عمومی

مترو رشد دو رقمی فروش جهانی را نشان می دهد حرکت مثبت

مترو رشد دو رقمی فروش جهانی را نشان می دهد
حرکت مثبت

Subway، یکی از بزرگترین برندهای رستوران در جهان، نهمین سه ماهه متوالی فروش مثبت خود را گزارش کرده است که نقطه عطف مهمی را در سفر تحول چند ساله خود رقم زده است. در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، این برند شاهد رشد دو رقمی در فروش جهانی رستوران در همان فروشگاه بود که ناشی از نوآوری در منو، مدرن‌سازی رستوران، و بهبود تجربه کلی مهمان، از جمله ارائه‌های دیجیتالی آن بود.

طبق نتایج جهانی Q1 در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، Subway افزایش ۱۲٫۱ درصدی در فروش در فروشگاه های مشابه و ۱۱٫۴ درصد افزایش فروش دیجیتالی را تجربه کرد. در آمریکای شمالی، این شرکت شاهد افزایش ۱۱٫۷ درصدی فروش در فروشگاه‌های مشابه بود که ۷۵ درصد مکان‌های برتر (تقریباً ۱۷۰۰۰ رستوران) ۱۷٫۹ درصد و ۵۰ درصد مکان‌های برتر (حدود ۱۱۵۰۰ رستوران) ۲۴٫۴ درصد افزایش یافتند. علاوه بر این، فروش دیجیتال در آمریکای شمالی ۲۱٫۲% افزایش یافت.

جان چیدزی، مدیر عامل Subway، گفت: “عملکرد چشمگیر ادامه دار ما نشان می دهد که تلاش ما برای ساخت مترویی بهتر و بازگرداندن قلب ها و ذهن ها دوستداران ساندویچ در سراسر جهان مشغول به کار هستند. این برند همچنین بالاترین میانگین هفتگی حجم واحد (AUV) خود را در ایالات متحده از سال ۲۰۱۰ در آغاز سه ماهه دوم در آوریل گزارش کرد.

برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان، به ویژه آنهایی که در صنعت خدمات غذایی هستند، شتاب فروش قوی Subway ممکن است به عنوان یک مطالعه موردی برای رشد استراتژیک و تحول کسب و کار باشد. به نظر می رسد تمرکز شرکت بر نوآوری منو، مدرن سازی رستوران و افزایش تجارب مهمان، به ویژه از طریق کانال های دیجیتال، نتیجه داده است.

علاوه بر این، موفقیت Subway در افزایش فروش دیجیتال – که بیش از چهار برابر شده است در سطح جهانی از زمان سال گذشته شروع سال ۲۰۱۹ – یک مثال واضح از اینکه چگونه کسب و کارها می توانند از فناوری برای بهبود تجربه مشتری و افزایش رشد استفاده کنند، ارائه می دهد. تبلیغات دیجیتال اختصاصی در ایالات متحده منجر به افزایش تعداد مهمانان با استفاده از برنامه Subway شده است، ارزش پیشنهادی نام تجاری را تقویت کرده و به طور بالقوه سودآوری را برای بسیاری از صاحبان امتیاز افزایش می دهد.

از آنجایی که Subway به شتاب خود ادامه می‌دهد، این شرکت قصد دارد در ماه‌های آینده آیتم‌های منوی جدید و پیشرفت‌های دیجیتالی را در بازارهای کلیدی جهان معرفی کند. این برند همچنین متعهد به رشد هوشمندانه برای افزایش سودآوری فرنچایز و حفظ موقعیت خود در بازار است. این شامل گشایش مکان‌های سنتی و غیرسنتی جدید به‌طور استراتژیک می‌شود.

در آمریکای شمالی، Subway اخیراً پنج قرارداد جدید مالک چند واحدی را اعلام کرد، که نشان‌دهنده اعتمادی است که اپراتورهای جدید و فعلی در آینده برند دارند. در سطح بین‌المللی، Subway با اپراتورهای شناخته شده با تخصص خاص بازار همکاری می‌کند تا به طور استراتژیک ردپای جهانی خود را گسترش دهد.

 

 

برای آخرین، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی