عمومی

بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال در 2023

بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال در
۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

افراد خوداشتغال اغلب مالیات منحصر به فردی دارند الزاماتی که مدیریت آنها در طول فصل مالیات می تواند طاقت فرسا باشد. خوشبختانه، نرم افزار مالیاتی می تواند به شما در درک نحوه ثبت مالیات بر خوداشتغالی کمک کند و با ساده کردن فرآیند تشکیل پرونده و ارائه راهنمایی در مورد کسرهای موجود و قوانین ۱۰۹۹، فرآیند را آسان‌تر کنید. در این مقاله، چندین گزینه نرم افزار مالیاتی را خواهید دید که برای افراد خوداشتغال بهترین هستند و ترکیبی از کاربر پسند بودن، مقرون به صرفه بودن و ویژگی های قوی را ارائه می دهند.



نرم افزار مالیاتی چیست؟

نرم افزار Tax یک برنامه دیجیتالی است که فرآیند پیچیده ثبت مالیات را ساده می کند. این کمک می کند تا مالیات های خود را به طور دقیق محاسبه، تهیه و ارسال کنید، در حالی که تضمین می کند از همه کسرهایی که واجد شرایط آنها هستید استفاده می کنید. نیاز به استخدام حسابدار یا سرمایه گذاری در ابزارهای گران قیمت را از بین می برد. بهترین نرم افزار مالیاتی برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا آماده سازی مالیات را آسان تر کند. و کارآمدتر است.

چرا باید نرم افزار حسابداری خوداشتغالی را در نظر بگیرید؟

نرم افزار حسابداری خوداشتغال در سال ۲۰۲۳ مزایای بسیاری را برای صاحبان مشاغل ارائه می دهد. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا باید از نرم افزار مالیاتی استفاده کنید:

  • پرونده مالیاتی را ساده می کند: نرم افزار حسابداری خوداشتغال فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی را خودکار می کند، کاهش خطاها و صرفه جویی در زمان، بنابراین می توانید بیشتر روی شغل های خوداشتغالی سرگرم کننده خود تمرکز کنید.
  • درآمدها و هزینه ها را سازماندهی می کند: نرم افزار درآمد و هزینه ها را دسته بندی می کند و به شما کمک می کند جریان نقدی را ردیابی کنید و کسر مالیات را شناسایی کنید.
  • در زمان واقعی ارائه می دهد. بینش‌های مالی: نرم‌افزار حسابداری خوداشتغال بینش‌های مالی را در زمان واقعی ارائه می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرید.
  • امنیت داده‌ها را فراهم می‌کند: نرم‌افزار به‌طور ایمن مالی شما را ذخیره می‌کند. داده ها، از شما در برابر نقض یا از دست دادن داده ها محافظت می کند.
  • مقرون به صرفه و استفاده آسان: اکثر افراد خوداشتغال گزینه‌های نرم‌افزار حسابداری مقرون‌به‌صرفه و کاربرپسند هستند، و آنها را برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای در دسترس قرار می‌دهد.

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال در
2023

Best Self-Employed Tax Software برنامه‌ها

برای کمک به شما در انتخاب بهترین نرم‌افزار مالیاتی خوداشتغالی برای کسب‌وکارتان، فهرستی از برترین‌ها را گردآوری کرده‌ایم. گزینه های موجود این برنامه ها به دلیل رابط های کاربر پسند، ویژگی های جامع و مقرون به صرفه بودن متمایز هستند.

۱٫ Turbotax Self Employed

TurboTax Self-Employed یک راه حل مالیاتی با هدف مستقل است پیمانکاران و فریلنسرها در ایالات متحده با امتیاز ۴٫۶/۵ از ۹۴۶۳ بررسی، TurboTax Self-Employed طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد، از جمله کسرهای خاص صنعت، جستجوی ۵۰۰ کسر مالیات و اعتبار، ارزیابی ریسک حسابرسی شخصی، و راهنمایی مالیات بر خوداشتغالی. این نرم‌افزار به زبان اسپانیایی نیز موجود است.

TurboTax Self Employed راهنمایی گام به گام ارائه می‌دهد، به کاربران اجازه می‌دهد فرم‌های ۱۰۹۹-NEC و ۱۰۹۹-K خود را به‌طور خودکار پر کنند و با حساب‌های مالی همگام شوند. برای یافتن و طبقه بندی کسرهای مربوط به کار. هزینه این نرم افزار ۱۱۹ دلار برای اظهارنامه مالیاتی فدرال و ۵۹ دلار برای مالیات های ایالتی است.

۲٫ Quickbooks خوداشتغال

QuickBooks Self-Employed به کسب و کارهای کوچک و پیمانکاران مستقل ابزارهای حسابداری اولیه را برای کمک به آنها در پیشبرد ارائه می دهد. ویژگی‌ها عبارتند از ردیابی مسافت پیموده شده به‌طور خودکار از طریق GPS، وارد کردن هزینه‌ها از حساب‌های بانکی، سازمان‌دهی رسیدها از طریق دسته‌بندی عکس، اجرای گزارش‌های داخلی برای تجزیه و تحلیل عملکرد کسب‌وکار، و برآورد و ثبت مالیات.

این نرم‌افزار سه طرح انعطاف‌پذیر را ارائه می‌کند. سطوح مختلف ویژگی‌ها، از جمله بسته‌ای با Intuit TurboTax Self-Employed که پرداخت مستقیم مالیات‌های تخمینی سه ماهه و دسترسی به CPAهای واقعی برای مشاوره و کمک در تشکیل پرونده را امکان‌پذیر می‌سازد. QuickBooks همچنین به‌طور خودکار تمام تراکنش‌های بانکی و کارت اعتباری را برای ردیابی بی‌وقفه درآمد و هزینه‌ها همگام‌سازی می‌کند.

۳٫ H&R Block خوداشتغال آنلاین

H&R Block یک سرویس ثبت مالیات آنلاین را ارائه می دهد که به طور خاص برای افراد خوداشتغال و صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. این سرویس شامل ویژگی هایی مانند راهنمایی شخصی، پشتیبانی فنی، و ردیابی هزینه، و همچنین واردات آسان درآمد Uber و پشتیبانی برای گزارش فروش ارزهای دیجیتال است.

H&R Block چندین ضمانت از جمله ضمانت بازپرداخت حداکثر و ضمانت صحت این سرویس همچنین دسترسی به پشتیبانی فنی تلفنی یا چت زنده و امکان سازماندهی دیجیتالی اسناد مالیاتی را تا شش سال فراهم می کند. هزینه آن ۱۱۵ دلار

به‌علاوه ۴۵ دلار برای هر ایالت ثبت‌شده است.

۴٫ TaxSlayer خود اشتغالی

TaxSlayer خدمات آماده سازی مالیاتی را برای افراد خوداشتغال، از جمله صاحبان مشاغل کوچک، پیمانکاران و کسانی که درآمد ۱۰۹۹ و W-2 دارند، ارائه می دهد. هزینه این سرویس ۵۹٫۹۵ دلار به اضافه هزینه های ایالتی است و برای وارد کردن درآمد و هزینه های کسب و کار، به حداکثر رساندن کسرها، و دسترسی به نکات و منابع مالیاتی پشتیبانی می کند.

کاربران همچنین به یک متخصص مالیاتی با تخصص خوداشتغالی برای پیچیده تر دسترسی دارند. سوالات مالیاتی و دفاع حسابرسی به مدت سه سال. یادآوری پرداخت مالیات نیز برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری در دسترس است. TaxSlayer بیش از ۵۰ سال است که کار می کند و دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵ در Trustpilot است.

۵٫ FreeTaxUSA

FreeTaxUSA یک نرم افزار تهیه مالیات است که به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد مالیات های فدرال و ایالتی خود را تهیه و به صورت الکترونیکی ارسال کنند. مالیات فدرال رایگان است در حالی که اظهارنامه مالیاتی ایالتی ۱۴٫۹۹ دلار است. این نرم افزار از اشکال و کسورات مالیاتی مختلف، از جمله درآمد خوداشتغالی، درآمد اجاره، هزینه های بیمه درمانی، هزینه های خودرو و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

این شرکت از خدمات اختیاری و اظهارنامه مالیاتی ایالتی درآمد کسب می کند. این پلتفرم همچنین پشتیبانی از مشتری را ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که کاربران در صورت خوداشتغالی، مالکیت خانه یا سرمایه‌گذاری، هزینه اضافی را برای پرونده پرداخت نخواهند کرد. FreeTaxUSA بیش از ۵۰ میلیون اظهارنامه مالیاتی را به طور ایمن در IRS ارسال کرده است.

۶٫ TaxAct خود اشتغالی

TaxAct Self-Employed خدمات آماده سازی مالیاتی را برای مترجمان آزاد، پیمانکاران مستقل، صاحبان مشاغل کوچک و مالکان انحصاری ارائه می دهد. آن‌ها به کاربران کمک می‌کنند از همه کسرهای مالیاتی که واجد شرایط آن هستند استفاده کنند و در تمام طول سال از مالیات‌های تجاری و سه ماهه پشتیبانی می‌کنند.

TaxAct می‌تواند داده‌ها را از اظهارنامه‌های TurboTax و H&R Block وارد کند و محصولات آن‌ها به راحتی قابل دریافت است. استفاده، دقیق و ایمن TaxAct Alerts تضمین می کند که کاربران از اشتباهات، حذفیات و فرصت های از دست رفته پس انداز مالیاتی جلوگیری کنند. TaxAct همچنین حداکثر ضمانت بازپرداخت، Xpert Assist و ۱۰۰K دلار ضمانت دقت را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند تا هفت سال پس از ثبت به اظهارنامه‌های قبلی دسترسی داشته باشند و آن را چاپ کنند.

۷٫ eSmart Tax Premium

eSmart Tax یک سرویس آماده سازی مالیاتی است که بسته Premium خود را با قیمت ۸۵٫۹۵ دلار ارائه می دهد که برای صاحبان مشاغل کوچک یا کسانی که درآمدهای کمتری دارند مناسب است. این بسته درآمد خوداشتغالی و کسورات مربوطه، درآمد اجاره یا کشاورزی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

eSmart Tax محاسبات سریع و دقیق را تضمین می کند و وعده بازپرداخت هرگونه جریمه یا سود ناشی از محاسبات اشتباه را می دهد. این توسط Liberty Tax پشتیبانی می شود و ویژگی هایی مانند حفاظت از حسابرسی و بررسی معافیت مالیاتی را ارائه می دهد. eSmart Tax دقت ۱۰۰٪ را تضمین می کند و قول می دهد که بزرگترین بازپرداخت مالیات ممکن را ارائه دهد یا هزینه های آماده سازی مالیات را بازپرداخت کند.

۸ . E-file.com Premium Plus

E-file.com نرم افزار تهیه مالیات آنلاین را ارائه می دهد که به افراد کمک می کند مالیات بر درآمد خود را سریع، آسان و دقیق ثبت کنند. کاربران می توانند برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنند، اطلاعات مالیاتی و ارقام درآمد و هرگونه کسر را وارد کنند، و نرم افزار بازده آنها را محاسبه و آماده می کند.

E-file.com نرم افزار مالیاتی آنلاین با امکانات کامل را در آدرس زیر ارائه می دهد. تخفیف قابل توجه برای سایر برنامه ها فایل الکترونیکی Premium Plus 37.49 دلار به علاوه ۲۲٫۴۹ دلار برای ایالت با کد کوپن است.

۹٫ FreshBooks

FreshBooks یک نرم افزار حسابداری کاربرپسند و برتر برای خود کار است. افراد شاغل حسابداری، صورتحساب، ردیابی زمان و گزارش دهی را بدون دردسر می کند. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد کارهایی مانند سازماندهی هزینه ها، ردیابی زمان و پیگیری مشتریان را به صورت خودکار انجام دهند.

FreshBooks راه حل های پرداخت آنلاین را ارائه می دهد که به کاربران ۱۱ روز سریعتر پرداخت می کند، یادآوری های تاخیر پرداخت خودکار را ارسال می کند و اجازه می دهد ایجاد پروفایل های تکرارشونده با FreshBooks، کاربران می‌توانند به راحتی هزینه‌های کسب و کار را سازماندهی کنند و ساعت‌های قابل پرداخت را پیگیری کنند.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-1 leader-1560 adtester-container adtester-container-560" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-1">

۱۰٫ جکسون هویت آنلاین

Jackson Hewitt Online تشکیل پرونده مالیاتی آنلاین را با هزینه ثابت ۲۵ دلار با تضمین بیشترین بازپرداخت ارائه می دهد. این سرویس دستورالعمل های گام به گام، پشتیبانی از چت زنده و بررسی خودکار خطا را ارائه می دهد. همچنین ویژگی‌های امنیتی، از جمله تأیید هویت دو مرحله‌ای، انتقال داده‌های رمزگذاری‌شده، و هشدارهای مربوط به فعالیت حساب را فراهم می‌کند.

جکسون هویت همچنین خدمات ثبت مالیات حضوری را با ساعت‌ها و مکان‌های انعطاف‌پذیر و طیف وسیعی از موارد ارائه می‌کند. تضمین هایی، از جمله ضمانت حداکثر بازپرداخت و ضمانت دقت مادام العمر.

نحوه انتخاب بهترین نرم افزار مالیاتی برای خود اشتغالی< span class="ez-toc-section-end"/>

انتخاب بهترین نرم افزار مالیاتی برای افراد خوداشتغال می تواند بسیار دشوار باشد. برای آسان‌تر کردن کار، در اینجا چهار عامل وجود دارد که باید هنگام تصمیم‌گیری در نظر بگیرید:

فرم‌های مالیاتی موجود

همه برنامه‌های نرم‌افزار مالیاتی از هر فرم مالیاتی پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین مهم است که بررسی کنید آیا برنامه‌ای که در نظر دارید از فرم‌های مورد نیاز شما پشتیبانی می‌کند یا خیر.

هزینه

هزینه یک عامل اساسی هنگام انتخاب مالیات است نرم افزار برای افراد خوداشتغال برخی از برنامه‌ها نسخه‌های رایگان با ویژگی‌های محدود را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر برای خدمات خود حق بیمه دریافت می‌کنند.

کاربر دوستی

به دنبال یک برنامه نرم افزار مالیاتی بگردید که بصری و کاربرپسند باشد. این نرم‌افزار باید راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های روشنی را در طول فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی ارائه دهد.

پشتیبانی مشتری

اگر در پرونده مالیاتی تازه کار هستید یا به کمک نیاز دارید، به دنبال برنامه ای باشید که پشتیبانی کافی از مشتری را ارائه دهد. برخی از برنامه‌ها پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی چت یا پشتیبانی ایمیل را ارائه می‌دهند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

آیا می‌توانید افراد خوداشتغال مالیات خود را ثبت می کنند؟

بله، افراد خوداشتغال می توانند مالیات خود را با استفاده از نرم افزار مالیاتی یا فرم های کاغذی ثبت کنند. با این حال، برای اطمینان از انطباق و به حداقل رساندن خطاها، درک خوب قوانین و مقررات مالیاتی مهم است.

آیا می توان افراد خوداشتغال مالیات را به صورت رایگان ثبت می کنند؟

بله، افراد خوداشتغال ممکن است واجد شرایط ارسال مالیات خود به صورت رایگان با استفاده از نرم افزارهای مالیاتی خاص باشند. برنامه هایی مانند FreeTaxUSA یا با استفاده از گزینه های پرونده رایگان ارائه شده توسط IRS. شرایط واجد شرایط بودن بسته به برنامه متفاوت است.

آیا اگر خودتان کار می کنید بهتر است از یک تهیه کننده مالیات یا نرم افزار مالیاتی استفاده کنید. شاغل هستید؟

تصمیم برای استفاده از تهیه کننده مالیاتی یا نرم افزار به اولویت شخصی، بودجه و وضعیت مالیاتی شما بستگی دارد. نرم افزار مالیاتی اغلب مقرون به صرفه تر و کاربرپسندتر است، در حالی که یک تهیه کننده مالیات می تواند راهنمایی و مشاوره شخصی ارائه دهد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-3-0" ezaw="336" ezah="280" class="ezoic-ad"/>

بهترین نرم افزار حسابداری برای مالیات دهندگان خوداشتغال چیست؟

بهترین نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری برای مالیات دهندگان خوداشتغال به نیازها و بودجه خاص شما بستگی دارد. گزینه های محبوب عبارتند از QuickBooks Self-Employed، FreshBooks، و TaxSlayer Self-Employed.

کدام نرم افزار محاسبه مالیات است. هزینه های کسب و کار خوداشتغالی؟

بسیاری از برنامه های نرم افزار مالیاتی ویژگی هایی را برای محاسبه و کسر هزینه های مشاغل خوداشتغالی ارائه می دهند. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از TurboTax Self-Employed، H&R Block Self-Employed و TaxAct Self-Employed.

تصویر:

hr class=”clear”/>بیشتر در: نرم‌افزار و برنامه ها


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی