری بهبود بخشد. اگر فروشگاه شما از سیستم‌های محل فروش تلفن همراه مانند کارت‌خوان‌های سازگار با تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌کند، می‌توانید واقعاً انقلابی در نحوه انجام تراکنش‌ها ایجاد کنید.

<این فناوری فروشندگان را قادر می‌سازد تا بازپرداخت‌ها را پردازش کنند یا محصولات جایگزین را در هر نقطه از فروشگاه به نمایش بگذارند، و یک سفر خرید شخصی و یکپارچه را ارائه دهند.

با ملاقات با مشتری در جایی که هستند، نیاز آنها به صف‌بندی را کاهش می‌دهد. تجربه خرید کلی آنها را بهبود می بخشد.

۶٫ تخفیف بدهید، اما دیوانه نشوید

خریداران پس از تعطیلات، که مجهز به کارت های هدیه یا هدایای نقدی هستند، اغلب در عادات خرج کردن آزادتر هستند. این وسوسه انگیز است که فکر کنیم کاهش چشمگیر قیمت ها آنها را به سمت خود جذب می کند، اما این یک اقدام متعادل کننده ظریف است.

در حالی که تخفیف ها می توانند راهی موثر برای پاک کردن باقیمانده سهام فصلی باشند، برای حفظ سودآوری ضروری است.

>

به نوع معاملاتی که در فصل اوج تعطیلات ارائه کرده‌اید فکر کنید و تخفیف‌های پس از تعطیلات ارائه دهید که جذاب هستند اما همچنان حاشیه سود خوبی را تضمین می‌کنند.

svg%3E - 18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

۷٫ خودخواه بودن اشکالی ندارد

بعد از طوفان تعطیلات، جایی که مردم اغلب برای دیگران هدایایی می خرند، یک موضوع متمایز وجود دارد. تغییر در طرز فکر مصرف کننده.

آنها اکنون آماده اند تا کمی از خود لذت ببرند. این جایی است که بازاریابی شما باید محور باشد. پیام‌هایی بسازید که با این احساس طنین‌اندازی می‌کنند، و از آن‌ها ترغیب می‌کنید که کمی از خود غافل شوند.

عباراتی مانند «خودت را ارضا کن» یا «تو این را به دست آورده‌ای» می‌تواند عمیقاً با کسانی که می‌خواهند از پول هدیه‌شان استفاده کنند، طنین‌انداز کند.

۸٫ تماس بگیرید

اکنون بیش از همیشه، مهم است که در رادار مشتریان خود باقی بمانید. از ابزارهای دیجیتالی مانند بازاریابی ایمیلی استفاده کنید و از قدرت رسانه های اجتماعی برای اطمینان از تعامل مداوم استفاده کنید.

شاید معاملات انحصاری را به مشتریان وفادار یا کسانی که خریدهای مهم تعطیلات انجام داده اند ارائه دهید. رقابت‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن بهترین هدیه تعطیلات خود، می‌توانند تعامل را تقویت کنند و دید را افزایش دهند.

به یاد داشته باشید، این در مورد ایجاد یک رابطه، نشان دادن قدردانی و اطمینان از اینکه هر بار که به شما فکر می‌کنند ارزش می‌بینند است. ذخیره کنید.

svg%3E - 18 راه برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات

راه‌های بیشتر برای کسب سود پس از تعطیلات خرده‌فروشی

۹٫ تمدید سیاست های بازگشت

طولانی کردن سیاست های بازگشت و مبادله در روزهای بعد از تعطیلات می تواند نگرانی های مشتریان را کاهش دهد و تجربه خرید آنها را افزایش دهد. این انعطاف‌پذیری ممکن است آنها را تشویق به خرید بیشتر کند، زیرا بدانند زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری دارند.

۱۰٫ اهرم فروش کارت هدیه

فروش کارت های هدیه را به شدت پس از تعطیلات تبلیغ کنید. کارت‌های هدیه نه تنها فروش آینده را تضمین می‌کنند، بلکه مشتریان جدیدی را نیز به ارمغان می‌آورند که ممکن است به خریداران مکرر تبدیل شوند.

۱۱٫ روی مدیریت موجودی تمرکز کنید

موجودی خود را به طور موثر مدیریت کنید تا از انباشته شدن اقلام تعطیلات جلوگیری کنید. ترخیص سریع سهام ویژه تعطیلات از طریق تخفیف های استراتژیک می تواند به حفظ ظاهر فروشگاهی تازه و جذاب کمک کند.

۱۲٫ برنامه‌های وفاداری را پیشنهاد دهید

برنامه‌های وفاداری را برای تشویق مجدد کسب‌وکار آغاز یا برجسته کنید. به مشتریان بازگشتی با پیشنهادها یا امتیازهای ویژه بعد از تعطیلات پاداش دهید تا وفاداری طولانی مدت را تقویت کنید.

۱۳٫ میزبانی رویدادهای داخل فروشگاه

رویدادها یا کارگاه‌های مرتبط با محصولات خود را در فروشگاه سازمان‌دهی کنید تا مشتریان را دوباره به فروشگاه خود بکشانید. این می‌تواند فرصتی عالی برای پاک کردن موجودی باقیمانده و ارائه یک تجربه خرید منحصر به فرد باشد.

۱۴٫ خرید آنلاین را تبلیغ کنید

تلاش های بازاریابی آنلاین خود را برای جذب مشتریانی که ترجیح می دهند پس از فصل شلوغ تعطیلات از خانه خود خرید کنند، افزایش دهید. برای تشویق خرید، تخفیف‌های آنلاین انحصاری یا ارسال رایگان ارائه دهید.

۱۵٫ محصولات بسته‌بندی

دسته‌های محصول را با مازاد عرضه تعطیلات همراه با اقلام در طول سال ایجاد کنید. این استراتژی نه تنها موجودی فصلی را پاک می کند، بلکه مشتریان را با طیف وسیع تری از محصولات شما آشنا می کند.

۱۶٫ کمپین های بازاریابی شخصی

از داده های جمع آوری شده در طول فصل تعطیلات برای ارسال پیام ها و پیشنهادات بازاریابی شخصی استفاده کنید. تطبیق رویکرد شما می تواند به تعامل و فروش بالاتر منجر شود.

۱۷٫ چیدمان فروشگاه خود را تازه کنید

در روزهای بعد از تعطیلات، با سازماندهی مجدد نمایشگرهای محصولات و معرفی موارد جدید، ظاهری تازه به فروشگاه خود ببخشید. این تغییر می‌تواند مشتریان مکرر را دوباره جذب کند و مشتریان جدید را جذب کند.

۱۸٫ کارکنان خود را برای گرانفروشی آموزش دهید

کارکنان خود را به مهارت‌هایی مجهز کنید تا به طور مؤثر فروش متقابل یا متقابل انجام دهند. این می تواند میانگین اندازه تراکنش را افزایش دهد، بازده و مبادلات را به فرصت هایی برای فروش بیشتر تبدیل کند.

هدف هر یک از این استراتژی ها، بهینه سازی عجله بعد از تعطیلات، افزایش فروش و رضایت مشتری است.

موارد مهم در ۱۸ روش برای سود بردن از عجله خرده فروشی پس از تعطیلات:

  • آماده باشید: مطمئن شوید که کارکنان را به اندازه کافی برنامه ریزی کرده اید.
  • آن را سرگرم کننده کنید: با آهنگ های شاد و دکوراسیون بعد از تعطیلات فضای فروشگاه را ارتقا دهید.
  • زمان انتظار را تسریع کنید: ایستگاه های جداگانه ای را برای فروش و فروش اجرا کنید. برمی گرداند.
  • درگیر شوید و بفروشید: همیشه هدف خود را مبادله کنید تا صرفاً بازدهی را بپذیرید.
  • موبایل داشته باشید: از نقطه انعطاف پذیری استفاده کنید. -فناوری فروش برای تجربه خرید یکپارچه.
  • تخفیف، اما با احتیاط: پیشنهادات پس از تعطیلات را بدون تخفیف بیش از حد ارائه دهید.
  • >اشکال ندارد خودخواه باشید: مشتریان را تشویق کنید که با خود رفتار کنند.
  • ارتباط برقرار کنید: مخاطبان خود را از طریق ایمیل و پلتفرم های اجتماعی درگیر کنید.
  • توسعه سیاست‌های بازگشت: برای سهولت مشتری، دوره‌های بازگشت طولانی‌تری را پس از تعطیلات ارائه دهید.
  • از فروش کارت هدیه استفاده کنید: کارت‌های هدیه را تبلیغ کنید تا از فروش آینده اطمینان حاصل کنید و جذب کنید. مشتریان جدید.
  • تمرکز بر مدیریت موجودی: مدیریت موجودی پس از تعطیلات برای جلوگیری از انباشت موجودی.
  • برنامه های وفاداری پیشنهاد: برجسته برنامه های وفاداری برای مشارکت مجدد مشتری.
  • میزبان رویدادهای داخل فروشگاه: رویدادهای درون فروشگاهی را برای جذب مشتریان و پاکسازی سهام برگزار کنید.
  • ترویج کنید. خرید آنلاین: با معاملات انحصاری بعد از تعطیلات، بازاریابی آنلاین را افزایش دهید.
  • محصولات بسته: اقلام تعطیلات را با موجودی معمولی در بسته‌ها ترکیب کنید.
  • کمپین‌های بازاریابی شخصی‌شده: از داده‌های تعطیلات برای پیام‌های بازاریابی مناسب استفاده کنید.
  • طرح‌بندی فروشگاه خود را به‌روزرسانی کنید: طرح‌بندی فروشگاه را مجدداً طراحی کنید تا مشتریان را دوباره در روزهای بعد از تعطیلات جذب کنید.
  • آموزش کارکنان برای گرانفروشی: کارکنان را برای فروش بهتر به مهارت های فروش تجهیز کنید.

تصویر کیف خرید از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات
قبل از تعطیلات بعد از تعطیلات
در خرید هدیه سرمایه گذاری می کند از هزینه کارت هدیه و پول نقد استفاده می کند
ترافیک بیشتر پیاده به دلیل خریداران تعطیلات فرصتی برای پاک کردن سهام فصلی
به دلیل تقاضای بالا می تواند قیمت های ممتاز را اعمال کند تخفیف‌ها خریداران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند که به بودجه توجه دارند
قبل از فصل خرید عمده وفاداری به برند ایجاد کنید
با معاملات و بازاریابی پس از تعطیلات، حسن نیت را تقویت کنید
فروش بیشتر بر اساس احساسات/فوریت انجام می شود به “خود هدیه دهندگان” و ذهنیت پاداش پاسخ می دهد
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی