عمومیمقالات

نحوه تعیین مرزهای ارتباطی در محل کار

نحوه تعیین مرزهای ارتباطی در محل کار

چه در یک شرکت مودبانه یا در اولین قرار ملاقات، توصیه سنتی این بوده است که اگر در مورد سیاست، مذهب، پول یا هر چیز دیگری در مورد سابق خود صحبت کنید، چشم پوشی خواهید کرد (یا از قرار ملاقات دوم خودداری خواهید کرد). شما فکر می کنید همین امر برای محل کار نیز دنبال خواهد شد. با این حال، با توجه به اینکه ما از ارتباطات برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنیم، ممکن است احساس کنید که بخواهید دیدگاه خود را در مورد موضوع روز با یک همکار (ظاهراً) همفکر خود در میان بگذارید.

در اینجا چند قانون خوب برای نحوه بحث در مورد این مسائل پیچیده (یا دانستن زمان اجتناب از آنها) و مرزهای کلی را در یک محیط شرکتی تعیین کنید.

ابتدا، مرز را مشخص کنید 

انجمن روان‌شناسی آمریکا مرز را این‌گونه تعریف می‌کند: «تحریم روان‌شناختی که از یکپارچگی یک فرد یا گروه محافظت می‌کند یا به فرد یا گروه کمک می‌کند تا محدودیت‌های واقع‌بینانه‌ای برای مشارکت در یک رابطه یا فعالیت تعیین کند.» اینکه این مرز چه شکلی به خود می‌گیرد، در نهایت توسط هر فرد تعیین می‌شود. ، و ممکن است در طول دوره حرفه ای آنها تغییر کند.

تاد برازدا، مدیر مدیریت ریسک مستقر در شیکاگو برای مشاوران سرمایه‌گذاری همیشه سبز، می‌گوید که در مورد زندگی شخصی خود با همکارانش بسیار باز است. تولد پسرش الیور کمی این صراحت را تغییر داد.

برزدا می‌گوید: «اکنون از بخش‌هایی از زندگی شخصی‌ام کمی بیشتر محافظت می‌کنم. “من همچنین فکر می کنم که تجربه همه گیر باعث شد تا از خانواده و زندگی شخصی خود محافظت کنم، فقط به این دلیل که آن دوره زمانی نشان دهنده زمانی بود که بیشتر ما در حالت محافظتی قرار داشتیم.”

برای برخی، محافظت از زندگی شخصی‌تان ممکن است مانند نپذیرفتن دعوت‌های دنبال‌کننده از سوی همکاران در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به نظر برسد. دیگران ممکن است احساس خوبی داشته باشند که دوستان فیس بوک هستند، اما ترجیح می دهند که ساعات خوشی نداشته باشند یا فقط برای خانواده و دوستان مهمانی داشته باشند.

مناسب بودن را مشخص کنید

مرزها می توانند به مکالمات نیز گسترش یابند. تمایل شما برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در موضوعات بی شمار یک چیز است. جسیکا اسپید وایلی، یکی از همکاران ارشد در Vocable Communications می‌گوید مناسب بودن یکی دیگر از موارد است.

او می‌گوید: «[تعیین تناسب] به چند چیز بستگی دارد: ماهیت سیاست، ماهیت رابطه و ماهیت خبر. رویدادهای اخبار و عرصه سیاسی ما تأثیر متفاوتی بر مردم دارد، و به نظر من عاقلانه است، به ویژه برای افرادی که دارای امتیازات زیادی هستند، ابتدا گوش کنند، در برخی زمینه ها خودافشایی «مبتنی بر ارزش ها» را به اشتراک بگذارند، و سؤالاتی بپرسید که نشان دهد آنها برای یادگیری تجربیات دیگران ارزش قائل هستند، اما انتظار نداشته باشید کسانی که بیشتر تحت تأثیر یک سیاست خاص قرار گرفته اند، تأثیرات آن را به آنها آموزش دهند.»

Liane Davey، یکی از بنیانگذاران و مدیر شرکت ۳COze Inc. و نویسنده You First به %۲۰-politics-at-work” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>بررسی کسب و کار هاروارد شما باید قبل از صحبت کردن یا شرکت در گفتگو در مورد … نشانه های اجتماعی را در نظر بگیرید سیاست.”

او می‌گوید: «معمولاً تمایلات مردم را درک می‌کنید. “اگر وارد موضوعی شوید که به شدت [تفرقه‌انگیز] است، در خطر تیره کردن رابطه قرار می‌گیرید.” با این حال، اگر یک گروه کوچک یا موضوعی است که شما به آن علاقه خاصی دارید، ممکن است احساس کنید مجبور به صحبت کردن هستید.

دیوی توضیح می‌دهد: «این انتخابی است که شما انجام می‌دهید. “اگر روح‌های شجاعی وجود نداشتند که این مسائل را به جلو ببرند، دنیای ما مکان کمتر مترقی خواهد بود.”

برازدا می‌گوید که در بیان دیدگاه‌هایش درباره موضوعات داغ تمایل دارد کاملاً بدون فیلتر باشد.

او می‌گوید: «حتی در محل کار من از اظهار نظر آشکار درباره نظراتم ابایی ندارم. با این حال، من اصرار نمی‌کنم که همکاران را در مورد آن موضوعات درگیر کنم، مگر اینکه آنها ابراز علاقه کنند. من گاهی از بحث‌های پر جنب و جوش استقبال می‌کنم، اما دفتر ما در مورد موضوعات سیاسی بیشتر ساکت است.”

آیا باید کاملاً ساکت بمانید؟

با توجه به خطر بیگانگی یا قطبی شدن، ممکن است احساس کنید که مادر ماندن در یک موضوع خاص بهترین اقدام است. Speed ​​Wiley می گوید لزوما اینطور نیست.

او خاطرنشان می‌کند: «به یاد داشته باشید که سیاست «آنجا» تأثیر مادی بر بسیاری از زندگی شخصی و حرفه‌ای ما دارد. برای مثال، زنان و کارمندان تراجنسیتی در سازمان‌های مستقر در ایالت‌هایی کار می‌کنند که قوانین محدودکننده و منع دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را تصویب کرده‌اند. با این اقدامات سیاسی، آن کارمندان رفاه مادی و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خود را به گونه‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهند که مردان و کارمندان cisgender تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.»

وقتی سازمان‌ها به این نابرابری‌ها رسیدگی نمی‌کنند، اسپید می‌گوید، سکوت به عنوان همدستی خوانده می‌شود. “بیشتر اوقات، عاقلانه است که تأثیر سیاست و رویدادهای جاری را بپذیریم – این بخشی از قدردانی از افرادی است که با آنها کار می کنیم و اینکه چگونه سیاست گسترده تر بر همه ما به روش های ملموس و متفاوت تأثیر می گذارد.”

به دنبال یک رویکرد متعادل باشید

اسپید وایلی می‌گوید: «محققان ارتباطات اغلب به ارتباطات به عنوان «خون حیات» سازمان‌ها اشاره می‌کنند، به این معنی که ارتباطات چیزی است که باعث می‌شود سازمان‌ها وجود داشته باشند.

بنابراین دمای اتاق را بسنجید، مرزها و تمایل خود را برای اشتراک گذاری تعیین کنید و سپس در صورت تمایل ارتباط برقرار کنید—اما با دقت.

اسپید وایلی خاطرنشان می‌کند: «بحث درباره کیفرخواست و دستگیری رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در محل کار ممکن است از نظر روابط نتیجه چندانی نداشته باشد، اما ارزیابی مداوم و تعامل با سیاست ارتباطات حرفه‌ای در نهایت می‌تواند کار خوبی برای گسترش باشد. سازمان‌های ما به‌سوی مشارکت عمیق‌تر ”

Jill McDonnell 150x150 - نحوه تعیین مرزهای ارتباطی در محل کار

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی