عمومیمقالات

چگونه با راب کراس و کارن در مورد ریزاسترس ها صحبت کنیم دیلون

چگونه با راب کراس و کارن در مورد ریزاسترس ها صحبت کنیم
دیلون

آیا تا به حال در پایان روز احساس خستگی و استرس کرده اید، بدون اینکه دلیل خوبی داشته باشید؟ همانطور که معلوم است، دلیلی برای این وجود دارد. ریزاسترس ها لحظات و فعل و انفعالات کوچکی هستند که زیر رادار پاسخ جنگ یا گریز ما پرواز می کنند و بر بدن ما تأثیر می گذارند همانطور که استرس معمولی انجام می دهد. با این حال، بر خلاف استرس، ما همیشه نمی دانیم چگونه شناسایی کنیم، درباره آن صحبت کنیم یا در مورد آنها این لحظات را به عقب برانید. درعوض، ما به آنها اجازه می‌دهیم افزایش پیدا کنند و به نوبه خود سطوح استرس بیشتری را تجربه کنند در بلند مدت.

راب کراس و کارن دیلون مصاحبه‌های بی‌شماری برای کتاب جدید خود، اثر ریزاسترس انجام دادند و دریافتند که «استرس‌ای که ما ایجاد می‌کنیم به‌طور اجتناب‌ناپذیری به شکلی متفاوت به ما بازمی‌گردد، و بنابراین هر چه کمتر به گفته کراس، ایجاد کنید، کمتر برمی گردید. شناسایی و تغییر نحوه پردازش این لحظات نیازمند تلاش است، اما کاملاً ممکن است. با این حال، باید مراقب باشید – تلاش برای شناسایی و تغییر تجربیاتی که باعث ایجاد استرس‌های ریز در هر حوزه‌ای از زندگی شما می‌شوند، دستوری برای شکست است. در عوض، مهم است که فقط چند حوزه را به طور همزمان شناسایی کنید.

Cross، Dillon و Brilliant Thoughts مجری تریستان آهومادا درباره چگونگی روابط بهزیستی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، لحظاتی که کراس و دیلون اقدامی انجام داده اند. فشارهای ریز خود را و چگونه می توانیم تاب آوری ایجاد کنیم و ذخایر عاطفی برای مقابله با استرس های ریز در زندگی روزمره ما.

ذکر شد:

راب کراس و کارن دیلون نویسندگان تأثیر میکرواسترس: چگونه هستند چیزهای کوچک روی هم انباشته می شوند و مشکلات بزرگ ایجاد می کنند — و در مورد آن چه باید کرد.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - چگونه با راب کراس و کارن در مورد ریزاسترس ها صحبت کنیم
دیلون

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی