عمومی

OpenAI برنامه Bug Bounty را برای تقویت هوش مصنوعی راه اندازی کرد امنیت

OpenAI برنامه Bug Bounty را برای تقویت هوش مصنوعی راه اندازی کرد
امنیت

OpenAI برنامه Bug Bounty خود را اعلام کرد و از محققان امنیتی، هکرهای اخلاقی و علاقه مندان به فناوری دعوت کرد تا در شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های هوش مصنوعی شرکت همکاری کنند. این ابتکار از مأموریت OpenAI برای ایجاد فناوری هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد و قابل اعتماد پشتیبانی می‌کند.

این شرکت با Bugcrowd، یک پلت‌فرم پیشرو در بخش پاداش باگ، برای مدیریت فرآیند ارسال و پاداش همکاری کرده است. برنامه OpenAI Bug Bounty با هدف شناسایی و پاداش دادن به بینش‌های ارزشمند محققان امنیتی که به ایمنی فناوری کمک می‌کنند، می‌پردازد.

با شرکت در این برنامه، محققان می‌توانند آسیب‌پذیری‌ها، اشکالات یا نقص‌های امنیتی را که در سیستم‌های OpenAI کشف کرده‌اند گزارش کنند. . OpenAI بر اساس شدت و تاثیر مسائل گزارش شده، جوایز نقدی ارائه می دهد، با جوایزی از ۲۰۰ دلار برای یافته های کم شدت تا ۲۰,۰۰۰ دلار برای اکتشافات استثنایی.

OpenAI اهمیت شفافیت و همکاری را در این زمینه تصدیق می کند. پرداختن به چالش های ناشی از فناوری پیچیده هوش مصنوعی. برنامه Bug Bounty با دعوت از جامعه جهانی محققان امنیتی برای مشارکت در تخصص و هوشیاری خود، قصد دارد فناوری OpenAI را برای همه کاربران ایمن تر کند.

برای کسانی که علاقه مند به مشارکت بیشتر در طرح های امنیتی OpenAI هستند، این شرکت تشویق می کند. متقاضیان برای کشف نقش های امنیتی باز در صفحه مشاغل خود. با راه‌اندازی برنامه Bug Bounty، OpenAI تعهد خود را به اطمینان از ایمن ماندن فناوری پیشرفته هوش مصنوعی به نفع همه نشان می‌دهد.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: /p>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی