عمومی

چگونه از زمان خود برای افزایش مقیاس کسب و کار خود استفاده کنید

چگونه از زمان خود برای افزایش مقیاس کسب و کار خود استفاده کنید

مدیریت زمان یک مهارت است، و پس از تسلط کامل، نحوه اداره کسب‌وکارتان را کاملاً تغییر می‌دهد در حالی که زمینه را برای فعال کردن حمایت از رشد در شرکت شما هنر سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی برای نحوه تقسیم وقت، به زمان و صبر نیاز دارد. و اکثریت بزرگی از افراد هرگز یاد نمی گیرند که چگونه این کار را انجام دهند. از آنجایی که علاوه بر تلاش برای توسعه این مهارت، راهنمایی مناسب اغلب نادیده گرفته می شود – یک قطعه ضروری.

یادگیری نحوه استفاده از زمان خود عاقلانه می تواند کسب و کار شما را یا شکست دهد. این سس مخفی در مورد افزایش مقیاس سازمان شما است. ما به‌عنوان کارآفرین، یک هدف نقش رهبری و رهبری با مسئولیت پذیری و قضاوت زیادی همراه است، اما اگر سبک مدیریتی شما نامتعادل و نامتعادل باشد، گسترش کسب و کار شما تقریبا غیرممکن خواهد بود. کلید هر شرکت موفق، توسعه یک استراتژی مقیاس پذیری است. و یکی از مهم ترین مؤلفه ها درک نحوه استفاده از زمان است.

زمانی که سفر کارآفرینی خود را آغاز کردم، زمان گذرا به نظر می رسید، گویی روزها برای انجام تمام وظایفم بسیار کوتاه هستند. اما این همان جایی بود که من اشتباه کردم و در طول مسیر، متوجه شدم که نحوه استفاده از زمانم ابزاری ضروری است که از آن زمان به کمربندم اضافه کردم. اکنون؟ من  کسب و کار و زندگی شخصی به‌طور یکپارچه به هم نزدیک می‌شوند و زندگی شما نیز می‌تواند.

از کجا باید وقت گذاشت

اخیراً با غول تجارت صحبت کردم ناتالی داوسون درباره نحوه استفاده موثرتر از زمان خود برای رشد شرکت خود بدون اینکه مانعی ایجاد شود – بینش مستقیماً از کتاب او، <کار را شروع کنید. داوسون به عنوان یکی از بنیانگذاران و EVP عملیات در Cardone Ventures، یک کارآفرین باتجربه با دانش تخصصی کسب و کار است و از مهارت های خود برای کمک به کارآفرینان دیگر استفاده می کند.

اولین گام در یادگیری نحوه استفاده بهتر از زمان خود برای گسترش کسب و کارتان از زندگی شخصی شما شروع می شود. چیزهای روزمره مانند برنامه صبحگاهی شما، چگونگی آماده شدن شما برای موفقیت را مشخص می کند. و به نوبه خود، کسب و کار شما را انجام می دهد.

“شما باید ممیزی از جایی که در حال حاضر وقت خود را صرف می کنید انجام دهید تا بفهمید چه چیزی را باید متوقف کنید، شروع کنید، داوسون بحث می کند. توصیه‌ای که هر کارآفرینی باید از آن آگاه باشد این واقعیت است که تجارت شما هرگز از شما که رهبر هستید رشد نخواهد کرد. به زبان ساده، اگر سازماندهی، نظم و مسئولیت پذیری نداشته باشید، کسب و کار شما نیز همینطور خواهد بود. برای اصلاح این ویژگی‌ها، قبل از پرداختن به هر چیز دیگری، ابتدا باید روی بهینه‌سازی خود تمرکز کنید.

کجا باید برای فرهنگ خود وقت بگذارید

به عنوان کارآفرین، ما می خواهیم چیزی بیشتر از این نیست که ببینیم کسب و کارمان موفق شده است، اما در عین حال، خودمان را خیلی لاغر کرده ایم. موفقیت به طور طبیعی با مدیریت متمرکز به دست خواهد آمد و به نظر یک فرهنگ سالم است. صرف نظر از اینکه شما رهبر یک فرهنگ محل کار ایجاد می کنید یا نه، یک فرهنگ ایجاد خواهد شد. اما اگر مسئولیت تصمیم گیری در مورد اینکه آن فرهنگ چگونه خواهد بود را بر عهده نگیرید، به طور پیش فرض به نظر هرکسی خواهد رسید. این بدان معناست که ارزش‌ها، مأموریت، انتظارات و غیره سازمان شما تعریف نشده باقی می‌ماند و این می‌تواند به شدت به یک کسب‌وکار آسیب برساند.

با توجه به این سناریو، بسیار مهم است که زمانی را صرف تعریف فرهنگ کسب‌وکار خود کنید تا از بروز موقعیت‌های غیرضروری جلوگیری کنید، توصیه‌هایی که داوسون تشویق و ترویج می‌کند. . هر صاحب کسب و کار باید نقش خود را به عنوان یک رهبر با صرف زمان برای انجام آن مشخص کند. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، علیرغم عقاید دیگران، می‌توانید آن تصمیمات سخت را بگیرید و به آنها پایبند باشید. وقتی خود را تحت کنترل به تصویر می‌کشید، فرهنگ حول آن می‌چرخد و کسب‌وکار شما به دلیل آن وضعیت بهتری خواهد داشت.

کجا باید برای تیم خود وقت بگذارید

تیم شما ستون فقرات است از کسب و کار شما، بنابراین صرف وقت صرف سرمایه گذاری روی افرادی که مستقیماً با شما کار می کنند، منطقی است. شما به عنوان رهبر کسب و کار خود، مربی اعضای تیم خود نیز هستید و نحوه رفتار شما در رفتار آنها منعکس می شود. اگر نمی توانید خودتان را مدیریت کنید، چگونه می خواهید الگوی خوبی برای اعضای تیم خود باشید؟ و پاسخ کوتاه این است که شما نخواهید بود.

نقش یک مربی، چه در ورزش و چه در تجارت، نیازمند زمان است. و تعهد به هر یک از اعضا برای درک بهتر اهداف، نقش آنها در شرکت، و انگیزه هایی برای هدایت آنها. عملکرد آنها مستقیماً بر تجارت تأثیر می گذارد و برای اطمینان از اینکه آنها موقعیت خود را انجام می دهند، باید به طور منظم برای مربیگری آنها وقت بگذارید.

همیشه وقتی در حال گسترش و توسعه کسب و کار خود هستید، چیزهایی وارد و بیرون می آیند، اما یک جنبه از هر سازمان که نیاز به کار مداوم دارد و زمان فرآیندهای شماست.

توصیه من به کارآفرینانی که در همه جا به دنبال اقدام هستند این است که در جایی که وقت خود را برای زندگی شخصی، فرهنگ کاری خود می گذارید، دوباره ارزیابی کنند. و تیم اگر از موتوری که شما و کسب و کارتان هستید غافل شوید، هر دو راکد خواهند ماند. اما با مراقبت، تمرکز و مدیریت مناسب، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی