عمومی

14 فرصت حق رای دادن قهوه

۱۴ فرصت حق رای دادن قهوه

کسب و کار قهوه در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، به خصوص که مشتریان در مورد فنجان قهوه عالی دقت بیشتری پیدا کرده اند. مشتریان در جستجوی فنجان کامل قهوه و دانه قهوه مناسب به کافی‌شاپ‌ها هجوم می‌آورند و این زمان را به زمان ایده‌آلی برای شروع یک فرانچایز قهوه تبدیل می‌کند.

فرانچایز قهوه چیست؟

<اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار قهوه هستید اما کاملا نمی دانید از کجا شروع کنید، امتیاز قهوه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از آنجایی که فرنچایز در حال حاضر یک برند معتبر دارد، شروع به عنوان اولین کافی شاپ شما می تواند آسان تر باشد. بسیاری از گزینه های فرانچایز کافی شاپ در دسترس هستند که قهوه با کیفیت بالا را ارائه می دهند. برخی از فرنچایزها صرفاً بر روی دم کردن قهوه تازه تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر گزینه قهوه جوش برای برشته کردن دانه های قهوه دارند.

 

صنعت قهوه در سال ۲۰۲۲

تعداد مصرف کنندگان قهوه افزایش یافته است مانند گزینه های قهوه. تعداد کافی شاپ ها در دهه گذشته تقریباً دو برابر شده است و همچنان برای فروش قهوه از جمله نوشیدنی های اسپرسو افزایش می یابد. از آنجایی که مصرف قهوه همچنان بالا باقی می ماند، این یکی از بهترین زمان ها برای راه اندازی کافه قهوه خود است.< /p>

svg%3E - 14 فرصت حق رای دادن قهوه

چرا باید حق امتیاز کافی‌شاپ را در نظر بگیرید

دلایل زیادی وجود دارد که می‌توانید امتیاز کافی‌شاپ خود را شروع کنید و نوشیدنی‌ها و دانه‌های قهوه را بفروشید، مانند:

    < منابع کافی برند: به عنوان یک صاحب کافی شاپ مستقل، باید سرمایه قابل توجهی را برای برندسازی و بازاریابی سرمایه گذاری کنید. شما می توانید با انتخاب یک امتیاز کافی شاپ به جای آن از آن جلوگیری کنید.
  1. به یک بازار جدید خدمت کنید: بسیاری از قهوه خورهای خوش ذوق همیشه به دنبال امتحان فرنچایزهای جدید هستند و به عنوان یک صاحب زنجیره قهوه، می توانید بازار را به بازار بیاورید. شما با کافی شاپ خود هستید.
  2. مدل کسب و کار اثبات شده: با افزایش مصرف نوشیدنی های اسپرسو و قهوه، یک مدل تجاری اثبات شده وجود دارد که نشان می دهد در صورت وجود تقاضای کافی در بازار کافی شاپ ها می توانند با موفقیت کار کنند.
  3.  

    معیارهای انتخاب بهترین فرصت های امتیازدهی قهوه

    در راهنمایی امتیازدهندگان بالقوه در راستای سرمایه‌گذاری‌های موفق حق رای دادن قهوه، ما مجموعه خاصی از معیارها را به کار می‌گیریم. این معیارها برای ارزیابی دوام، تقاضای بازار و تناسب استراتژیک فرصت‌های فرانچایز قهوه طراحی شده‌اند. هر معیار در مقیاسی از ۱ تا ۵ رتبه‌بندی می‌شود، جایی که ۱ نشان‌دهنده کمترین اهمیت و ۵ بیشترین اهمیت را در فرآیند بررسی ما نشان می‌دهد:

    1. شناسایی و شهرت برند
      • اهمیت: ۵
      • قدرت و شناخت برند فرنچایز در صنعت قهوه بسیار مهم است. برندهای معتبر با پایگاه مشتری وفادار معمولا شانس بیشتری برای موفقیت ارائه می دهند.
    2. کیفیت پیشنهادات قهوه و منو
      • اهمیت: ۵
      • کیفیت قهوه و تنوع و جذابیت پیشنهادات منو کلیدی است. عوامل جذب و حفظ مشتریان.
    3. هزینه های سرمایه گذاری اولیه و حق امتیاز
      • اهمیت: ۴
      • هزینه شروع امتیاز، از جمله هزینه های اولیه، خرید تجهیزات، و هرگونه مورد نیاز موجودی را ارزیابی می کنیم.
    4. آموزش و پشتیبانی از فرانچایزر
      • اهمیت: ۴
      • سطح آموزش و پشتیبانی مداوم ارائه شده به فرنچایزها، که می تواند شامل آموزش باریستا، مدیریت کسب و کار، و خدمات مشتری، برای اجرای موفقیت آمیز حق رای ضروری است.
    5. تحلیل مکان و قلمرو
      • اهمیت: ۴< /em>
      • پتانسیل مکان(های) پیشنهادی و خط مشی فرنچایز در مورد حقوق قلمرو و انحصار می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت حق رای دادن.
    6. تقاضای بازار و مخاطبان هدف
      • اهمیت: ۵
      • درک تقاضای بازار هدف برای قهوه و محصولات مرتبط و ترجیحات جمعیتی منطقه برای انتخاب امتیاز و مکان مناسب ضروری است.
    7. بازاریابی و پشتیبانی برندینگ
      • اهمیت: ۴
      • حمایت فرنچایز دهنده در تلاش های بازاریابی و برندسازی، از جمله تبلیغات محلی و کمپین های تبلیغاتی، برای جذب مشتریان مهم است. .
    8. زنجیره تامین و منبع محصول
      • اهمیت: ۴
      • مدیریت کارآمد زنجیره تامین و منبع اخلاقی قهوه و سایر محصولات برای حفظ کیفیت و پایداری حیاتی است.
    9. <.سودآوری و بازده سرمایه گذاری

  • اهمیت: ۵
  • ما سودآوری بالقوه امتیاز و بازده مورد انتظار را ارزیابی می کنیم. سرمایه گذاری، با در نظر گرفتن عواملی مانند عملکرد فروش، حاشیه سود، و روند بازار.
  • پایداری و شیوه های زیست محیطی
    • اهمیت: ۳
    • با افزایش آگاهی مصرف کنندگان از پایداری، حق امتیازهایی که تعهد خود را به شیوه های سازگار با محیط زیست نشان می دهند می توانند مزیت رقابتی داشته باشند.
  • با به کارگیری این معیارها، هدف ما این است که امتیازدهندگان بالقوه را به سمت فرصت‌های فرانشیز قهوه راهنمایی کنیم که نه تنها یک مدل کسب‌وکار بادوام را ارائه می‌دهد، بلکه با روندهای بازار همخوانی دارد. ، ترجیحات مشتری و بهترین شیوه های عملیاتی در صنعت قهوه.

    svg%3E - 14 فرصت حق رای دادن قهوه

    بهترین امتیازات قهوه

    فرصت های استثنایی کافی شاپ برای صاحبان کسب و کار وجود دارد. این برندها به خاطر دانه های قهوه ممتاز، انتخاب، و نوشیدنی های ماهرانه خود شناخته شده اند. ما برخی از بهترین فرانچایزهای قهوه را که در حال حاضر وجود دارد بررسی خواهیم کرد.

    ۱٫ Biggby Coffee

    Biggby Coffee برای کسانی که به دنبال یک قهوه محلی هستند عالی است. فرصت کافی شاپ که قهوه لذیذ و فروش قوی را سرو می کند. باب فیش در ابتدا آن را برای تشکیل Global Orange Development با تیمی از باریستاها شروع کرد. با این حال، نام آن در سال های بعد به Biggby تغییر یافت. قهوه Biggby فقط یک زنجیره قهوه نیست. همچنین جامعه را تقویت می کند و ارتباطات قوی بین مردم ایجاد می کند. بنابراین، این شرکت دارای برند قوی و شهرت محکمی برای محصولات با کیفیت و پشتیبانی از فرنچایز است. کل سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی امتیاز Biggby خود بین ۲۷۶۰۰۰ تا ۴۳۹۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود.

    ۲٫ PJ’s Coffee

    PJ’s Coffee قطعا امتیازی است که باید در نظر بگیرید نوشیدنی قهوه سرد درجه یک و قهوه خوشمزه. با مکان های زیاد، حجم بالای فروش واحد و فرهنگ قوی شرکت، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. هزینه حق رای اولیه از ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار شروع می شود، با هزینه های اضافی بسته به مکان و اندازه فروشگاه.

    ۳٫ قهوه برادران دان

    یک عنصر اصلی در صنعت قهوه تخصصی، Dunn Brothers، یک فرصت حق رای دادن است که به دلیل کیفیت عالی قهوه می تواند گزینه ای عالی باشد. با هر دو گزینه غذا و قهوه، این یک مکان قهوه با خدمات کامل است که مشتریان مدام به آن مراجعه خواهند کرد، که شانس سودآوری را افزایش می دهد. هزینه امتیاز اولیه از ۳۷۵۰۰ دلار شروع می شود.

    ۴٫ قهوه آروما جو

    بسیاری از کافی‌شاپ‌ها آن حس راحت، دنج و رایحه را دارند Joe’s یکی از آنهاست. برای کسانی که قهوه می‌نوشند و می‌خواهند جایی برای معاشرت و دیدن دوستان داشته باشند، این می‌تواند گزینه مناسبی برای فرانچایز باشد. Aroma Joe’s یک ترکیب منحصر به فرد اختصاصی و انتخاب گسترده ای از گزینه های غذا و نوشیدنی را با مکان های باکیفیت فراوانی برای صاحبان امتیاز ارائه می دهد.

    ۵٫ قهوه های هاوایی Maui Wowi

    Maui Wowi یک گزینه منحصربفرد برای حق رای دادن است زیرا این فقط در مورد قهوه نیست. این برند همچنین اسموتی های میوه های تازه، چای ارگانیک با طراوت و سایر آیتم های منو با کیفیت را ارائه می دهد که آن را از بقیه متمایز می کند. بنابراین چه یک فنجان دم کرده سرد یا میوه ای و خوشمزه، این گزینه حق رای دادن است که همه چیز را دارد.

    ۶٫ دانه قهوه و برگ چای

    قهوه دیگری از قهوه، دانه قهوه and Tea Leaf، یکی از بهترین فرنچایزهای کافی شاپ موجود است. قهوه برشته شده ایتالیایی اصیل، چای های مرسوم، و محصولات پخته شده آن، با برند قوی در سراسر جهان، نامی برای خود ایجاد کرد. این فرنچایز همچنین می تواند به عنوان کیوسک قهوه نیز کار کند و هزینه های راه اندازی احتمالی را کاهش دهد. با این حال، قرارداد حق رای آنها معمولاً شامل تعهدات فروشگاهی متعدد در یک دوره چند ساله است.

    svg%3E - 14 فرصت حق رای دادن قهوه

    ۷٫ Dunkin Donuts

    یک نماد در صنعت قهوه، دانکین دونات نه تنها به عنوان یک مغازه دونات فروشی بلکه به خاطر قهوه ممتاز خود نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای موجود، دانکین به خاطر قهوه سرد، ساندویچ‌های صبحانه، و ارزش پولی که دارد، شهرت دارد، به این معنی که در بین مشتریان شهرت برند قوی دارد

    ۸٫ Human Bean

    انسان لوبیا ارزش کاوش را دارد اگر به دنبال یک نام تجاری اسپرسو هستید. این یک پیشرو در صنعت است، با هزینه‌های راه‌اندازی نسبتاً پایین در مقایسه با سایر فرنچایزها. علاوه بر این، هیچ حق امتیاز یا کارمزد بازاریابی در کار نیست، و از آنجایی که هیچ جزء نشستن وجود ندارد، سرمایه‌گذاری اولیه مورد نیاز را کاهش می‌دهد.

    ۹٫ قهوه های گلوریا ژان

    قهوه گلوریا ژان به دلیل مدل فرانچایز خود حضوری جهانی دارد. سرمایه گذاری اولیه چندان زیاد نیست و نشان داده شده است که مدل کسب و کار کار می کند. می‌توانید برای اطلاع از مکان‌های احتمالی که کافی‌شاپ می‌تواند در آن کار کند، با نماینده برند تماس بگیرید.

    ۱۰٫ قهوه بد

    قهوه بد یک گزینه عالی برای تجارت جدید است. صاحبانی که به دنبال ورود به دنیای قهوه هستند. آنها برای کمک به موفقیت فرنچایز و داشتن یک ترکیب قهوه متمایز که مشتریان از آن لذت می برند، پشتیبانی زیادی ارائه می دهند. به‌علاوه، این برند به‌خاطر دستگاه‌های قهوه نوآورانه‌اش و رویکردش به قهوه، که در بین مشتریان طنین‌انداز می‌شود، شناخته شده است.

    ۱۱٫ شرکت Classic Rock Coffee Company

    شرکت قهوه راک کلاسیک دارای برند منحصر به فردی است، راه اندازی این فرنچایز را آسان می کند. کل برند روی یک موضوع لذت‌بخش کار می‌کند که می‌توان با سیستم‌های قهوه عالی و ترکیب‌های ممتاز، سازگاری و اجرای آن آسان باشد.

    ۱۲٫ It’s a Grind Coffee House

    با یک نام و بازاریابی هوشمندانه، جای تعجب نیست که It’s A Grind Coffee Shop با چندین فرنچایز به سرعت گسترش یافته است. مشتریان از شادابی، قهوه با کیفیت بالا و آیتم‌های نوآورانه منو لذت می‌برند، و این باعث می‌شود که It’s A Grind Coffee Shop یک رقیب قوی برای گزینه‌های امتیازدهی باشد.

    svg%3E - 14 فرصت حق رای دادن قهوه

    < H3> ۱۳٫ قهوه و چای Sweetwaters

    آب شیرین یک برند قهوه محله ای که احساس می کند بخشی از جامعه است. این در مورد آوردن عشق، مراقبت و اشتیاق به قهوه و تجربه مشتری است، با پشتیبانی فراوان برای کمک به موفقیت کسب و کار.

    ۱۴٫ قهوه اسکوتر

    قهوه اسکوتر فقط درباره قهوه نیست – این همچنین در مورد کالاهای سرگرم کننده است که قهوه اسکوتر را به مشتریان می آورد و تجارت را با صداقت و اشتیاق انجام می دهد. حق رای دادن گزینه دیگری برای کسانی است که به دنبال کیوسک های قهوه خود هستند و می خواهند یک کافی شاپ سیار برای کاوش داشته باشند.

    چگونه بهترین امتیاز را برای راه اندازی کسب و کار کافی شاپ خود انتخاب کنید

    انتخاب از فرنچایزهای برتر قهوه می تواند چالش برانگیز باشد، اما در اینجا چند فاکتور اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اینها شامل آنچه مشتریان می خواهند، بازار در منطقه انتخابی شما چگونه است و با چه کسانی رقابت خواهید کرد.

    1. آگاهی از برند و علاقه
    2. سرمایه گذاری اولیه در مقابل درآمد پیش بینی شده< /li>
    3. تقاضای بازار برای کافی شاپ ها، به ویژه در مناطق روستایی یا حومه شهر
    4. رقبا در منطقه و قیمت گذاری

     

    هزینه افتتاح یک امتیاز قهوه چقدر است؟

    سرمایه گذاری اولیه برای افتتاح یک کافی شاپ بسته به برند، مکان و هزینه حق رای مرتبط با آن می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، شروع امتیاز قهوه شما می تواند از ۲۰۰,۰۰۰ دلار تا ۴۰۰,۰۰۰ دلار و بیشتر هزینه داشته باشد.

     

    آیا امتیازات کافی شاپ سودآور هستند؟

    فرانچایز کافی شاپ می تواند برای این افراد سودآور باشد. بسیاری از آنها به سطح سرمایه گذاری و تقاضا برای قهوه در بازار بستگی دارد. برخی از کافی‌شاپ‌ها نیز دارای یک نام تجاری قوی هستند و ممکن است برای مصرف‌کنندگان آشنا باشند، که باعث می‌شود شروع به کار با آنها سودآورتر و گران‌تر باشند.

    بیشتر بخوانید:

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: فرانچایز فرصت
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی