عمومی

گوگل از هوش مصنوعی Duet برای توسعه دهندگان رونمایی کرد

گوگل از هوش مصنوعی Duet برای توسعه دهندگان رونمایی کرد

Google Cloud هوش مصنوعی Duet را برای توسعه‌دهندگان معرفی کرده است، یک همکار هوش مصنوعی پیشرفته که برای افزایش بهره‌وری توسعه‌دهندگان با پیشنهادات کد بلادرنگ، کمک چت، و سفارشی‌سازی سازمانی طراحی شده است. این توسعه، با هدف استفاده از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای توسعه سازمانی، می‌تواند نشان‌دهنده یک جهش بزرگ در بهره‌وری باشد.

توسعه‌دهندگان همیشه به دنبال ابزارهایی برای افزایش بهره‌وری خود بوده‌اند. در طول دهه‌های گذشته، ما شاهد پیشرفت‌های فن‌آوری چشمگیر از اشکال‌زدای پیشرفته و جوامع توسعه‌دهنده آنلاین تا IDE/نوت‌بوک‌های مدرن و محاسبات ابری بوده‌ایم. با این حال، توسعه‌دهندگان با چالش‌های متعددی، به‌ویژه در توسعه ابری، از جمله تغییر متن مختل، زمان زیادی که برای کارهای تکراری صرف می‌شود، مشکلات در درک مبانی یا پروژه‌های کد جدید، و حجم کار زیاد شناختی مرتبط با پایگاه‌های کد بزرگ یا APIهای پیچیده، مواجه هستند.

هوش مصنوعی Duet، با استفاده از Codey، مجموعه‌ای از مدل‌های کد ساخته‌شده بر روی PalM 2، با هدف رسیدگی به این چالش‌ها و کمک به توسعه‌دهندگان در انجام وظایف در طول چرخه عمر توسعه است.

غنی کردن تجربه توسعه‌دهنده در سراسر چرخه حیات.

هوش مصنوعی Duet دارای چندین ویژگی کلیدی است که می تواند به طور قابل توجهی برای توسعه دهندگان مفید باشد:

  1. نسل کد/بویلرپلیت: هوش مصنوعی Duet می تواند یک پیاده‌سازی مرجع بر اساس شرح یک کار توسط توسعه‌دهنده، مانند ایجاد یک موضوع Cloud Pub/Sub، که توسعه‌دهندگان را از غربال کردن صفحات مستندات متعدد نجات می‌دهد.
  2. تکمیل کد درونی: برای کاهش دادن زمان صرف شده برای کارهای تکراری و کاهش حجم کار شناختی، هوش مصنوعی Duet تکمیل کد هوشمندانه و آگاهانه، کاهش زمان کدنویسی و بهبود کیفیت کد را ارائه می‌دهد.
  3. سفارشی‌سازی سازمانی: از طریق Vertex AI، توسعه‌دهندگان می‌توانند مدل‌های زیربنایی را مطابق با نیازهای خود تنظیم و سفارشی‌سازی کنند و به Duet AI اجازه می‌دهد از پایه‌های کد عظیم و چارچوب‌های خاص و بهترین شیوه‌ها در سازمان‌ها پشتیبانی کند.
  4. توضیح کد: هوش مصنوعی Duet گزینه “توضیح این کد” را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به سرعت پایه های کد ناآشنا را درک کنند، نقشه برداری کنند و پیمایش کنند.
  5. Code Security Guardrails< /strong>: کد تولید شده توسط Duet AI را می توان برای وابستگی های آسیب پذیر از طریق Source Protect اسکن کرد، که به شناسایی آسیب پذیری های عمومی شناخته شده در کد کمک می کند و در صورت وجود، اصلاحات پیشنهادی را ارائه می دهد و امنیت بیشتری را تضمین می کند.

با با ادغام کمک توسعه‌دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Duet AI، کسب‌وکارها می‌توانند سطوح بی‌سابقه‌ای از بهره‌وری و کارایی را در توسعه نرم‌افزار باز کنند، که نویدبخش عصر جدیدی از نوآوری و رشد است.

ویژگی‌های اولیه Duet AI برای Google Cloud در حال حاضر در دسترس هستند. کاربران محدود، با برنامه هایی برای گسترش دسترسی در آینده نزدیک. برنامه‌نویسان علاقه‌مند به این ابزار امیدوارکننده می‌توانند برای پیوستن به برنامه آزمایش‌کننده معتمد هوش مصنوعی Google Cloud ثبت نام کنند اینجا.

برای آخرین مورد، ما را در دنبال کنید Google News.

تصویر: google


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی