عمومی

9 بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک صاحبان

۹ بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک
صاحبان

در دنیای پر سرعت کسب و کار کوچک نگهداری سوابق مالی دقیق و به روز تنها یک ضرورت نیست. این ستون فقرات موفقیت است با ادامه تکامل عصر دیجیتال، ابزارها و منابع موجود برای صاحبان مشاغل کوچک گسترش یافته است و گزینه‌های زیادی را برای ساده‌سازی عملیات، به‌ویژه در حوزه حسابداری ارائه می‌دهد.

در زیر، رهبران کارآفرین جوان آمده است. شورا (YEC) بینش ارزشمند خود را در مورد این سوال به اشتراک می گذارد:

“بهترین نرم افزار حسابداری برای صاحبان مشاغل کوچک چیست و چرا؟ چه ویژگی هایی را بیشتر مفید می دانید؟ (لطفاً نام خود را ذکر نکنید.)”

این چیزی است که اعضای انجمن YEC باید می گفتند:

۱٫ QuickBooks Online

“برای صاحبان مشاغل کوچک، QuickBooks Online مجموعه ای قوی از ویژگی ها را برای ساده سازی مدیریت مالی ارائه می دهد. رابط بصری آن کارهایی مانند صورتحساب، ردیابی هزینه و تطبیق بانک را ساده می کند. قابلیت‌های اتوماسیون باعث صرفه‌جویی در زمان با ارزش می‌شود، در حالی که گزارش‌های قابل تنظیم، بینش‌هایی را برای تصمیم‌گیری آگاهانه فراهم می‌کنند.» ~ میشل آران، خاویار مخملی

۲٫ Xero

«من یکی از طرفداران بزرگ Xero هستم. نرم افزار حسابداری آنها دارای تعداد زیادی ویژگی عالی است که ما همیشه از آنها استفاده می کنیم. چیزی که من در مورد آن بیشتر دوست دارم این است که توانستم آن را با ارائه دهنده حقوق و دستمزد فعلی ما، Gusto ادغام کنم. این امر تنظیم و ردیابی امور مالی خود را بدون از بین بردن کامل سیستمی که داشتیم بسیار آسان کرد.” ~ کریس کریستوف، MonsterInsights

۳٫ FreshBooks

“چندین گزینه نرم افزار حسابداری خوب برای مشاغل کوچک وجود دارد، اما من FreshBooks را به دلیل ویژگی ها و رابط کاربر پسندش پیشنهاد می کنم. اگر به صورت ساعتی از مشتریان صورت‌حساب می‌دهید، می‌توانید به راحتی کارهایی مانند ردیابی فاکتورها و هزینه‌ها و همچنین پیگیری زمان را انجام دهید. آنها همچنین چندین طرح را برای رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک، متوسط ​​و بزرگتر ارائه می دهند. ” ~ کالین کاسابوف، ProTexting

۴٫ ZipBooks

“اگر تازه شروع کرده اید، من ZipBooks را پیشنهاد می کنم. اگر می‌خواهید کارهایی مانند ارسال فاکتور و پذیرش پرداخت‌های دیجیتالی انجام دهید، این ابزار حسابداری اولیه رایگان است. همچنین گزینه های پولی با هزاران ویژگی دیگر وجود دارد که نسبتاً مقرون به صرفه هستند و ۳۵ دلار در ماه گران ترین آنها است. به طور کلی، اگر می‌خواهید در دنیای مالی دیجیتال و حسابداری راحت باشید، انتخاب خوبی است.» ~ جان ترنر، SeedProd LLC

۵٫ Zoho

“من فکر می کنم بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک Zoho Books است. Zoho دارای ویژگی‌های مختلفی مانند حسابداری و تطبیق بانک، مدیریت هزینه‌ها، مدیریت صورتحساب و موجودی، مستندسازی، مدیریت پروژه و موارد دیگر است. این نرم‌افزار منحنی یادگیری تند ندارد و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌دهد و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک و در حال رشد تبدیل می‌کند.» ~ استفانی ولز، فرم‌های قدرتمند

۶٫ Harvest

«من واقعاً Harvest را برای ردیابی زمان و صورتحساب در کارهای آزاد خود دوست دارم. استفاده از آن برای ردیابی دقیق وظایف و صورت‌حساب مشتریان آسان است. من از ادغام آن با ابزارهایی مانند Asana و Slack که بهره وری من را افزایش می دهد، قدردانی می کنم. اپلیکیشن موبایل برای ردیابی زمان در هر مکانی مفید است. ویژگی های گزارش آن نیز به من کمک می کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه ای بگیرم.” ~ برایس ولکر، موسسه حسابداری CPA

۷٫ Wave

«Wave یک گزینه عالی برای حسابداری برای صاحبان مشاغل کوچک است. شما می توانید به سرعت و به راحتی فاکتور ایجاد کنید، پرداخت ها را بپذیرید، امور مالی را پیگیری کنید و حتی به کارمندان خود پرداخت کنید. من می‌توانم بگویم که این یک نرم‌افزار ساده است که برای کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات در مقایسه با کسانی که کالاهای فیزیکی می‌فروشند، طراحی شده است.» ~ دامن جیت سینگ، FunnelKit

۸٫ Odoo

“یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری که من دیده ام Odoo است. برای صاحبان مشاغل کوچک ایده آل است زیرا کاملاً مقیاس پذیر است. این یک ERP قوی است که برای هر کاربر قیمت مناسبی دارد. به شما زنگ ها و سوت های مشابه (یا بیشتر) مانند شرکت های نرم افزاری شش رقمی را می دهد، اما ۱٪ از هزینه را قیمت گذاری می کند. همچنین منبع باز است، بنابراین می‌توان سفارشی‌سازی‌ها را برای پاسخگویی به همه نیازها انجام داد. ، تهویه مطبوع و گرمایش بین ایالتی

۹٫ Expensify

«صاحبان کسب و کارهای کوچک به سرعت متوجه می شوند که پس از شروع کسب و کار خود، چه مقدار از اسناد، رسیدها و هزینه ها را باید پیگیری کنند. یکی از مفیدترین ابزارهایی که می توانید برای سازماندهی ماندن از آن استفاده کنید، برنامه ردیاب رسید مانند Expensify است. این به شما کمک می کند هزینه های خود را مدیریت کنید، رسیدها را پیگیری کنید، فروشندگان را ثبت کنید، و غیره، و به شما کمک می کند تا به راحتی رسیدهای کاغذی را به صورت دیجیتالی سازماندهی کنید. ~ جردن کنراد، Writing Explained Business Writing

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی