عمومیمقالات

چگونه برای تعطیلات کاری برنامه ریزی کنیم

چگونه برای تعطیلات کاری برنامه ریزی کنیم

تعطیلات کاری ممکن است به نظر سخت بیاید، اما صرف زمان معنادار برای شارژ مجدد باتری های خود بدون انجام سم زدایی کامل دیجیتال، یک رویکرد واقع بینانه و مدرن برای بسیاری از حرفه ای های فرسوده. مطمئناً نمی‌خواهید دوباره به صندوق ورودی و سناریوهای پر استرسی که آرامش و آرامش ذهنی را که به تازگی به دست آورده‌اید از بین می‌برند، بازگردید، اما عقب‌نشینی از کار برای سلامت شما و بهزیستی. احساس شادابی و به روال کاری خود باز خواهید گشت احتمالاً حتی بیشتر الهام گرفته شده، به عنوان محیط های طبیعی می تواند به پرورش خلاقیت کمک کند.

آلیسا مایرانز، مشاور دارای مجوز و مدیر اجرایی درمان ذهن خود را توانمند کنید. ترک فیزیکی خانه و محل کار می تواند یک رهایی عاطفی و روانی باشد. این به ذهن شما اجازه می دهد تا استراحت کند و به سمت ایده های تخیلی و افکار الهام بخش سرگردان شود. چه کسی می داند؟ ممکن است در طول یک سفر پانل شبانه روزی مراقبه ای برای یک مشکل چالش برانگیز راه حلی بیابید.

با کمی برنامه ریزی پیشرفته، حتی پرمشغله ترین کارآفرینان هم می توانند یک مورد بسیار مورد نیاز را انجام دهند. تعطیلات بدون اینکه اجازه دهید کسب و کار شما از هم بپاشد. نکته کلیدی آماده کردن همکاران و مشتریان، انتخاب مقصدی مناسب برای ایجاد تعادل بین کار و بازی و تعیین حد و مرز برای خود است.

برای تعطیلات کاری خود آماده شوید

هر شرکا، مشتریان و همکاران را از برنامه های سفر خود مطلع کنید و فقط در زمانی که دور هستید به مهم ترین جلسات متعهد شوید. همه در سازمان شما باید از برنامه شما آگاه باشند و امیدواریم به شما کمک کنند تا زمانی که نیستید کمی سست شوید. دستورالعمل‌های واضحی برای همکاران و دستیاران داشته باشید تا شانس در تعطیلات طبق معمول با شما تماس گرفته می شود.

استیسی فیشر-روزنتال، مدیر اجرایی مشاور فیشر-روزنتال و رئیس سفر فیشر. Fischer-Rosenthal همچنین توصیه می‌کند در صورت امکان، اقامتگاه‌ها و خدمات قابل استرداد را رزرو کنید، فقط در صورتی که برنامه‌های سفر شما با اطلاعیه کوتاه تغییر کند.

در صورت نیاز، دوبار بررسی کنید که آیا Wi-Fi در پرواز وجود دارد یا خیر — اما به یاد داشته باشید که Wi-Fi در پرواز قابل اعتمادترین نیست.

مقصد مناسب برای تعطیلات کاری را انتخاب کنید

اگر بسیار مهم است که در مواقع اضطراری در ساعات کاری در شهر خود در دسترس باشید، سفر بیش از چند منطقه زمانی دورتر ممکن است عاقلانه نباشد. اگر به منطقه زمانی دیگری سفر می‌کنید، همیشه تقویم خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمان‌های جلسه به درستی یادداشت شده است. اگر Wi-Fi و خدمات تلفن در حد استاندارد نباشند، مکانی که خیلی دور است ممکن است کار نکند. از طرف دیگر، تعطیلات در نوار لاس وگاس ممکن است با همسایه‌های پر سر و صدا و مهمانی‌های آخر شب بسیار حواس‌پرت‌کننده باشد.

انتخاب هتل مناسب برای تعطیلات کاری به اندازه مقصد مهم است. چندین هتل کار از راه دور و تعطیلات کاری در طول همه گیری برای جذب کارگران از راه دور و اقامت طولانی تر. وای فای پرسرعت رایگان و یک فضای کاری اختصاصی با نور مناسب با پریزهای دسترسی آسان حداقل پایه هستند، اما استراحتگاه هایی مانند Four Seasons Resort Scottsdale صندلی های ارگونومیک، منوی «ناهار سریع» و خدمات کوتاه ۳۰ دقیقه ای اسپا را با «Work» جدید خود اضافه کرده است. در اوقات فراغت» برنامه. هیلتون Aruba Caribbean Resort & Casino ارائه می دهد “پالاپاس های ویژه Power Palapas در ساحل کامل با برق و ایستگاه شارژ USB، پد خنک کننده لپ تاپ، پوشش حفظ حریم خصوصی آفتابگیر، بطری آب و کاسه برق با آب آلوئه آبرسان یا آب نارگیل.” وب سایت آنها.

هنگام رزرو اقامت‌های طولانی‌تر، به‌ویژه در فصل کم، ممکن است هتل‌ها تخفیفی با نرخ استاندارد ارائه دهند. برای مثال، Shangri-La The Shard، لندن با رزرو سه شب تا ۲۲ دسامبر، چهارمین شب رایگان را ارائه می دهد و شانگری لا بانکوک برای مهمانانی که پنج شب متوالی یا بیشتر را تا ۳۰ آوریل رزرو می کنند تا ۲۵٪ تخفیف ارائه می دهد. اینجاست که مشاور سفری مانند سفر فیشر می تواند به ویژه مفید باشد. بررسی هتل ها بر اساس تجربه شخصی از طریق لنز مسافر در تعطیلات کاری و کمک به تضمین امتیازات برای بهبود اقامت شما. فیشر-روزنتال می‌گوید: «گاهی اوقات، در حالی که نرخ تخفیفی ارائه نمی‌شود، می‌توانیم در مورد گنجاندن سایر امکانات برای اقامت طولانی‌تر، مانند درمان‌های اسپا یا اعتبار غذا و نوشیدنی، مذاکره کنیم.

یک سالن اجرایی را در نظر بگیرید 

فیشر-روزنتال همیشه قبل از ورود مشتریانش نقشه‌های محل اقامت را بررسی می‌کند تا بفهمد مشتری باید کجا کار کند، بدون اینکه تأثیری بر همراهان سفرش بگذارد. گاهی اوقات او حتی یک سوئیت یا اقامتگاه اضافی با فضای کاری وسیع، دور از اتاق خواب های اصلی را تأیید می کند.

سالن‌های اجرایی یا باشگاهی مانند آنهایی که توسط Fairmont، Shangri-La، Langham و Ritz-Carlton ارائه می‌شوند نیز می‌توانند گزینه‌های عالی برای فضای کاری در طول تعطیلات کاری باشند. بسیاری از آنها گوشه‌های آرام و اتاق‌های کنفرانس برای برگزاری جلسات در دسترس دارند، اگرچه ممکن است لازم باشد از قبل رزرو شوند. فیشر-روزنتال می‌گوید: «مشتریان ما که در سفر کار می‌کنند، اغلب محدودیت‌های زمانی دارند و به ویژه از دسترسی تمام روز به ارائه‌های آشپزی و غذای آماده استقبال می‌کنند.» “این برای خانواده ها نیز مفید است، زیرا دسترسی آسان به غذا را فراهم می کند، که برای کودکان عالی است.”

به کار/زمان خارج از مرزها احترام بگذارید

ملاک لوکس مستقر در ونکوور نیک نیاکسو اخیراً یک تعطیلات دو هفته‌ای در بالی. او سفر در اوایل ژانویه را انتخاب کرد زیرا معمولاً زمان کندتری در خط کسب و کار او است و تنها زمانی از سال است که می‌توانست برای تعطیلات طولانی‌تری برنامه‌ریزی کند. برای تعیین مرزهای سالم در حالی که در حال کار هستید در تعطیلات کار، Neacsu به مشتریان خود گفت که در آسیا خواهد بود و در حالی که آنها می توانند در صورت نیاز با او تماس بگیرند، او نمی تواند بلافاصله به ایمیل ها و تماس های تلفنی پاسخ دهد. به دلیل اختلاف ساعت، در طول شب تماس، پیامک و ایمیل دریافت می‌کرد که اول صبح آن‌ها را چک می‌کرد.

Neacsu می‌گوید: «من فکر می‌کنم افراد با عملکرد بالا معمولا فراموش می‌کنند که چقدر باتری خود را خالی کرده‌اید. «لازم نیست این یکی یا دیگری باشد. به خود اجازه دهید یک روز را بدون صحبت با مشتریان خود بگذرانید. عموماً افرادی که شما را دوست دارند بهترین ها را برای شما می خواهند.» تنها چند مورد وجود داشت که او نیاز داشت تا دیر وقت برای تماس فوری بیدار شود، اما در بیشتر موارد احساس می کرد که می تواند آرامش داشته باشد و گفت که مشتریانش از او حمایت می کنند و به زمان تعطیلاتش احترام می گذارند.

هر لحظه از تعطیلات کاری خود را بچشید

فیشر-روزنتال توصیه می کند که مشتریان شاغلش مدتی برای لذت بردن از آبگرم وقت بگذارند، به عنوان فرصتی برای رفع فشار بعد از کار. او می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم لحظات ویژه و خصوصی‌سازی‌شده را با خانواده‌ها رقم بزنیم و فعالیت‌هایی را ترتیب دهیم که به علایق و علایق روزمره مشتریان ما علاقه‌مند باشد تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شاغل ما برای لذت بردن از لحظه در سفر متوقف می‌شوند.

Neacsu عاشق ماهیگیری است و یکی از نکات برجسته در تعطیلات بالی او رفتن به یک سفر ماهیگیری یک روزه با دو راهنمای محلی بود. او در تمام طول روز به تلفن یا رایانه خود دسترسی نداشت، اما یک تروالی غول پیکر را روی یک دسته دستگیر کرد که سرآشپز در هتل بوتیک او، علیلا منگیس، آن شب برای شام آماده شد. Neacsu می گوید این یک تجربه فراموش نشدنی بود و کاملاً متفاوت از ماهیگیری ماهی قزل آلا در خانه در ونکوور.

او می‌گوید: «از تعطیلات برگشتم، احساس کردم دوباره الهام گرفته‌ام برای کار. “گاهی اوقات شما آنقدر سخت کار می کنید که فراموش کنید از آن لذت ببرید. یک تعطیلات مناسب به شما یادآوری می کند که چرا اینقدر سخت کار می کنید.»

عکس توسط oneinchpunch/Shutterstock

Amber Gibson 150x150 - چگونه برای تعطیلات کاری برنامه ریزی کنیم

امبر گیبسون روزنامه‌نگار مستقلی است که در سفر، غذا، شراب و سلامتی متخصص است و خطوط فرعی در The Telegraph، Chicago Tribune، Conde Nast Traveler، Robb Report، Travel + Leisure، Hemispheres، Fodor’s، NBC و موارد دیگر دارد. ماجراهای جهانگردی او را دنبال کنید @amberyv.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی