عمومی

ابزار جدید Zoom Scheduler کسب و کارهای کوچک را تقویت می کند بهره وری

ابزار جدید Zoom Scheduler کسب و کارهای کوچک را تقویت می کند
بهره وری

Zoom Video Communications Inc. اعلام کرد که ابزار زمانبندی جدید خود، Zoom Scheduler، در دسترس است و دوره ثبت نام رایگان خود را تا ۲۰ جولای ۲۰۲۳ تمدید می کند. راه اندازی این ابزار و دوره آزمایشی رایگان بعدی آن تعهد مستمر شرکت به ساده‌سازی همکاری و ساده‌سازی عملیات برای کسب‌وکارها را برجسته می‌کند.

«مشتریان بارها نیاز خود را به روشی مناسب برای زمان‌بندی قرار ملاقات‌ها بدون نیاز به ترک پلتفرم Zoom ابراز کردند. جوزف چونگ، رئیس بخش محصولات، راه‌حل‌ها و بازاریابی صنعت زوم، گفت: ما به تماس‌های آنها با Zoom Scheduler پاسخ داده‌ایم. «در پاسخ به بازخورد مثبتی که دریافت کرده‌ایم، Zoom Scheduler را به‌مدت یک ماه دیگر رایگان ارائه می‌دهیم.»

تراز کردن تقویم‌ها، به‌ویژه با مشتریان خارجی یا مشتریان، می‌تواند زمان‌بر و سخت باشد. . Zoom Scheduler قصد دارد این مشکل را با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد و به اشتراک گذاری پنجره های دسترسی به دیگران برای رزرو قرار ملاقات راحت حل کند. این فرآیند ساده به این معنی است که کسب‌وکارها می‌توانند بیشتر بر روی آماده‌سازی برای جلسات یا استراحت‌های ضروری تمرکز کنند و در نتیجه بهره‌وری را افزایش دهند.

در زمان‌بندی یک جلسه، Zoom Scheduler به‌طور خودکار پیوند Zoom Meetings را در تقویم ترجیحی میزبان، خواه زوم باشد، اضافه می‌کند. نامه و تقویم، Google Calendar یا Microsoft 365. این ادغام باعث صرفه جویی در وقت هر دو طرف درگیر می شود.

از ویژگی های قابل توجه این ابزار می توان به زمان بندی یک جلسات تک نفره یا گروهی، در دسترس بودن تکراری یا سفارشی، ایجاد اسلات‌های موجود، خودکارسازی و سفارشی‌سازی اعلان‌های ایمیل، و جمع‌آوری اطلاعات ترجیحی در طول فرآیند رزرو شرکت‌کنندگان.

Zoom Scheduler به‌طور یکپارچه با Zoom Calendar یکپارچه می‌شود، که یک نمای نوار کناری در کنار مشتری دسکتاپ Zoom. این به کاربران اجازه می دهد تا حضور شرکت کنندگان را در زمان واقعی مشاهده کنند. پس از جلسه، هر فایل به اشتراک‌گذاشته‌شده در دعوتنامه تقویم برای مراجعات بعدی در دسترس باقی می‌ماند.

به گفته گیب مورونتا از Visla، «Zoom Scheduler یکپارچه‌سازی آسان و بدون تلاش با بقیه پلت‌فرم Zoom را ارائه می‌دهد. . این همه ویژگی‌ها، تنظیمات و قابلیت‌های مورد نیاز من را دارد.”

صرف نظر از وضعیت اشتراک، کاربران Zoom می‌توانند تا قبل از ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۳ Zoom Scheduler را به صورت رایگان امتحان کنند. از ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۳، ابزار به عنوان یک افزونه با قیمت ۵٫۹۹ دلار در ماه برای هر کاربر در دسترس خواهد بود. همچنین در برنامه های Zoom One Business Plus و Enterprise Plus گنجانده خواهد شد. این حرکت بر تعهد Zoom به ساده‌سازی ارتباطات و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارهای کوچک تأکید می‌کند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: زوم


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی