عمومیمقالات

2 کارآفرینان تصمیماتی را که به آنها کمک کرده به اشتراک می گذارند کسب و کارها شروع به کار کنند

۲ کارآفرینان تصمیماتی را که به آنها کمک کرده به اشتراک می گذارند
کسب و کارها شروع به کار کنند

سام سیدنی و آنا باگلنیاس ایوز دو کارآفرینی هستند که کسب و کار را راه اندازی کردند. با پیروی از علایقشان. در اینجا، آنها داستان های تجاری خود را به اشتراک می گذارند و برای دیگر کارآفرینان جدید مشاوره ارائه می دهند.

سام سیدنی

سام سیدنی شروع به ساخت پرتره از تکه های نمد کرد با چهار فرزندش در طول همه گیری. بر اساس مصاحبه ای با مجله چارلستون—او اکنون برای هر یک از آثار هنری نمدی اصلی خود از ۱۲۵ تا ۵۷۵ دلار پول می گیرد. او همچنین در وب سایت خود، چاپ، لیوان، برچسب و موارد دیگر را ارائه می دهد.

سیدنی می‌گوید: «من یک رشته هنری بودم، اصلاً تجربه تجاری ندارم، اما احساس می‌کنم چیزی که واقعاً به من کمک کرد این بود که به همه چیز «بله» بگویم—اما به خصوص بله گفتن به هر چیزی که به نظر سرگرم‌کننده است. “کل چیز بسیار ارگانیک به نظر می رسد، و من فقط به نوعی قلبم را در آن می ریزم و فقط با آن همراه می شوم.”

چالشی که پیمایش آن مدتی طول کشید چه بود؟

سام سیدنی: تلاش می کنم بفهمم چه کاری باید انجام دهم و برای چه چیزی می توانم کمک بگیرم. این یک کلید بزرگ برای موفقیت است – حتی در زندگی، نه فقط در تجارت. دو کاری که فقط من می‌توانم انجام دهم این است که نمد را اصل بسازم و در اینستاگرام بگذارم، زیرا می‌خواهم صدایم معتبر باشد. هر چیز دیگری که می توانم برون سپاری کنم و در مورد آنها کمک بگیرم. شاید بچه‌هایم بتوانند به من در بسته‌بندی سفارش‌های وب‌سایتم کمک کنند، شاید بتوانم بسته‌ها را تحویل بگیرم.

چه چیزی در شروع کار بسیار مهم بود؟

SS: همه چیز بسیار ارگانیک به نظر می رسد، و من فقط به نوعی قلبم را در آن می ریزم و فقط با آن همراه می شوم. همه چیز به فرصت های دیگر تبدیل می شود، و من این ذهنیت را دارم که اگر همه اینها فردا متوقف شود، مشکلی هم ندارد. من به خودم فشار نمی‌آورم، بلکه فقط سوار موج می‌شوم و می‌بینم که بعداً چه اتفاقی می‌افتد. شروع نشد زیرا من سعی می کردم یک تجارت ایجاد کنم. به این دلیل شروع شد که من می‌خواستم با بچه‌هایم پروژه‌های هنری انجام دهم و کسی می‌خواست پروژه‌ای را سفارش دهد.

اولین قدم برای شروع چه بود؟

SS: اصولاً یک قطعه را انجام می‌دادم، آن را در اینستاگرام پست می‌کردم و سپس تصمیم گرفتم هر روز یک قطعه را انجام دهم. و آهسته آهسته می‌گفتم: «امروز چه تعطیلات ملی است؟» یا “چه فرد مشهوری می توانم انجام دهم؟” روز ملی دونات بود، و من نمدی را پست می‌کردم که دونات‌ها را به تصویر می‌کشید، و بعد یکی می‌گفت: «می‌خواهم ساندویچ مورد علاقه‌ام را سفارش دهم». من قطعاتم را بدون قاب می فرستادم و بعد شروع به قاب کردنشان می کردم. و سپس مجبور شدم یک وب سایت راه اندازی کنم برای فروش اقلامم تقریباً شبیه کتاب بود، اگر به یک موش کوکی بدهید.

به سایر کارآفرینان جدید چه توصیه ای می کنید؟

SS: من احساس می‌کنم موفقیتی که تا کنون داشته‌ام این است که منضبط و سازماندهی شده. من با آن به عنوان یک شغل رفتار می کنم. من دوست دارم چیزها را از لیست خارج کنم. اما این آخر هفته، به خودم گفتم که باید با کارهای مداوم خوب باشم. من احساس می‌کنم اینها به نوعی قوانین زندگی من هستند، اما سازماندهی کردن، تفریح ​​کردن و فقط تمام قلب خود را در چیزی بگذارید. من نمی توانم باور کنم که مردم برای این مدت طولانی در اطراف گیر کرده اند، و من فقط احساس می کنم با هر آنچه دارم این کار را انجام خواهم داد.

Cape Ann Sea Salt Co.

Cape Ann Sea Salt Co. یک شرکت صنایع دستی نمک دریا مستقر در راکپورت، در کیپ آن، ماساچوست. شروعی فروتنانه داشت. در سال ۲۰۲۰، Anna Baglaneas Eves شروع به جمع آوری آب اقیانوس، فیلتر کردن و تبخیر آن در گلخانه ای در حیاط خلوت خود کرد. بنابراین نمک با نور خورشید خشک می شود، بدون سوخت فسیلی و در شیشه های قابل بازیافت و/یا قابل استفاده مجدد بسته بندی می شود. اما از زمان شروع، او تخمین می‌زند که فروش کسب‌وکارش ۴۰۰% رشد کرده است.

ایو می‌گوید: «[علاقه من] در ۲۰ سالگی در پاریس شروع شد». «من در یک بولنجری بودم که نان می‌گرفتم، و یک بطری نمک خاکستری فرانسوی برداشتم و فکر می‌کردم. ، ‘این چیه؟ چیزی غیر از مورتون سالت وجود دارد؟”

چالشی بود که پیمایش آن مدتی طول کشید؟

Anna Baglaneas Eves: بزرگترین چالش من بدست آوردن از راه خودم. از بین تمام دوستان غذاخور من، کمترین احتمال را برای اداره یک تجارت مواد غذایی به من می دادند. اگرچه از همان اولین بازار کشاورزان مشخص بود که نمکم را در آن فروختم که یک محصول واقعاً خوب دارم و مردم آن را دوست داشتند، من هنوز به خود شک داشتم. من الان دو سال و نیم هستم و در حال بهتر شدن است.

اکنون وقتی در مورد برخی از جنبه های اداره یک تجارت مواد غذایی مطمئن نیستم، فقط خود را آموزش دهم و ادامه دهم. نمیذارم جلومو بگیره من فقط از این ناامنی برای بهبود کسب و کار و محصولم استفاده می کنم. من مطمئناً می دانم که همه چیز را نمی دانم، و بنابراین همیشه آماده یادگیری و رشد هستم. من فکر می کنم این چیز خوبی است.

چه چیزی در شروع کار مهم بود؟

AE: آشنایی با نحوه ایجاد یک برند کلیدی است. شما می توانید یک محصول عالی داشته باشید، اما اگر مردم علاقه ای به خرید آن ندارند، مهم نیست که چقدر عالی است. شما باید بازاریابی، برندسازی و نحوه دسترسی به افراد را بدانید—یا افرادی را استخدام کنید که آن چیزها را می دانند.

شیشه‌های نمک من واقعاً فکر شده هستند و واقعاً زیبا به نظر می‌رسند، بنابراین مردم دوست دارند آنها را در آشپزخانه‌های خود داشته باشند و به آنها هدیه بدهند، که این یک استراتژی عمدی بود. چندین خرده فروش به من گفته اند که نمک من را به محصول رقیب ترجیح داده اند زیرا از بسته بندی و ارائه من خوششان آمده است. به عبارت دیگر، آنها از برند من خوششان آمد.

اولین قدم برای شروع چه بود؟

AE: من عاشق نمک، مخصوصاً نمک دریا هستم. و زندگی در کنار اقیانوس به نوعی اجتناب ناپذیر بود که من برای ساختن آن تلاش کنم. من این شرکت را در مارس ۲۰۲۰ راه اندازی کردم و بخشی از وسواس من تماشا و مطالعه در مورد نمک و تکنیک های نمک سازی بود. من ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کردم و کتاب‌هایی درباره روش‌های باستانی ساخت نمک می‌خواندم، به این ترتیب با روش تبخیر خورشیدی فرود آمدم. این ایده‌ای بود که سال‌ها در جریان بود و من هیچ وقت وقت نداشتم به آن اختصاص دهم.

اولین قدم‌های من شامل اطمینان از داشتن یک محصول خوب و با کیفیت بود. برای از دست دادن مشتری فقط یک دسته بد نیاز است، بنابراین از دور انداختن دسته های ناقص نترسید. هنگامی که می دانید محصولی دارید که می توانید آن را به بازار عرضه کنید، وظایف نامطلوب راه اندازی یک کسب و کار و دریافت تمام مجوزهای مناسب را بر عهده دارید. در مرحله بعد، باید در رسانه های اجتماعی و روزنامه های محلی بازاریابی کنید و محصول خود را در معرض دید مردم قرار دهید. من با انجام بازارهای کشاورزان و سایر رویدادهای حضوری برای ایجاد پایگاهی قوی از مشتریان تکراری شروع کردم. علاقه به نمک من از آنجا افزایش یافت.

به سایر کارآفرینان جدید چه توصیه ای می کنید؟

AE: اول و مهمتر از همه، مطمئن شوید که محصول شما یک محصول با کیفیت است که به فروش آن افتخار می کنید. اگر نمی‌توانید از محصول خود حمایت کنید، از دیگران هم انتظار نداشته باشید. یک پایه محکم بسازید، حتی اگر به معنای رشد کندتر باشد. به این ترتیب، هنگامی که افسار را شل می‌کنید، می‌توانید با تقاضا مطابقت داشته باشید و همچنان یک محصول ثابت داشته باشید.

همچنین، برای دستیابی به مشتریان بیشتر از چرخش نترسید. در مورد من، اضافه کردن چندین امتیاز قیمت به فروش اولیه کمک کرد و منجر به مشتریان مکرر شد.

در نهایت، اشکالی ندارد که کوچک شروع کنید. فکر نکنید که باید برای شروع کسب و کارتان پول زیادی را وارد کنید. من کسب و کار خود را با یک سرمایه گذاری شخصی کوچک شروع کردم و سپس تمام رشد کسب و کار تا به امروز توسط سود حاصل از فروش ایجاد شده است. من یک برنامه پنج ساله برای ادامه رشد در این راه دارم. سپس، در سال پنجم، اگر مجبور باشم به دنبال وام تجاری برای مرحله بعدی کسب و کار خواهم بود.

(پاسخ ها برای وضوح ویرایش شده اند.)

عکس از Dragana Gordic/Shutterstock

b87bcd1f321def22ebe38f4b9d20c4e4?s=150&d=mp&r=g - 2 کارآفرینان تصمیماتی را که به آنها کمک کرده به اشتراک می گذارند
کسب و کارها شروع به کار کنند

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی