عمومی

فدرال اکسپرس بیش از 230000 دلار برای دوازدهمین Small سالانه خود ارائه می دهد برنامه کمک های مالی تجاری

فدرال اکسپرس بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار برای دوازدهمین Small سالانه خود ارائه می دهد
برنامه کمک های مالی تجاری

FedEx Corp. دوازدهمین برنامه سالانه کمک های مالی کسب و کار کوچک خود را برای توزیع بیش از ۲۳۰,۰۰۰ دلار به صورت نقدی و جوایز معرفی کرده است. این ابتکار بر تعهد فدرال اکسپرس به بخش کسب‌وکارهای کوچک تأکید می‌کند که نقشی اساسی در پیش‌برد اقتصاد دارد.

این ابتکار از اول مارس ۲۰۲۴ شروع شد و تا همان زمان در ۱ آوریل ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. این برنامه از مشاغل کوچک مستقر در ایالات متحده درخواست می کند. ده کسب و کار شایسته برای دریافت کمک هزینه انتخاب خواهند شد، با اعلام برندگان برای ۱۶ مه ۲۰۲۴٫ علاقه مندان می توانند درخواست دهند و درباره قوانین برنامه در وب سایت کمک هزینه های کسب و کار کوچک FedEx اطلاعات بیشتری کسب کنند.

Aimee DiCicco، معاون ارشد FedEx در بخش بازاریابی یکپارچه و کانال تجاری خرده‌فروشی، هدف این برنامه را برای تقویت کمک‌های کسب‌وکارهای کوچک به جوامع محلی و اقتصاد گسترده‌تر برجسته کرد. از زمان آغاز به کار آن در سال ۲۰۱۲، برنامه کمک های مالی کسب و کارهای کوچک فدرال اکسپرس در کمک به صاحبان مشاغل کوچک برای گسترش فعالیت های خود و تحقق رویاهای کارآفرینی خود بسیار موثر بوده است.

به برنده جایزه بزرگ برنامه ۲۰۲۴ ۵۰۰۰۰ دلار تعلق می گیرد، در حالی که نه گیرنده دیگر هر کدام ۲۰۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. فراتر از کمک های مالی، برندگان از اعتبار چاپی ۵۰۰ دلاری FedEx Office، کوپن ۳۰۰ دلاری My FedEx Rewards و دسترسی به خدمات مشتری برتر FedEx بهره مند خواهند شد. علاوه بر این، دریافت‌کنندگان یک مشاوره بسته‌بندی پایدار، یک مشاوره راه‌حل‌های فروش دیجیتال، یک دعوت‌نامه برای انجمن بینش استراتژیک کسب‌وکارهای کوچک، و یک ویژگی در وب‌سایت مرکز کسب‌وکار کوچک FedEx دریافت خواهند کرد.

نه تنها این کمک هزینه خواهد بود. دریافت‌کنندگان از این برنامه سود می‌برند، اما تا ۱۰۰ کسب‌وکار دیگر نیز یک کوپن ۳۰۰ دلاری از My FedEx Rewards دریافت می‌کنند که تأثیر گسترده‌تری بر جامعه کسب‌وکارهای کوچک تضمین می‌کند.

شرایط این برنامه برای افراد مستقر در ایالات متحده آزاد است. مشتریان فدرال اکسپرس که مشاغل کوچک انتفاعی با ۱ تا ۹۹ کارمند دارند، حداقل شش ماه سابقه عملیاتی در فروش یک محصول یا خدمات دارند و از قبل از ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ دارنده حساب فدرال اکسپرس بوده اند. متقاضیان موظف به ارائه مشخصات تجاری هستند. ، برنامه هایی برای استفاده از کمک هزینه، تجربه آنها با FedEx، حداکثر چهار عکس از کسب و کار یا محصول، و یک ویدیوی کوتاه که سفر آنها به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک و تجربه آنها را در FedEx برجسته می کند.

نسخه ۲۰۲۳ این برنامه مورد توجه قرار گرفت. بیش از ۸۲۰۰ شرکت کننده که نشان دهنده علاقه بالا و ماهیت رقابتی این طرح است. در طول یازده سال گذشته، نزدیک به ۷۷۰۰۰ کسب و کار ایالات متحده درخواست داده اند، با بیش از ۲ میلیون دلار نقدی و جوایز توزیع شده به بیش از ۱۲۰ کسب و کار، که نشان دهنده تعهد مداوم FedEx برای حمایت از رشد کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور است.

برنامه کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک فدرال اکسپرس امسال فرصتی منحصر به فرد برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک است تا نه تنها از حمایت مالی، بلکه همچنین منابع ارزشمندی برای پیشبرد کسب‌وکار خود در بازار رقابتی امروزی برخوردار شوند.

تصویر: FedEx

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی