عمومی

Spotlight: The Coven یک فضای کار مشترک برای خدمت ایجاد می کند زنان و حرفه ای های ترنس

Spotlight: The Coven یک فضای کار مشترک برای خدمت ایجاد می کند
زنان و حرفه ای های ترنس

فضاهای کار مشترک فقط به متخصصان کسب و کار امکان دسترسی به فضای اداری فیزیکی و ابزار را نمی دهد. آنها همچنین می توانند جامعه و منابع ارزشمندی را فراهم کنند. با این حال، کسانی که در این فضاها کاملاً احساس راحتی نمی کنند ممکن است چندان موفق نباشند. بیاموزید که چگونه The Coven صنعت همکاری را در کانون توجه کسب‌وکارهای کوچک این هفته مختل می‌کند.



کسب و کار چه می کند

راه‌حل‌های همکاری مشترک را با هدف زنان و جوامع محروم ارائه می‌دهد.

الکس استینمن، یکی از بنیان‌گذاران، به Small Business Trends گفت: «The Coven دیجیتال و فیزیکی ارائه می‌دهد. فضاهای همکاری با تمرکز بر تجربیات زنان، افراد غیر باینری و ترنس، در عین حال برای همه باز است.”

کمک به اعضا به روش‌های متعددی کسب‌وکار خود را متحول کنند.

استاینمن می‌گوید: «Coven شرایطی را برای فیزیکی و فیزیکی ایجاد می‌کند. امنیت روانی، افزایش تعصبات اعضای ما برای اقدام و ریسک در طول مسیر.”

The Coven نه تنها فضاهای فیزیکی فیزیکی را ارائه می دهد، بلکه رویدادها را نیز میزبانی می کند و کارگاه های مجازی ارائه می دهد.

svg%3E - Spotlight: The Coven یک فضای کار مشترک برای خدمت ایجاد می کند
زنان و حرفه ای های ترنس

چگونه کسب و کار شروع شد

ترکیب مهارت‌ها برای خدمت به جوامعشان.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

استاینمن توضیح می دهد، “چهار بنیانگذاران در صنعت تبلیغات ملاقات کردند و در آژانس های مربوطه خود داوطلب شدند تا به زنان و رنگین پوستان کمک کنند تا در حرفه خود پیشرفت کنند.”

همه بنیانگذاران هنگام تلاش برای پیشبرد ابتکارات خود متوجه مقاومت شدند، بنابراین به نیروها پیوستند. برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد و حمایت کننده.

بزرگترین برد

در حال پیمایش در چالش‌های همه‌گیری کووید-۱۹.

استینمن می‌گوید: «در عرض ۲۴ ساعت از اولین قفل‌های اجباری، تیم ما یک پلتفرم دیجیتال را راه‌اندازی کرد تا جامعه ما را در ارتباط نگه دارد.

او می‌افزاید: «در عرض چهار ماه، ما عضویت خود را دو برابر کردیم و به بیش از ۱۰۰۰ عضو انجمن کمک کردیم تا در انزوا، کارآفرینی و مشاغل پیش‌روی کنند.

بزرگترین ریسک

شروع به کار و جمع آوری ۳۵۰۰۰۰ دلار در پلتفرم آنلاین iFundWomen.

استینمن می افزاید: «دو نفر از چهار بنیانگذار Coven شغل خود را ترک کردند تا تمام وقت روی The Coven تمرکز کنند. ما یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای جذب سرمایه کافی برای افتتاح راه‌اندازی کردیم و از اعضای جامعه خواستیم که بدون فضای فیزیکی باز، روی عضویت سرمایه‌گذاری کنند. هیچ کدام از ما مستقلاً ثروتمند نیستیم. و وام های بانکی برای کارآفرینان جدید و به ویژه برای زنان غیرقابل دسترسی است. کمپین تامین مالی جمعی با ۱۵۰ عضو مؤسس که قبل از باز شدن درها به آن ملحق شدند، یک موفقیت بزرگ بود.”

svg%3E - Spotlight: The Coven یک فضای کار مشترک برای خدمت ایجاد می کند
زنان و حرفه ای های ترنس

درس آموخته شده

برخورد مواظب خود باشید.

استاینمن می‌گوید، “کاش در سفر کارآفرینی‌مان به‌عنوان بنیان‌گذار بهتر از خود مراقبت می‌کردیم. فرسودگی آن آسان است، حتی با شرکای تجاری. من به توانایی خود در حمایت از یکدیگر در شرایط سخت کاری و شخصی افتخار می کنم و به دلیل آن به طرف مقابل قوی تر می شویم.”

چگونه آنها ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

راه اندازی دو ابتکار.

استاینمن می گوید، “ما از آن برای ظرفیت سازی برای ادامه حمایت از مالکان جدید انجمن خود استفاده می کنیم.”< /p>

او می‌افزاید: «ما می‌دانیم که تأمین مالی فرصتی برای خلق ثروت است. و ما می خواهیم جوامع رنگی بیشتری به کارآفرینی دسترسی داشته باشند. ارائه گزینه های کمک مالی و مالی به زنان رنگین پوست اجازه می دهد تا کسب و کار خود را راه اندازی و توسعه دهند.”

* * * * *

تصویر: The Coven


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی