عمومی

آخرین گزارش Fiserv شروع ثابت سال 2024 را برای Small نشان می دهد کسب و کار

آخرین گزارش Fiserv شروع ثابت سال ۲۰۲۴ را برای Small نشان می دهد
کسب و کار

در مواجهه با شرایط نوسان اقتصادی، کسب‌وکارهای کوچک در سراسر ایالات متحده سال ۲۰۲۴ را با نمایش امیدوارکننده‌ای از انعطاف‌پذیری آغاز کرده‌اند، همانطور که در نسخه ژانویه شاخص کسب‌وکار کوچک Fiserv نشان داده شده است. این گزارش که در ۵ فوریه ۲۰۲۴ توسط Fiserv، ارائه‌دهنده پیشرو فناوری پرداخت و خدمات مالی منتشر شد، یک مرور کلی از عملکرد کسب‌وکارهای کوچک در سطوح ملی، ایالتی و صنعتی ارائه می‌کند و چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای سال آینده.

شاخص کسب و کار کوچک Fiserv ثابت در ۱۳۸ ایستاد که نشان دهنده سطح ثابت هزینه های مصرف کننده است. این ثبات در رشد متوسط ​​فروش ماهانه + ۰٫۱٪ و افزایش قابل توجه سال به سال + ۱٫۷٪ منعکس شده است. اگرچه این رشد نسبت به افزایش ۲٫۶ درصدی مشاهده شده در دسامبر ۲۰۲۳ اندکی کاهش یافته است، اما این ارقام نشان دهنده تقاضای سالم برای کالاها و خدمات مصرفی است.

بخش خرده فروشی با رشد مثبت می درخشد

عملکرد بخش خرده‌فروشی گواهی است بر تقاضای پایدار مصرف‌کننده پس از تعطیلات، با افزایش شاخص ژانویه برای خرده‌فروشی به ۱۴۳٫ این نشان‌دهنده افزایش ۱ واحدی نسبت به فصل تعطیلات است. دسامبر، معادل ۰٫۷% رشد فروش ماهانه و ۱٫۹% بهبود نسبت به سال گذشته. به طور قابل‌توجهی، ترافیک خرده‌فروشی شاهد افزایش قابل‌توجهی +۴٫۲ درصد نسبت به سال گذشته بود، که نشان‌دهنده ادامه علاقه مصرف‌کننده به گسترش کالاها پس از دوره جشن بود.

با این حال، همه بخش‌ها به یک اندازه عمل نکردند. زیربخش خدمات غذایی و مکان های آشامیدنی با نزولی مواجه شد و شاخص ژانویه به ۱۲۲ کاهش یافت که ۵ واحد نسبت به دسامبر کاهش داشت. این بخش شاهد کاهش فروش ماهانه به میزان -۴٫۱٪ و کاهش سالانه -۱٫۹٪ بود که نشان دهنده تعدیل پس از تعطیلات در الگوهای هزینه مصرف کننده است.

عملکرد بخش متنوع، اولویت های متنوع مصرف کننده را نشان می دهد

پیمانکاران تجاری تخصصی و زیربخش های خدمات حرفه ای، علمی و فنی نتایج متفاوتی ارائه کردند. اولی شاهد کاهش فروش ماهانه – ۰٫۵ درصدی بود که در شاخص ژانویه ۱۴۵ قرار گرفت، در حالی که دومی با شاخص ژانویه ۱۴۸ از رشد فروش قوی سال به سال +۶٫۰ درصد برخوردار بود.

شاخص مشاغل کوچک Fiserv: ابزاری برای بینش /p>

شاخص کسب‌وکار کوچک Fiserv خود را از طریق تکیه بر فعالیت‌های مخارج مستقیم مصرف‌کننده، با استفاده از داده‌های تقریباً ۲ میلیون کسب‌وکار کوچک ایالات متحده متمایز می‌کند. این رویکرد که به جای نظرسنجی مبتنی بر داده‌های معاملاتی است، معیار ملموسی از هزینه‌های مصرف‌کننده و ترافیک مشتری ارائه می‌دهد و بینش‌های ارزشمندی را در مورد اکوسیستم کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند.

برای صاحبان مشاغل کوچک، بینش کسب‌وکار کوچک Fiserv ایندکس یک نقشه راه برای پیمایش چشم انداز بازار در حال تحول ارائه می دهد. داده‌ها بر اهمیت انعطاف‌پذیری و درک روندهای مصرف‌کننده تاکید می‌کنند، که برای تطبیق استراتژی‌ها و استفاده از فرصت‌ها در یک محیط رقابتی بسیار مهم است. همانطور که به سمت سال ۲۰۲۴ پیش می رویم، کسب و کارهای کوچکی که با ترجیحات مصرف کننده و پویایی بازار هماهنگ هستند، احتمالاً به رشد و موفقیت ادامه خواهند داد و نقش مهمی را که در اقتصاد گسترده تر ایفا می کنند، تقویت می کنند.

تصویر:Fiserv


منبع :
حتما بخوانید : صورت سود و زیان چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی