عمومی

مک‌دونالدز و گلوو برای افزایش تحویل جهانی شریک هستند تجربه

مک‌دونالدز و گلوو برای افزایش تحویل جهانی شریک هستند
تجربه

مک‌دونالدز و گلوو، یک برنامه پیشگام چند دسته‌ای، از همکاری استراتژیک جهانی بلندمدت برای بهبود تجربه McDelivery برای مشتریان در سراسر جهان خبر داده‌اند. این همکاری با هدف تکامل قرارداد موجود بین دو شرکت، افزایش انتخاب در پلتفرم و بهبود تجربه مشتری است.

این مشارکت، رابطه بین مک‌دونالدز و گلوو را در بازارهای اصلی گلوو تقویت می‌کند و تعهد هر دو شرکت را منعکس می‌کند. برای ارائه یک تجربه مشتری بی‌نقص.

تحویل نقش مهمی در استراتژی رشد مک‌دونالد «تسریع در قوس‌ها» ایفا می‌کند و هدف آن ارائه تجربه‌ای سریع و بدون دردسر برای مشتریان است. دسترسی McDelivery، سرویس تحویل مک‌دونالد، از ۳۰۰۰ به بیش از ۳۵۰۰۰ رستوران در نزدیک به ۱۰۰ بازار از زمان شروع آن افزایش یافته است، به دلیل مشارکت با پلتفرم‌های محلی و جهانی.

رودریگو آلیر، مدیر اجرایی شرکا و برندها در Glovo، نسبت به این مشارکت ابراز اشتیاق کرد. او گفت: «این مشارکت جهانی جدید گام بزرگ بعدی با شریک دیرینه ما، مک دونالد، در بازارهای اصلی گلوو است. استراتژی Glovo تبدیل شدن به بهترین متحد دیجیتالی برای رستوران‌ها است و فرصت‌های جدیدی را برای ادامه رشد بازار با هم فراهم می‌کند، و ما مشتاقانه منتظر ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان هستیم که وقتی ما را به‌عنوان موارد دلخواه مک‌دونالد انتخاب می‌کنند.»

کسب و کار Glovo که در ۲۵ کشور و بیش از ۱۵۰۰ شهر فعالیت می کند، توسط فناوری هدایت می شود، و این شرکت متعهد به ایجاد راه حل های نوآورانه با اتصال مشتریان، مشاغل و پیک ها است.

مک دونالد، بزرگترین شرکت رستوران در جهان، ارائه می دهد. مزایای منحصر به فرد شرکا این شامل یک برند نمادین، نزدیکی بی بدیل به مشتریان در سراسر جهان، تقاضا در طول روز، برتری عملیاتی، و تخصص بازاریابی در سطح جهانی است.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

مشارکت با Glovo بازتابی از تعهد مک‌دونالد به تکامل تجربه مشتری خود، به‌ویژه در بخش تحویل است و انتظار می‌رود این همکاری خدماتی راحت‌تر و با ارزش افزوده را برای مشتریان در سطح جهانی تسهیل کند. این پیشرفت به‌ویژه برای صاحبان مشاغل کوچکی که امتیازات مک‌دونالد را اداره می‌کنند مرتبط است، زیرا آنها از دید و دسترسی پیشرفته‌تر ارائه‌شده توسط پلتفرم Glovo بهره می‌برند.

مک‌دونالدز به‌عنوان پیشروترین خرده‌فروش خدمات غذایی در جهان، بیش از ۴۰۰۰۰ دستگاه را اداره می‌کند. مکان در بیش از ۱۰۰ کشور تقریباً ۹۵ درصد از رستوران‌های مک‌دونالد در سرتاسر جهان متعلق به صاحبان مشاغل محلی مستقل و اداره می‌شوند.

Glovo که در سال ۲۰۱۵ در بارسلونا تأسیس شد، یک برنامه چند دسته‌ای پیشگام است که مشتریان، کسب‌وکارها و پیک‌ها را به هم متصل می‌کند و بر اساس تقاضا ارائه می‌دهد. خدمات از رستوران‌های محلی، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در خیابان‌ها. Glovo در ۲۵ کشور در اروپا، آسیای مرکزی و آفریقا فعالیت می‌کند.

این مشارکت نشان‌دهنده گامی پیشرو در صنعت فست فود است که مدلی امیدوارکننده را برای سایر کسب‌وکارهایی که به دنبال ارتقای خدمات تحویل و تجربه مشتری هستند ارائه می‌کند. .

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی