عمومیمقالات

شکستن طرز فکر پس انداز: چگونه وضعیت مالی خود را تغییر دهید تمرکز به سمت رشد

شکستن طرز فکر پس انداز: چگونه وضعیت مالی خود را تغییر دهید
تمرکز به سمت رشد

در این قسمت از ثروتمندان و منظم، جولین و کیرستن ساندرز میزبان، به جام مقدس مالی شخصی: پس انداز شیرجه می زنند. آنها به برخی از متداول ترین سؤالات درباره پس انداز پاسخ می دهند، مانند اینکه پول خود را کجا نگه دارید، چقدر پس انداز کنید، چه زمانی پس انداز را متوقف کنید و موارد دیگر. آنها همچنین در مورد انواع حساب های پس انداز موجود در بازار، از جمله حساب های پس انداز استاندارد، حساب‌های پس‌انداز پربازده، گواهی حساب‌های سپرده و حساب‌های بازار پول، و تشویق شنوندگان به درباره سرمایه‌گذاری< /a> علاوه بر پس انداز.

ساندر انواع حساب های پس انداز موجود را گسترش می دهد. با این حال، با گزینه‌های بسیار موجود در بازار، تعیین اینکه کدام حساب پس‌انداز برای اهداف مالی مناسب‌تر است، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

جولین و کیرستن به قوانین کلی پس‌انداز و اینکه آیا قانون ۱۰ درصد کافی است یا خیر، می‌پردازند. در دنیای امروز، که عوامل مختلف اقتصادی، اولویت دادن به پس انداز را بر مدیریت بدهی برای مردم دشوار کرده است. در حالی که بیزاری از دست دادن یک چیز واقعی است، مهم است که توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در سهام ممکن است از تورم پیشی بگیرد. ساندرز همچنین چارچوب جدیدی از پس انداز را معرفی می کند که در آن ۵۰٪ درآمد به نیازها، ۳۰٪ به خواسته ها و ۲۰٪ به پس انداز اختصاص می یابد، با پس انداز اولین کاری است که هنگام کسب درآمد انجام می دهید.

همان‌طور که کیرستن می‌گوید، “پول ابزاری برای کیفیت بهتر زندگی در طول عمر شما است، نه فقط در پایان زندگی.” بنابراین، چه تازه شروع کرده‌اید و چه سال‌هاست که پس‌انداز کرده‌اید، همیشه چیزهای جدیدی درباره مدیریت وجود دارد پول شما و ایمن سازی آینده مالی شما.

<در richandregular.com بیشتر بیاموزید، خرید Cashing Out: Win the Wealth Game by Walking Away توسط Kiersten و Julien Saunders و در اینستاگرام @richandregular دنبال کنید. با اشتراک گذاری و رتبه بندی rich & Regular آن را با پنج ستاره در پادکست های اپل پشتیبانی کنید. پادکست ویدیویی خرید کردن در YouTube را بررسی کنید.

قسمت کامل را در زیر یا در پادکست های اپل و امروز با اشتراک در پادکست های SUCCESS، قسمت دیگری را از دست ندهید!

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=150&d=mp&r=g - شکستن طرز فکر پس انداز: چگونه وضعیت مالی خود را تغییر دهید
تمرکز به سمت رشد

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای موفقیت مجله، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=150&d=mp&r=g - شکستن طرز فکر پس انداز: چگونه وضعیت مالی خود را تغییر دهید
تمرکز به سمت رشد

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای موفقیت مجله، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی