عمومی

Spotlight: GoodOnes به شما کمک می کند از طریق دوربین خود را پاک کنید Roll’s Clutter

Spotlight: GoodOnes به شما کمک می کند از طریق دوربین خود را پاک کنید
Roll’s Clutter

گوشی‌های هوشمند به افراد اجازه می‌دهند هر روز عکس‌های بی‌پایانی بگیرند. اما این در واقع می تواند بازگشت به عقب و مرور خاطرات خود را سخت تر کند. هدف GoodOnes حل این مشکل با جدا کردن عکس‌های ارزشمند از بقیه عکس‌های موجود در حافظه تلفن شما است. در مورد پیشنهاد منحصربه‌فرد زیر در کانون کسب‌وکارهای کوچک این هفته بخوانید.



کسب و کار چه می کند

یک برنامه سازماندهی عکس ارائه می دهد.

Business Niche

ارائه یک تجربه سرگرم کننده و آسان.

چگونه کسب و کار شروع شد

برای استفاده مناسب از تجربه تجاری.

شالوم بود قبلاً یک مدیر اجرایی محصول بود که در فضای ذخیره سازی شخصی در Dropbox و Google کار می کرد. اما او متوجه شد که عکس‌های خودش بهم ریخته است.

به طور خاص، مادرش اشاره کرد که می‌خواهد عکس‌های بیشتری را در چت واتس‌اپ خانواده ببیند. اما به سختی می‌توانست از طریق آن ارسال کند، زیرا جدا کردن موارد خوب از همه رسیدها، اسکرین شات‌ها و موارد تکراری بسیار سخت است.

شالوم سپس با آپارنا پانده، یک کارآفرین و مدیر اجرایی سابق شریک شد. در دیزنی از آنجایی که او تجربه بازاریابی برای خانواده ها را داشت، آنها تصمیم گرفتند برای حل این مشکل با یکدیگر همکاری کنند.

svg%3E - Spotlight: GoodOnes به شما کمک می کند از طریق دوربین خود را پاک کنید
Roll’s Clutter

بزرگترین برد

افزایش بودجه خطرپذیر.

شالوم می‌گوید، “خوشبختانه توانستیم به سرعت راندمان را بالا ببریم. ما خوش شانس بودیم که چندین سرمایه گذار را پیدا کردیم که علاقه مند بودند، به سرعت کار را به پایان رساندند، و در نهایت با مجموعه فوق العاده ای از سرمایه گذارانی که بینش و اشتیاق ما را در مورد این فضا به اشتراک می گذاشتند، رسیدیم.»

درس آموخته شده

پیشنهاد خود را به سرعت دریافت کنید.

شالوم اضافه می کند، “ احساس می‌کنم تقریباً هر کارآفرینی که از سرمایه‌گذاری حمایت می‌شود این را می‌گوید، اما ای کاش زودتر در دسترس‌تر بودیم. ما می‌خواستیم آن را کامل کنیم، بنابراین پنج ماه را پشت درهای بسته در یک نسخه بتا خصوصی سپری کردیم و تک تک کاربران را با دست وارد کردیم. این مجموعه ای از بینش به ما داد و زمانی که از دروازه بیرون آمدیم، شیک تر شدیم، اما در نگاهی به گذشته می توانستیم درس هایی را زودتر بیاموزیم، اگر زودتر دست به کار شویم و به نسخه بتا عمومی برویم.

svg%3E - Spotlight: GoodOnes به شما کمک می کند از طریق دوربین خود را پاک کنید
Roll’s Clutter

چگونه ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می‌کنند

بازاریابی و رشد.

شالوم توضیح می‌دهد، “ما متوجه می‌شویم که وقتی مردم شروع به استفاده از ما می‌کنند، گیر می‌افتند، بنابراین باید این خبر را منتشر کنیم.”

Company Mascot

Ollie.

شالوم می گوید: “او یک اختاپوس فوق العاده مفید است که می تواند همزمان چندین کار را انجام دهید و به شما کمک می کند عکس های خود را سازماندهی کنید و Ollie در طول این فرآیند شما را تشویق می کند.”

* * * * *

تصویر: GoodOnes، Israel Shalom و Aparna Pande


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی