عمومی

کسب و کارهای کوچک در ماه می، ADP، 235 هزار شغل به دست آوردند گزارش ها

کسب و کارهای کوچک در ماه می، ADP، ۲۳۵ هزار شغل به دست آوردند
گزارش ها

کسب و کارهای کوچک ۲۳۵۰۰۰ شغل به دست آوردند. در ماه مه، طبق گزارش ملی اشتغال ADP. این گزارش توسط موسسه تحقیقاتی ADP با همکاری آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استندفورد تهیه شده است.

به طور کلی، از جمله مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ، افزایش شغلی ۲۷۸۰۰۰ نفر بوده است. این علیرغم از دست دادن ۱۰۶۰۰۰ شغل در مشاغل بزرگ (۵۰۰ کارمند یا بیشتر) است.

به گفته نلا ریچاردسون، اقتصاددان ارشد ADP، “کسب و کارهای کوچک سست شدند” تا به ایجاد یک ماه قوی دیگر برای استخدام کمک کنند.< /p>

بزرگترین دستاوردهای شغلی به طور کلی مربوط به اوقات فراغت/مهمان‌نوازی با ۲۰۸۰۰۰ شغل بود. رشد شغلی قوی‌تری در بخش ساخت‌وساز (۶۴۰۰۰) و منابع طبیعی/معدن (۹۴۰۰۰) مشاهده شد.

مقوله‌هایی که مشاغل از بین رفتند شامل تولید، کاهش ۴۸۰۰۰ شغل، و خدمات مالی، با از دست دادن ۳۵،۰۰۰ شغل بودند. . دسته های اضافی با از دست دادن شغل قابل توجه عبارتند از: خدمات حرفه ای/کسب و کار (۲۹۰۰۰)، اطلاعات (۱۵۰۰۰) و آموزش/خدمات بهداشتی (۵۰۰۰).

ریچاردسون گفت که نرخ رشد دستمزد برای افراد تغییر شغل کند می شود.< /p>

ریچاردسون گفت: «این دومین ماه است که شاهد کاهش درصدی کامل در رشد دستمزد افراد تغییر شغل هستیم. “”رشد دستمزدها به طور قابل توجهی در حال کاهش است و تورم ناشی از دستمزد ممکن است علیرغم استخدام قوی کمتر نگران کننده اقتصاد باشد.”



<گزارش مشاغل کسب و کارهای کوچک ADP

بازار استخدام قوی اما تکه تکه

بازار استخدام قوی اما پراکنده است. ریچاردسون گفت که صنعت ساخت و ساز از اعداد شروع و بازسازی مسکن قوی سود می برد، اگرچه این صنعت هنوز به دلیل کمبود نیروی کار با چالش مواجه است. منابع طبیعی/معدن از قیمت‌های بالای نفت سود می‌برد – تامین‌کنندگان نفت از این شرایط سرمایه‌گذاری می‌کنند و استخدام می‌کنند.

اعداد استخدامی که توسط شرکت‌های کوچک هدایت می‌شوند

ریچاردسون گفت که شرکت‌های بزرگ (۵۰۰ یا ۵۰۰) کارمندان بیشتر) سال گذشته “به شدت استخدام شدند” اما اکنون تعداد کارمندان خود را کاهش می دهند. کسب و کارهای کوچک، با کمتر از ۵۰ کارمند، سستی می کنند.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی