عمومی

31 تأثیرگذار برتر TikTok

۳۱ تأثیرگذار برتر TikTok

TikTok شاهد رشد سرسام آور در ایالات متحده بوده است و اینفلوئنسرهای زیادی به میدان آمده اند. TikTok به دلیل محتوای بسیار متنوع خود، از جمله ویدیوهای خنده دار، ویدیوهای همگام سازی لب، ویدیوهای آشپزی، ویدیوهای رقص، ویدیوهای شوخی و موارد دیگر شناخته شده است. اینفلوئنسرهای TikTok با استفاده از این پلتفرم مشاغل موفقی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند و حضور خود را با مشارکت با برندها افزایش داده‌اند.< /p>

۳۱ تأثیرگذار برتر TikTok

بهترین کاربران TikTok را برای دنبال کردن و شراکت بررسی خواهیم کرد، از جمله تأثیرگذاران برتر TikTok با رسانه‌های حضور گسترده در رسانه‌های اجتماعی و دنبال‌کنندگان قابل‌توجه.

۱٫ چارلی داملیو، @charlidamelio – ۱۴۹ میلیون دنبال کننده

چارلی داملیو یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های TikTok به دلیل محتوای ویدیویی جالب، ویدیوهای رقص و محتوای دیگر است. چارلی در سال ۲۰۱۹ شروع به ارسال اولین ویدیوهای رقص خود کرد و با محبوبیت خود در پلتفرم TikTok به سرعت شروع به ارسال بیشتر کرد. او در حال حاضر یکی از اینفلوئنسرهای TikTok با بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال کننده است و در خارج از پلتفرم رسانه های اجتماعی نیز به شهرت رسیده است.

۲٫ جیسون درولو، @jasonderulo – ۵۷ متر

Jason Derulo یک حس خوانندگی است که به دلیل محتوای خوانندگی و رقص خود به سرعت بیش از یک میلیون دنبال کننده و بیشتر در TikTok به دست آورد. جیسون درولو همچنین در سایر برنامه های رسانه های اجتماعی نیز حضور رسانه ای زیادی دارد.

< span class="ez-toc-section" id="3_Michael_Le_justicecmaiko_%E2%80%93_2529k"/>۳٫ Michael Le @justicecmaiko – ۲۵۲٫۹k

مایکل لی یک رقصنده و طراح رقص است و برخی از ویدیوهای رقص او میلیون ها بازدید را در TikTok او ایجاد می کنند. حساب.

۴٫ جاش ریچاردز، @joshrichards – ۲۶ میلیون دنبال کننده

جاش ریچاردز ستاره رسانه های اجتماعی است که انواع محتوا را به عنوان TikTok پست می کند. تأثیرگذار او بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد و همچنین پادکست، کالا و سایر رسانه های اجتماعی نیز دارد. جاش ریچاردز بخشی از گروه اجتماعی مشترک Sway House است و ویدیوهایی از خود در حال رقصیدن و همگام سازی با آهنگ های محبوب پست می کند

۵٫ آوانی گرگ، @avani – ۴۲٫۹ متر

شما ممکن است آوانی گرگ را برای ویدیوی ویروسی TikTok بشناسید که در آن او خود را به هارلی کوین تبدیل کرد. آوانی گرگ یک کاربر TikTok است که محتوایش تماماً مربوط به ارسال ویدیوهای مرتبط با زیبایی و آرایش است و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است.

۶٫ دومینیک لیپا، @domelipa – ۶۳٫۲ متر

دومینیک لیپا یکی از تاثیرگذاران برتر TikTok است و از سال ۲۰۱۸ شروع به ارسال منظم ویدیوها در TikTok کرد. او مانند سایر اینفلوئنسرهای tikTok، رقص‌ها، چالش‌های طراحی شده را پست می‌کند. و ویدیوهای همگام سازی لب در حساب های رسانه های اجتماعی او.

۷٫ The Hype House، @thehypehouse، ۲۱٫۳ متر

Hype Houe کمی متفاوت از سایر حساب‌های ارائه شده در اینجا است، زیرا بیشتر یک تلاش مشترک بین چندین تأثیرگذار TikTok است. آنها طرفداران قابل توجهی دارند و محتوا و مشارکت با برندها و بین خودشان ایجاد می کنند. کانال یوتیوب آنها نیز با نمایش فیلم های پشت صحنه و موارد دیگر محبوبیت پیدا کرده است.

۸ . کریستینا کیکا کیم، @kikakiim – ۳۴٫۱ متر

کریستینا کیکا کیم یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی است که کلیپ های خنده دار، ویدیوهای همگام سازی لب و سایر مطالب مشابه با ستاره های TikTok را منتشر می کند. او همچنین یک کانال یوتیوب دارد و بیش از یک میلیون دنبال کننده در سراسر سیستم عامل دارد.

۹٫ نوح بک، @noahbeck – ۳۴٫۱ متر

نوح بک در طول همه‌گیری با ارسال ویدیوهای رقص در TikTok به شهرت رسید. او یکی دیگر از اینفلوئنسرهای TikTok است که رشد مداومی در برنامه رسانه های اجتماعی داشته و بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

۱۰٫ کایل توماس، @kylethomas – ۳۵٫۲ متر

Kyle Thomas یک خالق بریتانیایی TikTok است که عمدتاً ویدیوهای همگام سازی لب را پست می کند. کایل توماس یکی از مشهورترین اینفلوئنسرهای TikTok بریتانیایی است که برند خود را با به اشتراک گذاشتن ویدیوها و حقایق آموزنده در مورد نجات حیوانات و تلاش های خود ساخته است. کایل توماس به دلیل ویدیوهای منحصر به فرد و اطلاعاتی خود به یکی از تأثیرگذاران برتر TikTok تبدیل شده است.

۱۱٫ Topper Guild، @topperguild – ۳۱٫۲ متر

Topper Guild یک شخصیت آمریکایی در رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار TikTok است. او ویدیوهای چالشی، شوخی، غذا و انواع دیگر ویدیوهای اطلاعاتی را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok پست می کند.

۱۲٫ دمی بگبی، @demibagby – ۱۴٫۳ متر

دمی بگبی محتوای تناسب اندام و بدنسازی را به عنوان تأثیرگذار TikTok به اشتراک می گذارد. حساب الهام بخش او به طور پیوسته بیش از یک میلیون دنبال کننده پیدا کرده است، و او از کانال های رسانه های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاشتن جنبه های مثبت سفر خود پس از تصادفی که در سن ۱۴ سالگی متحمل شد، استفاده می کند.

۱۳٫ Jason Coffee، @jasoncoffee – ۲۱٫۶ متر

Jason Coffee یکی از TikTokers محبوب برای محتوای پیرامون زندگی خانوادگی است. او به خاطر خلق صحنه‌های کمدی فیزیکی با خانواده‌اش و نمایش دادن زندگی خانوادگی به شهرت رسیده است.

۱۴٫ Khaby Lame، @khaby.lame – ۱۵۴٫۴ متر

Khaby Lame یک سازنده محتوای TikTok است که برای محتوای خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. او به دلیل فالوورهای زیادش به عنوان پادشاه TikTok Khabane Lame شناخته می شود و محتوای خنده دار برای TikTok ایجاد می کند.

۱۵٫ هالی هوبرت، @hollyh – ۱۵٫۸ متر

هولی به عنوان بزرگترین ستاره TikTok در بریتانیا انتخاب شده است. او انواع محتوا را در صفحه TikTok خود، مانند زیبایی، سبک زندگی، و مد را برای دنبال کنندگانش پست می کند.

۱۶٫ رودریگو کنترراس، @elrodcontreras – ۴۲٫۲ متر

رودریگو کنترراس یک ستاره مکزیکی TikTok است. او عمدتاً ویدیوهای رقص و همگام سازی لب را در صفحه خود پست می کند و کانال یوتیوب خود را دارد.

۱۷٫ Nisha Guragain، @nishaguragain – ۲۸٫۲ متر

نیشا یک شخصیت رسانه‌های اجتماعی هندی است که به‌خاطر ویدیوهای مد، محتوای همگام‌سازی لب و سایر محتوای سرگرم‌کننده سبک زندگی در TikTok شناخته می‌شود.

۱۸٫ Jayden Bartels، @jaydenbartels – ۸٫۸ متر

جیدن بارتلز زمانی که TikTok با نام Musical.ly شناخته می شد شروع به ارسال ویدیو کرد و به خاطر ویدیوهای رقص شگفت انگیز، موزیک ویدیوهای همگام سازی لب و محتوای با دوستانش شناخته شده است. در TikTok.

۱۹٫ توین موسارا، @superherointraining – ۹٫۸ متر

Tevin Musara بخش مهمی از جامعه TikTok است و در درجه اول ویدیوهای کمدی و واکنشی را آپلود می کند. ویدیوهای او لحظات ویروسی را در اینترنت و پاسخ های او به آنها نشان می دهد.

۲۰٫ لورن گادوین، @laurengodwin – ۲۲٫۵ متر

لورن گادوین یک اینفلوئنسر کمدی TikTok است که ویدیوهای کمدی کوتاهی را در کنار زیبایی و محتوای خانوادگی برای دنبال کنندگانش در صفحه خود پست می کند.

۲۱٫ جوجو سیوا، @itsjojosiwa – ۴۵٫۵ متر

جوجو سیوا با حضور در Dance Moms به شهرت رسید و در نهایت به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok پیوست تا ویدیوهایی درباره زندگی خود پست کند. جوجو سیوا از آن زمان تاکنون حضور خود را در رسانه های اجتماعی در پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram افزایش داده است.

۲۲٫ گیلمر کروس، @gilmhercroes – ۳۵٫۴ متر

گیلمر کروز یک کانال TikTok ایجاد کرده است که هدف آن خنده کردن مردم و ایجاد شادی است. ویدیوهای او دارای صحنه های کمدی، رقص های خنده دار، و سایر محتوای سرگرم کننده برای طرفداران و دنبال کنندگانش است.

۲۳٫ Savannah LaBrant، @savv.labrant – ۲۹٫۶m

Savannah LaBrant یکی از تاثیرگذاران برتر TikTok در زمینه مد، سبک زندگی و عکاسی است. ویدیوهای او معمولاً حاوی محتوای لیپس‌سینک و رقص با دخترش است، و او همچنین در صفحه TikTok خود درباره خانواده‌اش به اشتراک می‌گذارد.

۲۴٫ سارا کوپر، @whatchugotforme – ۶۳۴٫۱k

سارا کوپر یک اینفلوئنسر کمدی TikTok است که به‌خاطر محتوای بامزه لیپس‌سینک، اسکیت‌ها و دیگر ویدیوهای کمدی‌اش شناخته شده است.

۲۵٫ عزیزم آریل، @babyariel – ۳۶٫۱ متر

بیبی آریل یک تأثیرگذار TikTok است که به دلیل توانایی های خوانندگی و بازیگری اش شناخته شده است. او از صفحه TikTok خود برای ایجاد آگاهی و راه اندازی ابتکاراتی مانند کمپین ضد قلدری استفاده کرده است و همچنین در فیلم های بلند بازی کرده است.

۲۶٫ کریستین کالینز، @weeklychris – ۴٫۹ متر

کریستین کالینز یک ستاره کانادایی TikTok است که در یوتیوب به شهرت رسیده است. صفحه TikTok او دارای ویدیوهایی از آواز خواندن او، محتوای سبک زندگی با شریک زندگی‌اش، و ویدیوها و ویژگی‌های سفر است.

۲۷٫ زک کینگ، @zachking – ۷۲٫۸ متر

زک کینگ شعبده‌بازی است که به‌خاطر ویدیوهای TikTok خود شناخته شده است. ویدیوهای او دارای توهمات و سایر محتوای جادویی است که او را به یک حساب کاربری محبوب در پلتفرم تبدیل می کند. علاوه بر این، او به دلیل محتوای منحصر به فرد و خلاقانه خود در TikTok با بسیاری از برندهای بزرگ شریک شده است.

۲۸٫ بوراک اوزدمیر، @cznburak – ۶۸٫۹ متر

بوراک اوزدمیر یک ستاره TikTok از ترکیه و یک سرآشپز است. او ویدیوهای آشپزی، محتوای مرتبط با غذا و مطالب کلی درباره زندگی و خانواده اش را در Tiktok پست می کند.

۲۹٫ الکس کاواگوچی، @alexkay – ۲٫۴ متر

الکس کاواگوچی به دلیل ویدیوهای بامزه و شخصیت درخشانش، ستاره در حال ظهور TikTok است. ویدیوهای الکس کاواگوچی دارای طرح‌های اصلی و محتوای کمدی است که از فیلم‌ها و سایر فرهنگ‌های پاپ الهام گرفته شده است. الکس کاواگوچی همچنین بر اساس فالوورها و محتوای خود با برندهای بزرگ شریک شده است.

۳۰٫ کانر وود، @fibulaa – ۷۴۴٫۵k

کانر وود یکی دیگر از ستاره های برجسته TikTok در حوزه کمدی است و در مورد دنبال کنندگان در TikTok رشد ثابتی داشته است. ویدیوهای او شامل دوستان و خانواده و مشاهدات و طرح‌های شوخ‌آمیز است.

۳۱٫ جوردی کوالیتیک، @jordi.koalitic – ۱۹٫۶ متر

Jordi Koalitic یک عکاس اهل بارسلون و TikToker است. طرفداران سبک خلاقانه عکاسی و چشم متمایز او را برای تصاویر بصری دوست دارند و از آن زمان او طرفداران بسیار زیادی را در این پلتفرم به دست آورده است. Tiktok او ایده‌ها، جلوه‌ها و نکات و ترفندهای عکاسی را برای عکاسان مشتاق و خلاق ارائه می‌کند. او همچنین نماها و تصاویری از پشت صحنه را به اشتراک می گذارد تا به دنبال کنندگان نشان دهد که فرآیند عکاسی چگونه کار می کند.

انتخاب بهترین تأثیرگذاران TikTok برای برند شما: معیارهای کلیدی ما

پلتفرم منحصربه‌فرد TikTok فرصت‌های متنوعی را برای همکاری با برند ارائه می‌دهد. هنگام انتخاب اینفلوئنسرهای TikTok، ارزیابی آنها بر اساس معیارهای خاص مهم است. هر عامل در یک مقیاس از ۱ تا ۵ رتبه بندی می شود، که در آن ۱ کمتر بحرانی و ۵ بحرانی ترین است. در اینجا عواملی هستند که ما هنگام گردآوری این پست در نظر گرفتیم.

  • خلاقیت و اصالت محتوا: TikTok برای محتوای اصلی و خلاق ارزش قائل است. منحصر به فرد بودن و خلاقیت محتوای اینفلوئنسر را ارزیابی کنید.
  • اندازه مخاطب و مشخصات جمعیتی: تعداد فالوورهای اینفلوئنسر و اینکه آیا جمعیت مخاطبان آنها با بازار هدف شما همخوانی دارد را در نظر بگیرید.
  • نرخ تعامل: نرخ تعامل بالا نشان دهنده یک ارتباط قوی و فعال با مخاطب است که در پلتفرمی مانند TikTok بسیار مهم است.

  • سازگاری برند : سبک و محتوای اینفلوئنسر باید با تصویر و ارزش های برند شما برای یک شراکت منسجم هماهنگ باشد.
  • توانایی ترندست: اینفلوئنسرهایی که ترند هستند یا در استفاده از روندهای TikTok ماهر هستند، می توانند کمپین را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند. دسترسی و تاثیرگذاری.
  • اصالت و اعتبار: اینفلوئنسرهای معتبری که واقعاً با مخاطبان خود درگیر هستند، می‌توانند تبلیغات مؤثرتری را انجام دهند.
  • حرفه‌ای بودن و قابلیت اطمینان< /strong>: حرفه ای بودن و سوابق آنها را در مدیریت همکاری ها و انجام تعهدات ارزیابی کنید.
  • انطباق قانونی و اخلاقی: از رعایت استانداردهای تبلیغاتی و شیوه های اخلاقی در تولید محتوا و تبلیغات اطمینان حاصل کنید.
  • نفوذ فراتر از TikTok: برای یک رویکرد بازاریابی چند کاناله، دسترسی و تأثیر اینفلوئنسر بر دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.
  • ROI و عملکرد. معیارها: بازده سرمایه گذاری بالقوه و نتایج قابل اندازه گیری از همکاری های قبلی اینفلوئنسر را ارزیابی کنید.

چرا برندها باید با شخصیت های رسانه های اجتماعی همکاری کنند؟

svg%3E - 31 تأثیرگذار برتر TikTok/ >

برای مارک هایی که به دنبال ایجاد حضور خود در رسانه های اجتماعی هستند ، همکاری با تأثیرگذار Tiktok می توانند یک تقویت جدی باشید. در اینجا برخی از دلایلی که باید در نظر داشته باشید همکاری با تأثیرگذار رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید

  • افزایش آگاهی از برند: یکی از اصلی ترین دلیل همکاری مارک های تجاری با شخصیت های رسانه های اجتماعی افزایش آگاهی در مورد برند آنها. بازاریابی تأثیرگذار Tiktoker می تواند در معرفی مارک شما مؤثر باشد به مخاطبان جدید. مخاطبان طاقچه را پیدا کنید: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری با ارزش برای یافتن مخاطبان طاقچه برای رشد برند شما باشند. به عنوان مثال ، همکاری با یک تأثیرگذار Tiktok می تواند برای برند شما بسیار مفید باشد زیرا مارک شما را با مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی می کند که شاید در غیر این صورت به آن نرسیده باشید. Tiktok یک بستر پیشرو در رسانه های اجتماعی با مخاطبان منحصر به فرد و بزرگ است. حضور در Tiktok برای مارک هایی که به دنبال ایجاد حضور در سیستم عامل های گرایش و به دست آوردن مخاطبان بزرگتر برای برند خود هستند ، بسیار مهم است. اطلاعات بیشتری کسب کنید /li>

چگونه می توانید تجارت کوچک خود را در Tiktok ترویج کنید؟ “/>

svg%3E - 31 تأثیرگذار برتر TikTok

شما می توانید به روش های مختلف تجارت کوچک خود را در Tiktok تبلیغ کنید و یک رسانه اجتماعی موفق ایجاد کنید حضور اگر تعجب می کنید چگونه دریافت کنید دنبال کنندگان در Tiktok و رشد برند خود ، در اینجا نکاتی وجود دارد:

  • همکاری با یک تأثیرگذار Tiktok: همکاری با تأثیرگذار Tiktok که با شما مطابقت دارند ارزش برند می تواند در دستیابی گسترده تر و تعامل بیشتر در مورد برند شما بر روی سکو مفید باشد. اگر به طور مرتب محتوای جدید را ارسال می کنید ، در سیستم عامل هایی مانند Tiktok تجارت خود را انجام دهید. بسیاری از شرکت ها حداقل یک بار در هفته منتشر می کنند تا اطمینان حاصل کنند که در فیدهای کاربر باقی می مانند. پیدا کردن محتوای شما برای کاربران ساده تر است. به طور منظم محتوا را دوست دارید ، پاسخ دادن به نظرات در مورد فیلم های خود ، و اظهار نظر در مورد فیلم های افراد دیگر روش های مختلفی برای تبلیغ مشاغل شما در Tiktok است. = “couse_your_business_create_tiktok_videos”/> آیا تجارت شما باید فیلم های tiktok ایجاد کند؟ ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/tiktok-influencers-150×113.png 150w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.comma-pluenccr.com/2023/07/tiktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktoktokflu https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/tiktok-influencers-620×465.png 620w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/tiktok -influencers-660×495.png 660W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/tiktok-influencers-768×576.png 768w ، https. AllBizTrends .com/2023/07/tiktok-influencers.png 800w “اندازه =” (حداکثر-۸۰۰px) 100vw ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “عرض =” ۸۰۰ “ارتفاع =” ۶۰۰ “کلاس =” ezlazyload aligncenter size- اندازه- WP-IMAGE-1240548 “SRC =” DATA: Image/SVG+XML ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲٪۲۰width=٪۲۲۸۰۰٪۲۲٪۲۰Heeight=” 22600 ٪ ۲۲ ٪ ۳E ٪ ۳C/SVG ٪ ۳E “alt =” tiktok تأثیرگذار “ezimgfmt =” RS RSCB12 SRC NGCB12 SRCSET “DATA-EZSRC =” https://smallbiztrends.com/ezoztends.ezozoimgfmtmtmal /07/tiktok-influencers.png”/>

    اگر تجارت شما به دنبال روشی منحصر به فرد و جذاب برای بازاریابی و افزایش آگاهی از برند است ، فیلم های Tiktok می توانند ابزاری با ارزش بازاریابی باشند. Tiktok با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ، مخاطبان گسترده و متنوعی را ارائه می دهد که مشاغل می توانند به آن ضربه بزنند. همچنین می توانید بازاریابی Tiktok را با سایر سیستم عامل ها جفت کنید. در مورد آنچه در مورد سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز استفاده می شود ، بیاموزید. Cameo این است که می تواند به نفع کسب و کار شما باشد: جمعیت شناسی. > افزایش دید برند: با ایجاد محتوای سرگرم کننده و اشتراکی ، تجارت شما به طور بالقوه می تواند ویروسی شود و منجر به افزایش دید برند و رشد ارگانیک شود. /Strong> Tiktok به دلیل چالش ها و روندهای ویروسی شناخته شده است. شرکت در این روندها می تواند تجارت شما را در مقابل مخاطبان بزرگتر قرار دهد و محتوای شما را مرتبط نگه دارد. برند خود را در معرض پیروان خود قرار دهید و اعتبار خود را تقویت کنید. به وب سایت خود مراجعه کنید و به طور بالقوه خرید کنید. مخاطب.

  • با مخاطبان جوان مرتبط باشید: اگر مخاطب هدف شما شامل ژنرال Z و هزاره های جوان تر باشد ، داشتن حضور در Tiktok برای ماندن و ارتباط با این جمعیت شناسی بسیار مهم است.
  • افزایش درگیری و تعامل: ویژگی های تعاملی Tiktok ، مانند دوتایی و چالش ها ، مشارکت کاربر را با محتوای خود تشویق می کند ، حس می کند جامعه در اطراف برند شما. ۱ ODD “> مزایای بازاریابی Tiktok نکاتی برای موفقیت به مخاطبان گسترده تری برسید

    < td class = "column-2">-محتوای خیاطی به سبک Tiktok

    نمایش شخصیت و خلاقیت -اولویت بندی اصالت و خلاقیت افزایش دید برند -ارزیابی تراز برند با Tiktok از روندها سرمایه گذاری کنید -از مشاغل موفق یاد بگیرید ۶ حتی “خوانایی =” ۲ “> با تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید رانندگی ترافیک و فروش وب سایت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای هم افزایی تبلیغ با سایر سیستم عامل ها -درک کنید که چه چیزی Cameo ارائه می دهد و > همکاری های تأثیرگذار را کاوش کنید با مخاطبان جوان تر

    در حالی که Tiktok می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد ، برای تنظیم محتوای شما ضروری است سبک منحصر به فرد و ترجیحات مخاطبان. به خاطر داشته باشید که اصالت و خلاقیت برای موفقیت در Tiktok مهم است. قبل از غواصی ، ارزیابی کنید که آیا برند و محتوای شما با فرهنگ Tiktok همسو هستند و بررسی می کنند که چگونه سایر مشاغل در صنعت شما از این پلتفرم استفاده می کنند. ad “/>

    با ایجاد فیلم های قانع کننده و سرگرم کننده Tiktok ، تجارت شما می تواند در معرض دید قرار بگیرد ، یک زیر وفادار بسازد و به طور کلی آن را تقویت کند. استراتژی بازاریابی. آزمایش با بازاریابی Tiktok در کنار سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و درک آنچه Cameo ارائه می دهد می تواند به یک رویکرد بازاریابی کاملاً گرد و مؤثر منجر شود که با مخاطبان هدف شما طنین انداز باشد. خود و افزایش آگاهی از برند ، فیلم های Tiktok می توانند ابزاری مفید برای بازاریابی برای تجارت شما باشند. همچنین می توانید بازاریابی Tiktok را با سایر سیستم عامل ها جفت کنید. در مورد چه چیزی comeo و سایر رسانه های اجتماعی را اهرم کنید. همچنین سیستم عامل ها. “the_impact_of_tiktok_influencers_on_consumer_behavior”/> تأثیر تأثیرگذار Tiktok بر رفتار مصرف کننده

    تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید

    تأثیرگذار Tiktok تأثیر قابل توجهی در تصمیمات خرید پیروان خود دارد. توانایی آنها در ایجاد محتوای قابل اعتماد و جذاب با بینندگان طنین انداز است ، که اغلب منجر به افزایش علاقه به محصولات یا خدماتی که آنها تأیید می کنند منجر می شود. تنظیم روند

    تأثیرگذار Tiktok Trendters هستند. محتوای خلاقانه آنها اغلب ویروسی می شود و روندهای جدیدی را در مد ، زیبایی ، سبک زندگی و موارد دیگر ایجاد می کند. مارک ها می توانند از این روندها برای تراز کردن محصولات خود با علایق فعلی مصرف کننده استفاده کنند. “building_brand_trust”/> ساختمان اعتماد برند

    تأثیرگذار با زیر وفادار می تواند اعتماد برند را ارتقا بخشد. هنگامی که یک تأثیرگذار با احترام Tiktok یک محصول را توصیه می کند ، پیروان آنها بیشتر به خود اعتماد می کنند و خود محصول را امتحان می کنند. مخاطب متنوع

    پایگاه کاربر متنوع تیکتوک به تأثیرگذار اجازه می دهد تا به طیف گسترده ای از جمعیت شناسی برسند. این تنوع در اختیار مارک ها قرار می دهد تا بخش های خاص را هدف قرار دهند یا دسترسی کلی بازار آنها را گسترش دهند. span class = “ez-toc-section-end”/>

    میکرو-فلوئنسرها در حال افزایش هستند <کلاس span = "EZ-Toc-رده-end"/>

    میکرو-فلوسی ها در Tiktok ، اگرچه پیگیری های کمتری دارند ، اما اغلب دارای نرخ تعامل بالاتری هستند. مارک ها به طور فزاینده ای با این تأثیرگذار برای ارتباط معتبر خود با مخاطبان طاقچه همکاری می کنند. toc-stection-end “/>

    تغییر به سمت اصالت در بازاریابی در Tiktok مشهود است. کاربران از محتوای واقعی و قابل اعتماد نسبت به تبلیغات جلا ارزش قائل هستند. تأثیرگذاران که اصالت را حفظ می کنند ، تمایل دارند که پیروان مشغول و وفادار تری داشته باشند. AutoInsert-ad Ezoic-incontent_8 “/>

    اعمال محتوای تولید شده توسط کاربر

    مارک ها به محتوای تولید شده توسط کاربر ضربه می زنند و کاربران Tiktok را ترغیب می کنند تا در اطراف محصولات خود محتوا ایجاد کنند. این رویکرد نه تنها تعامل را افزایش می دهد بلکه به مارک های زیادی از مواد تبلیغاتی معتبر نیز در اختیار شما قرار می دهد. span class = “ez-toc-section-end”/>

    بسیاری از تأثیرگذار Tiktok در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی فعال هستند. مارک ها غالباً با تأثیرگذار برای کمپین های متقابل پلتفرم ، حداکثر رساندن دسترسی و تقویت پیام ها همکاری می کنند. class = “ez-toc-stection-end”/>

    درک تأثیر شخصیت های Tiktok بر رفتار مصرف کننده و روند بازاریابی تأثیرگذار برای مارک هایی که به دنبال ایجاد حضور در این سکو هستند ، بسیار مهم است. با همکاری با تأثیرگذار مناسب ، مارک ها می توانند از خلاقیت و نفوذ خود استفاده کنند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشند ، درگیری را هدایت کنند و در نهایت حضور بازار خود را تقویت کنند. “How_can_you_use_tiktok_for_business”/> چگونه می توانید از Tiktok برای تجارت استفاده کنید؟ /۲۰۲۲/۰۴/tiktok-for-business.html”>tiktok برای تجارت با راه اندازی یک حساب کاربری در Tiktok و همکاری با تأثیرگذار Tiktok برای ترویج Tiktok خود برای حساب کاربری.

    -Section-end “/>

    svg%3E - 31 تأثیرگذار برتر TikTok

    هنگام بررسی همکاری با تأثیرگذار Tiktok ، درک این موضوع بسیار مهم است نرخ آنها می تواند بر اساس چندین عامل متفاوت باشد. این عوامل شامل رسانه های اجتماعی آنها در زیر ، تمرکز طاقچه یا صنعت و میزان درگیری آنها با پیروان خود است. در اینجا نکات کلیدی برای در نظر گرفتن:

    • رسانه های اجتماعی زیر: تأثیرگذار Tiktok با پیگیری های بزرگتر به طور کلی نرخ های بالاتر را برای مشارکت در برند فرمان می دهد. تأثیرگذار با میلیون ها نفر از پیروان دسترسی گسترده تری دارند و به طور بالقوه می توانند یک برند را در معرض مخاطبان گسترده قرار دهند. بر نرخ آنها تأثیر می گذارد. تأثیرگذار که در صنایع خاص یا سوله های خاص مورد توجه قرار می گیرند به دلیل تخصص و اقتدار در آن منطقه ممکن است هزینه های بالاتری را پرداخت کنند. اثربخشی تأثیرگذار. تأثیرگذار با میزان مشارکت بالا ، به این معنی که پیروان آنها به طور فعال با محتوای خود تعامل دارند ، اغلب مورد توجه مارک ها قرار می گیرند و ممکن است نرخ های بالاتری را شارژ کنند.
    • دامنه مشارکت: دامنه مارک مشارکت همچنین می تواند بر نرخ ها تأثیر بگذارد. مشارکت یا کمپین های طولانی مدت که نیاز به تلاش و ایجاد محتوا دارند ممکن است دارای برچسب قیمت بالاتری باشند. نرخ مطلوب تر از تأثیرگذار را تضمین کنید. یک تأثیرگذار که می تواند با جمعیتی هدف از برند به شدت طنین انداز باشد ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری بالاتری داشته باشد. و اهداف. “ezoic-pub-ad-placeholder-637” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

      با این حال ، مارک ها باید باشند با توجه به محدودیت های بودجه آنها و تأثیرگذار را انتخاب کنید که نرخ آنها با اهداف بازاریابی آنها مطابقت دارد. با ایجاد مشارکتهای موفق با تأثیرگذار Tiktok ، مارک ها می توانند به مخاطبان گسترده پلتفرم ضربه بزنند و به طور مؤثر قدرت بازاریابی تأثیرگذار را به کار گیرند. چگونه بهترین تأثیرگذار Tiktok را پیدا می کنید؟ و مخاطبان را هدف قرار دهید. یک روش مؤثر ، کاوش در صفحه “برای شما” پلتفرم است ، که دارای TikTokers پرطرفدار محبوب در بین کاربران است. علاوه بر این ، انجام جستجوهای هدفمند با استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ مربوطه می تواند به کشف تأثیرگذار که محتوای آنها با نام تجاری شما هماهنگ است ، کمک کند. استفاده از سیستم عامل های بازاریابی تأثیرگذار همچنین می تواند این روند را ساده تر کند ، ارائه بینش ارزشمند در مورد معیارها ، جمعیتی مخاطبان و همکاری های گذشته برای شناسایی شرکای مناسب. در تصمیم گیری آگاهانه. -PlaceHolder-638 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

      با استفاده از تأثیرگذار Tiktok به صورت استراتژیک ، مارک ها می توانند به دسترسی و خلاقیت پلت فرم برای هدایت کمپین های بازاریابی موفق ضربه بزنند.

      چه کسی بهترین تأثیر Tiktok برای فیلم های خنده دار است؟

      سارا کوپر خود را به عنوان یکی از بهترین تأثیرگذار Tiktok برای فیلم های خنده دار و اسکیت های کمدی روی این سکو تأسیس کرده است. و استعداد برای ایجاد محتوای خنده دار ، او پیروی زیادی از بینندگان درگیر را به خود اختصاص داده است. = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_13″/>

      از طریق اجراهای کمدی ، همگام سازی لب و اسکیت های خلاقانه ، سارا به طور مداوم مخاطبان خود را سرگرم می کند و قدردانی گسترده ای را برای قدرت کمدی خود می گیرد.

      محتوای قابل اعتماد و شوخ او با بینندگان طنین انداز است و او را در بین کسانی که به دنبال خنده و سرگرمی سبک در تیکتوک هستند ، مورد علاقه خود قرار می دهد. مخاطبان را مجذوب خود کنید ، و موقعیت خود را به عنوان یک تأثیرگذار برتر در جامعه Tiktok محکم کنید. فیلم های همگام سازی لب؟ -Syncing Video و جذاب بودن محتوا. او با انرژی عفونی و حرکات رقص چشمگیر خود ، قلب میلیون ها دنبال کننده در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. شناخت و تحسین گسترده وی. فیلم های همگام سازی لب به محبوبیت و رشد مداوم وی در این سکو کمک کرده است. الگوی نقش برای سازندگان محتوای مشتاق.

      چه کسی بالاترین تأثیرگذار در Tiktok است؟ درآمد چشمگیر گواهی بر محبوبیت و تأثیرگذاری عظیم وی در این سکو است. میلیون ها دنبال کننده در مورد Tiktok و حضور گسترده در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، او به یک چهره مورد نظر برای مارک ها و تبلیغ کنندگان تبدیل شده است. یک انتخاب پرسود برای مشارکت و تأییدات ، منجر به موفقیت مالی قابل توجهی برای تأثیرگذار جوان می شود. دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی و سرگرمی های دیجیتال. class = “tag-list”> اطلاعات بیشتر در: استراتژی بازاریابی ، tiktok


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی