عمومی

روند فروش خود را ارتقا دهید: استراتژی های سریع و کارآمد برای موفقیت

روند فروش خود را ارتقا دهید: استراتژی های سریع و کارآمد
برای موفقیت

چند چیز می تواند مهمتر از روند فروش شما برای رشد شرکت شما باشد. اما هنگامی که برای ارزیابی روش‌های تیم خود عقب‌نشینی می‌کنید، ممکن است تعجب کنید که آیا فرآیند شما بیشتر یک مانع است تا کمک.

به هر حال، به اندازه ویژگی هایی مانند  پشتکار و داشتن مهارت های افراد خوب می تواند در فروش باشد، آنها به تنهایی برای ایجاد یک فرآیند برنده کافی نیستند. خبر خوب این است که بهبود فرآیندها (و نتایج فروش) چند ماه طول نمی کشد.

شما می توانید سریع و موثر عمل کنید. با انجام چند اقدام کلیدی، ارتقا دهید.

هر مرحله از فرآیند فروش را به وضوح تعریف کنید.

A فرایند فروش موفق  باید مشتری مدار باشد، با نحوه خرید مشتریان از شما و اجرای مراحلی مطابق با فرآیند خرید آنها سازگار شود. انتقال به این طرز فکر که به مشتریان در حل مشکل یا رسیدن به یک هدف کمک می‌کنید، می‌تواند اقدامات تیم شما را با نیازهای مشتریانتان هماهنگ کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، تیم شما باید مراحل یا نقاط تماس مختلف را که در طی فرآیند فروش با مشتریان احتمالی تماس می‌گیرند، به دقت ترسیم کنند. این می تواند شامل اتصالات اولیه، مرحله کاوش، ارائه راه حل ها، بستن و غیره باشد.

مهمتر از آن، شما باید هر مرحله را تعریف کنید و  بهترین شیوه ها را شناسایی کنید  برای هر مرحله. این می‌تواند شامل داشتن ویدیوهایی باشد که می‌توانید در طول مرحله کاوش در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهید یا فهرستی از نکات صحبت برای نقاط درد رایج هنگام ارائه راه‌حل‌ها.

چیزی که بیش از همه مهم است این است که می توانید فرآیند فروش را ترسیم کرده و “برنامه ریزی” کنید تا حدس و گمان را برای تیم خود حذف کنید. یک برنامه کاملاً تعریف شده به این معنی است که آنها می دانند در هر مرحله از سفر خود چه کاری باید انجام دهند و چگونه به مشتریان بالقوه پاسخ دهند.

ابزارهای مناسب برای موفقیت را به تیم خود بدهید.

 ابزارهای فنی مناسب می‌توانند کمک زیادی به توانمندسازی تیم شما و بهبود فرآیندهای فروش شما کنند. ابزارهای CRM برای ثبت تعاملات با مشتری و همسو کردن اعضای تیم با مشتری برای نگه داشتن همه در یک صفحه و اطمینان از اینکه هیچ مشتری احتمالی از بین نمی رود بسیار مهم است.

در یک مطالعه موردی منتشر شده توسط DealHub، Lumina Solar زمان ایجاد پیشنهاد خود را با ۸۰ درصد  کاهش داد. استفاده از ابزار تولید پیشنهاد به جای وارد کردن دستی داده ها در صفحات گسترده، DocuSign، قالب های Word و سایر برنامه های کاربردی. پروپوزال‌های تمام‌شده بدون خطا بودند و حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسند، و در عین حال تأثیر قوی‌تری بر سرنخ‌ها می‌گذارند و در عین حال بار پشتیبان را کاهش می‌دهند.

استفاده از CRMها. و سایر ابزارهای فروش هدفمند ممکن است نیاز به تنظیماتی برای تیم شما داشته باشند. اما دسترسی به داده‌های باکیفیت، اتوماسیون، و ساده‌سازی وظایف روزمره، آنها را بسیار کارآمدتر می‌کند – و برای بسته کردن فروش بسیار مجهزتر می‌شود.

به خودتان آموزش دهید. تیم.

هر زمان که تغییراتی را در فرآیند فروش خود اعمال می کنید، باید از خرید کامل تیم خود اطمینان حاصل کنید. این امر به ویژه در هنگام استفاده از ابزارهای نرم افزاری جدید صادق است. کمک به اعضای تیم در درک اینکه چرا تغییرات را اعمال می‌کنید و چگونه از این تغییرات حداکثر استفاده را ببرند، اطمینان حاصل می‌کند که به‌روزرسانی‌های فرآیند نتیجه مورد انتظار شما را ارائه می‌کنند.

کارگاه‌های آموزشی، آموزش انفرادی و سایر جلسات ممکن است برای کمک به اعضای تیم برای سازگاری با تغییرات و متعهد شدن کامل به استفاده از ابزارهای جدید یا پیروی از دستورالعمل‌های جدید ضروری باشد. البته، رهبران باید اعضای تیم را برای استفاده از ابزارها یا فرآیندهای جدید نیز مسئول بدانند.

آمار پشت مربیگری کسب و کار کمک می کند تا در چشم انداز قرار گیرد. راهنمایی یک رهبر چقدر می تواند تفاوت ایجاد کند: ۸۰ درصد کارمندان گزارش خود را بیشتر می کنند. اعتماد به نفس پس از دریافت مربیگری، در حالی که بیش از ۷۰٪ عملکرد خود را در محل کار بهبود می بخشند. چنین نتایجی می تواند به طور چشمگیری نتایج فروش را برای شرکت شما افزایش دهد و به شما این امکان را می دهد که بیشتر از جبران سرمایه اولیه خود انجام دهید.

فرایند فروش خود را به یک نقطه قوت تبدیل کنید.

شما می توانید با یک فرآیند فروش کاملاً تعریف شده، با پشتوانه ابزارها و منابعی که اعضای تیم شما برای کار مؤثرتر به آنها نیاز دارند، تحولی شگرف ایجاد کنید. چه تیم شما متشکل از کهنه سربازان فروش باشد یا از افراد تازه کار نسبتاً، این اقدامات کلیدی به ارتقای بسیار مورد نیاز کمک می کند تا به آنها کمک کند تا پتانسیل کامل خود را باز کنند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی