عمومی

استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟ یکی؟

استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟
یکی؟

استارت آپ مخفی چیست؟ اگر کارآفرینی هستید که می‌خواهید راه اندازی کنید یک محصول یا کسب و کار جدید، می‌توانید در حالت مخفی راه‌اندازی کنید.

Startup Stealth چیست؟

svg%3E - استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟
یکی؟

استارت‌آپ مخفی کاری است که از توجه عمومی دوری می‌کند تا از دید رقبا نامرئی باشد و پنهان شود. اطلاعات.

با راه اندازی یک کسب و کار در حالت مخفی، یک استارت آپ می تواند بی سر و صدا محصولات یا خدمات خود را بهبود بخشد، بازار را آزمایش کند یا بودجه مهمی به دست آورد. ، قبل از راه‌اندازی رسمی آن.

اگر به راه‌اندازی یک استارت‌آپ مخفی فکر می‌کنید، اما در مورد این موضوع مطمئن نیستید، به این نگاهی بیندازید که دقیقاً یک استارت‌آپ مخفی چیست و آیا کسب‌وکار شما باید در حالت مخفی کار کند یا خیر. .

مزایای راه اندازی به عنوان یک استارتاپ مخفی کاری

  • از مالکیت فکری خود محافظت کنید: فایده اصلی راه اندازی در حالت مخفی، حفاظت از مالکیت معنوی شماست. با قرار گرفتن در زیر رادار، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محصول یا ایده‌تان قبل از توسعه کامل، دزدیده یا تکراری نمی‌شود.
  • به‌دست آوردن مزیت رقابتی: عملیات محتاطانه به شما امکان می‌دهد رقبا را دستگیر کنید. بی گارد هنگامی که در نهایت راه اندازی می کنید، موقعیت بهتری برای تصاحب سهم قابل توجهی از بازار دارید قبل از اینکه رقبا بتوانند پاسخ دهند.
  • بهبود پیشنهاد شما: حالت مخفی به شما امکان زمان و مکان را برای تکرار می دهد، بدون فشار نظارت عمومی، محصول یا خدمات خود را اصلاح و بهبود دهید.
  • تست بازار: بازار را به صورت ناشناس آزمایش کنید. دریافت بازخورد واقعی بدون تأثیر ادراکات برند، به شما این امکان را می دهد که با دقت بیشتری نیازهای بازار را تطبیق دهید و برآورده کنید.
  • جلوگیری از انتقاد زودهنگام: همه محصولات از همان ابتدا کامل نیستند. با پنهان ماندن، از انتقاد زودهنگام که می تواند در درازمدت بر شهرت نام تجاری شما تأثیر منفی بگذارد، اجتناب می کنید.
  • بی سر و صدا شراکت های استراتژیک بسازید. : تشکیل شراکت و روابط ارزشمند در پشت صحنه. به این ترتیب، وقتی آماده راه‌اندازی هستید، یک شبکه قدرتمند برای پشتیبانی و ترویج کسب‌وکار خود دارید.
  • توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنید: وقتی تحت نظر هستید، شما می توانید سرمایه گذاران بالقوه را بدون سر و صدای رسانه ها و رقبا جذب کنید. این تمرکز می‌تواند منجر به مشارکت‌های استراتژیک و سودمند سرمایه‌گذاری شود.
  • استراتژی راه‌اندازی قوی‌تری ایجاد کنید: همانطور که در حالت مخفی‌کاری بینش‌های بیشتری جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید یک استراتژی مؤثرتر و تأثیرگذارتر تدوین کنید. استراتژی راه‌اندازی، تضمین حداکثر دید و کشش زمانی که تصمیم به عمومی شدن دارید.
  • انعطاف پذیری در Pivot: اگر ایده اصلی شما آنطور که انتظار داشتید اجرا نمی‌شود، در حالت مخفی کار کنید. انعطاف پذیری برای چرخش بدون تماشای جهان را فراهم می کند.
  • کسب استعداد بهتر: با اینکه یک استارت آپ مخفیانه باشید، می توانید استعدادهایی را جذب کنید که واقعاً مشتاق چشم انداز شما هستند و صرفاً تحت تأثیر رسانه ها نیستند. تبلیغات تبلیغاتی یا اعتبارسنجی خارجی.

کسب و کار خود را از رقبا مخفی نگه دارید

svg%3E - استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟
یکی؟

مهم نیست چقدر فکر می کنید که محصولات یا خدمات خود را متمایز کرده اید و چیزی جدید و نوآورانه خلق کرده اید، همیشه این خطر وجود دارد که خلاقیت و نوآوری شما توسط رقیب به سرقت برود. .

راه اندازی یک استارت آپ مخفیانه می تواند بر مشکل دزدیده شدن ایده ها یا محصولات شما توسط رقبا غلبه کند. استارت‌آپ‌های مخفی کاری با انجام محرمانه کامل تا زمانی که آماده راه‌اندازی عمومی نباشید، محصولات یا خدمات خود را از چشم کنجکاو رقبا دور نگه می‌دارند.

برای مخفی نگه داشتن فعالیت‌های تجاری خود، می‌توانید قراردادهای عدم افشای اطلاعات را با خود اجرا کنید. تماس بگیرید و از صحبت با اعضای صنعت یا رسانه ها در مورد کسب و کار خود اجتناب کنید. به این ترتیب، می‌توانید از مالکیت معنوی خود محافظت کنید، در حالی که محصولات خود را کامل می‌کنید و حق نسخه‌برداری یا حق ثبت اختراع را تضمین می‌کنید.

با راه‌اندازی یک استارت‌آپ مخفیانه، می‌توانید طرح‌های کسب‌وکار را تغییر دهید، در صورت نیاز بودجه بیشتری کسب کنید و اساساً به آن ضربه بزنید. بدون خطر ورود رقبا به محصول شما، قبل از اینکه شما حتی از زمین خارج شوید.

بسیاری از استارت آپ ها در حالی که روی تکمیل محصولات یا خدمات خود قبل از یک ” کار می کنند، یک مرحله مخفی کوتاه را پشت سر می گذارند. پرتاب بزرگ. دیگران ممکن است سال ها طول بکشد تا روی این ایده کار کنند و سرمایه کافی را جمع آوری کنند تا در نهایت سهامی عام شوند.

استارتاپ مخفیانه در مقابل استارتاپ سنتی

< tr class="row-2 even" readability="4"> < td class="column-1">محافظت از مالکیت معنوی < td class="column-1">بازخورد و تست بازار

< td class="column-2">افراد علاقه مند به چشم انداز و هیجان کار روی یک پروژه “مخفی” را به خود جذب می کند.

معیار استارتاپ مخفیانه استارتاپ سنتی
مشاهده عمومی پایین – تا زمان راه اندازی رسمی تحت رادار عمل می کند . بالا – آگاهی و حضور را از مراحل اولیه ایجاد می کند.
بهبود – خطر کپی یا سرقت ایده ها توسط رقبا را به حداقل می رساند. استاندارد – متکی به روش‌های سنتی مانند حق ثبت اختراع یا حق نسخه‌برداری است، اما خطر مواجهه با آن از ابتدا وجود دارد.
اغلب به صورت ناشناس انجام می شود و امکان بازخورد بی طرفانه را فراهم می کند. بازخورد عمومی، که ممکن است تحت تأثیر تصورات برند باشد.
انعطاف پذیری بالا – چرخش یا تغییر جهت آسان‌تر بدون بررسی عمومی. محدود – تغییرات قابل توجه را می‌توان به‌عنوان عدم تصمیم گیری یا عدم جهت تلقی کرد.
تعهد سرمایه گذار خصوصی و متمرکز، بدون سروصدای رسانه ها و رقبا. باز و احتمالاً در معرض دید عموم، که می تواند یک شمشیر دولبه باشد (می تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند، اما در عین حال بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد).
نقد و شهرت عمومی کاهش خطر انتقاد زودهنگام. می‌تواند قبل از راه‌اندازی عمومی روی نقص‌ها کار کند. از همان ابتدا در معرض انتقاد عمومی قرار گرفت. نقص‌ها یا مسائل اولیه می‌توانند بر شهرت بلندمدت تأثیر بگذارند.
مشارکت‌ها و همکاری‌ها ساخته شده بی سر و صدا در پشت صحنه، اغلب تا زمان پرتاب مخفی نگه داشته می شود. ساخته شده در دید عموم. همکاری‌ها و مشارکت‌ها می‌توانند سر و صدا ایجاد کنند، اما می‌توانند توسط رقبا نیز هدف قرار گیرند.
Launch Impact. با غافلگیر شدن بازار، با غافلگیری بازار، بالقوه برای غوغای بزرگتر. افزایش تدریجی; بازار معمولاً از راه اندازی قریب الوقوع آگاه است.
استعداد استعداد افراد الهام گرفته از چشم انداز و احتمالاً را به خود جذب می کند. توجه عمومی استارتاپ به خود جلب می کند.
ریسک ریسک رقبا کاهش یافته است، اما خطر بالقوه از دست دادن مشارکت اولیه مشتری و اعتبارسنجی عمومی. از ابتدا در معرض خطرات رقابتی قرار دارد، اما می تواند بر روی آن سرمایه گذاری کند. تعامل و بازخورد اولیه مشتری.

 

نمونه‌هایی از استارت‌آپ‌های مخفی کاری موفق

svg%3E - استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟
یکی؟

یک نمونه از کسب و کاری که به عنوان یک استارتاپ مخفی شروع به کار کرد، Forge.AI است، استارت آپی که به ارائه ساختار یافته اختصاص داده شده است. جریان اطلاعات با ایجاد سوخت برای ماشین‌های هوشمند انجام می‌شود.

جیم کراولی، مدیر عامل سابق Skyhook Wireless و همکار سابقش جنیفر لوم، بنیان‌گذار Adelphic Mobile، با هم برای جذب سرمایه برای استارت‌آپ هوشمند جدید همکاری کردند.< /p>

این استارت‌آپ با پشتوانه سرمایه‌گذاری رسماً در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و پس از یک دوره پنهان کاری، اکنون مرزهای هوش مصنوعی را در پیش می‌گیرد و در راه دستیابی به مأموریت خود برای عملی کردن داده‌های جهان است.

شبکه‌های فوروارد که مخفیانه در پشت صحنه کار می‌کنند، توانسته ۱۱.۹ میلیون دلار جمع‌آوری کند بدون اینکه «جو عمومی» حتی بداند چه می‌کند. طبق وب‌سایت شرکت، Forward Networks «اولین فروشنده‌ای است که به طور دقیق مدل‌سازی خصوصی بزرگ را انجام می‌دهد. رفتار شبکه مرکز داده ابری و چند سایتی در نرم‌افزار برای ارائه طیفی از بینش‌ها و قابلیت‌های تحلیلی جدید برای شبکه‌های مبتنی بر اینترنت.”

در حال حاضر، Forward Networks یک شرکت برنده جایزه است، با افتخار. در مورد جوایز خود مانند برنده شدن “جایزه تاثیر زیرساخت مدرن ۲۰۱۸ برای بهترین راه حل زیرساختی تعریف شده توسط نرم افزار.”

آیا کسب و کار شما باید یک استارتاپ مخفیانه باشد؟

svg%3E - استارت آپ مخفی چیست و کسب و کار کوچک شما باید باشد؟
یکی؟

در حالی که راه‌اندازی و کارکرد در حالت مخفی کاری تعدادی مزیت را برای کسب‌وکارهای کوچک به ارمغان می‌آورد، اما هر کسب‌وکاری تضمین نمی‌کند یک استارت آپ مخفیانه اینکه آیا تصمیم دارید یک استارت‌آپ مخفی کاری باشید تا حد زیادی به این بستگی دارد که در چه صنعتی کار می‌کنید.

به طور کلی، اگر در یک محیط رقابتی بسیار رقابتی فعالیت می‌کنید و روی یک محصول خاص یا تخصصی کار می‌کنید که می‌تواند به طور موثر دزدیده شود. توسط رقبا، ممکن است راه اندازی در حالت مخفی کاری عاقلانه باشد.

به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار مبتنی بر فناوری هستید که در حال توسعه فناوری یا نوآوری جدید مانند محصولات پیشگام Forge.AI و Forward Networks هستید، ممکن است بخواهید فناوری خود را در پشت پرده توسعه دهید تا زمانی که بودجه لازم و حفاظت از مالکیت معنوی را در اختیار داشته باشید.

توسعه یک محصول جدید که به نوعی بازار را با دید کامل مختل خواهد کرد. جهان به راحتی می تواند به این معنا باشد که نوآوری های تکنولوژیکی شما توسط یک رقیب تکرار می شود، به این معنی که کار سخت و خلاقیت شما به هدر می رود.

در مقابل، اگر برندی را راه اندازی می کنید که هیچ چیز جدید یا نوآوری ارائه نمی دهد و صرفاً محصولات یا محصولاتی را ارائه می دهید. سرویس‌هایی که از قبل وجود دارند، راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک خود در حالت مخفی کاری چندان فایده‌ای ندارد.

در این شرایط، ممکن است بخواهید در همان اوایل شروع به کار خود سر و صدا ایجاد کنید و آگاهی خود را افزایش دهید – شاید با انتشار پیش از راه‌اندازی نسخه‌های محصولات شما، به آزمایش‌کنندگان و درخواست بازخورد مشتری.

این کاملاً برعکس یک استارت‌آپ مخفیانه است، اما اگر افزایش آگاهی مهم‌تر از مخفی نگه داشتن محصولاتتان باشد، ممکن است بهترین حرکت برای شما باشد. .

عکس از طریق هدف Shutterstock


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی