عمومیمقالات

10 راه برای متوقف کردن تعلل و انجام کارها

۱۰ راه برای متوقف کردن تعلل و انجام کارها

کمال‌گرایان اغلب تعلل‌کنندگان بزرگی هستند. آنها که تا آخرین دقایق معطل مانده بودند، پروژه ای را با گرد و غبار و شکایت از کمبود وقت به هم می ریزند. تعلیق‌طلب‌ها استاد بهانه‌ای هستند که اطلاعیه کوتاه را حفظ کرده‌اند. آنها از انجام کار با کیفیتی کهمیتوانستند انجام دهند.

اما این به سختی تنها نوع اهمال کاری نیست. مال من با یک احساس خفن از خستگی همراه است، همیشه پشت سر. سعی می‌کنم به خودم بگویم که آن را آرام می‌گیرم و انرژی‌هایم را برای یک فشار جدید جمع‌آوری می‌کنم، اما به تعویق انداختن کار به‌طور قابل‌توجهی با آرامش واقعی تفاوت دارد—که واقعاً مورد نیاز است. و در زمان و انرژی من صرفه جویی نمی کند. برعکس، هر دو را از بین می‌برد و من را به با شک به خود در بالای خودفریبی.

همه ما مشغول هستیم. به نظر می‌رسد هر روز فهرست کارهای بزرگی از افراد برای دیدن، پروژه‌هایی برای تکمیل، ایمیل هایی برای نوشتن. ما تماس هایی برای پاسخگویی و تماس هایی برای برقراری کردن داریم.

By the Inch Life’s a Cinch, by the Yard It’s Hard

افراد معمولاً به دلیل ترس و %۲۰-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D9%81%D8%B3/”>عدم اعتماد به نفس- و از قضا، وقتی زیر اسلحه هستید حتی بیشتر می ترسید. راه‌های زیادی برای آزمایش و آزمایش زمین جدید بدون خطر کردن کل بازی توپ در یک بازی وجود دارد.

تجربه نشان داده است که وقتی افراد به یکباره دنبال یک هدف بزرگ می روند، همیشه شکست می خورند. اگر مجبور شوید یک استیک ۱۲ اونسی را به یکباره قورت دهید، خفه می‌شوید. شما باید استیک را به قطعات کوچک برش دهید و هر بار یک لقمه بخورید. در مورد اولویت بندی هم همینطور است. دستیابی به هدف پیشگیرانه به معنای برداشتن هر پروژه و برش آن به قطعات کوچک است. هر کار یا نیاز کوچک در راه رسیدن به هدف نهایی به خودی خود تبدیل به یک هدف کوچک می شود. با استفاده از این روش، هدف قابل مدیریت می شود. هنگامی که اشتباهات کوچکی مرتکب می شوند، اصلاح آنها آسان است. و با دستیابی به هر هدف کوچک، تقویت و انگیزه را در قالب بازخورد مثبت دریافت می کنید.

حرکت از اهمال کاری به پیش فعال

۱٫ فردا نیم ساعت زودتر زمان بیداری خود را تنظیم کنید و ساعت را روی آن تنظیم نگه دارید.

از زمان اضافی برای فکر کردن به بهترین راه برای گذراندن روز خود استفاده کنید.

۲٫ این شعار را به خاطر بسپارید و تکرار کنید: «عمل TNT: امروز، نه فردا».

هرکدام از نامه های دریافتی را فقط یک بار مدیریت کنید. ایمیل خود را صبح زود یا بعد از ساعت کاری پاسخ دهید. زمان‌های خاصی را برای برقراری تماس‌های تلفنی مسدود کنید، شخصاً تماس‌های ورودی را دریافت کنید و شخصاً با افراد ملاقات کنید.

۳٫ وقتی مردم مشکلاتشان را به شما می گویند، بازخورد راه حل محور بدهید.

به‌جای اینکه مشکل را به‌عنوان تکلیف خود بپذیرید، بپرسید گام بعدی که قصد برداشتن دارند چیست یا دوست دارند چه اتفاقی بیفتد.

۴٫ کاری را که شروع می کنید به پایان برسانید تا از به تعویق انداختن آن جلوگیری کنید.

تمام انرژی و شدت خود را بدون حواس پرتی روی تکمیل موفقیت آمیز پروژه اصلی فعلی خود متمرکز کنید.

۵٫ به جای انتقاد غیر مفید، کمک سازنده باشید.

به‌جای کسی یا چیزی را برای تحسین کردن انتخاب کنید https://www.success.com/what-happened-when-i-didnt-complain-for-30-days/”>شرکت در پارتی های دسته جمعی، جمع آوری کینه یا ترحم.

۶٫ تماشای تلویزیون یا گشت و گذار در اینترنت خود را به برنامه های بیشتر آموزشی یا روشنگرانه محدود کنید.

بیش از یک ساعت در روز یا شب تلویزیون تماشا نکنید، مگر اینکه برنامه خاصی وجود داشته باشد که پیش‌بینی کرده باشید. اینترنت همچنین به یک مخفیگاه بزرگ تعلل کننده برای تنش تبدیل شده است. -تسکین به جای فعالیت های دستیابی به هدف.

۷٫ فهرستی از پنج پروژه ضروری اما ناخوشایند که به تعویق انداخته‌اید، با تاریخ اتمام هر پروژه تهیه کنید.

اقدام فوری در پروژه های ناخوشایند استرس و تنش را کاهش می دهد. بسیار دشوار است که همزمان فعال و افسرده باشید.

۸٫ به دنبال یک الگو و مربی موفق باشید و با او صحبت کنید.

آموزش از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران به‌طور اجتناب‌ناپذیر تولید را از هر نوعی بهبود می‌بخشد. واقعا گوش کن؛ واقعاً دریابید که الگوهای شما چگونه این کار را به درستی انجام می دهند.

۹٫ درک کنید که ترس، به عنوان مخفف، شواهد نادرست واقعی ظاهر می شود…

…و این شانس می تواند به معنای کار کردن با دانش صحیح باشد. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد هر موضوعی داشته باشید – به ویژه تاریخچه پرونده – احتمال اینکه تصمیمات خود را به تعویق بیندازید کمتر است.

۱۰٫ مشکلات را به عنوان شاخه های اجتناب ناپذیر تغییر و پیشرفت بپذیرید.

با سرعت سریع تغییر در جامعه و تجارت، شما غرق خواهید شد مگر اینکه تغییر را عادی نگاه کنید و یاد بگیرید به دنبال جنبه‌های مثبت آن – مانند فرصت‌ها و پیشرفت‌های جدید – به‌جای افسوس خوردن از موارد منفی.

در واقع چیزی به نام تصمیم “آینده” وجود ندارد. تنها تصمیمات فعلی وجود دارد که بر آینده تأثیر می گذارد. معطل کنندگان فقط منتظر لحظه مناسب برای تصمیم گیری هستند.

اگر شما منتظر لحظه عالی باشید، به یک جوینده امنیت تبدیل می‌شوید که در جای خود می‌دوید و ناخواسته خود را عمیق‌تر در لجنۀ خود می‌کشید. از منطقه راحتی خود خارج شوید و از تعلل به فعالیت پیشگیرانه بروید. شعار شخصی خود را بسازید: “خورش را متوقف کنید و شروع به انجام دهید!”

این مقاله از قدرت مربیگری: درگیر کردن برتری در دیگران و برای طولانی و وضوح ویرایش شده است. این مقاله در فوریه ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از DimaBerlin/Shutterstock

ab573c5bb528fca4a76df1224c5f1e2c?s=150&d=mp&r=g - 10 راه برای متوقف کردن تعلل و انجام کارها

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی