عمومی

تحقیقات نشان می دهد که مراقبت از حیوان خانگی باعث بهبود سلامتی می شود. در اینجا درس بزرگتر برای هر مدیر عامل است

تحقیقات نشان می دهد که مراقبت از حیوان خانگی باعث بهبود سلامتی می شود.
در اینجا درس بزرگتر برای هر مدیر عامل است

مراقبت از حیوان خانگی می تواند رفاه شما را بهبود بخشد زیرا برخی از نیازهای بسیار اساسی انسان را برآورده می کند. این یافته یک مطالعه جذاب توسط روانشناسان در دانشکده روانشناسی باروخ ایوچر در اسرائیل است. . این یافته‌ها پیامدهای گسترده‌تری برای هر مؤسس شرکت یا رهبر کسب‌وکار در مورد چگونگی ایجاد انگیزه در همه کارکنان دارد – حتی آن‌هایی که حیوانات خانگی ندارند.

علم مدت‌هاست که “اثر حیوان خانگی” را تشخیص داده است، ارتباط ثابت شده بین مالکیت حیوان خانگی و بسیاری از مزایا، از جمله استرس کمتر، تیم سازی بهبود یافته و با افزایش سن عملکرد شناختی بهتری دارد. اما دقیقاً چرا زندگی با یک حیوان خانگی برای ما بسیار خوب است< /a>؟ این چیزی است که محققان اسرائیلی قصد کشف آن را داشتند.

آنها ۱۰۴ صاحب سگ را به مدت ۲۱ روز تحت تعقیب قرار دادند و از آنها خواستند که یک دفترچه در مورد آنها داشته باشند. تعامل با حیوانات خانگی خود، و پرسیدن سوالات زیادی در مورد ماهیت آن تعاملات و احساس آنها در حین انجام آنها. محققان دریافتند که آنچه آنها «نیاز به حمایت» نامیدند – یعنی مراقبت از نیازهای سگ – بیشترین مزایای روانی را داشت. این مزایا بیشتر از زمانی بود که انسان‌ها می‌گفتند سگ به نیازهای آنها رسیدگی می‌کند (مثلاً برای همنشینی)، یا اینکه آنها به سادگی اجازه می‌دهند حیوانات خانگی‌شان خودشان باشند.

محققان به دلیل نظریه خود تعیین کننده. این چارچوب معتقد است که بیشتر ما خواهان استقلال، شایستگی هستیم و ارتباط برای احساس انگیزه و خوشحالی. البته داشتن حیوان خانگی که دوستش داریم یا حتی دوستش داریم می تواند آرزوی ما برای ارتباط را برآورده کند و این تا حدی تاثیر حیوان خانگی را توضیح می دهد. اما، این محققان دریافتند، مراقبت از آن حیوان خانگی نیاز ما به خودمختاری را برآورده می‌کند، زیرا به ما این امکان را می‌دهد که احساس کنیم که عامل ایجاد هستیم، یعنی اعمال ما تفاوت ایجاد می‌کند. و با فرض اینکه در مراقبت از حیوانات خانگی خود خوب باشیم، به ما این امکان را می دهد که احساس شایستگی نیز داشته باشیم.

در مورد گربه ها نیز کار می کند.

همه اینها در حال حاضر برای من بسیار مرتبط است، زیرا من و شوهرم گربه ای مسن به نام هملین داریم که بیش از یک سال پیش به سرطان کبد مبتلا شد. که به طور معجزه آسایی هنوز زنده است و زندگی شادی دارد. این گربه فوق العاده راحت مورد علاقه همه است — گاهی اوقات وقتی در خانه نیستیم دوستان ما فقط برای دیدن او به آنجا می آیند. ما زمان و تلاش زیادی را صرف مراقبت از او کردیم و قطعاً آن احساس استقلال، شایستگی و ارتباطی را که صاحبان سگ در مطالعه تجربه کردند به ما می‌دهد. وقتی دامپزشک ما اخیراً به ما گفت که چقدر از اینکه هاملین هنوز زنده است و به خوبی کار می کند شگفت زده شده است، ما از رضایت و غرور درخشیدیم.

البته این احساس خودمختاری تنها ناشی از مراقبت از حیوانات خانگی نیست. مراقبت از سایر انسان‌ها همچنین می‌تواند ترکیبی جادویی از استقلال، شایستگی و ارتباط را به ما بدهد. و اینجاست که درس رهبری مطرح می شود.

اگر شما یک بنیانگذار شرکت یا رهبر کسب و کار هستید، یک نتیجه گیری واضح است از تحقیقات اسرائیلی این است که اگر برای شرکت شما امکان پذیر است، از حیوانات خانگی استقبال کنید محل کار می تواند ایده بسیار خوبی باشد. اما درس دوم و مهم‌تری در مورد اینکه واقعاً چه چیزی به کارکنان احساس خوشبختی در محل کار می‌دهد وجود دارد. ممکن است قبلاً یاد گرفته باشید که افرادی که برای شما کار می‌کنند اغلب در استقلال رشد کنید. هرچه بیشتر احساس کنند که بر کار خود مسلط هستند و کاری که انجام می دهند در طرح بزرگ کارها اهمیت دارد، احتمالاً انگیزه بیشتری خواهند داشت. اما این تنها یکی از عناصر تئوری تعیین سرنوشت است. شما می توانید با ترکیب این استقلال با فرصت هایی برای کارمندان خود که احساس شایستگی و ارتباط داشته باشند، تأثیر کامل را به دست آورید. تشویق آنها به راهنمایی یا آموزش اعضای جدیدتر تیم یکی از راه های ایجاد این احساسات است. دعوت از آنها برای ارائه ارائه به همکاران یا همسالان خود نیز می تواند این کار را انجام دهد.

کتاب من Career Self Care احساسات محل کار را عمیقاً بررسی می‌کند، و اینکه چگونه احساس ارتباط با دیگران در سازمان، صنعت یا حرفه شما می‌تواند تفاوت زیادی در رضایت شغلی و موفقیت شغلی شما ایجاد کند. ترکیب این احساس با احساس شایستگی و خودمختاری می‌تواند تأثیر بزرگ‌تری برای کارکنان شما و همچنین برای خودتان داشته باشد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی