عمومی

مطالعه جدید: دلایل پشت سرگذاشتن افزایش کارآفرینی شامل فرار از فرسودگی شغلی و کسب درآمد بیشتر می شود

مطالعه جدید: دلایل پشت سرگذاشتن افزایش کارآفرینی
شامل فرار از فرسودگی شغلی و کسب درآمد بیشتر می شود

تقریباً هر کارآفرینی که می‌شناسم می‌گوید ساعت‌های طولانی‌تری به عنوان دارنده یک کسب و کار کوچک نسبت به زمانی که برای شخص دیگری کار می‌کردند، انجام می‌دادند، زیرا شعار بنیانگذاران استارت‌آپ متوسط ​​این است: “اگر قرار است باشد، به من بستگی دارد.”

تقریباً همه اعتراف می کنند که بیشتر از زمانی که کارمند بودند نگران درآمد خود هستند. به هر حال، هفته بدی در کار خود داشته باشید و همچنان حقوق می گیرید.

روزهای طولانی، طولانی شب‌ها، آخر هفته‌های طولانی، با پاداش مالی بالقوه کمی برای این همه تلاش، مخصوصاً در اوایل؟

صداها مانند دستور العمل عالی برای فرسودگی شغلی.

با این حال مطالعه جدید به تازگی منتشر شده توسط شرکت نرم افزار حقوق و دستمزد، مزایا و منابع انسانی گوستو نشان می‌دهد که فرسودگی شغلی در واقع یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کارگران میانسال (سنین ۳۵ تا ۵۴ سال) کسب و کار خود را راه اندازی کنند. در حالی که تقریباً نیمی از کارگران جوان (۲۵ تا ۳۴ ساله) گفتند که به امید کسب درآمد بیشتر به عنوان صاحب مشاغل، شغل خود را ترک می کنند، ۴۶ درصد از کارگران میانسال گفتند که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند، زیرا احساس می کنند شغل خود سوخته اند.

در حالی که معاملات طولانی مدت برای ساعات طولانی‌تر غیرمعمول به نظر می‌رسد، تفاوت فقط در پاداش بالقوه نیست، بلکه در معنای هدف نهفته است. و معنی من در آخرین سال‌های حضورم در یک شرکت Fortune 500 و چند سال پس از آن، زمانی که یک کارخانه تولیدی را اداره می‌کردم، به‌طور میانگین ۶۰ ساعت بیشتر از هفته کار کردم. من به طور متوسط ​​۷۰ تا ۸۰ ساعت هفته را در پنج سال اول یا بیشتر پس از شروع کسب و کار خود انجام دادم.

تفاوت؟ در نهایت، ماهیت اشتغال یک معامله است: من این کار را انجام می‌دهم، شما آن را به من بدهید.

برای شخص دیگری کار می‌کنید، در حالی که از نظر مالی با ارزش، همچنان به این معنی بود که من تا حد زیادی برای موفقیت شخص دیگری کار می کردم. کار کردن برای خودم به معنای کار کردن برای موفقیت خودم است، از هر راهی که انتخاب می کنم — زیرا این یک انتخاب است — برای تعریف موفقیت، نه به روشی که شخص دیگری موفقیت را تعریف می کند.

زیرا وقتی برای شخص دیگری کار می‌کنید، آنها تصمیم می‌گیرند که چه کار کنید — و تا حد زیادی، جدای از ماهیت مبادله‌ای شغل، چرا این کار را انجام می‌دهید.

<. div class="standardText" readability="33.385199240987">

و در مورد تمام ساعاتی که در راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود صرف می کنید؟ یک مطالعه منتشر شده در Journal of Personality and Social Psychology نشان داد که در حالی که تجربه کمبود وقت اختیاری هر روز به احساس بیشتر استرس و کمتر خوشحال (جای تعجب نیست)، محققان دریافتند و “به طور درونی [تکثیر] یک رابطه درجه دوم منفی بین زمان اختیاری و رفاه ذهنی دارند.” روشی جالب برای گفتن این که زمان آزاد بسیار کم شما را ناراضی می کند، اما داشتن وقت آزاد زیاد نیز ممکن است.

و همینطور احساس می شود. در مورد اوقات فراغت خود کمتر هدفمند هستید. از سر کار به خانه بیایید و آخرین چیزی که احتمالاً می خواهید به آن فکر کنید کار است. محققان دریافتند که افراد زمانی که بخشی از وقت آزاد خود را صرف فعالیت های سازنده می کنند، احساس شادی بیشتری می کنند، مانند ایجاد و حفظ روابط. کار بر روی یک پروژه. خواندن. ورزش کردن انجام کارهایی که فکر می کنید هدف دارند و در دراز مدت زندگی شما را بهتر می کند.

زمانی که عاشق کاری هستید که انجام می دهید. — هنگامی که احساس می کنید کار شما هدفی دارد — احتمال اینکه چند ساعت اضافی در هفته کار کنید بسیار کمتر است، زیرا این ساعت ها کمتر به عنوان یک الزام به نظر می رسد تا یک انتخاب. می‌خواهید یک ایمیل دیگر ارسال کنید، یک تماس دیگر برقرار کنید، با یک مشتری دیگر پیگیری کنید… زیرا انجام این کار با نزدیک‌تر کردن شما به اهداف تان به نفع شماست.

و کنترل بسیار بیشتری بر آینده مالی خود دارید. برای شخص دیگری کار کنید و هر لحظه ممکن است همه چیز را از دست بدهید، اغلب به دلایلی خارج از کنترل شما. (از صدها هزار نفری که اخیراً توسط شرکت های فناوری اخراج شده اند بپرسید.)

نظرسنجی گاستو نشان داد که ۴۱ درصد کسب‌وکاری را راه‌اندازی کردند زیرا نگران ثبات مالی خود بودند یا می‌خواستند کار خود را تکمیل کنند. درآمد خانوار، نسبت به سال قبل ۲۴ درصد افزایش یافته است.

حتی اگر شغل خود را از دست ندهید، کار برای شخص دیگری به این معنی است که حرکت مثبت شما همیشه محدود است به همین دلیل است که بسیاری از کارگران جوان تصمیم گرفته اند کارآفرین شوند: صاحب کسب و کار خود باشید و امتیاز شما نامحدود است، در حالی که مطمئنا تضمین نشده است.

<چرا مردم کسب و کار خود را راه اندازی می کنند؟ تا مسیر خود را ترسیم کنند. تا خودشان تصمیم بگیرند. از اشتباهات خود درس بگیرند و از موفقیت های خود بهره ببرند. برای انجام کار با معنی و هدف بیشتر و دریافت پاداش های مالی بالقوه بیشتر از زمان، تلاش و فداکاری خود.

و به از احساس فرسودگی شغلی که اغلب ناشی از صرف همه چیز به تراکنش به جای تماس است، فرار کنید.

که ممکن است بهترین باشد. دلیل همه برای شروع کسب و کار خود.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی