عمومیمقالات

شراکت جدید میراندا لمبرت با Lone River یک نان تست است به ریشه های تگزاسی او

شراکت جدید میراندا لمبرت با Lone River یک نان تست است
به ریشه های تگزاسی او

اکنون این چگونه نوشیدنی را درست می‌کنید. فقط یک قسمت تکیلا، یک قسمت کارآفرین و یک قسمت ستاره کشور اضافه کنید. آن را در تگزاس مخلوط کنید. و voila، نوشیدنی‌های با کیفیت Lone River آماده هستند تا جای خود را در دنیای کوکتل های کنسرو شده با طراوت

کتی بیل براون، بنیانگذار Lone River و میراندا لمبرت، همکار اهل تگزاس، به تازگی شرکتی چند ساله را اعلام کرد، نه فقط برای تبلیغ برند، اما برای ترویج رویاهای سایر مشاغل کوچک با زنان همفکر در راس آنها.

“میراندا لمبرت از آن دسته افرادی است که به من افتخار می کند که تگزاسی هستم. بیل براون می‌گوید که او از طریق فعالیت نمادین خود در موسیقی کانتری و فراتر از آن، نقش مهمی در مدرن‌سازی آرمان‌های غرب آمریکا ایفا کرده است. او یادداشتی برای من فرستاد که در آن شراکت ما را “درست و واقعی” توصیف می کرد و من دقیقاً همین احساس را داشتم. او تجسم روح پیشروی است که کسب و کار ما را ساخته است، و این یک رویا است که فرصتی برای دیدن برند ما از چشمان او داشته باشیم.”

بیل براون شروع شد Lone River تا حدودی سنت‌های غرب را با روح کشور مدرن ترکیب می‌کند و این برند را با اخلاق خودت انجام بده.

«آب Lone River Ranch Water از یک مکان واقعی و افراد واقعی می آید. خانواده من بیش از ۱۰۰ سال پیش در غرب تگزاس ساکن شدند. بیل براون توضیح می‌دهد که ما عمیقاً در اینجا در زادگاه کوکتل آبی مزرعه ریشه دوانده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم داستانی را که از کجا آمده و فرهنگی را که نشان می‌دهد، بگوییم. «من فکر می‌کنم در داستان برند ما یک اعتبار وجود دارد که تکرار آن سخت است و چیزی که واقعاً در بین مصرف‌کنندگان طنین‌انداز شده است. او به اشتراک گذاشت که داستان سرایی زیادی در دسته ما وجود ندارد، و معتقدم این چیزی است که به ما کمک کرده است تا ارتباط با مصرف کنندگان را برای ایجاد وفاداری عمیق تر کنیم. همانطور که شروع به دیدن این کوکتل در سراسر تگزاس و در سراسر ایالات متحده کردم، می‌خواستم مطمئن شوم که از کجا آمده و فرهنگ اطراف آن گم نشود.»

در اینجا، لمبرت به اشتراک می‌گذارد که چگونه می‌دانست که همکاری‌اش با بیل براون «درست و درست بوده است». واقعی.”

در طول مسیر، به نظر می رسد از شهرت خود برای کارهای خوب، عمدتاً با MuttNation استفاده کرده اید. بنابراین این یک سوئیچ برای شماست تا با یک برند نوشیدنی شریک شوید. آیا قبلاً از سوی حامیان مالی با شما تماس گرفته شده است؟ این فرصت چگونه متفاوت بود؟

ML: من دوست دارم که از پلتفرم خود برای چیزی استفاده کنم که واقعاً به آن علاقه دارم. MuttNation برای من بسیار مهم است. دیدن اینکه چگونه طرفداران من در مورد هدف ما برای پناه دادن به حیوانات جمع می شوند واقعاً سرگرم کننده است. تا آنجایی که مشارکت‌ها پیش می‌روند، اگر بخواهم با برند دیگری همکاری کنم، واقعاً باید منطقی و معتبر باشد. می‌خواهم با همه چیزهایی که در مورد آن هستیم هماهنگ باشد و چیزی باشد که واقعاً از آن لذت می‌برم. و زمان بندی همه چیز است. گاهی اوقات چیزها سر جای خود قرار می‌گیرند زیرا قرار است باشند.

آیا این واقعیت که Lone River منعکس کننده حرفه شما بود – زنی از تگزاس که چیزی بزرگ می سازد که بر ریشه های عمیق تگزاسی خود تکیه دارد – یکی از عوامل تعیین کننده بود؟

ML: بله، ارتباط تگزاس قطعاً عامل مهمی بود. به نظر می‌رسد که ما از نظر اخلاق، انگیزه و ماندن ما اشتراکات زیادی داریم صادقانه به آنچه هستیم. من فکر می‌کنم بسیاری از آن‌ها از نحوه بزرگ شدن هر دوی ما ناشی می‌شود، که ارزش کار سخت را می‌دانیم و احساس غرور نسبت به آنچه با جهان به اشتراک می‌گذاریم.

katie beal brown 1024x682 - شراکت جدید میراندا لمبرت با Lone River یک نان تست است
به ریشه های تگزاسی او
کتی بیل براون ، بنیانگذار Lone River

و شما فقط نام خود را قرض نمی دهید، درست است؟ به نظر می رسد شما و کتی [بیل براون] در حال برنامه ریزی برای ناهار و رویدادهای شبکه ای برای کارآفرینان زن در سراسر کشور هستید. چه امیدی به آن بخش از مشارکت دارید؟

ML: من بسیار هیجان‌زده هستم که با زنان شگفت‌انگیز دیگری ملاقات کنم و در مورد مسیرها و داستان‌های آنها بیاموزم. من همیشه سعی کرده ام زنان دیگر را در صنعت موسیقی ارتقا دهم، و من خوشحالم که این شانس را خواهیم داشت که این کار را به روش های بیشتری انجام دهیم. چیزهای زیادی وجود دارد که همه ما می توانیم از یکدیگر یاد بگیریم.

کتی تنها چهار سال پیش Lone River را راه‌اندازی کرد و از همان ابتدا می‌خواست شما را وادار به همکاری کند. این خیلی چیزها را در مورد عزم و اعتقاد او می گوید. با دانستن اینکه از روز اول در لیست آرزوهای او بودید، چه احساسی به شما دست می دهد؟

ML: این باعث افتخار است که بدانم برندی که در طول سال‌ها ایجاد کرده‌ایم و هر چیزی که من در آن ایستاده‌ام چیزی است که او آنقدر به آن احترام می‌گذارد که می‌خواست به نیروها بپیوندد. من بسیار مفتخرم که او به من فکر کرد و امیدوارم این منجر به کارهای جالب زیادی شود که می توانیم با هم انجام دهیم.

ریشه های تگزاسی شما واقعا برای شما مهم است. این فقط جایی نیست که شما اهل آن هستید؛ این چیزی است که شما هستید آیا می‌توانید در مورد اینکه چرا تربیت شما در لیندل [، تگزاس] هنوز برای شما مهم است، صحبت کنید؟

ML: من یک تگزاسی بسیار مغرور هستم! لیندل مکان بسیار خوبی برای بزرگ شدن بود. یک شهر کوچک معمولی با فوتبال جمعه شب و کلیسا در صبح یکشنبه بود. فکر می‌کنم این پایه دلیلی است که من توانسته‌ام روی زمین بمانم و واقعاً برخی از بخش‌های سخت این مسیر شغلی را پشت سر بگذارم.

خارج از موسیقی و بشردوستانه سگ های نجات، شما در طول مسیر با مزاحمت های جانبی روبرو بوده اید: شراب سازی Red 55 شما در لیندل، فروشگاه پینک پیستول شما، خط تولید پوشاک Idyllwind شما و اخیراً، بار کازا روزا در نشویل [، تنسی] شما. آیا این سرمایه‌گذاری جدید تنها راه دیگری است که می‌توانید از آن انشعاب پیدا کنید و «میراندا لمبرت» را برای چیزی حتی بزرگ‌تر از موسیقی‌ای که می‌سازید معرفی کنید؟

ML: برای من، همه چیز با موسیقی شروع می شود و هر چیز دیگری بسط آن است. من به آنچه در موسیقی کانتری ساخته ایم افتخار می کنم و می توانیم از آن برای گسترش و به اشتراک گذاشتن یک سبک زندگی کامل با طرفداران خود استفاده کنیم. همچنین به من اجازه می‌دهد خلاقیت خود را به روش‌های جدید گسترش دهم و الهام بگیرم، که به نفع موسیقی نیز است.

چگونه تعادل دلخواه کار و زندگی را حفظ می کنید، در حالی که بسیاری از کارهایی که انجام می دهید مربوط به کار است: ساخت موسیقی کانتری، کار بر روی این سرمایه گذاری های خارجی، جستجوی پروژه های پرشور و اکنون به زنان در داخل و خارج از تگزاس کمک می‌کنید که برای آن تلاش کنند؟

ML: من یاد گرفتم در چند سال گذشته خیلی بهتر از روزهای اولیه ام تعادل برقرار کنم. گاهی اوقات فهمیدن آن سخت می شود، اما بسیار مهم است که کمی زندگی کنیم و واقعاً نفس بکشیم.

آب مورد علاقه شما در مزرعه داری رودخانه لون چیست؟ و چگونه آن را می نوشید؟ بیرون از قوطی، روی یخ، با پاشیدن چیزی اضافی؟

ML: من همه آنها را به دلایل مختلف دوست دارم! من عاشق این هستم که بتوانیم یک نوشیدنی عالی را در یک قوطی میل کنیم زیرا تهیه کردن در پشت صحنه یا زمانی که در جریان هوا هستیم آسان می کند – و من هیجان زده هستم که آنها را در تابستان امسال در رودخانه شناور کنم. آنها همچنین به عنوان یک میکسر عالی با کمی چیز اضافی کار می کنند!

***

این همکاری جدید تنها دلیل دیگری است بر این که زنان تگزاس همه چیز مشترک دارند. در مورد لمبرت و بیل براون، عشق به تگزاس، آب مزرعه و موسیقی وجود دارد.

بیل براون می‌گوید: «این یک رویا است که فرصت کار با کسی را داشته باشم که نه تنها به او احترام می‌گذارم، بلکه موسیقی او الهام‌بخش بسیاری از سفر من بوده است». آلبوم او [نوارهای] Marfa برای من نزدیک به خانه بازدید می کند (در فاصله چند کیلومتری مزرعه ما ضبط شده است) و همیشه مورد علاقه خواهد بود.”

در Tequila Does، لمبرت را در حال آواز خواندن ستایش ماده اصلی Lone River تماشا کنید:

عکس‌ها از رودخانه تنها

9097b8b07763261c417e5ec2914c71c2?s=150&d=mp&r=g - شراکت جدید میراندا لمبرت با Lone River یک نان تست است
به ریشه های تگزاسی او

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی