Delta 8-Word Response to End of Mask Mandate on هواپیماها بهترین چیزی است که تا به حال دیده ام
Delta 8-Word Response to End of Mask Mandate on
هواپیماها بهترین چیزی است که تا به حال دیده ام
روز دوشنبه، قاضی فدرال در فلوریدا حکم داد که الزامات ماسک CDC در حمل و نقل عمومی — از جمله هواپیما، قطار، مترو، و اتوبوس — غیرقانونی بود. این دستور، که از ژانویه ۲۰۲۱ برقرار بود، به این معنی بود که هر کسی در فرودگاه یا هواپیما باید از ماسک استفاده میکردند، یا برداشتن صورت و جریمههای احتمالی.
قاضی کاترین کیمبل میزل، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه میانی فلوریدا، گفت که مراکز کنترل بیماری از حد فراتر رفته است. اختیارات خود را در اجرای دستور ماسک. زمانی که مسافران، خطوط هوایی، فرودگاهها و سازمانهای دولتی سعی کردند بفهمند که چه معنایی برای آنها دارد، باعث سردرگمی شد.
شرکتهای هواپیمایی چه خواهند کرد؟ اگر اواخر این هفته به مسافرت بروم، آیا باید ماسک بزنم؟ سردرگمی مشکلی برای هر کسب و کاری است و نحوه پاسخگویی شما چیزهای زیادی در مورد شما و شرکتتان می گوید. در اینجا چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد، که این یک مطالعه موردی جالب در مورد نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و سهامداران است.
اواخر دوشنبه، اداره امنیت حمل و نقل (TSA) دستورالعمل های امنیتی و اصلاحیه اضطراری خود را لغو کرد و گفت که این دستور دیگر اجرا نخواهد شد. البته، صرفاً به این دلیل که یک مأموریت مشاجرهآمیز را لغو میکنید، به این معنا نیست که همه چیز به طور خودکار کمتر مشاجرهآمیز میشود.
در یادداشتی به کارمندانش. ، که شرکت در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته است، دلتا به این واقعیت پرداخت و همه ما را تشویق کرد که “به یاد داشته باشیم که با دیگران درک و شکیبایی نشان دهیم.” وقتی همه چیزهایی را که همه ما در دو سال گذشته پشت سر گذاشتهایم در نظر میگیرید، این یک درس بسیار قدرتمند است.
در اینجا موارد بیشتری وجود دارد. آنچه شرکت گفت:
با توجه به ماهیت غیرمنتظره این اطلاعیه، لطفاً توجه داشته باشید که مشتریان ، کارمندان خطوط هوایی و کارمندان آژانس فدرال – مانند TSA – ممکن است این اطلاعات را در زمان های مختلف دریافت کنند. ممکن است در ۲۴ ساعت آینده با اجرای متناقض مواجه شوید، زیرا این اخبار به طور گستردهتر مخابره میشود – به یاد داشته باشید که درک و شکیبایی خود را با دیگرانی که ممکن است آگاه نباشند دیگر لازم نیست نشان دهید. ارتباطات با مشتریان و علائم و اعلانهای داخل فرودگاه بهروزرسانی میشود تا به اشتراک بگذارند که ماسکسازی اکنون اختیاری است — ممکن است مدت زمان کوتاهی طول بکشد.
اول، فکر میکنم مهم بود که دلتا به این نکته اشاره کرد که این کاملاً غیرمنتظره بود. این بدان معناست که بسیاری از مردم برای یک تغییر ناگهانی آماده نیستند. بسیاری از این افراد در فرودگاه ها کار می کنند یا از طریق آن تردد می کنند.
در نتیجه، فکر میکنم همه ما میتوانیم موافق باشیم که احتمالاً افراد «اجرای متناقض را تجربه خواهند کرد» زیرا «اخبار بهطور گستردهتر مخابره میشود». ” کاملاً مطمئن به نظر می رسد که وقتی مردم فردا در فرودگاه حاضر شوند، کمی سردرگمی ایجاد می شود.
کارگزاران TSA یا کارمندان خطوط هوایی وجود خواهند داشت که مدت زیادی را صرف یادآوری به مسافران کردهاند که ماسک لازم است. این به همان اندازه بخشی از کار است که یادآوری به مردم برای برداشتن «اقلام الکترونیکی بزرگ و گذاشتن آنها در سطل زباله». در این مرحله این یک عادت است.
احتمال بسیار خوبی وجود دارد که اگر فردا در فرودگاه حاضر شوید، بسیاری از مردم با آن مواجه میشوید، اخبار را نشنیدهاید – حتی افرادی که در آنجا کار میکنند. مسافرانی وجود خواهند داشت که نمی دانند دیگر نیازی به پوشیدن ماسک نیست و با مشاهده افرادی که ماسک نپوشیده اند، احتمال درگیری افزایش می یابد.
سپس، کارکنان خطوط هوایی هستند که ناخواسته به عنوان پلیس “آقا، آن ماسک باید بینی شما را بپوشاند” معرفی شدند. . در نتیجه، آنها ماهها وقت صرف کردهاند تا با مسافرانی که ناراحت هستند، دستکم بگوییم، رفتار ضعیفی داشتند. تصور کنید چقدر پیر می شود که به بزرگسالان یادآوری می کند که مانند بزرگسالان رفتار کنند.
به آن اضافه کنید، این واقعیت را اضافه کنید که همه به چیزی توجه نمی کنند. یک قاضی در فلوریدا در هر روز دستور می دهد. حتی در دنیای همیشه متصل که اکثر اخبار خود را در رسانههای اجتماعی دریافت میکنیم، هنوز زمان میبرد تا اطلاعات به افرادی که برای انجام کارهایشان به آن نیاز دارند برسد.
به همین دلیل است که این هشت کلمه درس قدرتمندی برای همه ما هستند. اگر ما “به یاد داشته باشیم که با دیگران درک و شکیبایی نشان دهیم”
مطمئناً اگر همه کمی درک و حوصله نشان دهند، سفر در طول یک بیماری همه گیر استرس کمتری خواهد داشت. جلسات در محل کار احتمالا سازنده تر خواهد بود. حتی زمان خواب با چهار فرزند خردسالمان راحتتر پیش میرفت اگر بتوانم در درک و نشان دادن صبر بهتر باشم.
به این فکر کنید که با درک و حوصله می توانید چند مشکل را برطرف کنید. تصور کنید با تلاش برای درک واقعی موضوع آنها و با صبور بودن – حتی زمانی که آنها با عصبانیت یا نامناسب پاسخ می دهند، می توانید چند مشتری ناراحت را جذب کنید.
خبر خوب این است که درک و صبر برای شما هزینه ای ندارد. فقط کمی زمان برای عقب نشینی و تشخیص اینکه شخصی که با او در تعامل هستید ممکن است با تمام اطلاعات کار نکند. آنها ممکن است از دو سال حافظه حرکتی خود استفاده کنند، که — راستش را بخواهیم — چیز سختی برای غلبه بر آن است. فقط کمی به آنها لطف کنید و متعجب خواهید شد که تا چه حد می توانید تجربه بهتری برای هر دوی شما ایجاد کنید.
شماره