عمومی

در اخبار: کمک های مالی تا 250 هزار دلار برای کوچک در دسترس است کسب و کار

در اخبار: کمک های مالی تا ۲۵۰ هزار دلار برای کوچک در دسترس است
کسب و کار

کمک‌های بلاعوض برای کسب‌وکارهایی که در ویترین فروشگاه‌های خالی شرکت می‌کنند، از احیای مناطق تجاری پشتیبانی می‌کنند. هدف قرار دادن کسب‌وکارهایی که مایل به اشغال ویترین‌های خالی هستند، به سود کسب‌وکارها و جامعه است.

آنها کارآفرینان را قادر می‌سازند تا سرمایه‌گذاری‌های خود را با کاهش ریسک مالی راه‌اندازی یا گسترش دهند. این کمک‌ها اغلب هزینه‌های بازسازی، اجاره و هزینه‌های عملیاتی را پوشش می‌دهند و مکان‌های اصلی را در دسترس‌تر می‌سازند. آنها با احیای فضاهای خالی، فعالیت اقتصادی محلی و نشاط جامعه را افزایش می دهند. علاوه بر این، چنین کمک‌هایی نوآوری و تنوع در پیشنهادات تجاری را تشویق می‌کند و به رشد پویای مناطق تجاری کمک می‌کند.

بسیاری از کسب‌وکارهای خیابان اصلی در سال‌های اخیر بسته شده‌اند و ویترین‌های فروشگاه‌ها را در جوامع در سراسر ایالات متحده خالی گذاشته‌اند، در حال حاضر، برخی از جوامع در حال راه اندازی برنامه های کمک مالی برای مشاغل کوچک هستند تا مشاغل بیشتری را تشویق کنند تا این فضاها را پر کنند.

اخبار کسب و کارهای کوچک ۹ فوریه ۲۰۲۴

این هفته، این جمع بندی شامل اخبار فناوری از AT&T و TransUnion در مورد فناوری نمایش تماس مارک دار، تأثیر هوش مصنوعی است. در مورد بازاریابی محتوا و سئو، و نحوه استخدام و استفاده از کارآموزان در کسب و کار کوچک خود.

AT&T و TransUnion فناوری نمایش تماس مارک دار را معرفی کردند

در همکاری با TransUnion، AT&T یک سرویس پیشرفته را معرفی کرد که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در ارتباطات از راه دور است: اولین تماس با نام تجاری داخلی در صنعت نمایش نشان‌ها.

Semrush تاثیر تحول آفرین هوش مصنوعی بر بازاریابی محتوا و سئو را گزارش می دهد

آخرین گزارش Semrush، “Think Big with AI: Transforming Small Business Content Marketing، ” یک تحلیل عمیق در مورد نقش محوری هوش مصنوعی (AI) در تغییر شکل دادن به استراتژی‌های بازاریابی محتوا و سئو ارائه می‌دهد.

نحوه استخدام و استفاده از کارآموز در کسب و کار کوچک خود

با فرصت های شغلی کمتر در زمینه های محبوب، تعداد زیادی جویای کار و کارفرمایان اکنون به “کارآموزی” روی آورده اند. متأسفانه، طی سال‌ها، دوره کارآموزی از دوره کارآموزی به «کمک رایگان» ساده تبدیل شده است.

وام SBA 7(a) چیست؟

فکر کنید برای دریافت وام کسب و کار کوچک به پول زیادی نیاز دارید؟ در مورد وام SBA 7 (a) اینطور نیست. در این پست، این وام SBA چیست، چه کسی واجد شرایط آن است، و چگونه می توان آن را دریافت کرد.

چگونه اعتبار خود را برطرف کنید — ۱۷ روش آسان برای افزایش امتیاز شما

در محیط اقتصادی امروزی، درک چگونگی رفع اعتبار خود فقط یک موضوع غرور شخصی نیست، بلکه گامی حیاتی به سوی شماست. تضمین سلامت مالی شخصی و تجاری. روند تعمیر اعتبار با مزایای زیادی همراه است. راه را برای فرصت‌های تامین مالی بیشتر، همراه با نرخ بهره پایین‌تر و شرایط جذاب‌تر وام هموار می‌کند.

از کجا وام برای خرید یک کسب و کار دریافت کنیم: گزینه های خود را مرور کنید

تضمین یک وام قابل توجه برای خرید یک کسب و کار اغلب زمانی ضروری است که می خواهید یک کسب و کار موجود را بدست آورید. فرقی نمی‌کند تمام یا بخشی از قیمت اولیه خرید را بپردازید، گزینه‌های متنوعی برای تامین مالی کسب‌وکارهای کوچک در اختیار شما هستند.

انواع گزینه های تامین مالی مشاغل کوچک

متعجب تفاوت بین انواع کوچک گزینه های تامین مالی کسب و کار؟ دریافت محصول مالی مناسب برای کسب و کار کوچک شما مهم است. با این حال، کارآفرینان باید مراقب باشند که کدام گزینه‌های تامین مالی کسب‌وکارهای کوچک را انتخاب می‌کنند.

۵ نوع تامین مالی جمعی که باید درباره آنها برای موفقیت بدانید

کمپین های تامین مالی جمعی اخیراً به عنوان راهی برای تأمین بودجه برای پروژه ها و مشاغل ظاهر شده اند. یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی موفق می‌تواند به‌عنوان راهی برای به دست آوردن سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکار شما و جذب مشتری بسیار مفید باشد. در این مقاله، انواع مختلف سرمایه‌گذاری جمعی را که می‌تواند مناسب برای راه‌اندازی کسب‌وکار باشد، بررسی می‌کنیم.

از این ۱۵ اشتباه بزرگ وام کسب و کارهای کوچک اجتناب کنید

در این مقاله، نگاهی به برخی از آنها خواهیم داشت. یکی از بزرگترین اشتباهات وام کسب و کار کوچک که می توانید مرتکب شوید. کسب و کارهای کوچک به طور سنتی برای دسترسی به سرمایه اضافی – یعنی از طریق وام های تجاری کوچک – از بانک ها، بزرگ و کوچک، مشکل داشتند. و واقعیت‌ها و پیش‌بینی‌های اقتصادی به طور کلی نشان می‌دهند که این مؤسسات در هر زمان چقدر سخاوتمند هستند.

۷ حقایق تامین مالی مشاغل کوچک که ممکن است ندانید

دریافت بودجه برای کسب و کار کوچک شما ضروری است، اما همیشه آنطور که فکر می کنید ساده نیست. در اینجا ۷ حقیقت برای تامین مالی کسب و کارهای کوچک وجود دارد که ممکن است درباره آنها ندانید اما باید بدانید. حقایق تامین مالی کسب و کارهای کوچک ۱٫ باید تعادل پایانی مثبتی داشته باشید Hanna Kassis برای Segway Financial کار می کند.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کوچک کمک هزینه های تجاری
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی