عمومی

کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کیسه های خرید پلاستیکی راهی مناسب برای خرید مشتریان برای حمل اقلام خریداری شده خود از یک فروشگاه. و در بیشتر موارد، بارها و بارها برای موارد مختلف استفاده می شوند. برای مشاغل، کیسه های پلاستیکی راه حلی مقرون به صرفه، آسان برای استفاده و موثر است. اگر به‌دنبال خرید کیسه‌های پلاستیکی خرید یا کیسه‌های تی‌شرت به‌عنوان برخی از سبک‌ها هستید، گزینه‌های زیادی دارید.

گزینه‌های کیسه‌های خرید پلاستیکی برای کسب‌وکار شما

تفاوت‌های مختلفی وجود دارد. سبک کیسه های خرید پلاستیکی برای جا دادن انواع بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی که در تجارت هستند. چه یک فروشگاه رفاهی، فروشگاه هدیه، بوتیک، رستوران یا تجارت دیگری داشته باشید، کیسه خرید پلاستیکی مناسب را در این لیست از آمازون خواهید یافت.

< /tr>

ویژگی/پارامتر برترین انتخاب: کیف های تی شرت متشکر SSWBasics دونده: کیف های تشکر پلاستیکی برای کسب و کار بهترین ارزش: کیسه های پلاستیکی رز مات
ابعاد ۱۱ ½” x 6″ x 21″ ۱۲×۱۵ اینچ ۱۶x6x12 اینچ
مواد پلاستیک پلاستیک پلاستیک
مقدار ۱۰۰۰ ۱۰۰ ۱۰۰
استفاده/توصیه – رستوران ها< br/>– خرده فروشی
– مواد غذایی
– بیرون بردن
– خرید
– هدایا
– کتاب ها
– اجناس مواد غذایی
– لباس
– رویدادهای ویژه
– بوتیک ویترین فروشگاه
– فروشگاه هدایا
– سایر خرده فروشی ها
گزینه های سبک و رنگ استاندارد سفید با چاپ “Thank You” طراحی استاندارد با چاپ “Thank You” صورتی مات

 

کیف های تی شرت متشکرم SSWBasics

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: کیف های تیشرت SSWBasics به دلیل کیفیت، قیمت و قابلیت اطمینانی که ارائه می دهد در صدر فهرست قرار دارند. بیش از ۸۰ درصد از منتقدان به آن پنج ستاره می دهند. این یک خرده فروشی خواربار فروشی استاندارد با اندازه ۱۱ ½ اینچ x 6 اینچ x 21 اینچ با ضخامت ۰٫۴۸ میلی لیتر HDPE است. می‌توانید از کیسه‌ها در رستوران‌ها، خرده‌فروشی‌ها، خواربارفروشی‌ها، بیرون بردن، خرید و موارد دیگر استفاده کنید.

کیف های تی شرت تشکر SSWBasics

خرید در آمازون

 

کیف های تشکر پلاستیکی برای تجارت

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

Runner Up: این کیسه پلاستیکی برای هدیه، کتاب، اجناس مواد غذایی، لباس و سایر اقلام کوچک ایده آل است. در ۱۲×۱۵ اینچ به اندازه کافی بزرگ است اما خیلی بزرگ نیست. ۸۶ درصد از منتقدان در آمازون به آن پنج ستاره می دهند.

کیف های تشکر پلاستیکی برای تجارت

خرید در آمازون

 

کیسه های پلاستیکی رز مات شده

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

کیسه های پلاستیکی گل رز مات

خرید در آمازون

 

کیف کالاهای متشکرم

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

با ضخامت ۲٫۳۶ میلی متر، این کیسه های کالا ضخیم هستند و با تشکر براق چاپ شده اند. ۱۰۰% قابل بازیافت است و می توان از آن برای هدایای تبلیغاتی و همچنین لوازم التحریر، هدیه، پوشاک و سایر موارد خرده فروشی استفاده کرد.

کیف های کالای متشکر

خرید در آمازون

 

SSWBasics کیسه های خرید پلاستیکی مات دار زبرا

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

این کیسه پلاستیکی یک قطعه بیانیه برای خرده فروشان تخصصی طراحی گورخر مات ۱۶ اینچ در ۶ اینچ در ۱۲ اینچ است و از پلاستیک پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته شده است. دارای دسته های حلقه ای و قسمت پایینی مقوایی است. می‌توانید آن را در سه اندازه مختلف تهیه کنید.

کیف های خرید پلاستیکی مات دار SSWBasics Zebra

خرید در آمازون

کیسه های پلاستیکی دسته دار

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

در ۹×۱۲ اینچ، این کیسه های کالا ۱٫۲۵ میلی متر ضخامت دارند، بنابراین محکم هستند. این کیف ها می توانند کتاب، کمیک، جواهرات، آب نبات و هر چیز کوچک دیگری را در خود جای دهند. بسته ۱۰۰ عددی دارای مجموعه ای از پنج رنگ مختلف است: قرمز، زرد، سبز، آبی و بنفش.

کیسه های پلاستیکی دسته دار

خرید در آمازون< /a>

 

کیف‌های کالای متشکر Houseables

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

این کیف ها در رنگ ها و سبک های مختلف موجود هستند دارای ضخامت ۱۶ در ۱۸ اینچ و ۱٫۷۵ میلی متر هستند. دسته های برش خورده آنها را در برابر پارگی مقاوم می کند و هر کیسه می تواند تا ۹٫۸۷ پوند کالا را در خود جای دهد. از نمونه های رایگان گرفته تا کالاهای تبلیغاتی، اقلام نمایشگاهی صنایع دستی، و حتی خواربار، بسیار متنوع هستند.
با

کیف های کالای خانگی متشکریم

Bu Amazon

 

کیف‌های حمل و نقل تی شرت تشکر LazyMe

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

< این کیسه مواد غذایی پلاستیکی به اندازه کافی محکم است که می تواند بیش از 34.56 پوند را در اندازه استاندارد 12×20 اینچ سوپرمارکت حمل کند. ضخامت آن 1.2 میلی‌متر است، بنابراین پس از حمل خواربار توسط مشتریانتان برای سطل زباله و استفاده‌های دیگر، زندگی دیگری پیدا می‌کند.

کیف های حمل تی شرت LazyMe متشکرم

خرید در آمازون

 

کیسه‌های خرید پلاستیکی مات شده از لئوپارد SSWBasics

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

اگر می خواهید با کیسه های پلاستیکی خود اظهار نظر کنید، این کیسه خرید پلنگی مات شده از SSW Basics این کار را انجام می دهد. این با HDPE ساخته شده است و در ابعاد ۸ × ۵ اینچ در ۱۰ به همراه دسته های حلقه ای و یک درج پایین مقوایی عرضه می شود. بوتیک‌ها و فروشگاه‌های تخصصی نمی‌توانند با استایل اشتباه کنند.

کیسه های خرید SSWBasics Leopard Frosted Plastic

در آمازون بخرید

 

کیسه های خرید پلاستیکی آبی رنگ

svg%3E - کیسه های پلاستیکی خرید: گزینه هایی برای کسب و کار شما

کیف کالا ۹ اینچ در ۱۲ اینچ و ضخامت ۱٫۵ میلی متر است که باعث شده است به اندازه کافی قوی برای حمل طیف وسیعی از وسایل ساخته شده از LDPE (پلی اتیلن با چگالی کم) با کیفیت بالا، می توانید از آن برای هدایا، لباس، مواد غذایی، جواهرات و موارد دیگر استفاده کنید.

کیسه های خرید پلاستیکی آبی رنگ

خرید در آمازون

 

چه نوع پلاستیکی برای ساخت کیسه های پلاستیکی استفاده می شود؟

کیسه های خرید پلاستیکی به راحتی در دسترس هستند، و این به همین دلیل است که زمانی که آماده خرید کیف برای کسب و کار خود هستید، باید برای پیدا کردن شرکت مناسب وقت بگذارید. در اینجا برخی از ویژگی هایی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

انتخاب کیسه های پلاستیکی مناسب برای کسب و کار شما

در حالی که ممکن است تصمیمی جزئی به نظر برسد، انتخاب کیسه های پلاستیکی مناسب برای بیان حرفه ای بودن ضروری است. از محصولات محافظت کنید و تجربه مشتری را افزایش دهید. همیشه نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود را هنگام انتخاب خود در نظر بگیرید.

انعطاف پذیری:

  • نقاط استرس: یک کیف بسیار انعطاف پذیر می تواند بدون پارگی کشیده شود. مخصوصا در دسته ها و پایه. این سازگاری می تواند اقلام ناهموار یا با شکل عجیب را در خود جای دهد، که یک اتفاق رایج در مشاغل مختلف است.
  • تجربه مشتری: هیچکس کیفی را دوست ندارد که تحت فشار کمی پاره شود. انتخاب انعطاف پذیری بالا تجربه خرید دلپذیری را برای مشتریان شما تضمین می کند.

استحکام:

  • ضخامت مواد: کیسه‌های ضخیم‌تر معمولاً با استحکام بیشتر برابری می‌کنند. برای امنیت بیشتر، کیف‌هایی با دسته یا پایه‌های تقویت‌شده در نظر بگیرید.
  • ایمنی: اگر مشتریان وسایل سنگین حمل می‌کنند، استحکام کیف برای جلوگیری از تصادف بسیار مهم است. و جراحات.

مقرون به صرفه بودن:

  • خریدهای انبوه: برخی از تامین کنندگان برای سفارشات عمده تخفیف ارائه می دهند. اگر روزانه از کیسه های زیادی استفاده می کنید، خرید در مقادیر زیاد می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند.
  • کیفیت در مقابل قیمت: به یاد داشته باشید که ارزان ترین گزینه همیشه بهترین نیست. کیفیت و مقرون به صرفه بودن را متعادل کنید تا مطمئن شوید که ارزش پول را به دست می آورید.

واضح یا غیر شفاف؟:

  • شفافیت و حرفه ای بودن : کیسه های شفاف می توانند کیفیت محصولات را به نمایش بگذارند، در حالی که کیف های مات حس حریم خصوصی را حفظ می کنند. تعیین کنید کدامیک با تصویر برند شما هماهنگی بیشتری دارد.

کیسه های ضد آب و درجه مواد غذایی:

  • محافظت: این کیسه ها تضمین می کنند که هرگونه نشت از اقلام یخ زده یا تازه به سایر محصولات یا دارایی مشتری آسیب نمی رساند.
  • استانداردهای بهداشتی: اگر در غذا هستید. کسب و کار، چنین کیف هایی برای رعایت مقررات ایمنی بسیار مهم هستند.

برندینگ:

  • قابلیت مشاهده: کیف های سفارشی به عنوان تبلیغات موبایل عمل می کنند. . همانطور که مشتریان با آنها حرکت می کنند، مشتریان بالقوه بیشتری نام یا لوگوی کسب و کار شما را می بینند.
  • ثبات: اطمینان از یکنواختی در برندسازی باعث ایجاد اعتماد و شناخت در بین مصرف کنندگان می شود.

 

 

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: آمازون


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی