عمومیمقالات

از آرشیو: بررسی و بهبود کیفیت از شخصیت شما

از آرشیو: بررسی و بهبود کیفیت
از شخصیت شما

تجار حداقل سالی یک بار سهام خود را حساب می کنند. خواربارفروشان باید بدانند که آیا کنسروها در حالی که نیمی از جعبه های چای خالی هستند جمع می شوند یا خیر. تاجران کالاهای خشک باید موسلین ها، مرینوس ها، ابریشم ها و روبان های خود را فهرست کنند تا تصمیم بگیرند دفعه بعد در چه مقداری بخرند تا سال آینده موفق تر از سال گذشته باشد.

کسب و کار شما هر چه باشد، شخصیت شما – شخصیت شما – سهام اصلی شما در تجارت است. آیا تا به حال کیفیت شخصیت خود را ارزیابی کرده اید؟ چگونه می‌دانید که دارای مازاد کیفیتی نیستید که نه تنها موجودی مرده است، بلکه باعث کاهش درآمدهای موفقیت شما می‌شود؟ آیا تا به حال با آرامش تعداد دفعات بی ادبی خود را در یک روز بشمارید و متوجه شده اید که بی ادبی شما را از مشتریان، دوستان، پول، پیشرفت و شاید حتی محبت خانواده خود دور می کند؟

چه مدت در مورد عدم صداقت هستید؟ اگر یکپارچگی تجاری را “ذخیره” کنید، جایگاه شما در تجارت و جامعه بالاتر نخواهد بود؟ شما می گویید که یک سرمایه گذاری عجولانه شما ۱۰۰۰۰ دلار برای شما هزینه در بر دارد – به دست آوردن کمی احتیاط بیشتر سرمایه گذاری بدی برای شما نخواهد بود. یک خط اتکا به نفس در قفسه های ذهنی شما نمایش خوبی خواهد داشت. مردم شما را “لاغرتر” خطاب می کنند. اکنون، خیلی دیر، می‌توانید ببینید که اگر به یک پروژه ارزشمند چسبیده بودید چند هفته دیگر، کار طولانی شما بر مشکلات پیروز می شد. با پشتکار «ذخیره کنید» و دفعه بعد که کاری بزرگ را انجام دادید می‌توانید داستان متفاوتی بگویید….

بهبود کیفیت شخصیت شما

یک تاجر نمی‌تواند کیفیت سهام خود را با گفتن این جمله که “سال آینده سهام بهتری خواهم داشت” بهبود بخشد. او باید به جزئیات توجه کند و بشمارد و محاسبه کند. در مورد شخصیت شما هم همینطور است. شما باید بدانید فضیلت ها و معایب شما هستند و بر اساس آن عمل می کنند….

یک چیز دلگرم کننده در مورد پرورش ویژگی های خوب: هر یک که ساخته می شود، دیگری را تقویت می کند و در [اصلاح عیوب] کمتر کار می کند. خلق و خوی خوب را تقویت کنید و ادب آسان است، صبر طبیعی است و کمتر درایت را نشان خواهید داد. بگذار محبت در دلت وارد شود و صدقه برای کاستی های دیگران، سخاوت و ادب نصف شود. شجاعت خود را تقویت کنید، و اضطراب، ناامیدی و بی تصمیمی ناپدید خواهد شد. بنابراین، در فهرست موجود است، هر چقدر که بتوانید آن را در تحلیل خود هر بار که کیفیت موفقیت را ایجاد می کنید، به کل خانواده موفقیت کمک می کنید. هر روز که بر برخی از عیب‌های غم‌انگیز غلبه می‌کنید، نه تنها آن عیب را انجام می‌دهید، بلکه چندین عیب دیگر نیز قدرت کمتری بر شما دارند.

در حال بررسی وضعیت خود

در ژانویه ۱۹۰۲، مجله SUCCESS “نمودار خودسرانه‌گیری” را منتشر کرد به این امید که “به هر خواننده‌ای کمک کند تا سال آینده را بهتر از سال گذشته کند.”

>

این نمودار از بنجامین فرانکلین الهام گرفته شده است، که، طبق زندگینامه خود، به طور سیستماتیک فضایلی را که برای یک انسان کامل ضروری می دانست پرورش داده است – و پیشرفت خود را در یک کتاب کوچک دنبال می کند.

مجله امیدوار بود با ارائه یک کمک عملی که «به راحتی توسط هر فردی که صادقانه ویژگی‌های خود را بررسی می‌کند، پر شود»، همراه با این دستورالعمل‌ها، به خوانندگان خود تجربه مشابهی ارائه دهد: «کسی باید تصمیم بگیرد که چند درصد از کمال در هر کیفیتی که دارد. اگر این درصد کم است، سعی کنید آن را افزایش دهید تا در ماه آینده (یا روز بعد، اگر رکورد روزانه مورد نظر است) نمایش بهتری ایجاد شود.”

SUCCESS همچنین متعهد شد در طول سال با مقالاتی در هر شماره در مورد برخی از فضایل ترسیم شده، نحوه ایجاد ویژگی های مختلف و کسانی که بر سختی ها غلبه کرده اند به خوانندگان خود کمک کند.

این با توصیه زیر به پایان رسید: “هر روز فاکتور شخصیت خود را بررسی کنید، و ببینید آیا درصد افزایش ثابتی را در ویژگی های موفقیت حفظ می کنید. هر افزایش درصد، میانگین کلی شما – یعنی جایگاه شما را به عنوان یک مرد یا زن – به عنوان یک برنده موفقیت افزایش می دهد. اگر متوجه شوید که فکر کردن مداوم به ویژگی های موفقیت در یک سال یا حتی یک ماه چه تفاوتی در شخصیت ایجاد می کند شگفت زده خواهید شد. فاکتور شخصیت شما در سال ۲۰۲۳ آینده تشویقی برای شما خواهد بود که در تمام زندگی خود به پیشرفت خود ادامه دهید و هر لحظه وجود شما را برای خود و دیگران رضایت بخش تر خواهد کرد.”

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از مجله SUCCESS.

5ec892f8153784f0c91f0444e0fad73a?s=150&d=mp&r=g - از آرشیو: بررسی و بهبود کیفیت
از شخصیت شما

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی