عمومیمقالات

8 دلیل برای اینکه پیاده روی برای روابط خوب است

۸ دلیل برای اینکه پیاده روی برای روابط خوب است

هی، محققان مغز – بله، شما با کت و الکترودهای آزمایشگاهی. همه مطالعات در مورد اینکه پیاده روی چگونه برای روابط مفید است کجاست؟ در مورد اینکه چرا قدم زدن با هم برای عاشقانه عالی است ، روابط خانوادگی و دوستی همانطور که برای ماهیچه ها و فروش ریباک است؟ جستجوی وب من چنین مطالعاتی پیدا نکرده است. خوب، نه بزرگ. در طول سال‌ها، تئوری‌های خود را در مورد اینکه چه چیزی راه رفتن را بهترین چیز برای پیوند انسان از زمان لبخند:

۱٫ پیاده روی با نشان دادن اهمیت دادن به روابط به شما کمک می کند.

رفتن به شام ​​با کسی فقط می تواند به این معنی باشد که شما گرسنه هستید. یک فیلم؟ شاید شما عاشق آنجلینا جولی شده باشید. اما دعوت از یک دوست یا یکی از عزیزان برای پیاده روی نشان می دهد که واقعاً می خواهید با آن شخص وقت بگذرانید. هرگز فراموش نخواهم کرد که چگونه، یک روز در اواسط دهه ۱۹۸۰، دوستم بیل به من پیشنهاد داد که در شهر کالج نیوجرسی ما به راحتی قدم بزند تا بتوانم نخ بخرم. او هیچ علاقه ای به نخ نداشت – به این ترتیب من بدون هیچ تردیدی می دانستم که او به من علاقه مند است. (بله، او همان بیلی است که من اکنون با او ازدواج کرده ام.)

۲٫ پیاده روی آسان است.

برخلاف انجام یک ورزش، هیچ وسیله ای (به جز کفش های کتانی)، هیچ امتیازی برای پیگیری، زمان دادگاه یا زمان سه راهی برای رزرو وجود ندارد. برخلاف ملاقات برای ناهار، هیچ منویی برای مطالعه یا پیشخدمت برای ردیابی وجود ندارد. می‌توانید اغلب و در لحظه راه بروید—و اگر مانند من و دوستانم هستید، مسیری را انتخاب می‌کنید که گذرگاه‌های خیابانی آن‌قدر کم است که عملاً می‌توانید آن را با چشم‌بند انجام دهید. به جز نیاز گاه به گاه به جابجایی در هر چیزی که سر راه خود دارید، آزاد خواهید بود که روی هیچ چیز جز یکدیگر تمرکز کنید.

۳٫ پیاده روی با شل کردن زبان به روابط کمک می کند.

بیشتر بهترین جشن های من با پدر و برادرم در طول پیاده روی بوده است. بدون مادر پرحرفم پرپیچ و خم می‌شویم، نمی‌توانیم کنار بیاییم و بگذاریم او مثل ما حرف بزند. به علاوه، من به تقویت مغز ناشی از اکسیژن ما از ورزش کردن در خارج کمک می کند کلمات ما را به سرعت درآورید.

۴٫ پیاده روی واقعاً زبان بچه ها را شل می کند.

ادامه دهید: از فرزندان خود بپرسید “روزتان چگونه بود؟” در حالی که همه در داخل خانه نشسته اید. سپس در حالی که در هوای تازه در کنار هم راه می روید، همین را بپرسید. کدام سناریو کمترین «نمی‌دانم» و بیشترین داستان‌های دیوانه‌وار و سیاست‌های هاکی روی زمین را برای شما به ارمغان می‌آورد؟ سناریوی پیاده روی، من تضمین می کنم. به هر حال، با پای پیاده، فرزندان شما نمی‌توانند به یک کتاب بگریزند یا یک دور پرندگان خشمگین (حداقل اگر برنده بحثی که من معمولاً انجام می‌دهم، بر سر اینکه آیا پیاده‌روی با بازی‌های تلفن همراه و کتاب‌های شومیز در مورد پری‌ها سازگار است یا نه) برنده شوید.

۵٫ پیاده روی در نوع خود نوعی سفر است.

همه ما می دانیم که تعطیلات با کسی می تواند به رابطه شما کمک کند< /a>—با فرض اینکه می‌توانید در مورد اینکه کجا بروید و در چه چیزی پرهیز کنید، توافق کنید، و وقتی یکی از شما اصرار دارد اتاق متل خود را با لاک پاک‌کن ناخن بدبو کنید، دچار مشکل نشوید. (نه، مامان، من به هیچ وجه به آن زمان در بوستون اشاره نمی‌کنم.) یک پیاده‌روی معمولی به مذاکره و بدون پول نیاز دارد. فقط دو نفر هستند که از بسیاری از مزایای یک تعطیلات مشترک لذت می برند – مناظر و صداهای جالب، ساختن خاطرات مشترک – و سپس می توانند در اتاق خواب های خود بخوابند.

۶٫ پیاده روی با فراهم کردن خوراک مکالمه به روابط کمک می کند.

چه با یک دوست جدید یا با همسر ۲۰ ساله خود (شاید به خصوص همسر ۲۰ ساله خود) باشید، هرازگاهی به سکوت های ناخوشایند برخورد خواهید کرد. اینجاست که آن مردی که به سمت شما حرکت می کند – کسی که هر دو موافقید دقیقاً شبیه جان بونر است که با Pillsbury Doughboy رد شده است – مفید است.

۷٫ راه رفتن به شما کمک می کند بخار را با هم دور کنید.

من و بیل هر چند ماه یکبار کاری را انجام می دهیم که با ظرافت آن را “b*#!$*%’s walk” می نامیم (هم قافیه با “داستارد”). همانطور که ممکن است حدس بزنید، این فرصتی برای گفتن چیزهای خوب در مورد یک همکار، رئیس یا پیمانکاری جذاب نیست که دوست داشتنی عمل کرده است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این بسیار تهاجمی است. این پیاده روی هم برای روحیه ما در آن لحظه مفید است و هم، من متقاعد شده ام، برای رابطه ما، زیرا نیاز به غم خوردن در خانه را کاهش می دهد.

۸٫ پیاده‌روی به بچه‌های شما این فرصت را می‌دهد که درمورد اینکه شما چقدر بد هستید، با هم گلایه کنند.

با آن روبرو شوید: آنها باید این کار را انجام دهند – اما احتمالاً نمی خواهید آنها را بشنوید. بنابراین روز قبل بعد از اختلاف خانوادگی، زمانی که پسر و دخترم بطور اتفاقی اعلام کردند که آنها با هم کمی پیاده روی می کردند، گفتم مطمئناً عالی، خوب، مراقب ماشین ها باشید.

و دانشمندان این را دارید. فقط به یاد داشته باشید: وقتی برای اثبات تئوری های من برنده جایزه نوبل می شوید (که مطمئنم اکنون در حال انجام دادن آن هستید)، من یک برش می خواهم.

این مقاله در آگوست ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock

c9066ce85b2480e63e8f62ac5c0e0217?s=150&d=mp&r=g - 8 دلیل برای اینکه پیاده روی برای روابط خوب است

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی