عمومی

داروساز ایلینوی به جرم دزدی و فروش محکوم شد کارت واکسیناسیون کووید-19

داروساز ایلینوی به جرم دزدی و فروش محکوم شد
کارت واکسیناسیون کووید-۱۹

یک داروساز اهل شیکاگو، تانگ تانگ ژائو، ۳۶ ساله، به دلیل سرقت و فروش کارت های واکسیناسیون کووید-۱۹ به سرقت اموال دولتی مجرم شناخته شد. این محکومیت توسط یک هیئت منصفه فدرال در شیکاگو صادر شد که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در نبرد با کلاهبرداری مرتبط با بیماری همه گیر است.

شواهد و اسناد دادگاه ارائه شده در محاکمه نشان داد که ژائو COVID-19 صادر شده توسط CDC را به سرقت برده است. کارت واکسیناسیون از داروخانه ای که در آن مشغول به کار بود. او در موقعیتی قرار داشت که واکسن کووید-۱۹ را انجام می داد و به او اجازه دسترسی به این کارت های واکسیناسیون را می داد. در طی سه هفته در مارس و آوریل ۲۰۲۱، ژائو بیش از ۶۳۰ کارت واکسیناسیون معتبر را که به‌عنوان «مستقیم از CDC» توصیف شده بود، به تقریباً ۲۰۰ خریدار منحصربه‌فرد تبلیغ و فروخت. عملیات کلاهبرداری ژائو بیش از ۵۶۰۰ دلار برای او به ارمغان آورد.

حکم هیئت منصفه شامل ۱۲ فقره سرقت اموال دولتی بود. این حکم برای ۲۸ نوامبر تعیین شده است و ژائو ممکن است با حداکثر مجازات ۱۰ سال زندان روبرو شود. حکم نهایی توسط یک قاضی دادگاه منطقه فدرال تعیین خواهد شد که دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده و سایر عوامل قانونی را در نظر خواهد گرفت.

این محکومیت توسط دستیار دادستان کل، کنت آ. پولیت، جونیور از وزارت دادگستری اعلام شد. بخش جنایی، دستیار مدیر لوئیس کوسادا از بخش تحقیقات جنایی FBI، و معاون بازرس کل برای تحقیقات کریستین جی. شرنک از اداره بهداشت و خدمات انسانی دفتر بازرس کل (HHS-OIG). FBI و HHS-OIG پرونده را بررسی کردند و وکلای دادگستری کلر سوبچاک و ویکتور یانز از بخش کلاهبرداری بخش جنایی پرونده را تحت تعقیب قرار دادند. دستیار رئیس لزلی اس. گارتویت بر تحقیقات نظارت کرد.

این محکومیت به شدت به صاحبان مشاغل کوچک و متخصصان مراقبت های بهداشتی در مورد عواقب شدید درگیر شدن در کلاهبرداری هشدار می دهد. شیوه ها، به ویژه آنهایی که از بحران همه گیر سوء استفاده می کنند. این امر بر ضرورت و اهمیت حمایت از رفتار تجاری اخلاقی برای محافظت از مشاغل فردی و حفاظت از اعتماد عمومی و رفاه تاکید می کند.

در پرتو این مورد، صاحبان مشاغل کوچک ترغیب می شوند که فرهنگ انطباق را در سازمان خود پرورش دهند. حصول اطمینان از درک کارکنان در تمام سطوح، عواقب قانونی فعالیت های تقلبی. کارفرمایان تشویق می‌شوند اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند، مانند آموزش منظم و ارتباط شفاف در مورد سیاست‌ها و انتظارات شرکت.

وزارت دادگستری یک خط تلفن برای گزارش هرگونه ادعای تلاش ایجاد کرده است تقلب مربوط به COVID-19 از طریق فرم شکایت وب مرکز ملی تقلب در بلایا (NCDF)، قابل دسترسی از طریق www.justice.gov/disaster-fraud/ncdf-disaster-complaint-form.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: HHS


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی