عمومی

30 نکته بازاریابی املاک و مستغلات

۳۰ نکته بازاریابی املاک و مستغلات

صنعت املاک و مستغلات تقریباً در هر بازار در سراسر کشور به شدت اشباع شده است. بنابراین برای کسب و کارهای کوچک جدید یا نوظهور در این فضا می تواند سخت باشد که واقعاً خودشان را متمایز کنند. یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد برای هر کسی که سعی در موفقیت پایدار دارد ضروری است. . اما چگونه به نظر می رسد؟

ابتدا، شما به چند تاکتیک اولیه بازاریابی محلی و آنلاین نیاز دارید تا کسب و کار خود را به چشم بیاورید. سپس، به ایده های خلاقانه ای نیاز دارید تا به کسب و کار املاک و مستغلات خود در مقابل رقبا متمایز شود. در نهایت، باید از دانش درونی خود برای به دست آوردن جذابیت و ایجاد شراکت های ارزشمند در صنعت استفاده کنید.

برای کمک به کسب و کار املاک و مستغلات خود در شکستن سر و صدا و موفقیت در یک بازار اشباع، این ۳۰ املاک و مستغلات را امتحان کنید. نکات بازاریابی.

<نکات بازاریابی املاک و مستغلات

چه در حال بازاریابی لیست املاک و مستغلات باشید، چه مشتریان بالقوه را در خدمات خود بفروشید، یا شراکت هایی را در جامعه خود ایجاد کنید که به شما در ایجاد موفقیت طولانی مدت کمک می کند، به طیف گسترده ای از محصولات واقعی نیاز دارید. ایده های بازاریابی املاک اگرچه استراتژی‌های بازاریابی سنتی می‌توانند به شما کمک کنند تا پایگاه مشتری خود را بسازید و سر و صدایی ایجاد کنید، شما همچنین باید خارج از چارچوب فکر کنید و در طول بازاریابی فقط ترفندهای “خودی” در زمینه املاک و مستغلات را نیز در نظر بگیرید. در حالت ایده‌آل، باید ترکیبی از استراتژی‌ها، از بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی گرفته تا خانه‌های باز و رویدادهای شبکه‌ای را انتخاب کنید. فهرست کاملی از گزینه‌ها را در زیر ببینید و سپس آن‌هایی را انتخاب کنید که برای بازار خاص و مشتریان هدف شما بهترین عملکرد را دارند.< /p>

بازاریابی سنتی املاک و مستغلات

بیشتر برنامه های بازاریابی بر اساس اصول اولیه ساخته شده اند. قبل از اینکه بتوانید در مورد برجسته شدن یا خاص شدن با ابزارهای موجود در صنعت خود نگران باشید، باید دید را افزایش دهید و مطمئن شوید که افراد جامعه شما می دانند چگونه با شما در تماس باشند. بسیاری از این استراتژی ها برای انواع دیگر کسب و کارها نیز کاربرد دارند. اما آنها پایه ای برای یک شرکت موفق املاک و مستغلات نیز ایجاد می کنند. این ایده های بازاریابی سنتی را به عنوان اولین قدم در ایجاد استراتژی بازاریابی کلی خود در نظر بگیرید.

۱٫ یک عکاس املاک و مستغلات استخدام کنید

عکس های لیست های شما می توانند به شما کمک کنند تا تاثیر اولیه خوبی در خریداران و مشتریان بالقوه خانه داشته باشید. عکاسی املاک و مستغلات مهارتی است که بهتر است به افراد حرفه ای سپرده شود. برای عکاسانی که عکس‌های شگفت‌انگیز از داخل می‌گیرند یا به اعتبار عکس در سایر وب‌سایت‌های آژانس املاک نگاه می‌کنند، در منطقه خود به صورت آنلاین جستجو کنید. پس از آن می توانید از عکاسان بخواهید تا زمانی که مشتریان برای صحنه و لیست آماده هستند، همراه شما به خانه آنها بروند. به این ترتیب آنها می‌توانند از هر یک از اتاق‌ها و همچنین فضای بیرونی و اطراف آن قبل از خانه باز عکس بگیرند.

svg%3E - 30 نکته بازاریابی املاک و مستغلات

۲٫ یک وب سایت بسازید

مانند سایر مشاغل، آژانس های املاک و مستغلات به وب سایت های با کیفیت نیاز دارند. این سایت باید این امکان را برای مشتریان بالقوه فراهم کند که از مزایای کار با شما مطلع شوند و در واقع زمانی که آماده خرید یا فروش هستند با شما تماس بگیرند. شامل فهرست‌ها، اطلاعات تماس از جمله آدرس ایمیل، و یک بیوگرافی کوتاه است که به مردم منطقه کمک می‌کند شما را به صورت مجازی بشناسند. وبلاگ، دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی، و پیوندهایی به فهرست‌های شما در پلتفرم‌های دیگر نیز می‌توانند به افراد کمک کنند تا در جاهای دیگر با شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی را که برای تصمیم‌گیری نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهند.

۳٫ اشتراک گذاری را آسان کنید

بازاریابی املاک و مستغلات می تواند به طور قابل توجهی آسان تر شود اگر دیگران در منطقه شما بتوانند برخی از کارها را برای شما انجام دهند. این غیرمعمول نیست که افراد لیست ها را مستقیماً با دوستان یا اعضای خانواده خود از طریق ایمیل، متن یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بنابراین دکمه های اشتراک گذاری را در لیست های خود و صفحات مختلف وب سایت خود قرار دهید تا بتوانند با یک کلیک سریع دیگران را درگیر کنند.

۴٫ توزیع کارت ویزیت

به عنوان یک مشاور املاک، تلاش های بازاریابی شما همیشه نباید گسترده باشد. گاهی اوقات، فقط شبکه سازی با افراد جامعه شما می تواند یک استراتژی موثر برای تولید سرنخ به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی شما باشد. کارت‌های ویزیت را به افرادی که ملاقات می‌کنید و دیگر کارآفرینان در اطراف شهر بدهید. حتی ممکن است برای کسب‌وکارهای خاصی مانند جابجایی‌ها یا پیمانکاران تعمیر خانه، چیزهای اضافی بگذارید.

svg%3E - 30 نکته بازاریابی املاک و مستغلات

۵٫ محتوای ارزشمند ایجاد کنید

افراد اغلب قبل از خرید یا فروش خانه تحقیقات آنلاین انجام می دهند. بنابراین، اگر بتوانید اطلاعات مفیدی در مورد فرآیند به افراد ارائه دهید، ممکن است پس از آماده شدن با شما تماس بگیرند. به عنوان مثال، می‌توانید وبلاگ‌هایی درباره بهترین محله‌ها برای خانواده‌ها در شهرتان یا انواع مختلف وام‌های مسکن برای خریداران خانه برای اولین بار منتشر کنید.

۶٫ یک آهن‌ربای سرب اضافه کنید

همچنین می‌توانید محتوایی با ارزش اضافی ایجاد کنید که هدف آن تولید سرنخ در بازاریابی شما باشد. برای مثال، یک کتاب الکترونیکی رایگان و قابل دانلود ارائه دهید که مردم را در کل فرآیند خرید خانه راهنمایی کند. مشتریان بالقوه ای که منبع را می خواهند می توانند به سادگی آدرس ایمیل خود را برای دریافت یک کپی وارد کنند. سپس می‌توانید آن‌ها را به فهرست‌های بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید و آن‌ها را تقویت کنید، مانند دعوت از آنها به یک خانه باز.

svg%3E - 30 نکته بازاریابی املاک و مستغلات

۷٫ ویدیو بسازید

تقریباً هر فهرست املاک دارای عکس است. اما می‌توانید با مرور ویدیویی که باعث می‌شود مردم احساس کنند واقعاً آنجا هستند، خود را بیشتر متمایز کنید. این فقط یک راه عالی برای نشان دادن لیست های شما نیست. همچنین به افرادی که علاقه مند به فروش هستند نشان می دهد که چگونه برای مشتریان خود تلاش بیشتری می کنید.

۸٫ خرید افزودنی‌های جستجوی محلی

جستجوی سریع Google اغلب اولین قدمی است که مشتریان احتمالی هنگام جستجوی آژانس‌های املاک در منطقه خود برمی‌دارند. با خرید تبلیغات جستجوی محلی، می‌توانید به بالای آن جستجوها بروید و با افراد بیشتری روبرو شوید که آماده انجام آن مرحله هستند.

۹٫ از نمایه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید و ارتباط با مشتریان و افراد جامعه شما در سطح شخصی تر است. چند پلتفرم را انتخاب کنید که بتوانید به طور منظم در آنها پست بگذارید. می‌توانید با اشتراک‌گذاری عکس‌های دارایی‌ها، ارائه نکات مفید برای خریداران و فروشندگان، و اطلاعاتی درباره جامعه خود شروع کنید.

۱۰٫ با فهرست ایمیل خود ارتباط برقرار کنید

بازاریابی ایمیلی فقط جمع آوری آدرس های ایمیل و ارائه خدمات شما نیست. از ایمیل به عنوان راه دیگری برای تقویت روابط و ارائه ارزش به مشتریان استفاده کنید. ممکن است برای شما موثرتر باشد که لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کنید و محتوای مناسب ارسال کنید. به عنوان مثال، کسانی که برای اولین بار برای راهنمای خرید خانه ثبت نام کرده اند، می توانند اطلاعاتی را برای کسانی که در حال حاضر به دنبال خرید هستند، دریافت کنند. در حالی که کسانی که قبلاً خانه ای با شما خریده اند می توانند اطلاعاتی در مورد رویدادهای اجتماعی و نکات کلی صاحب خانه دریافت کنند. این باعث می‌شود تا آنها را درگیر خود نگه می‌دارد، بنابراین دفعه بعد که قصد نقل مکان کردند دوباره با شما تماس می‌گیرند یا ایمیل می‌زنند.

svg%3E - 30 نکته بازاریابی املاک و مستغلات

بازاریابی املاک خارج از جعبه

هنگامی که به اصول اولیه پرداخته شد، وقت آن رسیده است که به یک تفکر خارج از چارچوب بپردازیم. این ایده های بازاریابی املاک و مستغلات احتمالاً فراتر از آنچه بسیاری از متخصصان دیگر در منطقه شما انجام می دهند فراتر می رود. بنابراین آنها می توانند به شما کمک کنند تا سر و صدا را کاهش دهید و شرکت خود را به گونه ای تبلیغ کنید که به آن امکان می دهد در واقع از دیگر مشاغل املاک و مستغلات در بازار شما متمایز شود.

۱۱٫ یک کامیون متحرک رایگان ارائه دهید

بعد از اینکه مشتریان شما خرید و/یا فروش خانه را تمام کردند، تقریباً مطمئناً به کمک برای جابجایی نیاز خواهند داشت. ارائه یک کامیون متحرک همراه با خدمات شما روند را برای آنها ساده می کند و به ارزش پیشنهادی شما کمک می کند. با یک شرکت حمل و نقل محلی یا ارائه دهنده کامیون کار کنید تا ببینید آیا می توانید تخفیف عمده یا مکرر دریافت کنید. سپس پیشنهاد خود را در وب سایت خود و در تبلیغات محلی تبلیغ کنید.

۱۲٫ یک نویسنده استخدام کنید

بسیاری از مشاوران املاک از قبل ارزش تصاویر با کیفیت را درک کرده‌اند، اما یک کپی قدرتمند نیز می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اگر زمان لازم برای ساختن داستان های منحصر به فرد در مورد هر یک از املاک خود را ندارید، با نویسنده ای کار کنید که بتواند تصویری از زندگی در هر ملک ارائه دهد. این می تواند به خریداران بالقوه کمک کند که در واقع تصور کنند که در منطقه شما یا در یک ملک خاص زندگی می کنند.

۱۳٫ با کسب و کارهای محلی شریک شوید

انبوهی از مشاغل دیگر وجود دارند که تمایل دارند به افرادی که ممکن است در بازار خانه جدید باشند، مانند شرکت‌های بهبود خانه، جابجایی‌ها، و دلالان وام مسکن، پاسخگو باشند. با این شرکت ها شریک شوید تا به یکدیگر ارجاع دهند یا خدمات خود را با هم جمع کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی تمام کمک های مورد نیاز خود را بیابند. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که هزینه کمپین های تبلیغاتی محلی یا آنلاین را به اشتراک بگذارید. حتی اگر شراکت رسمی ایجاد نکنید، ارتباط با این شرکت‌ها و تبلیغ آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌تان می‌تواند به شما کمک کند که دید خود را در جامعه نیز افزایش دهید.

۱۴٫ بازاریابی مجدد را امتحان کنید

معمولاً افراد قبل از اینکه واقعاً آماده حرکت باشند، در مورد بازار املاک و مستغلات محلی تحقیقات آنلاین انجام دهند. با بازاریابی مجدد، می توانید افرادی را که قبلاً از لیست ها یا وب سایت شما بازدید کرده اند، هدف قرار دهید. این به شما فرصت بیشتری می‌دهد که بعداً وقتی واقعاً برای شروع آماده هستند توجه آنها را جلب کنید. بسیاری از پلتفرم های آنلاین، از جمله Google و Facebook، این را به عنوان یک گزینه ارائه می دهند.

۱۵٫ میزبانی یک رویداد

اکثر مشاوران املاک در مورد ارزش میزبانی یک خانه باز می دانند. اما اگر می‌خواهید افراد بیشتری را درگیر کنید، فراتر از این ایده بروید و میزبان رویدادهای محلی باشید که مردم می‌توانند در آن شرکت کنند، حتی اگر به یک ملک خاص علاقه‌مند نباشند. ممکن است یک رویداد ساعت شاد یا یک گردهمایی ساده شبکه ای داشته باشید که در آن می توانید خود را به خریداران و فروشندگان بالقوه در یک محیط معمولی معرفی کنید. به آنها یک کارت بدهید یا پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید تا زمانی که برای خدمات شما آماده شدند به راحتی با شما در تماس باشند.

۱۶٫ به سؤالات در وب سایت خود پاسخ دهید

به غیر از صفحه کسب و کار در وب سایت شما، بخش سؤالات متداول می تواند به شما کمک کند تا به سرعت سرنخ های واجد شرایط را از جستجوهای آنلاین دریافت کنید. برای مثال، افرادی که «چگونه» را جستجو می کنند. آیا گواهی اشتغال در [شهر] می‌گیرم؟» احتمالاً برای فروش خانه خود آماده می شوند. اگر پاسخ شما در صفحه جستجوی اصلی ظاهر شد، آنها به راحتی می توانند به شما مراجعه کرده و بلافاصله با شما تماس بگیرند. به سوالاتی که مشتریان در مراحل اولیه از شما می پرسند توجه کنید تا بدانید چه چیزی را باید در نظر بگیرید.

۱۷٫ ویدیوهای سبک زندگی ایجاد کنید

به غیر از ویدیوهایی که برای دارایی‌های فردی ایجاد می‌کنید، می‌توانید بازاریابی ویدیویی ایجاد کنید که سبک زندگی را به فروش برساند. ترویج این احساس عمومی که مردم می توانند از خرید خانه در منطقه شما به دست آورند، می تواند مردم را در مورد خرید هیجان زده کند و به شما کمک کند برند خود را در یک نور مثبت قرار دهید. جاذبه‌های محلی مفرح، زیبایی‌های معماری خانه‌ها در موقعیت مکانی خود، یا سایر نکات فروش در مورد نقل مکان به منطقه را برجسته کنید.

۱۸٫ اینفوگرافیک طراحی

اینفوگرافیک ها تصاویر ساده ای هستند که آمار و حقایق سرگرم کننده را به اشتراک می گذارند. به عنوان یک مشاور املاک، می توانید از آنها برای تبلیغ ویژگی های جالب خانه های منطقه خود یا جزئیات مربوط به محله های خاص استفاده کنید. سپس آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و سایر ساکنان محلی ممکن است به آنها کمک کنند تا ویروسی شوند. نام تجاری و پیوندهایی به وب سایت و نمایه های اجتماعی خود را وارد کنید تا افرادی که تصاویر گرافیکی را به صورت آنلاین پیدا می کنند بتوانند به راحتی شما را نیز پیدا کنند.

۱۹٫ یک مسابقه سرگرم کننده درباره منطقه خود بسازید

یکی دیگر از فعالیت های آنلاین سرگرم کننده که ساکنان محلی تمایل دارند آن را دوست داشته باشند، آزمون ها است. یک «چقدر [شهر] را می‌شناسید» ایجاد کنید؟ در وب سایت یا کانال های اجتماعی خود امتحان کنید و افراد را وادار کنید تا نمرات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در پایان مسابقه، یک علامت کوتاه یا پیوندی به ایمیل یا وب سایت خود وارد کنید تا کسانی که در بازار خدمات املاک و مستغلات هستند بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

۲۰٫ یک برنامه ارجاع راه اندازی کنید

ارجاعات برای هر کسب و کار موفق املاک و مستغلات بسیار مهم است. اما تعداد زیادی برنامه طراحی شده برای تشویق فعالانه بازاریابی دهان به دهان در بین مشتریان ندارند. نوعی انگیزه یا پاداشی بیابید که می‌توانید برای مشتریان قبلی که شما را به دوستان و خانواده توصیه می‌کنند ارائه دهید.

بازاریابی املاک داخلی

صنعت املاک و مستغلات پر از پلت‌فرم‌ها و مفاهیم منحصربه‌فرد است. که می توانید از آنها برای ارتباط با افراد مرتبط استفاده کنید – تا زمانی که بدانید چگونه از آنها به درستی استفاده کنید. این نکات بازاریابی املاک و مستغلات “خودی” می تواند به شما کمک کند تا از این موارد که مخصوص این صنعت هستند بهترین استفاده را ببرید. و شما می‌توانید از این ایده‌های بازاریابی نه تنها برای جذب سرنخ‌های مشتری، بلکه برای بازاریابی برای سایر نمایندگان نیز استفاده کنید. خواه به دنبال مشاهده بیشتر لیست های خود با نمایندگان خریدار باشید یا تیم خود را رشد دهید.

۲۱٫ Reverse Prospect در MLS

بسیاری از پلتفرم‌های فهرست‌بندی آنلاین به نمایندگان املاک اجازه می‌دهند تا نمایندگان دیگری را جستجو کنند که مشتریانی دارند که به دنبال خانه‌هایی در یک منطقه خاص هستند. می‌توانید از این ویژگی چشم‌انداز معکوس در خدمات فهرست‌بندی چندگانه (MLS) برای یافتن نمایندگانی با مشتریانی استفاده کنید که به دنبال فهرست‌هایی مشابه فهرست‌هایی هستند که شما باید ارائه دهید. سپس با آن نمایندگان تماس بگیرید تا آنها را در مورد لیست جدید خود مطلع کنید و به آنها اجازه دهید به راحتی آن اطلاعات را با مشتریان علاقه مند خود به اشتراک بگذارند تا فروش بالقوه را همراهی کنند.

۲۲٫ صحنه سازی مجازی را امتحان کنید

تصویرسازی یک خانه می تواند به مشتریان کمک کند تا تصور کنند زندگی در یک خانه چگونه می تواند باشد. صحنه پردازی به صورت حضوری می تواند مفید باشد، اما انتخاب های دکور ممکن است برای هر فردی که وارد صحنه می شود جذاب نباشد. از نرم افزار صحنه سازی مجازی برای ایجاد آسان و مقرون به صرفه چیدمان اتاق های مختلف با مبلمان و قطعات دکور مختلف استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند سبک های مختلف را جذب کنید یا حتی به مشتریان خاصی کمک کند تا سبک شخصی خود را در خانه وارد کنند.

۲۳٫ میزبان وب‌بینار

شما می‌توانید از وبینارها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید برای خریداران یا فروشندگان بالقوه خانه در منطقه خود استفاده کنید – یا حتی برای جلب نظر سایر مشاوران املاک. موضوعی را انتخاب کنید که ارزش خاصی برای مخاطبان هدف شما ایجاد کند و حتی برای افزایش دسترسی خود یک میزبان مشترک داشته باشید. سپس می‌توانید در پایان یک فروش کوتاه برای جذب مشتریان جدید، رشد تیم خود یا ایجاد حسن نیت با سایر مشاوران املاک در منطقه خود که ممکن است بخواهید در آینده با آنها کار کنید، ارائه دهید.

۲۴٫ . نمایه خود را در سایت‌های املاک تکمیل کنید

سایت‌های فهرست املاک مانند Zillow و Trulia برای افرادی که می‌خواهند به تنهایی خانه‌ها را مرور کنند، محبوب هستند. اما هر فهرست همچنین شامل اطلاعات مشاور املاکی است که در صورت تمایل می توانند با شما تماس بگیرند. به جای اینکه فقط نام اصلی و اطلاعات تماس خود را قرار دهید، کل نمایه خود را پر کنید و از آن به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود با مشتریان بالقوه استفاده کنید. با در نظر گرفتن صفحه کسب و کار خود به عنوان یک فرصت بازاریابی و نه صرفاً رسمی، می توانید لیست های خود را از سایرین در آن پلتفرم ها متمایز کنید.

۲۵٫ ارسال مقالات به انتشارات محلی

بسیاری از جوامع روزنامه‌ها، مجلات و وب‌سایت‌های مخصوص به خود را دارند که در بین صاحبان خانه‌های محلی و خریداران یا فروشندگان بالقوه محبوب هستند. به اشتراک گذاشتن تخصص خود با مقالات مهمان یا پست های وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا اعتبار و تشخیص نام را در سطح محلی به دست آورید. در مورد ارسال مقالات مرتبط با مواردی مانند تأمین مالی یک ملک یا ساختن خانه خود برای فروش فکر کنید. هر چیزی که مربوط به افرادی است که قصد حرکت دارند. حتی اگر همه کسانی که کتاب می‌خوانند در حال حاضر آماده خرید یا فروش خانه نباشند، اگر در طول سال‌ها ارزشی برای مطالعه‌های محلی مورد علاقه‌شان قائل شده باشید، ممکن است به احتمال زیاد نام شما را به یاد بیاورند.

۲۶٫ با نمایندگان در جوامع دیگر شریک شوید

برای نمایندگانی که در مناطقی کار می‌کنند که خرید خانه دوم پرطرفدار است، با نمایندگان ایالت‌ها یا مناطق دیگر شبکه‌سازی کنید تا ارجاع‌ها را ارائه کنید. این مشارکت ها می تواند به آنها کمک کند تا ارزش بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهند و به شما کمک کنند تا در این بازارها دید بیشتری داشته باشید. برای ایجاد این روابط پایدار با افراد در کنفرانس‌ها یا آنلاین ارتباط برقرار کنید.

۲۷٫ به سازمان‌های محلی بپیوندید

اتاق بازرگانی محلی شما و سایر گروه‌های تجاری می‌توانند به شما کمک کنند تا در جامعه خود بیشتر دیده شوید. مخصوصاً وقتی صحبت از سایر مشاوران املاک باشد. حتی اگر از نظر فنی برای مشتریان مشابهی رقابت می کنید، ایجاد روابط کاری مثبت می تواند برای بازاریابی لیست های شما و تکمیل سریع فروش ها حیاتی باشد. این نوع شبکه همچنین می تواند به شما کمک کند تا با کسب و کارهای دیگری که خریداران و فروشندگان به آنها اعتماد دارند جذب شوید. این شامل متخصصان بهبود خانه، طراحان داخلی، پیمانکاران و سایر افراد در منطقه می شود.

۲۸٫ اشتراک‌گذاری محتوا از سایر کسب‌وکارهای محلی

همه محتوایی که در وبلاگ یا پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارید، لازم نیست فقط از شما باشد. پست های وبلاگ ارزشمند و بینش های دیگر مشاوران املاک، شرکت های حمل و نقل و موسسات مالی در منطقه خود را پیدا کنید تا بتوانید آنها را با مخاطبان آنلاین خود به اشتراک بگذارید. این نه تنها راهی سریع و آسان برای افزودن ارزش فراهم می‌کند، بلکه افرادی که محتوای آنها را به اشتراک می‌گذارید احتمالاً از این فریاد قدردانی می‌کنند. به نوبه خود، این می تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را در آینده افزایش دهید.

۲۸٫ در یک چت مجازی شرکت کنید

بسیاری از گروه‌های تجاری محلی و سازمان‌های صنعتی رویدادهای آنلاین مانند کنفرانس‌های زوم و چت‌های توییتر را برای اعضا برای اشتراک‌گذاری منابع و شبکه میزبانی می‌کنند. چت هایی را پیدا کنید که برای تخصص بازار یا املاک شما قابل استفاده است و سپس بینش ها را به اشتراک بگذارید، سؤال بپرسید و با سایر متخصصان ارتباط واقعی برقرار کنید. این می تواند به شما کمک کند شراکت های ارزشمندی در صنعت املاک و مستغلات ایجاد کنید یا حتی تیم خود را رشد دهید.

۳۰٫ در Zillow تبلیغ کنید

هنگامی که لیست املاک و مستغلات را بازاریابی می کنید، کمک می کند به جایی بروید که اکثر مشتریان بالقوه شما قبلاً وقت خود را صرف می کنند. Zillow دارای ۳۶ میلیون بازدید ماهانه است، بنابراین محبوب ترین پلت فرم برای کسانی است که به دنبال خانه هستند. اگر می‌خواهید در تبلیغات املاک سرمایه‌گذاری کنید، تبلیغ فهرست‌های خود در این پلتفرم راهی عالی برای فروش سریع‌تر خانه‌ها، به دست آوردن مشتریان و در نهایت راه‌اندازی کسب‌وکار موفق‌تری است که مشتریان به دیگران توصیه می‌کنند.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_5"/>

استراتژی های نوآورانه بازاریابی املاک و مستغلات

صنعت املاک و مستغلات در بازارهای متنوع خود در سرتاسر کشور رونق می گیرد، و آن را به چالشی برای کسب و کارهای کوچک نوظهور تبدیل می کند تا خود را متمایز کنند. ایجاد یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد برای موفقیت پایدار در این زمینه رقابتی ضروری است. اما این استراتژی دقیقاً شامل چه چیزی می‌شود؟

تاکتیک‌های اساسی و آنلاین بازاریابی

برای ایجاد دید برای املاک و مستغلات خود کسب و کار، شما به پایه ای از تاکتیک های بازاریابی محلی و آنلاین نیاز دارید. از آنجا می‌توانید ایده‌های خلاقانه را برای متمایز کردن کسب‌وکارتان بررسی کنید. در نهایت، از دانش خودی خود برای ایجاد مشارکت و کشش در صنعت استفاده کنید. در اینجا ۳۰ نکته غیر متعارف بازاریابی املاک وجود دارد که به شما کمک می کند تا از سر و صدا عبور کنید و در یک بازار اشباع شده پیشرفت کنید.

استراتژی های خارج از چارچوب

هنگامی که مقدمات را فراهم کردید، زمان آن رسیده است که تفکر خارج از چارچوب را بررسی کنید. این ایده ها فراتر از حد معمول هستند و می توانند واقعاً کسب و کار شما را از رقبا متمایز کنند. این استراتژی‌ها را به‌عنوان راه‌هایی برای متمایز شدن و ایجاد تأثیر ماندگار بر مشتریان بالقوه در نظر بگیرید.

Insider Insights برای موفقیت

از پلت‌فرم‌ها و مفاهیم منحصربه‌فرد در صنعت املاک و مستغلات به نفع خود استفاده کنید. این نکات خودی می تواند به شما کمک کند با افراد مرتبط، اعم از مشتریان و نمایندگان همکار ارتباط برقرار کنید و تأثیر خود را در بازار به حداکثر برسانید. برای به دست آوردن مزیت رقابتی و هدایت کسب و کار املاک و مستغلات خود به ارتفاعات جدید، این استراتژی ها را کاوش کنید.

رویکردهای نوآورانه برای ارتقای کسب و کار املاک شما

یک طرح بازاریابی پویای املاک و مستغلات شامل ترکیبی از تاکتیک های سنتی، پیچش های خلاقانه و استراتژی های خاص صنعت. این رویکردهای نوآورانه شما را قادر می سازد تا یک استراتژی بازاریابی محلی و آنلاین قوی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و تضمین می کند که کسب و کار املاک و مستغلات شما در یک بازار شلوغ برجسته می شود.

عنوان بخش توضیحات
استراتژی های نوآورانه بازاریابی املاک و مستغلات مروری اجمالی از چالشی که کسب و کارهای نوظهور املاک و مستغلات با آن مواجه هستند و اهمیت یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد.
تاکتیک های اصلی و آنلاین بازاریابی ایجاد دید از طریق بازاریابی محلی و آنلاین، و به دنبال آن ارائه ایده های خلاقانه برای متمایز کردن تجارت.
استراتژی های خارج از جعبه کاوش روش های غیر متعارف که کسب و کار را تنظیم می کند از هم جدا شده و تأثیری ماندگار بر مشتریان بالقوه باقی می گذارد.
اطلاعات درونی برای موفقیت
استفاده از پلتفرم‌ها و مفاهیم خاص صنعت برای ارتباط با مشتریان و نمایندگان دیگر و افزایش تأثیر بازار.
رویکردهای نوآورانه برای ارتقای کسب و کار شما ترکیب تاکتیک های سنتی، پیچش های خلاقانه و استراتژی های خاص صنعت برای ایجاد یک برنامه بازاریابی محلی و آنلاین قوی.

به حداکثر رساندن دید آنلاین در بازاریابی املاک و مستغلات

در بازار پر سرعت املاک، برجسته شدن از رقابت ضروری است. یکی از جنبه های مهم این امر، به حداکثر رساندن دید آنلاین شماست. این شامل استفاده از تاکتیک های مختلف بازاریابی دیجیتال برای اطمینان از کسب و کار املاک و مستغلات شما چشم مشتری های بالقوه در حال گشت و گذار در وب است. استراتژی های آغوش مانند بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو ، استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای نمایش ویژگی ها و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی آنلاین به طور مؤثر. بنابراین، می‌توانید به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید، حضور آنلاین برند خود را تقویت کنید و در نهایت کسب‌وکار بیشتری را هدایت کنید. در این بخش به مشخصات این استراتژی ها می پردازیم و به متخصصان املاک و مستغلات نکات عملی برای تقویت دید آنلاین خود و جذب مشتری های بیشتر ارائه می شود. -ad-placeholder-635″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>یک طرح موفق بازاریابی املاک مستلزم چندین جنبه است. شما با اصول اولیه شروع می کنید ، برخی از پیچش های غیر منتظره را برای ایستادگی اضافه کنید ، سپس برخی از اسرار خودی را وارد کنید تا هم برای مشتری ها و هم برای سایر متخصصان که می توانند به شما در ایجاد یک عمل موفق کمک کنند ، جذابیت کنید. ایده های بازاریابی املاک و مستغلات ذکر شده در بالا شامل مجموعه ای عظیم از راه هایی است که می توانید بلافاصله ساخت استراتژی بازاریابی محلی و آنلاین خود را شروع کنید. /em>


بیشتر در: استراتژی بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی