خبر

فروش ۲۴ میلیارد تومانی صنایع دستی و سوغات در مازندران

فروش ۲۴ میلیارد تومانی صنایع دستی و سوغات در
مازندران

صادق برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه‌اندازی ۲۸ نمایشگاه صنایع دستی ایام نوروز در استان افزود: در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ غرفه برگزار شد و استقبال از آن مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه سوغات و صنایع دستی استان های مختلف کشور و استان مازندران در قالب این نمایشگاه به معرض فروش به نمایش گذاشته شده است، گفت: استقبال از این نمایشگاه خوشبختانه مطلوب بوده است.

برزگر میزان فروش و درآمد هنرمندان صنایع دستی را در قالب نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز ۲۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: راه اندازی نمایشگاه های دائمی و حرفه‌ای فروش از جمله برنامه میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان آن به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار هنرمندان صنایع دستی را بیش از ۸ هزار نفر به عنوان کرد و گفت: این افراد در حوزه‌های مختلف صنایع دستی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۲۰ میلیون مسافر شب در استان اقامت کردند، سهم روستاهای استان را از این میزان بیش از ۴ میلیون نفر ذکر کرد.گ

مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران با اشاره به استقبال مسافران است جاذبه های گردشگری نیز گفت در سریال مسافران نیست از این جاذبه ها در تعطیلات عید نوروز و غیره استفاده کردند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی