عمومی

کم فروش مجدد موجودی خانه، تقاضای خانه جدید را افزایش می دهد

کم فروش مجدد موجودی خانه، تقاضای خانه جدید را افزایش می دهد

طبق گزارش انجمن ملی سازندگان خانه گزارش برای ماه مارس، سازندگان در ماه آوریل محتاطانه خوشبین بودند زیرا موجودی فروش مجدد محدود به افزایش تقاضا در بازار خانه.

اعتماد سازندگان به بازار خانه های تک خانواری نوساز در آوریل با یک واحد افزایش به ۴۵ رسید. بر اساس (NAHB)/شاخص بازار مسکن ولز فارگو (HMI).

“NAHB گفت: “برای چهارمین ماه متوالی، اعتماد سازندگان به دلیل عدم موجودی فروش مجدد علیرغم افزایش نرخ بهره افزایش یافته است.” رئیس Alicia Huey، سازنده و توسعه دهنده خانه های سفارشی از بیرمنگام، آلا. “سازندگان توجه دارند که کاهش بیشتر در نرخ های وام مسکن، به زیر ۶٪، باعث افزایش تقاضا برای مسکن خواهد شد.”

بر اساس Realtor. دات کام، فروشندگان خانه در ماه مارس فعالیت کمتری داشتند و ۲۰٫۱ درصد خانه های کمتری نسبت به سال گذشته برای فروش فهرست شده بودند. خانه‌ها ۵۴ روز را در بازار سپری کردند، که ۱۸ روز بیشتر از سال گذشته است (اما همچنان کوتاه‌تر از قبل از همه‌گیری). در مقایسه با مارس ۲۰۲۲، خانه‌های کمتری در طول مارس ۲۰۲۳ تحت قرارداد قرار گرفتند.

مشکلات تامین مصالح ساختمانی همچنان ادامه دارد، اکنون دسترسی به تجهیزات ترانسفورماتور الکتریکی را نیز شامل می‌شود. کمبود ترانسفورماتور برق در سراسر کشور است که می‌تواند توسعه مسکن جدید را به تأخیر بیندازد.

ترانسفورماتورها برای اتصال خانه‌ها به خطوط برق و تحویل برق مورد نیاز هستند.

با این وجود، به نظر می‌رسد خریداران تمرکز خود را تغییر می‌دهند. به گفته رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB، از فروش مجدد خانه ها به خانه های جدید.

“در حال حاضر، یک سوم موجودی مسکن نوساز است، در مقایسه با هنجارهای تاریخی که کمی بیش از ۱۰ درصد است.» دیتز گفت. «خریداران بیشتری که به دنبال خانه‌های جدید هستند، همراه با استفاده از مشوق‌های فروش، از فروش خانه‌های جدید از ابتدای سال ۲۰۲۳ حمایت کرده‌اند.»

بررسی HMI نشان می‌دهد که سهم سازندگانی که قیمت خانه‌ها را کاهش می‌دهند، همچنان رو به کاهش است. از آنجایی که ۳۰ درصد گفتند که قیمت ها را در آوریل کاهش دادند، در مقایسه با ۳۱ درصد در مارس و فوریه، ۳۵ درصد در دسامبر و ۳۶ درصد در نوامبر.

میانگین کاهش قیمت در آوریل ۶ درصد بود. در ماه فوریه و مارس اما کمتر از ماه دسامبر (۸٪). سهم سازندگانی که از مشوق‌هایی برای تقویت فروش استفاده می‌کنند از ۵۷ درصد در فوریه به ۵۸ درصد در مارس تا اکنون ۵۹ درصد در آوریل افزایش یافته است، اما همچنان نسبت به دسامبر گذشته (۶۲ درصد) کمتر است.

برگرفته از نظرسنجی ماهانه ای که NAHB برای بیش از ۳۵ سال انجام می دهد، NAHB/Wells Fargo HMI ادراک سازنده را از فروش فعلی خانه های تک خانواده و انتظارات فروش برای شش ماه آینده به عنوان “خوب”، “عادلانه” یا “منصفانه” ارزیابی می کند. “فقیر.” این نظرسنجی همچنین از سازندگان می‌خواهد که ترافیک خریداران احتمالی را به‌عنوان «بالا به خیلی زیاد»، «متوسط» یا «کم تا خیلی کم» رتبه‌بندی کنند.

از امتیازات هر مؤلفه برای محاسبه شاخص تنظیم‌شده فصلی استفاده می‌شود. که در آن هر عدد بیش از ۵۰ نشان می‌دهد که سازندگان بیشتر شرایط را خوب می‌دانند تا ضعیف.

شاخص HMI که شرایط فعلی فروش را در آوریل اندازه‌گیری می‌کند، دو واحد افزایش یافت و به ۵۱ رسید و انتظارات فروش نمودار قطعه در شش ماه آینده سه افزایش یافت. امتیاز به ۵۰ می رسد. این اولین باری است که این مؤلفه ها هر دو به محدوده ۵۰+ از ژوئن ۲۰۲۲ بازگشته اند. سنج اندازه گیری ترافیک خریداران احتمالی بدون تغییر در ۳۱ باقی مانده است. این اولین بار است که مولفه ترافیک در سال ۲۰۲۳ بهبود نمی یابد.

با نگاهی به میانگین‌های متحرک سه ماهه برای نمرات منطقه‌ای HMI، شمال شرق چهار امتیاز افزایش یافت و به ۴۶ رسید، غرب میانه با دو امتیاز افزایش به ۳۷، جنوب چهار امتیاز به ۴۹ افزایش یافت و غرب چهار امتیاز به ۳۸ رسید.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی