عمومی

Mastercard با هوش مصنوعی فراگیر برای جهانی کوچک نوآوری می کند مربیگری کسب و کار

Mastercard با هوش مصنوعی فراگیر برای جهانی کوچک نوآوری می کند
مربیگری کسب و کار

پر کردن شکاف مربیگری با هوش مصنوعی

با هجوم بی‌شمار داده‌ها در عصر دیجیتال امروزی، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک معمولاً برای گذراندن زمان تحت فشار قرار می‌گیرند و با نیاز به سازگاری دست و پنجه نرم می‌کنند. و تکامل یابد. با توجه به اینکه ۸۰ درصد از کسب و کارهای کوچک بدون کارمند کار می کنند و ۸۸ درصد اهمیت مربیگری را می شناسند، تقاضای واضحی برای راهنمایی های قابل دسترس و متناسب وجود دارد.

Raja Rajamannar، مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات Mastercard، خاطرنشان می کند: «راه اندازی یک کسب و کار کوچک نقطه اشتیاق و غرور بسیار برای کارآفرینان است، اما مطمئناً آسان نیست. هدف از هوش مصنوعی Mastercard Small Business ایجاد راهنمایی در مقیاس است و توصیه‌های همیشه از مجموعه‌ای از منابع ارائه می‌دهد. این گواهی بر تعهد ما به جامعه کسب‌وکارهای کوچک و نوآوری‌هایی است که مردم را بالا می‌برد.”

ابزار هوش مصنوعی، که با همکاری Create Labs، یک سرمایه‌گذاری اجتماعی با هدف دسترسی به فناوری برای جوامع محروم توسعه یافته است. برای به حداقل رساندن سوگیری ها و رفع انواع نیازهای کارآفرینی طراحی شده است. این نوید یک تجربه مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی تولیدی را می دهد و سفر کاربر را تضمین می کند که به اندازه خود جامعه کسب و کار کوچک متنوع است.

ائتلافی برای تغییر

Mastercard در این تلاش تنها نیست. یک ائتلاف رسانه‌ای جهانی، از جمله گروه رسانه‌ای Blavity، Group Black، Newsweek و TelevisaUnivision، به محتوای مرتبط با کسب‌وکار کمک می‌کند و از منابع غنی و متنوعی اطمینان می‌دهد. این مشارکت بر تعهد به فراگیری و توانمندسازی کارآفرینان اقلیت تاکید می کند.

Bonin Bough, افسر ارشد استراتژی و یکی از بنیانگذاران گروه بلک تأکید می کند: «اتحاد برای یک هدف مشترک شامل بودن، قدرت باورنکردنی دارد. از طریق همکاری، ما به دنبال ترکیب منابع متنوع برای ارتقای ابزاری هستیم که برای همه صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده است.”

میراث حمایت از کسب و کارهای کوچک

این ابتکار ادامه تعهد Mastercard برای ادغام مشاغل کوچک در جریان اصلی مالی است. مسترکارت با شناخت زمان به عنوان یک دارایی حیاتی برای کارآفرینان، راه حل هایی را توسعه داده است که بر کارایی عملیاتی و سهولت استفاده تمرکز دارد. ابزار هوش مصنوعی Mastercard Small Business قرار است افزوده مهمی به این مجموعه خدمات باشد و نقش این شرکت را در حمایت از رشد و انعطاف‌پذیری اقتصاد دیجیتال افزایش دهد.

برنامه‌ریزی شده برای راه‌اندازی آزمایشی در اواخر سال جاری در ایالات متحده، با برنامه‌هایی برای توسعه بین‌المللی، مسترکارت هوش مصنوعی کسب‌وکار کوچک به عنوان شاهدی بر قدرت فناوری در تقویت رشد کسب‌وکار است. و فراگیر بودن این ابتکار گامی مهم به سوی آینده ای است که در آن هر صاحب کسب و کار کوچک بدون توجه به موقعیت یا پیشینه خود، به راهنمایی و پشتیبانی شخصی دسترسی دارد.

تصویر: Mastercard<. /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی