عمومی

این نکات و ابزارهای تخصصی را برای اثبات رکود اقتصادی اجرا کنید شغلت

این نکات و ابزارهای تخصصی را برای اثبات رکود اقتصادی اجرا کنید
شغلت

پیاده‌سازی ابزارها و سیستم‌های مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر کسب و کار – به ویژه در دوران سخت اقتصادی. برای یافتن ابزارها، روندها و فرآیندهای فناوری برتر که به اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین کمک کرده است تا در چالش های مختلف پیمایش کنند، در ادامه مطلب بخوانید.



از نرم افزار تجاری مناسب برای سرپا ماندن در طول رکود استفاده کنید<. رکود به طرق مختلف بر مشاغل تأثیر می گذارد. اما ابزارها و سیستم‌هایی که در زمان‌های سخت در اختیار دارید، می‌توانند به شما در عبور از چالش‌ها کمک کنند. در این پست Process Street، آنا مازور جزئیات انواع نرم افزار را توضیح می دهد. برای ادغام در عملیات خود اکنون.

svg%3E - این نکات و ابزارهای تخصصی را برای اثبات رکود اقتصادی اجرا کنید
شغلت

منابع ترافیک آنلاین را با این افزونه های وردپرس ردیابی کنید

درک منابع ترافیک آنلاین شما می تواند به شما کمک می کند تا از استراتژی هایی که برای کسب و کار شما کار می کنند بهتر استفاده کنید. اما چگونه می توانید به سرعت ردیابی کنید که چه چیزی ترافیک را به سایت شما می آورد؟ بن سیبلی به اشتراک می گذارد چندین افزونه وردپرس که می تواند در این پست Compete Themes کمک کند. و اعضای BizSugar در اینجا در مورد پست نظر داد.

آمار اخیر جرایم سایبری را بدانید

حملات سایبری در حال افزایش هستند و می توانند مشاغل کوچک را ویران کنند. درک چشم انداز فعلی ممکن است به شما در کاهش برخی از خطرات و انتخاب ابزار مناسب برای مبارزه با آنها کمک کند. بررسی برای اطلاعات بیشتر از این پست Small Biz Viewpoints توسط هری و سالی ویشناو بیرون بیایید.

به این KPIs هنگام Measur توجه کنید. ROI بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا می تواند بازده زیادی برای کسب و کارهای کوچک به همراه داشته باشد. اما اگر می خواهید نتایج واقعی محتوای خود را اندازه گیری کنید، باید بدانید که چه شاخص های کلیدی عملکرد را باید جستجو کنید. این پست Level343 توسط گابریلا سانینو شامل چندین است.

بیاموزید که برای ایجاد یک برنامه موفق چه چیزی لازم است

چه چیزی برای ایجاد یک برنامه موفق برای کسب و کار کوچک خود؟ با پرسیدن سوالات درست شروع کنید. در این پست ISHIR، پراوین کومار چند سوالی را که ممکن است در مورد این فرآیند و آنچه که طول می کشد داشته باشید، تشریح می کند.

بهترین ابزار رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار خود بیابید

Zoho Social یکی از برترین هاست نام ها در ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی اما چندین گزینه دیگر با ویژگی های قانع کننده نیز وجود دارد. در این پست جادوگر وبلاگ نویسی، نیکولا بلو برخی از گزینه های برتر می گذرد. پس از خواندن، .

در مورد حق امتیاز دادن در این عصر هوش مصنوعی هوشمند باشید

هوش مصنوعی هزاران ابزار جدید برای کسب و کارها فراهم می کند. اما همچنین می تواند گمراه کردن خوانندگان خود را برای کسانی که دانش گسترده ای از یک موضوع ندارند آسان تر کند. در این پست در وبلاگ The Franchise King، جوئل لیباوا به می پردازد که چگونه می تواند بر صنعت فرنچایز تأثیر بگذارد و چه باید کرد.

روندهای توسعه تجارت الکترونیک پیشرو را دنبال کنید

اگر امسال وارد فضای تجارت الکترونیک می‌شوید، درک مرتبط‌ترین روندهای این صنعت بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندهای فعلی و نحوه تأثیر آنها بر کسب و کار جدید شما، این پست CLLAX توسط آرجون سولانکی را بخوانید.

به طور موثر داده های خود را مدیریت کنید

داده ها دارایی برای کسب و کارهای کوچک است. بنابراین شما به ابزارها و فرآیندهای مناسب برای سازماندهی، محافظت و دسترسی به آن نیاز دارید. در این پست آگوا، ایال کاتز می‌گذرد< /a> چند نکته ضروری مدیریت داده برای مشاغل.

ChatGPT را در کسب و کار خود ادغام کنید

ChatGPT در بسیاری از صنایع موج می زند و راه آسانی را برای ادغام فناوری هوش مصنوعی معرفی می کند. روش هایی که هر کسب و کار برای ادغام این فناوری انتخاب می کند ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد. بنابراین برای بینش، این پست WeblineIndia توسط Atul Mehta را بررسی کنید در مورد ادغام این ابزار.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی